sunmi-p3-mix-tablet-3kpos

UPGRADE DPH 2025 pre 3KPOS pokladnice

- za jednu cenu Vám pripravíme fungujúcu pokladnicu k 1.1.2025 Od 1.1.2025 vstupuje do platnosti zákon, na základe ktorého sa menia hladiny DPH. Sadzby DPH od 1.1.2025 :
– Základná sadzba 23% ( pôvodne 20 % ) – Znížená sadzba     5 %  ( pôvodne 10 % ) – Znížená sadzba   19 %   ( nová sadzba ) Uvedené sadzby sa musia integrovať do certifikovaných pokladníc do 1.1.2025. Z uvedeného dôvodu bude vydaný špeciálny upgrade pre nastavenie hladín sadzieb a úprave posielania dátových sprav na server Finančnej správy k 1.1.2025. Jednotlivé PLU položky – tovary bude nutné nastaviť samostatne manuálne alebo previesť všetky z 20% na 23%, z 10% na 5 % a potom vybrať, ktoré budú v sadzbe 19 %. Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?
Aby aj Vaša pokladnica dokázala účtovať nové hladiny DPH je potrebná aktualizácia softvéru pokladnice na verziu, ktorá zohľadňuje zmenu v zákone. Pre správny chod pokladnice potrebujete vykonať niekoľko krokov:
1. Aktualizovať softvér a firmvér na pokladnici 2. Zakúpiť a aktivovať licenciu pre nové hladiny DPH na rok 2025 3. Zadeliť tovarové položky do nových sadzieb DPH, ktoré budú platné od 1.1.2025 4. Vloženie upravených PLU položiek do pokladnice po 1.1.2025 a kontrolné vytlačenie testovacieho dokladu
Postup objednania služby „UPGRADE DPH 2025“ podľa typu zariadenia:  
  1. Objednávka musí realizovaná cez ESHOP a riadne uhradená.
  2. Spôsob úhrady prevodom (Variabilný symbol: iba číslo objednávky), alebo platba kartou
  3. V nevyhnutnom prípade platba osobne v našej prevádzke.
  4. Spracovanie a realizácia objednávky - iba po zaplatení.
  5. V časti „Poznámka k objednávke“ uveďte : – Model eKasy     – zo štítku výrobku zospodu – Kód pokladnice  –  z účtenky, resp. z dennej uzávierky (začínajúci číslom 888)
Dôležitá poznámka:
  1. Zariadenie bude aktualizované diaľkovým prístupom. Ak to z technických príčin nebude možné, aktualizácia bude realizovaná v našej prevádzke alebo je nutné si doobjednať výjazd technika.
  2. Zúčtovacia faktúra Vám bude dodaná po realizácii UPGRADE DPH 2025 – PC3000_3KPOS 
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770 a 055 694 17 19, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.
60.00 bez DPH | 73.80 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
Mrp logo

UPGRADE DPH 2025 pre MRP eKasa 8000 pokladnice

- za jednu cenu Vám pripravíme fungujúcu pokladnicu k 1.1.2025 Od 1.1.2025 vstupuje do platnosti zákon, na základe ktorého sa menia hladiny DPH. Sadzby DPH od 1.1.2025 :
– Základná sadzba 23% ( pôvodne 20 % ) – Znížená sadzba     5 %  ( pôvodne 10 % ) – Znížená sadzba   19 %   ( nová sadzba ) Uvedené sadzby sa musia integrovať do certifikovaných pokladníc do 1.1.2025. Z uvedeného dôvodu bude vydaný špeciálny upgrade pre nastavenie hladín sadzieb a úprave posielania dátových sprav na server Finančnej správy k 1.1.2025. Jednotlivé PLU položky – tovary bude nutné nastaviť samostatne manuálne alebo previesť všetky z 20% na 23% , z 10% na 5 % a potom vybrať, ktoré budú v sadzbe 19 %). Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?
Každý majiteľ pokladni MRP eKasa 8000 musí aktualizovať certifikát, ktorý bol vystavený pre e-kasy MRP eKasa 8000. Zmena hladín DPH tovarov od 01.01.2025 znamená nevyhnutnosť UPGRADU pokladníc vyplývajúca z recertifikácie eKasa zariadení Finančnou správou. Pre správny chod pokladnice vykonáme pre Vás:
1. Aktualizáciu softvéru a firmvéru na pokladnici 2. Zakúpime nový certifikát s platnosťou 5 rokov schválený Certifikačnou autoritou Finančnej správy SR pre ORP 3. Inštalujeme  a aktivujeme certifikát pre možnosť zmeny nových hladín DPH na rok 2025.
Upozornenie: Pre správnu funkčnosť aktualizovanej MRP eKasy 8000 je potrebné používať aktuálnu verziu MRP softvéru sklad, maloobchod, reštaurácia atď.

Postup objednania služby „UPGRADE DPH 2025“ podľa typu zariadenia:

  1. Objednávka musí realizovaná cez ESHOP a riadne uhradená.
  2. Spôsob úhrady výlučne prevodom (Variabilný symbol: iba číslo objednávky), platba kartou
  3. V nevyhnutnom prípade platba osobne v mieste našej prevádzky.
  4. Spracovanie a realizácia objednávky bude iba po zaplatení.
  5. V časti „Poznámka k objednávke“ uveďte :- MAC adresu       -  zo štítku, výrobok zospodu (biela krabička pripojená k PC) - Licenčné číslo    -  z používaného programu MRP - Kód pokladnice  -  z účtenky, resp. z dennej uzávierky (začínajúci číslom 888)

Dôležitá poznámka:

  1. Zariadenie bude aktualizované diaľkovým prístupom. Ak to z technických príčin nebude možné, aktualizácia bude realizovaná v našej prevádzke alebo je nutné si doobjednať výjazd technika.
  2. Zúčtovacia faktúra Vám bude dodaná po realizácii UPGRADE DPH 2025 - MRP eKasa 8000
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770 a 055 694 17 19, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.
Original price was: 100.00€.Current price is: 80.00€. bez DPH | 98.40 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
VAROS FT logo

UPGRADE DPH 2025 pre VAROS eKasa pokladne

- za jednu cenu Vám pripravíme fungujúcu pokladnicu k 1.1.2025 Tlačiarne FT5000 a FT4000 sú plne pripravené a sú v nich integrované požiadavky vyplývajúce z konsolidačných opatrení zákona 278/2024 Z.z. Úpravy na tlačiarňach FT5000 a FT4000 boli priebežne konzultované a po zapracovaní všetkých pripomienok vyplývajúcich z metodických usmernení, boli odsúhlasené Certifikačnou autoritou. Tlačiarne si pri prvom doklade v roku 2025 automaticky prepnú komunikačný protokol na server finančnej správy a zmenia sadzby DPH. Tlačiareň FT5000 si nastaví sadzby DPH nasledovne: VAT1 z 20 na 23, VAT2 z 10 na 19, pôvodné sadzby VAT1OLD na 20, VAT2OLD na 10 a pribudne nová sadzba VAT3 na 5. Tlačiareň FT4000 bude používať sadzby DPH tak, ako sú nastavené v konfigurácii tlačového manažéra v záložke DPH. Aktuálne sadzby DPH sa prepíšu hodnotami Nová DPH, pôvodné sadzby zostanú tak ako sú nastavené. Pôvodné BOWA CHDÚ CHDUAPR01 nie je viac podporované zo strany výrobcu a musí sa vymeniť.
Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?
Každý majiteľ pokladni VAROS FT5000a FT4000 musí aktualizovať nové PPEK do CHDU 5001, ktoré bolo naprogramované pre e-kasu. Zmena hladín DPH tovarov od 01.01.2025 znamená nevyhnutnosť UPGRADU pokladní vyplývajúcej z recertifikácie eKasa zariadení Finančnou správou.
Upozornenie: Pre správnu funkčnosť aktualizovanej VAROS pokladne je potrebné používať aktuálnu verziu softvéru, ktorý máte pripojený k danej pokladni.

Postup objednania služby „UPGRADE DPH 2025“ podľa typu zariadenia:

  1. Objednávka musí realizovaná cez ESHOP a riadne uhradená.
  2. Spôsob úhrady výlučne prevodom (Variabilný symbol: iba číslo objednávky), platba kartou
  3. V nevyhnutnom prípade platba osobne v mieste našej prevádzky.
  4. Spracovanie a realizácia objednávky bude iba po zaplatení.
  5. V časti „Poznámka k objednávke“ uveďte údaj z eKasy: • eFT4000 – výrobné číslo CHDÚ TPG:xxxxxxxx (Na pokladničnom doklade je v päte dokladu uvedené výrobné číslo CHDÚ Príklad: TPG:C1005930) • eFT5000 – Identifikátor tlačiarne viď. obrázok nálepky nalepenej na zadnej strane pokladne -Identifier,  - Kód pokladnice  -  z účtenky, resp. z dennej uzávierky (začínajúci číslom 888)

Dôležitá poznámka:

  1. Zariadenie bude aktualizované diaľkovým prístupom. Ak to z technických príčin nebude možné, aktualizácia bude realizovaná v našej prevádzke alebo je nutné si doobjednať výjazd technika.
  2. Zúčtovacia faktúra Vám bude dodaná po realizácii UPGRADE DPH 2025 - VAROS
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770 a 055 694 17 19, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.
Od: 200.00 Od: 166.67 Výber možností
Akcia!
Licencia zmena DPH 2025 Elcom

Licencia na zmenu DPH 2025 pre pokladnice ELCOM

Od 1.1.2025 vstupuje do platnosti zákon, na základe ktorého sa menia hladiny DPH. Určené pre pokladnice a eKasa tlačiarne: - Euro 50/o Cash, - Euro 50/o Mini, Smart, Medi - Euro 50i/o Cash, - Euro 50i/o Mini - Euro 150/o Flexy, Flexy BAT, Flexy PLUS - Euro 150i/o Flexy, Flex BAT, Flexy PLUS - Euro 80B - EFox Aktivácia licencie bude možná po úhrade licencie a po inštalácii aktualizácie vstavaného softvéru (predpokladaný termín začiatok decembra 2024). Po aktivácii licencie prebehne automatická zmena sadzieb DPH k 1.1.2025 nasledovne:
Sadzby DPH od 1.1.2025 : - daňová hladina A: zmena sadzby 20% na 23% - daňová hladina B: zmena sadzby 10% na 5% - daňová hladina C: 0% (oslobodená od DPH) - daňová hladina D: 0% (úhrada faktúr) - daňová hladina E: 0% (vratné obaly) - daňová hladina F: 19% (nová sadzba) Uvedené sadzby sa musia integrovať do certifikovaných pokladníc do 1.1.2025. Z uvedeného dôvodu bude vydaný špeciálny upgrade pre nastavenie hladín sadzieb a úprave posielania dátových sprav na server Finančnej správy k 1.1.2025 Jednotlivé PLU položky - tovary bude nutné nastaviť samostatne manuálne alebo previesť všetky z 20% na 23%, z 10% na 5% a potom vybrať, ktoré budú v sadzbe 19%).
Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?
 Aby aj Vaša pokladnica dokázala účtovať nové hladiny DPH je potrebná aktualizácia softvéru - vo Vašom prípade zakúpenie licencie na ZMENU DPH na rok 2025 pokladnice na verziu, ktorá zohľadňuje zmenu v zákone. UPOZORNENIE: Licencia je viazaná na výrobné číslo. Do poznámky preto prosím uveďte výrobné čísla všetkých pokladníc, pre ktoré objednávate licenciu.
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770055 694 17 19, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.
Original price was: 74.17€.Current price is: 70.00€. bez DPH | 86.10 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
Úradné overenie určeného meradla

Úradné overenie určeného meradla

Určené meradlá uvedené na trh podliehajú pred uvedením do používania posudzovaniu zhody podľa osobitného predpisu13) a počas používania následnému overovaniu. Po vykonanej kontrole podliehajú prvotnému overeniu, ktoré platí u váh s automatickou činnosťou zvyčajne 2 roky. § 11 Určené meradlo - v našom prípade váha (1) O zaradení meradla do skupiny určených meradiel rozhoduje účel jeho použitia a používanie a) pri meraní, ktoré súvisí s platbami, b) pri ochrane zdravia, bezpečnosti, majetku alebo životného prostredia, c) pri príprave spotrebiteľského balenia, d) v inej oblasti verejného života, kde môžu vzniknúť konfliktné záujmy na výsledku merania alebo kde nesprávny výsledok merania môže poškodiť záujmy fyzickej osoby, právnickej osoby alebo verejnosti, alebo e) pri meraniach, ak tak ustanovujú osobitné predpisy. (2) Meranie súvisiace s platbami je najmä meranie a) v obchodných vzťahoch, b) na určovanie ceny pri priamom predaji spotrebiteľovi alebo c) na účely výpočtu ceny, poplatkov, taríf, cla, daní, zvýhodnení, pokút, náhrad, odškodnenia, poistenia alebo podobných platieb. (3) Bez vykonania metrologickej kontroly alebo posúdenia zhody sa určené meradlo nesmie uviesť na trh a používať. (4) Pri používaní určeného meradla na účel podľa odsekov 1 a 2 je hodnotou meranej veličiny hodnota materializovanej miery alebo hodnota indikovaná určeným meradlom.
Original price was: 133.33€.Current price is: 120.00€. bez DPH | 147.60 s DPH | Pridať do košíka
BUNDLE - zmena DPH 2025 + Aktualizácia Softvéru + Aktualizácia cenníkov

UPGRADE DPH 2025 pre FiskalPRO pokladnice

Licencia SW a Aktivácia DPH 2025

Od 1.1.2025 vstupuje do platnosti zákon, na základe ktorého sa menia hladiny DPH. Sadzby DPH od 1.1.2025 :
– Základná sadzba 23% ( pôvodne 20 % ) – Znížená sadzba     5 %  ( pôvodne 10 % ) – Znížená sadzba   19 %   ( nová sadzba ) Uvedené sadzby sa musia integrovať do certifikovaných pokladníc do 1.1.2025. Z uvedeného dôvodu bude vydaný špeciálny upgrade pre nastavenie hladín sadzieb a úprave posielania dátových sprav na server Finančnej správy k 1.1.2025. Jednotlivé PLU položky – tovary bude nutné nastaviť samostatne manuálne alebo previesť všetky z 20% na 23% , z 10% na 5 % a potom vybrať, ktoré budú v sadzbe 19 %). Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?
Aby aj Vaša pokladnica dokázala účtovať nové hladiny DPH je potrebná aktualizácia softvéru pokladnice na verziu, ktorá zohľadňuje zmenu v zákone. Pre správny chod pokladnice potrebujete vykonať niekoľko krokov:
1. Aktualizovať softvér a firmvér na pokladnici 2. Zakúpiť a aktivovať licenciu pre nové hladiny DPH na rok 2025 3. Zadeliť tovarové položky do nových sadzieb DPH, ktoré budú platné od 1.1.2025 4. Vloženie upravených PLU položiek do pokladnice po 1.1.2025 a kontrolné vytlačenie testovacieho dokladu
Postup objednania služby „UPGRADE DPH 2025“ podľa typu zariadenia:  
  1. Objednávka musí realizovaná cez ESHOP a riadne uhradená.
  2. Spôsob úhrady prevodom (Variabilný symbol: iba číslo objednávky), platba kartou
  3. V nevyhnutnom prípade platba osobne v mieste našej prevádzky.
  4. Spracovanie a realizácia objednávky bude iba po zaplatení.
  5. V časti „Poznámka k objednávke“ uveďte : – Model eKasy     – zo štítku, výrobku zospodu – Kód pokladnice  –  z účtenky, resp. z dennej uzávierky (začínajúci číslom 888)
Dôležitá poznámka:
  1. Zariadenie bude aktualizované diaľkovým prístupom. Ak to z technických príčin nebude možné, aktualizácia bude realizovaná v našej prevádzke alebo je nutné si doobjednať výjazd technika.
  2. Zúčtovacia faktúra Vám bude dodaná po realizácii UPGRADE DPH 2025 – FiskalPRO 
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770 a 055 694 17 19, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.
98.00 bez DPH | 120.54 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
Aktualizacia SW eKasa

Aktualizácia Softvéru SW a Firmware FW eKasa pokladníc

Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?
 Aby Vaša pokladnica dokázala správne účtovať a fungovať je potrebné eKasa zariadenie aktívne aktualizovať. Vždy musíte mať aktuálny softvér a firmware, ktorý zabezpečí, že Vaša eKasa bude mať verziu, ktorá zohľadňuje zmeny v zákonoch.
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770055 694 17 19, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.
 
Original price was: 38.33€.Current price is: 30.00€. bez DPH | 36.90 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
Upgrade Licencia DPH 2025 Aktualizácia softvéru cenníkov pre pokladnice ELCOM

Bundle AKCIA zmena DPH 2025 pre ELCOM pokladnice

BUNDLE - zmena DPH 2025 + Aktualizácia Softvéru + Aktualizácia cenníkov - za jednu cenu Vám pripravíme fungujúcu pokladnicu k 1.1.2025

Od 1.1.2025 vstupuje do platnosti zákon, na základe ktorého sa menia hladiny DPH. Sadzby DPH od 1.1.2025 :
– Základná sadzba 23% ( pôvodne 20 % ) – Znížená sadzba     5 %  ( pôvodne 10 % ) – Znížená sadzba   19 %   ( nová sadzba ) Uvedené sadzby sa musia integrovať do certifikovaných pokladníc do 1.1.2025. Z uvedeného dôvodu bude vydaný špeciálny upgrade pre nastavenie hladín sadzieb a úprave posielania dátových sprav na server Finančnej správy k 1.1.2025. Jednotlivé PLU položky – tovary bude nutné nastaviť samostatne manuálne alebo previesť všetky z 20% na 23% , z 10% na 5 % a potom vybrať, ktoré budú v sadzbe 19 %). Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?
Aby aj Vaša pokladnica dokázala účtovať nové hladiny DPH je potrebná aktualizácia softvéru pokladnice na verziu, ktorá zohľadňuje zmenu v zákone. Pre správny chod pokladnice potrebujeme vykonať niekoľko krokov:
1. Aktualizovať softvér a firmvér na pokladnici 2. Zakúpiť a aktivovať licenciu pre nové hladiny DPH na rok 2025 3. Zadeliť tovarové položky do nových sadzieb DPH, ktoré budú platné od 1.1.2025 4. Vloženie upravených PLU položiek do pokladnice a kontrolné vytlačenie testovacieho dokladuPostup objednania služby „UPGRADE DPH 2025“ podľa typu zariadenia:
  1. Objednávka musí realizovaná cez ESHOP a riadne uhradená.
  2. Spôsob úhrady výlučne prevodom (Variabilný symbol: iba číslo objednávky), platba kartou
  3. V nevyhnutnom prípade platba osobne v mieste našej prevádzky.
  4. Spracovanie a realizácia objednávky bude iba po zaplatení.
  5. V časti „Poznámka k objednávke“ uveďte: – Model eKasy     – zo štítku, výrobku zospodu – Sériové číslo     – zo štítku, výrobku zospodu – Kód pokladnice  –  z účtenky, resp. z dennej uzávierky (začínajúci číslom 888)
Dôležitá poznámka:
  1. Zariadenie bude aktualizované diaľkovým prístupom. Ak to z technických príčin nebude možné, aktualizácia bude realizovaná v našej prevádzke alebo je nutné si doobjednať výjazd technika.
  2. Zúčtovacia faktúra Vám bude dodaná po realizácii UPGRADE DPH 2025 – Elcom 
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770 a 055 694 17 19, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.
Original price was: 130.00€.Current price is: 124.90€. bez DPH | 153.63 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
BUNDLE - zmena DPH 2025 + Aktualizácia Softvéru + Aktualizácia cenníkov

Bundle AKCIA zmena DPH 2025 pre FiskalPRO pokladnice

BUNDLE - zmena DPH 2025 + Aktualizácia Softvéru + Aktualizácia cenníkov - za jednu cenu Vám pripravíme fungujúcu pokladnicu k 1.1.2025

Od 1.1.2025 vstupuje do platnosti zákon, na základe ktorého sa menia hladiny DPH. Sadzby DPH od 1.1.2025 :
– Základná sadzba 23% ( pôvodne 20 % ) – Znížená sadzba     5 %  ( pôvodne 10 % ) – Znížená sadzba   19 %   ( nová sadzba ) Uvedené sadzby sa musia integrovať do certifikovaných pokladníc do 1.1.2025. Z uvedeného dôvodu bude vydaný špeciálny upgrade pre nastavenie hladín sadzieb a úprave posielania dátových sprav na server Finančnej správy k 1.1.2025. Jednotlivé PLU položky – tovary bude nutné nastaviť samostatne manuálne alebo previesť všetky z 20% na 23% , z 10% na 5 % a potom vybrať, ktoré budú v sadzbe 19 %). Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?
Aby aj Vaša pokladnica dokázala účtovať nové hladiny DPH je potrebná aktualizácia softvéru pokladnice na verziu, ktorá zohľadňuje zmenu v zákone. Pre správny chod pokladnice potrebujeme vykonať niekoľko krokov:
1. Aktualizovať softvér a firmvér na pokladnici 2. Zakúpiť a aktivovať licenciu pre nové hladiny DPH na rok 2025 3. Zadeliť tovarové položky do nových sadzieb DPH, ktoré budú platné od 1.1.2025 4. Vloženie upravených PLU položiek do pokladnice po 1.1.2025 a kontrolné vytlačenie testovacieho dokladu
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770 a 055 694 17 19, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.
Original price was: 138.33€.Current price is: 124.17€. bez DPH | 152.73 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
Programovanie PLU položiek - úprava cenníkov

Programovanie PLU položiek – úprava cenníkov

Na všetkých registračných pokladniciach je možnosť naprogramovať tovarové položky, ktoré predávate. Pri tovarovej položke sa programuje:
  • názov - popis PLU
  • cena PLU
  • čiarový kód PLU
  • sadzby DPH
Dôležité upozornenie: Pri zmene počtu tovarových položiek sa vymažú všetky už naprogramované nastavenia a preto pred zmenou počtu tovarových položiek vytvorte zálohu všetkých tovarových položiek. Odporúčaný postup pri zmene počtu PLU: 1) vykonať uzávierku PLU, 2) vykonať Z dennú uzávierku, 3) od zálohovať databázu PLU (lebo pri zmene počtu PLU sú položky v pokladnici zmazané),
Original price was: 49.00€.Current price is: 41.58€. bez DPH | 51.15 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
BOWA logo upgrade DPH 2025

UPGRADE DPH 2025 BOWA pokladníce

– za jednu cenu Vám pripravíme fungujúcu pokladnicu k 1.1.2025 Od 1.1.2025 vstupuje do platnosti zákon, na základe ktorého sa menia hladiny DPH. Sadzby DPH od 1.1.2025 :
– Základná sadzba 23% ( pôvodne 20 % ) – Znížená sadzba     5 %  ( pôvodne 10 % ) – Znížená sadzba   19 %   ( nová sadzba ) Uvedené sadzby sa musia integrovať do certifikovaných pokladníc do 1.1.2025. Úpravy po aktualizácií certifikátu eKasaPR1 • zmena neplátcu DPH na plátcu • konsolidačný balíček (zmeny v DPH) • Zmena základnej sadzby z 20% na 23% • Zmena zníženej sadzby z 10% na 5% • Pridanie ďalšej zníženej sadzby 19% V prechodnom období: • Ponechanie sadzby DPH 20% pre riešenie vrátenia tovaru a reklamácií z predošlých období • Ponechanie sadzby DPH 10% pre riešenie vrátenia tovaru a reklamácií z predošlých období Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?
Každý majiteľ pokladni BOWA musí aktualizovať certifikát EKasaSK1/expíroval 28.06.2024/ na eKasaPR1, ktorý bol vystavený pre e-kasy BOWA platný do 03.05.2029. Zmena hladín DPH tovarov od 01.01.2025 znamená nevyhnutnosť UPGRADU na platný certifikát eKasaPR1 pokladníc vyplývajúca z recertifikácie eKasa zariadení Finančnou správou. Pre správny chod pokladnice vykonáme pre Vás:
1. Aktualizáciu softvéru a firmvéru na pokladnici 2. Zakúpime nový certifikát s platnosťou 5 rokov schválený Certifikačnou autoritou Finančnej správy SR pre ORP 3. Inštalujeme  a aktivujeme certifikát pre možnosť zmeny nových hladín DPH na rok 2025.
Upozornenie: Pre správnu funkčnosť aktualizovanej pokladnice je potrebné používať aktuálnu verziu softvéru sklad, maloobchod, reštaurácia atď.
Postup objednania služby „UPGRADE DPH 2025“ podľa typu zariadenia:
  1. Objednávka musí realizovaná cez ESHOP a riadne uhradená.
  2. Spôsob úhrady výlučne prevodom (Variabilný symbol: iba číslo objednávky), platba kartou
  3. V nevyhnutnom prípade platba osobne v mieste našej prevádzky.
  4. Spracovanie a realizácia objednávky bude iba po zaplatení.
  5. V časti „Poznámka k objednávke“ uveďte :– S/N číslo CHDU –  zo štítku, alebo v doklade začína písmenom CXXXXXX – Používaný softvér –  názov – Kód pokladnice  –  z účtenky, resp. z dennej uzávierky (začínajúci číslom 888)
Dôležitá poznámka:
  1. Zariadenie bude aktualizované diaľkovým prístupom. Ak to z technických príčin nebude možné, aktualizácia bude realizovaná v našej prevádzke alebo je nutné si doobjednať výjazd technika.
  2. Zúčtovacia faktúra Vám bude dodaná po realizácii UPGRADE DPH 2025 – BOWA 
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770 a 055 694 17 19, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.
Original price was: 241.28€.Current price is: 235.00€. bez DPH | 289.05 s DPH | Pridať do košíka
Aktualizácia pokladníc FiskalPRO N3 VRP na VRP 2

Aktualizácia pokladníc FiskalPRO N3 VRP na VRP 2

Od 1.7.2022 vstúpil do platnosti zákon, na základe ktorého sa všetky hotovostné platby zaokrúhľujú na päť celých centov. Teda výsledná suma, ktorú platí zákazník musí končiť číslom päť alebo nula. Toto zaokrúhľovanie sa netýka platieb kartou. 
 
Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?
Je potrebné, aby ste na svojich pokladniciach prešli na aplikáciu Finančnej správy VRP 2, keďže aplikácia VRP Pokladnica ktorú momentálne používate na tvorbu pokladničných dokladov bude funkčná pravdepodobne len do konca mesiaca júl. Keďže prechod VRP aplikácie na VRP 2 bol spojený aj s úpravou na strane zariadení FiskalPRO N3 VRP, licencia upgrade FiskalPRO N3 VRP 2 je spoplatnená.
 
Po zakúpení tejto služby prevedieme za Vás všetko potrebné a po prevedení všetkých potrebných úkonov Vás budeme kontaktovať. Vy budete musieť už len reštartnúť Vašu pokladnicu a zmena bude na Vašej pokladnici prevedená.
 
Upozornenie: Pre prihlásenie v aplikácii VRP 2 je nutné použiť pôvodné meno a heslo poskytnuté z Finančnej správy (na prihlasovanie sa do aplikácie VRP Pokladnica) a následne vytvoriť si prihlasovanie cez PIN. Ak nemáte pôvodné prihlasovacie údaje musíte si nanovo podať žiadosť na Finančnú správu – dodanie nových prihlasovacích údajov trvá cca. 10 dní.
 
Viac informácií o novom zákone o zaokrúhľovaní nájdete tu: Vysvetlenie zákona
V prípade akýchkoľvek otázok nás prosím kontaktujte emailom na info@epokladna.sk alebo na telefónnych číslach 0907 440 770 alebo 055 694 17 19.
 
45.00 bez DPH | 55.35 s DPH | Pridať do košíka
Upgrade VRP na eKasa ORP s CHDU

Upgrade zmena VRP pokladnice na ORP s CHDÚ (eKASA)

Upgrade FiskalPRO VRP (N3, N86, N82,,,) na plnohodnotnú eKasu FiskalPRO ORP obsahujúci Android aplikáciu FiskalPRO Mobile a CHDU (chránené dátové úložisko).
Výhody ORP pokladnice oproti VRP Pokladnici:
  • rýchlejšia práca na ORP pokladnici
  • funkčnosť ORP pokladnice aj pri výpadku pripojenia na internet
  • jednoduchosť a väčšia prehľadnosť pri práci na ORP Pokladnici
  • lepšia podpora v prípade vzniku problému
Čo zahŕňa daný prechod?
Je potrebné, aby ste si na Finančnej správe zaregistrovali novú - ORP Pokladnicu (samotný vyplnenie jednoduchého formuláru Vám potrvá nanajvýš pár minút, proces registrácia trvá zvyčajne 1-2 dni). Po registrácii pokladnice si z Finančnej správy stiahnete autentifikačný a identifikačný súbor, ktorý potrebujeme na inštaláciu a nastavenie pokladnice. Tieto súbory nám zašlete a o ostatné sa postaráme my. K upgrade Vašej pokladnice budeme potrebovať aj Vašu pokladnicu.
 
 
Viac informácií o novom zákone o zaokrúhľovaní nájdete tu: Vysvetlenie zákona
 
V prípade akýchkoľvek otázok nás prosím kontaktujte emailom na info@epokladna.sk alebo na telefónnych číslach 0907 440 770 alebo 055 694 17 19.
 
178.33 bez DPH | 219.35 s DPH | Pridať do košíka
Vyjazd technika na prevazku-Kosice

Výjazd technika na prevádzku zákazníka

Špecifikácia:
  • cestovné, amortizácia vozidla, paušálna cena pre Košice
 
32.50 bez DPH | 39.98 s DPH | Pridať do košíka
Upgarde balicek DPH2025

UPGRADE a AKTIVÁCIA “DPH 2025” pre pokladnice FiskalPRO

Od 1.1.2025 vstupuje do platnosti zákon, na základe ktorého sa menia hladiny DPH. Aktualizácia softvéru pokladnice FiskalPRO upgrade a aktivácia DPH pre rok 2025 Sadzby DPH od 1.1.2025 :
- Základná sadzba 23% ( pôvodne 20 % ) - Znížená sadzba     5 %  ( pôvodne 10 % ) - Znížená sadzba   19 %   ( nová sadzba ) Uvedené sadzby sa musia integrovať do certifikovaných pokladníc do 1.1.2025. Z uvedeného dôvodu bude vydaný špeciálny upgrade pre nastavenie hladín sadzieb a úprave posielania dátových sprav na server Finančnej správy k 1.1.2025. Jednotlivé PLU položky - tovary bude nutné nastaviť samostatne manuálne alebo previesť všetky z 20% na 23% , z 10% na 5 % a potom vybrať , ktoré budú v sadzbe 19 %).
Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?
Aby aj Vaša pokladnica dokázala účtovať nové hladiny DPH je potrebná aktualizácia softvéru pokladnice na verziu, ktorá zohľadňuje zmenu v zákone.
SLUŽBA - Aktivácie licencie neobsahuje úpravu cenníka. Úpravu cenníka si môžete objednať ako súvisiacu službu.  
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770055 694 17 19, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.  
98.00 bez DPH | 120.54 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
Aktualizácia certifikátu pokladníc

Aktualizácia Certifikátu pokladníc – FiskaPRO, Elcom, BOWA, VAROS, MRP

Ukončenie platnosti autentifikačných údajov a vygenerovanie nových autentifikačných údajov

V prípade, že sa na Vašej pokladni neaktualizuje certifikát, dôjde pri odosielaní informácií na portál Finančnej správy k zablokovaniu Vašej pokladne. Jediným riešením je si certifikát predĺžiť na ďalšie dvojročné obdobie, a to prostredníctvom svojho účtu na portáli Finančnej správy, kde je možnosť požiadať o nový certifikát vo forme Autentifikačného kódu a hesla, ktoré zadávate pri vytváraní certifikátu. Poznámka: Staré autentifikačné údaje môžete ponechať platné (zneplatnia sa automaticky po uplynutí ich platnosti). Vygenerovanie nových autentifikačných údajov trvá cca 5-10 minút. Do ORP Vám nové autentifikačné údaje nahrá Vaša servisná organizácia podľa pokynov výrobcu ORP.

>> Postup na stiahnutie certifikátu nájdete tu na tomto linku <<

Súbor je potrebné uložiť vo formáte .xml a zaslať nám ho s heslom na našu mailovú adresu: info@epokladna.sk . Bez súboru a hesla Vám nevieme na pokladnici aktualizovať certifikát a tým zachovať jej funkčnosť. Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky 1/ORP/2021/IM
V prípade akýchkoľvek otázok nás prosím kontaktujte emailom na info@epokladna.sk alebo na telefónnych číslach 0907 440 770 alebo 055 694 17 19.
Original price was: 45.00€.Current price is: 42.00€. bez DPH | 51.66 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
AP02V2 tlačiareň - tlačová služba pre tlač z VRP 2 pre ExVAN Minipos 02

AP02V2 tlačiareň – tlačová služba pre tlač z VRP 2 pre ExVAN Minipos 02

Od 1.7.2022 vstúpil do platnosti zákon, na základe ktorého sa všetky hotovostné platby zaokrúhľujú na päť celých centov. Teda výsledná suma v centoch, ktorú platí zákazník, musí končiť číslom päť alebo nula. Toto zaokrúhľovanie sa netýka platieb kartou.
Čo to znamená pre Vás a Vaše VRP pokladnice?
Aby aj Vaša VRP pokladnica dokázala automaticky zaokrúhľovať hotovostné platby je potrebné na vytváranie pokladničných dokladov použiť novú aplikáciu Finančnej správy - VRP 2, ktorá zohľadňuje zmenu v zákone. Prostredníctvom služby play.google je inštalácia aplikácie do Vášho telefónu alebo tabletu veľmi jednoduchá - aplikáciu si môžete nainštalovať z tohto odkazu.
Link na stiahnutie tlačového ovládača pre Minipos 02 nájdete tu.
Keďže z dôvodu zmeny aplikácie VRP 2 Finančnou správou sme museli vytvoriť nový tlačový ovládač pre tlač, s čím nám vznikli náklady spojené s vývojom aplikácie je nový tlačový ovládač pre časť zákazníkov spoplatnený. Po objednaní tlačového ovládača (nižšie na tejto stránke, alebo emailom) Vám aktivujeme licenčný kód (Vaše DIČ/), ktorým je nutné si aktivovať AP02V2 ovládač pre tlač. Tento tlačový ovládač je funkčný s aplikáciou Finančnej správy - VRP 2. Tento tlačový ovládač je určený iba pre zariadenia ExVAN Minipos 02, Minipos 02 a Elio Minipos 02. Licencia je pre jedno zariadenie. Licenčný kľúč je viazaný na údaje spoločnosti, ktorá bude zariadenie používať pre tlač dokladov. Je potrebné nám zaslať typ/názov tlačiarne a údaje spoločnosti (IČO, DIČ a názov). Bez uvedených údajov Vám nedokážeme poskytnúť licenciu! Licencia je časovo neobmedzená pre verziu operačného systému Android v čase, v ktorom bola licencia zakúpená a nahratá na Minipos 02. Kúpou licencie získavate:
  • 1 rok aktualizácie
  • 1 rok podporu (pozor na predajcov bez aktualizácie) Technické predpoklady funkčnosti aplikácie
    1. Aplikáciu dodávame so zárukou kompatibility pri inštalácii na  zariadenie s operačným systémom Android 6 až 12 a s aplikáciou VRP 2 v čase zakúpenia licencie na aplikáciu
    2. Môžeme Vám zaručiť funkčnosť a poskytnúť podporu, iba ak používate verziu Android 6 až Android 12.
    3. Nenesieme žiadnu zodpovednosť za závady a škody spôsobené úpravami zdrojových kódov aplikácie z Vašej strany a v prípade, že zmeníte alebo inak zasiahnete do zdrojového kódu aplikácie, nebudeme Vám poskytovať podporu súvisiacu s chybami.
Pri objednávke nezabudnite uviesť Vaše DIČ, aby sme vedeli vystaviť licenciu pre správnu organizáciu.
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770055 694 17 19, alebo emailom na info@epokladna.sk, pracovníci nášho e-shopu Vám odborne poradia.
Original price was: 50.23€.Current price is: 39.98€. bez DPH | 39.98 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
ExVan2 Tlač - tlačová služba pre tlač z VRP 2 licencia

ExVan2 Tlač – tlačová služba pre tlač z VRP 2 licencia

Od 1.7.2022 vstúpil do platnosti zákon, na základe ktorého sa všetky hotovostné platby zaokrúhľujú na päť celých centov. Teda výsledná suma v centoch, ktorú platí zákazník, musí končiť číslom päť alebo nula. Toto zaokrúhľovanie sa netýka platieb kartou.
Čo to znamená pre Vás a Vaše VRP pokladnice?
Aby aj Vaša VRP pokladnica dokázala automaticky zaokrúhľovať hotovostné platby je potrebné na vytváranie pokladničných dokladov použiť novú aplikáciu Finančnej správy - VRP 2, ktorá zohľadňuje zmenu v zákone. Prostredníctvom služby play.google je inštalácia aplikácie do Vášho telefónu alebo tabletu veľmi jednoduchá - aplikáciu si môžete nainštalovať z tohto odkazu.
Tlačový ovládač pre tlač pokladničných dokladov z tlačiarní cez aplikáciu VRP 2 pre  Android si môžete stiahnuť tu. Keďže z dôvodu zmeny aplikácie VRP 2 Finančnou správou sme museli vytvoriť nový tlačový ovládač pre tlač, s čím nám vznikli náklady spojené s vývojom aplikácie je nový tlačový ovládač pre časť zákazníkov spoplatnený. Po objednaní tlačového ovládača (nižšie na tejto stránke, alebo emailom) Vám aktivujeme licenčný kód (Vaše DIČ/), ktorým je nutné si aktivovať ExVAN 2 driver pre tlač. Tento tlačový ovládač je určený pre zákazníkov, ktorí majú zakúpené mobilné tlačiarne s aplikáciou VRP driver alebo aplikáciou ExVAN Tlač a na novú aplikáciu prechádzajú z dôvodu prechodu na novú aplikáciu Finančnej správy - VRP 2. Manuál na nastavenie a inštaláciu tlačového ovládača https://epokladna.sk/navod-na-nastavenie-exvan2-tlac/. Zariadenia, pre ktoré je tlačový ovládač určený: 
  • Mobilné termotlačiarne tlačiace na 58 mm termopásku: ExVAN RPP 02, Elcom RPP 02, ExVAN, Zj – 5805, ZJ – 5802, Elcom RPP – 200, Xprinter - P100, Xprinter – P200, Goojprt - PT210, Goojprt MTP-II, Cashino PTP-II, Elio P200 BT atď…
  • Terminály: ExVAN Minipos V1S, ExVAN Minipos V2, Elio MiniPOS A02
  • Stolové termotlačiarne tlačiace na 80 mm termopásku: ExVAN Q80 BT, ExVAN N80 BT, ExVAN N80II BT, ExVAN V80L BT,  Elio XP-Q80 BT atď.
Licencia je pre jednu tlačiareň. Licenčný kľúč je viazaný na údaje spoločnosti, ktorá bude tlačiareň používať pre tlač dokladov. Je potrebné nám zaslať typ/názov tlačiarne a údaje spoločnosti (IČO, DIČ a názov). Bez uvedených údajov Vám nedokážeme poskytnúť licenciu! Licencia je časovo neobmedzená pre verziu operačného systému Android v čase, v ktorom bola licencia zakúpená a nahratá na Android mobil alebo tablet. POZOR!!! Aplikáciu ExVAN2 tlač môžete nahrať na viac Android zariadení (mobil alebo tablet) podľa potreby. Bez ďalších obmedzení. Kúpou licencie získavate:
  • 1 rok aktualizácie
  • 1 rok podporu (pozor na predajcov bez aktualizácie) Technické predpoklady funkčnosti aplikácie
    1. Aplikáciu dodávame so zárukou kompatibility pri inštalácii na  zariadenie s operačným systémom Android 6 až 12 a s aplikáciou VRP 2 v čase zakúpenia licencie na aplikáciu
    2. Môžeme Vám zaručiť funkčnosť a poskytnúť podporu, iba ak používate verziu Android 6 až Android 12.
    3. Nenesieme žiadnu zodpovednosť za závady a škody spôsobené úpravami zdrojových kódov aplikácie z Vašej strany a v prípade, že zmeníte alebo inak zasiahnete do zdrojového kódu aplikácie, nebudeme Vám poskytovať podporu súvisiacu s chybami.
V prípade ak ešte nemáte tlačiareň, alebo hľadáte novú tlačiareň pre tlač z VRP 2 v sekcii Tlačiareň k virtuálnej pokladni VRP – Virtuálna registračná pokladnica nájdete tlačiarne už od 69.00 € s DPH. Cena je vrátane tlačového ovládača ExVAN2 Tlač pre tlač z aplikácie VRP 2. Pri objednávke nezabudnite uviesť Vaše DIČ, aby sme vedeli vystaviť licenciu pre správnu organizáciu.
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770055 694 17 19, alebo emailom na info@epokladna.sk, pracovníci nášho e-shopu Vám odborne poradia.
Original price was: 50.23€.Current price is: 39.98€. bez DPH | 39.98 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
Aktualizácia certifikátu pokladníc

Stiahnutie Certifikátu z portálu Finančnej správy

Ak si neviete poradiť so stiahnutím Autentifikačných údajov a vygenerovanie nových autentifikačných údajov

Radi Vám pomôžeme zo stiahnutím certifikátu na stránkach Finančnej správy, ktorý potrebujete v prípade, že sa na Vašej pokladni nezaktualizuje certifikát, dôjde pri odosielaní informácií na portál Finančnej správy k zablokovaniu Vašej pokladne. Jediným riešením je si certifikát predĺžiť na ďalšie dvojročné obdobie, a to prostredníctvom svojho účtu na portáli Finančnej správy, kde je možnosť požiadať o nový certifikát vo forme Autentifikačného kódu a hesla, ktoré zadávate pri vytváraní certifikátu.
V prípade akýchkoľvek otázok nás prosím kontaktujte emailom na info@epokladna.sk alebo na telefónnych číslach 0907 440 770 alebo 055 694 17 19. V spodnej časti nám zadajte prihlasovacie údaje a my Vám údaje stiahneme a následne vložíme nový certifikát do pokladne ORP.
Original price was: 30.00€.Current price is: 24.17€. bez DPH | 29.73 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!

Aktivácia / Reaktivácia zariadenia

Aktivujeme a reaktivujeme, všetky najznámejšie pokladne od výrobcov: ELCOM, BOWA, VAROS, MRP, A3Soft, FiskalPRO, BOWA pokladnice pod názvom: Euro, Efox, Pegas006, Pegassino, FT5000, FiskalPRO, Pandora Ide o uvedenie do prevádzky (fiskalizácia/aktivácia eKasa) Vytvorenie používateľského účtu zákazníka, príprava inštalácie zariadenia (pokladne, tlačiarne, terminálu). Nastavenie autentifikačných a identifikačných údajov pre eKasa, spárovanie so zariadením. Spustenie do prevádzky. Inštalácia VRP2 tlačovej služby, nastavenie tlače a prepojenie s platobným terminálom na úhrady platobnými kartami. Dodávateľ negarantuje zabezpečenie pripojenia k internetu, pokiaľ nie je zároveň jeho dodávateľom / poskytovateľom.  
Original price was: 124.17€.Current price is: 82.50€. bez DPH | 101.48 s DPH | Pridať do košíka
Aktualizácia softvéru pokladníc FiskalPRO pre zaokrúhľovanie hotovostných platieb

Aktualizácia softvéru pokladníc FiskalPRO pre zaokrúhľovanie hotovostných platieb

Od 1.7.2022 vstupuje do platnosti zákon, na základe ktorého sa všetky hotovostné platby zaokrúhľujú na päť celých centov. Teda výsledná suma, ktorú platí zákazník musí končiť číslom päť alebo nula. Toto zaokrúhľovanie sa netýka platieb kartou. 
Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?
Aby aj Vaša pokladnica dokázala automaticky zaokrúhľovať hotovostné platby je potrebné si zakúpiť a následne aktivovať licenciu na danú službu na Vašej FiskalPRO ORP/eKASA pokladnici alebo tlačiarni (danú licenciu je potrebné aktivovať iba na ORP/eKASA zariadeniach, teda nie ak máte VRP Pokladnicu alebo iba platobný terminál). Túto službu (zakúpenie a aktiváciu licencie na zaokrúhlenie) si môžete objednať u nás. V prípade, ak ste si FiskalPRO zariadenie zakúpili po 1.1.2022 máte licenciu zdarma a je potrebné aby ste si zakúpili len jej aktiváciu.
Po zakúpení tejto služby prevedieme za Vás všetko potrebné a po prevedení všetkých potrebných úkonov Vás budeme kontaktovať. Vy budete musieť už len reštartnúť Vašu pokladnicu a zmena bude na Vašej pokladnici prevedená.
POZOR! Pokladničné doklady budú zaokrúhľované až od 1.7.2022 a to aj v prípade, že bude aktivácia licencii na zariadení prevedená pred týmto termínom. Neváhajte preto a zakúpte si licenciu a jej aktiváciu čo najskôr, aby ste predišli možným problémom z dôvodu zvýšeného počtu záujemcov o danú službu v dobe vstupu zákona do platnosti.
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770055 694 17 19, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.
 
Od: 40.00 Výber možností
Aktualizácia softvéru pokladnice Elcom pre zaokrúhľovanie hotovostných platieb

Aktualizácia softvéru pokladnice Elcom pre zaokrúhľovanie hotovostných platieb

Od 1.7.2022 vstupuje do platnosti zákon, na základe ktorého sa všetky hotovostné platby zaokrúhľujú na päť celých centov. Teda výsledná suma, ktorú platí zákazník musí končiť číslom päť alebo nula. Toto zaokrúhľovanie sa netýka platieb kartou. 
Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?
 Aby aj Vaša pokladnica dokázala automaticky zaokrúhľovať hotovostné platby je potrebná aktualizáciu softvéru pokladnice na verziu, ktorá zohľadňuje zmenu v zákone. Tú je možné realizovať IBA cez cloudovú službu mojakasa.sk. Prostredníctvom služby mojakasa.sk je aktualizácia sofvéru vo Vašej pokladnici na verziu, ktorá je súlade s aktuálnymi zákonmi, veľmi jednoduchá.
Základom je, aby ste sa prihlásili do služby mojakasa.sk a tam si vybrali Vašu servisnú organizáciu. Ak ešte v službe mojakasa.sk nie ste zaregistrovaný, môžete to spraviť kliknutím na TENTO LINK. Po registrácii si zvolíte Vašu servisnú organizáciu -  ALKA SK, s.r.o. Košice a my Vám pomôžeme s aktualizáciou softvéru Vašej registračnej pokladnice. Upozorňujeme že sa jedná o platenú službu. V prípade potreby, ak si netrúfate sami aktualizovať softvér pokladnice vieme zabezpečiť aj aktualizáciu pokladne priamo u Vás, prípadne aj registráciu na cloude mojakasa.sk.
  V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770055 694 17 19, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.  
Od: 75.00 Výber možností
Akcia!
Nastavenie a Aktivácia eKasa - Online pokladnice

Nastavenie a Aktivácia eKasa – Online pokladnice

Nastavíme a otestujeme komunikáciu pre všetky najznámejšie pokladne od výrobcov: ELCOM, BOWA, VAROS, MRP, UPOS, A3Soft, Axis-Distribution pokladnice pod názvom: Euro, Efox, Pegas006, Pegassino, eFT4000, eFT5000, Aclas CRLX, UPOS, Custom, FiskalPRO Ako servisná organizácia Vám vieme pokladňu zaslať už nastavenú – bez ďalších prieťahov. Nastavenie zahŕňa:
  • Naprogramovanie údajov hlavičky podľa údajov spoločnosti
  • Naprogramovanie päty hlavičky, horné, prípadne dolné grafické logo ak to pokladnica umožňuje
  • Testovacia komunikácia so serverom colnej správy
  • Zápis do servisnej knihy pokladnice
  • Zapečatenie pokladnice záručnou plombou zaručujúcu záruku zariadenia a CHDU
 
Original price was: 54.17€.Current price is: 50.00€. bez DPH | 61.50 s DPH | Pridať do košíka
Nastavenie a aktivácia platobného terminálu

Nastavenie a aktivácia platobného terminálu

Nastavíme a otestujeme platobné funkcie na platbu kartou pre platobné terminály, prípadne eKASA pokladnice ExVAN s platobným terminálom určené na PRENÁJOM. Ako servisná organizácia Vám vieme zariadenie zaslať už nastavené – bez potreby ďalších prieťahov.  
49.00 bez DPH | 60.27 s DPH | Pridať do košíka
Záruka výmeny eKasa zariadenia do 96 hodín v pracovných dňoch

Záruka výmeny eKasa zariadenia do 96 hodín v pracovných dňoch

V prípade prerušenia prevádzky zariadenia eKasa z dôvodu technickej poruchy je podnikateľ povinný vyhotoviť paragón podľa náležitostí uvedených v zákone č. 289/2008 Z. z.. Ak dôjde k poruche on-line registračnej pokladnice alebo koncového zariadenia, podnikateľ je povinný obnoviť prevádzku tejto pokladnice alebo tohto zariadenia do 96 hodín od vzniku poruchy alebo začať používať inú on-line registračnú pokladnicu alebo iné koncové zariadenie. V prípade výpadku internetového spojenia pri pokuse o zaevidovanie pokladničného dokladu (prekročenie hraničnej doby odozvy) do systému e-kasa musí podnikateľ vyhotoviť tzv. off-line doklad.   V prípade neodoslania pokladničného dokladu do sytému eKasa v lehote 96 hodín môže byť podnikateľovi (keďže samotný podnikateľ je zodpovedný za správne zaslanie údajov do eKasa) udelená sankcia až do výšky 330 Eur za každý neodoslaný pokladničný doklad!   Naša spoločnosť Vám preto ponúka možnosť vyhnúť sa týmto sankciám tým, že do 96 hodín od ohlásenia poruchy na Vašom zariadení Vám dodáme náhradné zariadenie*, ktoré budete môcť jednoducho vymeniť za chybné zariadenie. Následne zabezpečíme prípadnú záručnú alebo pozáručnú opravu chybného zariadenia. Za minimálny mesačný poplatok sa teda môžete vyhnúť vysokým sankciám zo strany Finančnej správy v prípade, ak z rôznych dôvodov Vaše zariadenie nebude funkčné.   Tento poplatok je ročný. Výpovedná lehota - 1 mesiac.   V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.   * počas pracovných dní  
60.00 bez DPH | 73.80 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!

Fiškalizácia a defiškalizácia registračných pokladní

Fiškalizujeme a defiškalizujeme, všetky najznámejšie pokladne od výrobcov: ELCOM, BOWA, VAROS, MRP, UPOS, A3Soft, Axis-Distribution pokladnice pod názvom: Euro, Efox, Pegas006, Pegassino, FT4000, Aclas CRLX, UPOS, Custom, Ditron, Mira, SIMA, ZIP, FiskalPRO Ako servisná organizácia registrovaná finančnou správou Vám vieme pokladňu zaslať už fiškalizovanú – bez ďalších prieťahov. Fiškalizácia zahŕňa:
  • Naprogramovanie údajov hlavičky, fiškálnych údajov,
  • Naprogramovanie päty hlavičky, horné, prípadne dolné grafické logo ak to pokladnica umožňuje
  • Zápis do knihy pokladnice
  • Zapečatenie pokladnice plombu Finančného riaditeľstva
 
Original price was: 58.33€.Current price is: 50.00€. bez DPH | 61.50 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
Pomoc cez vzdialenú plochu

Pomoc cez vzdialenú plochu -Teamviewer

  • stiahnite si z našej stránky program pre pripojenie sa k Vášmu počítaču
  • Vzdialená pomoc cez program Team Viewer
  • v prípade ak potrebujete spravovať Váš ANDROID mobil alebo tablet, použite tento softvér  Team Viewer - Quick Support  a Team Viewer Universal Add On
  • po stiahnutí, nainštalovaní a spustení nám nadiktujte Vaše číslo pracoviska
  • pre pripojenie vzdialenej plochy musíte na Vašom počítači povoliť pripojenie
Original price was: 40.00€.Current price is: 31.50€. bez DPH | 38.75 s DPH | Pridať do košíka