Akcia!
Aktualizácia certifikátu pokladníc

Aktualizácia Certifikátu pokladníc – FiskaPRO, Elcom, BOWA, VAROS, MRP

Ukončenie platnosti autentifikačných údajov a vygenerovanie nových autentifikačných údajov

V prípade, že sa na Vašej pokladni neaktualizuje certifikát, dôjde pri odosielaní informácií na portál Finančnej správy k zablokovaniu Vašej pokladne. Jediným riešením je si certifikát predĺžiť na ďalšie dvojročné obdobie, a to prostredníctvom svojho účtu na portáli Finančnej správy, kde je možnosť požiadať o nový certifikát vo forme Autentifikačného kódu a hesla, ktoré zadávate pri vytváraní certifikátu. Poznámka: Staré autentifikačné údaje môžete ponechať platné (zneplatnia sa automaticky po uplynutí ich platnosti). Vygenerovanie nových autentifikačných údajov trvá cca 5-10 minút. Do ORP Vám nové autentifikačné údaje nahrá Vaša servisná organizácia podľa pokynov výrobcu ORP.

>> Postup na stiahnutie certifikátu nájdete tu na tomto linku <<

Súbor je potrebné uložiť vo formáte .xml a zaslať nám ho s heslom na našu mailovú adresu: info@epokladna.sk . Bez súboru a hesla Vám nevieme na pokladnici aktualizovať certifikát a tým zachovať jej funkčnosť. Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky 1/ORP/2021/IM
V prípade akýchkoľvek otázok nás prosím kontaktujte emailom na info@epokladna.sk alebo na telefónnych číslach 0907 440 770 alebo 055 694 17 19.
42.00 bez DPH | 50.40 s DPH | Pridať do košíka
Aktualizácia pokladníc FiskalPRO N3 VRP na VRP 2

Aktualizácia pokladníc FiskalPRO N3 VRP na VRP 2

Od 1.7.2022 vstúpil do platnosti zákon, na základe ktorého sa všetky hotovostné platby zaokrúhľujú na päť celých centov. Teda výsledná suma, ktorú platí zákazník musí končiť číslom päť alebo nula. Toto zaokrúhľovanie sa netýka platieb kartou. 
 
Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?
Je potrebné, aby ste na svojich pokladniciach prešli na aplikáciu Finančnej správy VRP 2, keďže aplikácia VRP Pokladnica ktorú momentálne používate na tvorbu pokladničných dokladov bude funkčná pravdepodobne len do konca mesiaca júl. Keďže prechod VRP aplikácie na VRP 2 bol spojený aj s úpravou na strane zariadení FiskalPRO N3 VRP, licencia upgrade FiskalPRO N3 VRP 2 je spoplatnená.
 
Po zakúpení tejto služby prevedieme za Vás všetko potrebné a po prevedení všetkých potrebných úkonov Vás budeme kontaktovať. Vy budete musieť už len reštartnúť Vašu pokladnicu a zmena bude na Vašej pokladnici prevedená.
 
Upozornenie: Pre prihlásenie v aplikácii VRP 2 je nutné použiť pôvodné meno a heslo poskytnuté z Finančnej správy (na prihlasovanie sa do aplikácie VRP Pokladnica) a následne vytvoriť si prihlasovanie cez PIN. Ak nemáte pôvodné prihlasovacie údaje musíte si nanovo podať žiadosť na Finančnú správu – dodanie nových prihlasovacích údajov trvá cca. 10 dní.
 
Viac informácií o novom zákone o zaokrúhľovaní nájdete tu: Vysvetlenie zákona
V prípade akýchkoľvek otázok nás prosím kontaktujte emailom na info@epokladna.sk alebo na telefónnych číslach 0907 440 770 alebo 055 694 17 19.
 
45.00 bez DPH | 54.00 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
Aktualizácia certifikátu pokladníc

Stiahnutie Certifikátu z portálu Finančnej správy

Ak si neviete poradiť so stiahnutím Autentifikačných údajov a vygenerovanie nových autentifikačných údajov

Radi Vám pomôžeme zo stiahnutím certifikátu na stránkach Finančnej správy, ktorý potrebujete v prípade, že sa na Vašej pokladni nezaktualizuje certifikát, dôjde pri odosielaní informácií na portál Finančnej správy k zablokovaniu Vašej pokladne. Jediným riešením je si certifikát predĺžiť na ďalšie dvojročné obdobie, a to prostredníctvom svojho účtu na portáli Finančnej správy, kde je možnosť požiadať o nový certifikát vo forme Autentifikačného kódu a hesla, ktoré zadávate pri vytváraní certifikátu.
V prípade akýchkoľvek otázok nás prosím kontaktujte emailom na info@epokladna.sk alebo na telefónnych číslach 0907 440 770 alebo 055 694 17 19. V spodnej časti nám zadajte prihlasovacie údaje a my Vám údaje stiahneme a následne vložíme nový certifikát do pokladne ORP.
20.00 bez DPH | 24.00 s DPH | Pridať do košíka
Upgrade VRP na eKasa ORP s CHDU

Upgrade ExVAN APOS A8 VRP na ExVAN APOS A8 ORP (eKASA)

Upgrade VRP eKasy ExVAN APOS A8 VRP na plnohodnotnú eKasu ExVAN APOS A8 obsahujúci Android aplikáciu FiskalPRO Mobile a CHDU (chránené datové úložisko). Od 1.7.2022 vstúpil do platnosti zákon, na základe ktorého sa všetky hotovostné platby zaokrúhľujú na päť celých centov. Teda výsledná suma, ktorú platí zákazník musí končiť číslom päť alebo nula. Toto zaokrúhľovanie sa netýka platieb kartou. V dôsledku toho bola Finančnou správou vydaná nová aplikácia - VRP 2. Táto, žiaľ, nie je podporovaná našimi pokladnicami ExVAN APOS A8 VRP a preto Vám ponúkame prechod na ExVAN APOS A8 ORP (eKASA).
Výhody ORP pokladnice oproti VRP Pokladnici:
  • rýchlejšia práca na ORP pokladnici
  • funkčnosť ORP pokladnice aj pri výpadku pripojenia na internet
  • jednoduchosť a väčšia prehľadnosť pri práci na ORP Pokladnici
  • lepšia podpora v prípade vzniku problému
Čo zahŕňa daný prechod?
Je potrebné, aby ste si na Finančnej správe zaregistrovali novú - ORP Pokladnicu (samotný vyplnenie jednoduchého formuláru Vám potrvá nanajvýš pár minút, proces registrácia trvá zvyčajne 1-2 dni). Po registrácii pokladnice si z Finančnej správy stiahnete autentifikačný a identifikačný súbor, ktorý potrebujeme na inštaláciu a nastavenie pokladnice. Tieto súbory nám zašlete a o ostatné sa postaráme my. K upgrade Vašej pokladnice budeme potrebovať aj Vašu pokladnicu.
 
 
Viac informácií o novom zákone o zaokrúhľovaní nájdete tu: Vysvetlenie zákona
 
V prípade akýchkoľvek otázok nás prosím kontaktujte emailom na info@epokladna.sk alebo na telefónnych číslach 0907 440 770 alebo 055 694 17 19.
 
178.33 bez DPH | 214.00 s DPH | Pridať do košíka
Vyjazd technika na prevazku-Kosice

Výjazd technika na prevádzku zákazníka

Špecifikácia:
  • cestovné, amortizácia vozidla, paušálna cena pre Košice
 
32.50 bez DPH | 39.00 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
AP02V2 tlačiareň - tlačová služba pre tlač z VRP 2 pre ExVAN Minipos 02

AP02V2 tlačiareň – tlačová služba pre tlač z VRP 2 pre ExVAN Minipos 02

Od 1.7.2022 vstúpil do platnosti zákon, na základe ktorého sa všetky hotovostné platby zaokrúhľujú na päť celých centov. Teda výsledná suma v centoch, ktorú platí zákazník, musí končiť číslom päť alebo nula. Toto zaokrúhľovanie sa netýka platieb kartou.
Čo to znamená pre Vás a Vaše VRP pokladnice?
Aby aj Vaša VRP pokladnica dokázala automaticky zaokrúhľovať hotovostné platby je potrebné na vytváranie pokladničných dokladov použiť novú aplikáciu Finančnej správy - VRP 2, ktorá zohľadňuje zmenu v zákone. Prostredníctvom služby play.google je inštalácia aplikácie do Vášho telefónu alebo tabletu veľmi jednoduchá - aplikáciu si môžete nainštalovať z tohto odkazu.
Link na stiahnutie tlačového ovládača pre Minipos 02 nájdete tu.
Keďže z dôvodu zmeny aplikácie VRP 2 Finančnou správou sme museli vytvoriť nový tlačový ovládač pre tlač, s čím nám vznikli náklady spojené s vývojom aplikácie je nový tlačový ovládač pre časť zákazníkov spoplatnený. Po objednaní tlačového ovládača (nižšie na tejto stránke, alebo emailom) Vám aktivujeme licenčný kód (Vaše DIČ/), ktorým je nutné si aktivovať AP02V2 ovládač pre tlač. Tento tlačový ovládač je funkčný s aplikáciou Finančnej správy - VRP 2. Tento tlačový ovládač je určený iba pre zariadenia ExVAN Minipos 02, Minipos 02 a Elio Minipos 02. Licencia je pre jedno zariadenie. Licenčný kľúč je viazaný na údaje spoločnosti, ktorá bude zariadenie používať pre tlač dokladov. Je potrebné nám zaslať typ/názov tlačiarne a údaje spoločnosti (IČO, DIČ a názov). Bez uvedených údajov Vám nedokážeme poskytnúť licenciu! Licencia je časovo neobmedzená pre verziu operačného systému Android v čase, v ktorom bola licencia zakúpená a nahratá na Minipos 02. Kúpou licencie získavate:
  • 1 rok aktualizácie
  • 1 rok podporu (pozor na predajcov bez aktualizácie) Technické predpoklady funkčnosti aplikácie
    1. Aplikáciu dodávame so zárukou kompatibility pri inštalácii na  zariadenie s operačným systémom Android 6 až 12 a s aplikáciou VRP 2 v čase zakúpenia licencie na aplikáciu
    2. Môžeme Vám zaručiť funkčnosť a poskytnúť podporu, iba ak používate verziu Android 6 až Android 12.
    3. Nenesieme žiadnu zodpovednosť za závady a škody spôsobené úpravami zdrojových kódov aplikácie z Vašej strany a v prípade, že zmeníte alebo inak zasiahnete do zdrojového kódu aplikácie, nebudeme Vám poskytovať podporu súvisiacu s chybami.
Pri objednávke nezabudnite uviesť Vaše DIČ, aby sme vedeli vystaviť licenciu pre správnu organizáciu.
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770055 694 17 19, alebo emailom na info@epokladna.sk, pracovníci nášho e-shopu Vám odborne poradia.
39.00 bez DPH | 39.00 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
ExVan2 Tlač - tlačová služba pre tlač z VRP 2 licencia

ExVan2 Tlač – tlačová služba pre tlač z VRP 2 licencia

Od 1.7.2022 vstúpil do platnosti zákon, na základe ktorého sa všetky hotovostné platby zaokrúhľujú na päť celých centov. Teda výsledná suma v centoch, ktorú platí zákazník, musí končiť číslom päť alebo nula. Toto zaokrúhľovanie sa netýka platieb kartou.
Čo to znamená pre Vás a Vaše VRP pokladnice?
Aby aj Vaša VRP pokladnica dokázala automaticky zaokrúhľovať hotovostné platby je potrebné na vytváranie pokladničných dokladov použiť novú aplikáciu Finančnej správy - VRP 2, ktorá zohľadňuje zmenu v zákone. Prostredníctvom služby play.google je inštalácia aplikácie do Vášho telefónu alebo tabletu veľmi jednoduchá - aplikáciu si môžete nainštalovať z tohto odkazu.
Tlačový ovládač pre tlač pokladničných dokladov z tlačiarní cez aplikáciu VRP 2 pre  Android si môžete stiahnuť tu. Keďže z dôvodu zmeny aplikácie VRP 2 Finančnou správou sme museli vytvoriť nový tlačový ovládač pre tlač, s čím nám vznikli náklady spojené s vývojom aplikácie je nový tlačový ovládač pre časť zákazníkov spoplatnený. Po objednaní tlačového ovládača (nižšie na tejto stránke, alebo emailom) Vám aktivujeme licenčný kód (Vaše DIČ/), ktorým je nutné si aktivovať ExVAN 2 driver pre tlač. Tento tlačový ovládač je určený pre zákazníkov, ktorí majú zakúpené mobilné tlačiarne s aplikáciou VRP driver alebo aplikáciou ExVAN Tlač a na novú aplikáciu prechádzajú z dôvodu prechodu na novú aplikáciu Finančnej správy - VRP 2. Manuál na nastavenie a inštaláciu tlačového ovládača https://epokladna.sk/navod-na-nastavenie-exvan2-tlac/. Zariadenia, pre ktoré je tlačový ovládač určený: 
  • Mobilné termotlačiarne tlačiace na 58 mm termopásku: ExVAN RPP 02, Elcom RPP 02, ExVAN, Zj – 5805, ZJ – 5802, Elcom RPP – 200, Xprinter - P100, Xprinter – P200, Goojprt - PT210, Goojprt MTP-II, Cashino PTP-II, Elio P200 BT atď…
  • Terminály: ExVAN Minipos V1S, ExVAN Minipos V2, Elio MiniPOS A02
  • Stolové termotlačiarne tlačiace na 80 mm termopásku: ExVAN Q80 BT, ExVAN N80 BT, ExVAN N80II BT, ExVAN V80L BT,  Elio XP-Q80 BT atď.
Licencia je pre jednu tlačiareň. Licenčný kľúč je viazaný na údaje spoločnosti, ktorá bude tlačiareň používať pre tlač dokladov. Je potrebné nám zaslať typ/názov tlačiarne a údaje spoločnosti (IČO, DIČ a názov). Bez uvedených údajov Vám nedokážeme poskytnúť licenciu! Licencia je časovo neobmedzená pre verziu operačného systému Android v čase, v ktorom bola licencia zakúpená a nahratá na Android mobil alebo tablet. POZOR!!! Aplikáciu ExVAN2 tlač môžete nahrať na viac Android zariadení (mobil alebo tablet) podľa potreby. Bez ďalších obmedzení. Kúpou licencie získavate:
  • 1 rok aktualizácie
  • 1 rok podporu (pozor na predajcov bez aktualizácie) Technické predpoklady funkčnosti aplikácie
    1. Aplikáciu dodávame so zárukou kompatibility pri inštalácii na  zariadenie s operačným systémom Android 6 až 12 a s aplikáciou VRP 2 v čase zakúpenia licencie na aplikáciu
    2. Môžeme Vám zaručiť funkčnosť a poskytnúť podporu, iba ak používate verziu Android 6 až Android 12.
    3. Nenesieme žiadnu zodpovednosť za závady a škody spôsobené úpravami zdrojových kódov aplikácie z Vašej strany a v prípade, že zmeníte alebo inak zasiahnete do zdrojového kódu aplikácie, nebudeme Vám poskytovať podporu súvisiacu s chybami.
V prípade ak ešte nemáte tlačiareň, alebo hľadáte novú tlačiareň pre tlač z VRP 2 v sekcii Tlačiareň k virtuálnej pokladni VRP – Virtuálna registračná pokladnica nájdete tlačiarne už od 69.00 € s DPH. Cena je vrátane tlačového ovládača ExVAN2 Tlač pre tlač z aplikácie VRP 2. Pri objednávke nezabudnite uviesť Vaše DIČ, aby sme vedeli vystaviť licenciu pre správnu organizáciu.
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770055 694 17 19, alebo emailom na info@epokladna.sk, pracovníci nášho e-shopu Vám odborne poradia.
39.00 bez DPH | 39.00 s DPH | Pridať do košíka
Aktualizacia SW VAROS

Aktualizácia softvéru pokladníc BOWA – VAROS pre zaokrúhľovanie hotovostných platieb

Od 1.7.2022 vstupuje do platnosti zákon, na základe ktorého sa všetky hotovostné platby zaokrúhľujú na päť celých centov. Teda výsledná suma, ktorú platí zákazník musí končiť číslom päť alebo nula. Toto zaokrúhľovanie sa netýka platieb kartou. 
Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?
Aby aj Vaša pokladnica dokázala automaticky zaokrúhľovať hotovostné platby je potrebné si zakúpiť a následne aktivovať licenciu na danú službu na Vašej ORP/eKASA pokladnici alebo tlačiarni (danú licenciu je potrebné aktivovať iba na ORP/eKASA zariadeniach, teda nie ak máte VRP Pokladnicu alebo iba platobný terminál). Túto službu (zakúpenie a aktiváciu licencie na zaokrúhlenie) si môžete objednať u nás.
Po zakúpení tejto služby prevedieme za Vás všetko potrebné a po prevedení všetkých potrebných úkonov Vás budeme kontaktovať.
POZOR! Pokladničné doklady budú zaokrúhľované až od 1.7.2022 a to aj v prípade, že bude aktivácia licencii na zariadení prevedená pred týmto termínom. Neváhajte preto a zakúpte si licenciu a jej aktiváciu čo najskôr, aby ste predišli možným problémom z dôvodu zvýšeného počtu záujemcov o danú službu v dobe vstupu zákona do platnosti.
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770055 694 17 19, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.
 
Od: 90.00 Výber možností
Aktualizácia softvéru pokladníc FiskalPRO pre zaokrúhľovanie hotovostných platieb

Aktualizácia softvéru pokladníc FiskalPRO pre zaokrúhľovanie hotovostných platieb

Od 1.7.2022 vstupuje do platnosti zákon, na základe ktorého sa všetky hotovostné platby zaokrúhľujú na päť celých centov. Teda výsledná suma, ktorú platí zákazník musí končiť číslom päť alebo nula. Toto zaokrúhľovanie sa netýka platieb kartou. 
Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?
Aby aj Vaša pokladnica dokázala automaticky zaokrúhľovať hotovostné platby je potrebné si zakúpiť a následne aktivovať licenciu na danú službu na Vašej FiskalPRO ORP/eKASA pokladnici alebo tlačiarni (danú licenciu je potrebné aktivovať iba na ORP/eKASA zariadeniach, teda nie ak máte VRP Pokladnicu alebo iba platobný terminál). Túto službu (zakúpenie a aktiváciu licencie na zaokrúhlenie) si môžete objednať u nás. V prípade, ak ste si FiskalPRO zariadenie zakúpili po 1.1.2022 máte licenciu zdarma a je potrebné aby ste si zakúpili len jej aktiváciu.
Po zakúpení tejto služby prevedieme za Vás všetko potrebné a po prevedení všetkých potrebných úkonov Vás budeme kontaktovať. Vy budete musieť už len reštartnúť Vašu pokladnicu a zmena bude na Vašej pokladnici prevedená.
POZOR! Pokladničné doklady budú zaokrúhľované až od 1.7.2022 a to aj v prípade, že bude aktivácia licencii na zariadení prevedená pred týmto termínom. Neváhajte preto a zakúpte si licenciu a jej aktiváciu čo najskôr, aby ste predišli možným problémom z dôvodu zvýšeného počtu záujemcov o danú službu v dobe vstupu zákona do platnosti.
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770055 694 17 19, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.
 
Od: 40.00 Výber možností
Aktualizácia softvéru pokladnice Elcom pre zaokrúhľovanie hotovostných platieb

Aktualizácia softvéru pokladnice Elcom pre zaokrúhľovanie hotovostných platieb

Od 1.7.2022 vstupuje do platnosti zákon, na základe ktorého sa všetky hotovostné platby zaokrúhľujú na päť celých centov. Teda výsledná suma, ktorú platí zákazník musí končiť číslom päť alebo nula. Toto zaokrúhľovanie sa netýka platieb kartou. 
Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?
 Aby aj Vaša pokladnica dokázala automaticky zaokrúhľovať hotovostné platby je potrebná aktualizáciu softvéru pokladnice na verziu, ktorá zohľadňuje zmenu v zákone. Tú je možné realizovať IBA cez cloudovú službu mojakasa.sk. Prostredníctvom služby mojakasa.sk je aktualizácia sofvéru vo Vašej pokladnici na verziu, ktorá je súlade s aktuálnymi zákonmi, veľmi jednoduchá.
Základom je, aby ste sa prihlásili do služby mojakasa.sk a tam si vybrali Vašu servisnú organizáciu. Ak ešte v službe mojakasa.sk nie ste zaregistrovaný, môžete to spraviť kliknutím na TENTO LINK. Po registrácii si zvolíte Vašu servisnú organizáciu -  ALKA SK, s.r.o. Košice a my Vám pomôžeme s aktualizáciou softvéru Vašej registračnej pokladnice. Upozorňujeme že sa jedná o platenú službu. V prípade potreby, ak si netrúfate sami aktualizovať softvér pokladnice vieme zabezpečiť aj aktualizáciu pokladne priamo u Vás, prípadne aj registráciu na cloude mojakasa.sk.
  V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770055 694 17 19, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.  
Od: 75.00 Výber možností
Akcia!
Nastavenie a Aktivácia eKasa - Online pokladnice

Nastavenie a Aktivácia eKasa – Online pokladnice

Nastavíme a otestujeme komunikáciu pre všetky najznámejšie pokladne od výrobcov: ELCOM, BOWA, VAROS, MRP, UPOS, A3Soft, Axis-Distribution pokladnice pod názvom: Euro, Efox, Pegas006, Pegassino, eFT4000, eFT5000, Aclas CRLX, UPOS, Custom, FiskalPRO Ako servisná organizácia Vám vieme pokladňu zaslať už nastavenú – bez ďalších prieťahov. Nastavenie zahŕňa:
  • Naprogramovanie údajov hlavičky podľa údajov spoločnosti
  • Naprogramovanie päty hlavičky, horné, prípadne dolné grafické logo ak to pokladnica umožňuje
  • Testovacia komunikácia so serverom colnej správy
  • Zápis do servisnej knihy pokladnice
  • Zapečatenie pokladnice záručnou plombou zaručujúcu záruku zariadenia a CHDU
 
50.00 bez DPH | 60.00 s DPH | Pridať do košíka
Záruka výmeny eKasa zariadenia do 96 hodín v pracovných dňoch

Záruka výmeny eKasa zariadenia do 96 hodín v pracovných dňoch

V prípade prerušenia prevádzky zariadenia eKasa z dôvodu technickej poruchy je podnikateľ povinný vyhotoviť paragón podľa náležitostí uvedených v zákone č. 289/2008 Z. z.. Ak dôjde k poruche on-line registračnej pokladnice alebo koncového zariadenia, podnikateľ je povinný obnoviť prevádzku tejto pokladnice alebo tohto zariadenia do 96 hodín od vzniku poruchy alebo začať používať inú on-line registračnú pokladnicu alebo iné koncové zariadenie. V prípade výpadku internetového spojenia pri pokuse o zaevidovanie pokladničného dokladu (prekročenie hraničnej doby odozvy) do systému e-kasa musí podnikateľ vyhotoviť tzv. off-line doklad.   V prípade neodoslania pokladničného dokladu do sytému eKasa v lehote 96 hodín môže byť podnikateľovi (keďže samotný podnikateľ je zodpovedný za správne zaslanie údajov do eKasa) udelená sankcia až do výšky 330 Eur za každý neodoslaný pokladničný doklad!   Naša spoločnosť Vám preto ponúka možnosť vyhnúť sa týmto sankciám tým, že do 96 hodín od ohlásenia poruchy na Vašom zariadení Vám dodáme náhradné zariadenie*, ktoré budete môcť jednoducho vymeniť za chybné zariadenie. Následne zabezpečíme prípadnú záručnú alebo pozáručnú opravu chybného zariadenia. Za minimálny mesačný poplatok sa teda môžete vyhnúť vysokým sankciám zo strany Finančnej správy v prípade, ak z rôznych dôvodov Vaše zariadenie nebude funkčné.   Tento poplatok je ročný. Výpovedná lehota - 1 mesiac.   V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.   * počas pracovných dní  
60.00 bez DPH | 72.00 s DPH | Pridať do košíka

Programovanie PLU položiek

Na všetkých registračných pokladniciach máte možnosť naprogramovať tovarové položky, ktoré predávate . Pri tovarovej položke sa programuje:
  • názov - popis PLU
  • cena PLU
  • čiarový kód PLU
Dôležité upozornenie: Pri zmene počtu tovarových položiek sa vymažú všetky už naprogramované nastavenia a preto pred zmenou počtu tovarových položiek vytvorte zálohu všetkých tovarových položiek na PC. Odporúčaný postup pri zmene počtu PLU: 1) vykonať uzávierku PLU, 2) vykonať Z dennú uzávierku, 3) odzálohovať databázu PLU (lebo pri zmene počtu PLU sú položky v pokladnici zmazané),
20.83 bez DPH | 25.00 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!

Fiškalizácia a defiškalizácia registračných pokladní

Fiškalizujeme a defiškalizujeme, všetky najznámejšie pokladne od výrobcov: ELCOM, BOWA, VAROS, MRP, UPOS, A3Soft, Axis-Distribution pokladnice pod názvom: Euro, Efox, Pegas006, Pegassino, FT4000, Aclas CRLX, UPOS, Custom, Ditron, Mira, SIMA, ZIP, FiskalPRO Ako servisná organizácia registrovaná finančnou správou Vám vieme pokladňu zaslať už fiškalizovanú – bez ďalších prieťahov. Fiškalizácia zahŕňa:
  • Naprogramovanie údajov hlavičky, fiškálnych údajov,
  • Naprogramovanie päty hlavičky, horné, prípadne dolné grafické logo ak to pokladnica umožňuje
  • Zápis do knihy pokladnice
  • Zapečatenie pokladnice plombu Finančného riaditeľstva
 
50.00 bez DPH | 60.00 s DPH | Pridať do košíka
Pomoc cez vzdialenú plochu

Pomoc cez vzdialenú plochu

  • stiahnite si z našej stránky program pre pripojenie sa k Vášmu počítaču
  • Vzdialená pomoc cez program Team Viewer
  • v prípade ak potrebujete spravovať Váš ANDROID mobil alebo tablet, použite tento softvér  Team Viewer - Quick Support  a Team Viewer Universal Add On
  • po stiahnutí, nainštalovaní a spustení nám nadiktujte Vaše číslo pracoviska
  • pre pripojenie vzdialenej plochy musíte na Vašom počítači povoliť pripojenie
24.17 bez DPH | 29.00 s DPH | Pridať do košíka