Aktualizácia softvéru pokladníc FiskalPRO pre zaokrúhľovanie hotovostných platieb

Aktualizácia softvéru pokladníc FiskalPRO pre zaokrúhľovanie hotovostných platieb

Od 1.7.2022 vstupuje do platnosti zákon, na základe ktorého sa všetky hotovostné platby zaokrúhľujú na päť celých centov. Teda výsledná suma, ktorú platí zákazník musí končiť číslom päť alebo nula. Toto zaokrúhľovanie sa netýka platieb kartou. 
Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?
Aby aj Vaša pokladnica dokázala automaticky zaokrúhľovať hotovostné platby je potrebné si zakúpiť a následne aktivovať licenciu na danú službu na Vašej FiskalPRO ORP/eKASA pokladnici alebo tlačiarni (danú licenciu je potrebné aktivovať iba na ORP/eKASA zariadeniach, teda nie ak máte VRP Pokladnicu alebo iba platobný terminál). Túto službu (zakúpenie a aktiváciu licencie na zaokrúhlenie) si môžete objednať u nás. V prípade, ak ste si FiskalPRO zariadenie zakúpili po 1.1.2022 máte licenciu zdarma a je potrebné aby ste si zakúpili len jej aktiváciu.
Po zakúpení tejto služby prevedieme za Vás všetko potrebné a po prevedení všetkých potrebných úkonov Vás budeme kontaktovať. Vy budete musieť už len reštartnúť Vašu pokladnicu a zmena bude na Vašej pokladnici prevedená.
POZOR! Pokladničné doklady budú zaokrúhľované až od 1.7.2022 a to aj v prípade, že bude aktivácia licencii na zariadení prevedená pred týmto termínom. Neváhajte preto a zakúpte si licenciu a jej aktiváciu čo najskôr, aby ste predišli možným problémom z dôvodu zvýšeného počtu záujemcov o danú službu v dobe vstupu zákona do platnosti.
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770055 694 17 19, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.
 
Od: 40.00 Výber možností
Aktualizácia softvéru pokladnice Elcom pre zaokrúhľovanie hotovostných platieb

Aktualizácia softvéru pokladnice Elcom pre zaokrúhľovanie hotovostných platieb

Od 1.7.2022 vstupuje do platnosti zákon, na základe ktorého sa všetky hotovostné platby zaokrúhľujú na päť celých centov. Teda výsledná suma, ktorú platí zákazník musí končiť číslom päť alebo nula. Toto zaokrúhľovanie sa netýka platieb kartou. 
Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?
 Aby aj Vaša pokladnica dokázala automaticky zaokrúhľovať hotovostné platby je potrebná aktualizáciu softvéru pokladnice na verziu, ktorá zohľadňuje zmenu v zákone. Tú je možné realizovať IBA cez cloudovú službu mojakasa.sk. Prostredníctvom služby mojakasa.sk je aktualizácia sofvéru vo Vašej pokladnici na verziu, ktorá je súlade s aktuálnymi zákonmi, veľmi jednoduchá.
Základom je, aby ste sa prihlásili do služby mojakasa.sk a tam si vybrali Vašu servisnú organizáciu. Ak ešte v službe mojakasa.sk nie ste zaregistrovaný, môžete to spraviť kliknutím na TENTO LINK. Po registrácii si zvolíte Vašu servisnú organizáciu -  ALKA SK, s.r.o. Košice a my Vám pomôžeme s aktualizáciou softvéru Vašej registračnej pokladnice. Upozorňujeme že sa jedná o platenú službu. V prípade potreby, ak si netrúfate sami aktualizovať softvér pokladnice vieme zabezpečiť aj aktualizáciu pokladne priamo u Vás, prípadne aj registráciu na cloude mojakasa.sk.
  V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770055 694 17 19, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.  
Od: 75.00 Výber možností
Akcia!
Nastavenie a Aktivácia eKasa - Online pokladnice

Nastavenie a Aktivácia eKasa – Online pokladnice

Nastavíme a otestujeme komunikáciu pre všetky najznámejšie pokladne od výrobcov: ELCOM, BOWA, VAROS, MRP, UPOS, A3Soft, Axis-Distribution pokladnice pod názvom: Euro, Efox, Pegas006, Pegassino, eFT4000, eFT5000, Aclas CRLX, UPOS, Custom, FiskalPRO Ako servisná organizácia Vám vieme pokladňu zaslať už nastavenú – bez ďalších prieťahov. Nastavenie zahŕňa:
  • Naprogramovanie údajov hlavičky podľa údajov spoločnosti
  • Naprogramovanie päty hlavičky, horné, prípadne dolné grafické logo ak to pokladnica umožňuje
  • Testovacia komunikácia so serverom colnej správy
  • Zápis do servisnej knihy pokladnice
  • Zapečatenie pokladnice záručnou plombou zaručujúcu záruku zariadenia a CHDU
 
Original price was: 54.17€.Current price is: 50.00€. bez DPH | 61.50 s DPH | Pridať do košíka
Nastavenie a aktivácia platobného terminálu

Nastavenie a aktivácia platobného terminálu

Nastavíme a otestujeme platobné funkcie na platbu kartou pre platobné terminály, prípadne eKASA pokladnice ExVAN s platobným terminálom určené na PRENÁJOM. Ako servisná organizácia Vám vieme zariadenie zaslať už nastavené – bez potreby ďalších prieťahov.  
49.00 bez DPH | 60.27 s DPH | Pridať do košíka
Záruka výmeny eKasa zariadenia do 96 hodín v pracovných dňoch

Záruka výmeny eKasa zariadenia do 96 hodín v pracovných dňoch

V prípade prerušenia prevádzky zariadenia eKasa z dôvodu technickej poruchy je podnikateľ povinný vyhotoviť paragón podľa náležitostí uvedených v zákone č. 289/2008 Z. z.. Ak dôjde k poruche on-line registračnej pokladnice alebo koncového zariadenia, podnikateľ je povinný obnoviť prevádzku tejto pokladnice alebo tohto zariadenia do 96 hodín od vzniku poruchy alebo začať používať inú on-line registračnú pokladnicu alebo iné koncové zariadenie. V prípade výpadku internetového spojenia pri pokuse o zaevidovanie pokladničného dokladu (prekročenie hraničnej doby odozvy) do systému e-kasa musí podnikateľ vyhotoviť tzv. off-line doklad.   V prípade neodoslania pokladničného dokladu do sytému eKasa v lehote 96 hodín môže byť podnikateľovi (keďže samotný podnikateľ je zodpovedný za správne zaslanie údajov do eKasa) udelená sankcia až do výšky 330 Eur za každý neodoslaný pokladničný doklad!   Naša spoločnosť Vám preto ponúka možnosť vyhnúť sa týmto sankciám tým, že do 96 hodín od ohlásenia poruchy na Vašom zariadení Vám dodáme náhradné zariadenie*, ktoré budete môcť jednoducho vymeniť za chybné zariadenie. Následne zabezpečíme prípadnú záručnú alebo pozáručnú opravu chybného zariadenia. Za minimálny mesačný poplatok sa teda môžete vyhnúť vysokým sankciám zo strany Finančnej správy v prípade, ak z rôznych dôvodov Vaše zariadenie nebude funkčné.   Tento poplatok je ročný. Výpovedná lehota - 1 mesiac.   V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.   * počas pracovných dní  
60.00 bez DPH | 73.80 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!

Fiškalizácia a defiškalizácia registračných pokladní

Fiškalizujeme a defiškalizujeme, všetky najznámejšie pokladne od výrobcov: ELCOM, BOWA, VAROS, MRP, UPOS, A3Soft, Axis-Distribution pokladnice pod názvom: Euro, Efox, Pegas006, Pegassino, FT4000, Aclas CRLX, UPOS, Custom, Ditron, Mira, SIMA, ZIP, FiskalPRO Ako servisná organizácia registrovaná finančnou správou Vám vieme pokladňu zaslať už fiškalizovanú – bez ďalších prieťahov. Fiškalizácia zahŕňa:
  • Naprogramovanie údajov hlavičky, fiškálnych údajov,
  • Naprogramovanie päty hlavičky, horné, prípadne dolné grafické logo ak to pokladnica umožňuje
  • Zápis do knihy pokladnice
  • Zapečatenie pokladnice plombu Finančného riaditeľstva
 
Original price was: 58.33€.Current price is: 50.00€. bez DPH | 61.50 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
Pomoc cez vzdialenú plochu

Pomoc cez vzdialenú plochu -Teamviewer

  • stiahnite si z našej stránky program pre pripojenie sa k Vášmu počítaču
  • Vzdialená pomoc cez program Team Viewer
  • v prípade ak potrebujete spravovať Váš ANDROID mobil alebo tablet, použite tento softvér  Team Viewer - Quick Support  a Team Viewer Universal Add On
  • po stiahnutí, nainštalovaní a spustení nám nadiktujte Vaše číslo pracoviska
  • pre pripojenie vzdialenej plochy musíte na Vašom počítači povoliť pripojenie
Original price was: 40.00€.Current price is: 31.50€. bez DPH | 38.75 s DPH | Pridať do košíka