Stojan OCTACOM C

Stojan OCTACOM C

Stojany Octacom umožňujú jednoducho a účelne zariadiť výkonné a praktické predajné miesto. Umožňujú jednoduchú inštaláciu na akomkoľvek predajnom pulte v samoobsluhe aj v pultovej prevádzke. Jednoduchý prístup ku klávesnici a ideálne umiestnené displeje ocení najmä obsluhujúci personál a tiež Vaši zákazníci.
90.82 bez DPH | 111.70 s DPH | Pridať do košíka
Náhradné vnútro do peňažnej zásuvky CDM-460

Náhradné vnútro do peňažnej zásuvky CDM-460

Náhradné vnútro do peňažnej zásuvky s elektrickým otváraním CDM-460.
  • s elektrickým ovládaním cievka 24V
  • otváraním na kľúč
  • vnútro zásuvky obsahuje priečinky
  • 8 priečinkov pre mince a 6 pre bankovky
  • peňažná zásuvka – ideálny pomocník
48.46 bez DPH | 59.60 s DPH | Pridať do košíka
Stojan OCTACOM B

Stojan OCTACOM B

Stojany Octacom umožňujú jednoducho a účelne zariadiť výkonné a praktické predajné miesto. Umožňujú jednoduchú inštaláciu na akomkoľvek predajnom pulte v samoobsluhe aj v pultovej prevádzke. Jednoduchý prístup ku klávesnici a ideálne umiestnené displeje ocení najmä obsluhujúci personál a tiež Vaši zákazníci.
59.98 bez DPH | 73.78 s DPH | Pridať do košíka
Čítačka magnetických kariet pre DTV-Alpha a DTV-Cubee

Čítačka magnetických kariet pre DTV-Alpha a DTV-Cubee

                                                                           

55.00 bez DPH | 67.65 s DPH | Pridať do košíka
Digital Desk SA

Digital Desk SA

NOVÁ CESTA K VAŠIM KLIENTOM

Digital Desk je nový koncept klientskeho pracoviska s komfortnou 19 palcovou dotykovou obrazovkou a podpisovou plochou (pre snímanie biometrického podpisu), ktorá vám prináša jedinečné možnosti pre zlepšenie a zefektívnenie práce s vašimi klientmi.
Hlavnou výhodou tejto verzie je ľahká integrácia do súčasného prostredia (kancelárske stoly, zákaznícke pulty). Tento koncept je špeciálne navrhnutý pre banky, poisťovne, zákaznícke centrá, mobilných operátorov a všade tam, kde je kladený veľký dôraz na spokojných zákazníkov. Digital Desk poskytuje možnosť uplatniť skutočnú správu e-dokumentov od začiatku obchodného prípadu. Je možné koordinovať a riadiť elektronický tok dát, ich získavanie, spracovanie, skladovanie, vyhľadávanie a distribúciu efektívnym spôsobom. Dokumenty sú bezpečne uložené a sú k dispozícii kedykoľvek. E-dokument manažment optimalizuje podnikové procesy a zvyšuje efektivitu práce s dokumentmi a klientmi.
1,582.50 bez DPH | 1,946.48 s DPH | Pridať do košíka
Stojan OCTACOM A

Stojan OCTACOM A

Stojany Octacom umožňujú jednoducho a účelne zariadiť výkonné a praktické predajné miesto. Umožňujú jednoduchú inštaláciu na akomkoľvek predajnom pulte v samoobsluhe aj v pultovej prevádzke. Jednoduchý prístup ku klávesnici a ideálne umiestnené displeje ocení najmä obsluhujúci personál a tiež Vaši zákazníci.
77.64 bez DPH | 95.50 s DPH | Pridať do košíka
POS systém - TDC-5000 PC 2

POS systém – TDC-5000 PC 2

Jedinečný počítač TDC-5000 PC s uhlopriečkou 10,4“ je svojimi rozmermi a vysokým rozlíšením vynikajúcim riešením vhodným obzvlášť pre prevádzky s nárokmi na úsporu miesta a zároveň s nárokmi na vysoké rozlíšenie a kvalitu zobrazovaných informácií. K vysokej variabilite prispieva možnosť výberu počítača.
489.40 bez DPH | 601.96 s DPH | Pridať do košíka
Čítačka magnetických kariet s držiakom

Čítačka magnetických kariet s držiakom

                                                                           

59.60 bez DPH | 73.31 s DPH | Pridať do košíka
RJ45 - D-SUB9M pre Euro 150/2000/2500 - OHAUS

RJ45 – D-SUB9M pre Euro 150/2000/2500 – OHAUS

Prepojovací káblel pre prepojenie pokladníc Euro 150/2000/2500 a váh Ohaus.

28.00 bez DPH | 34.44 s DPH | Pridať do košíka
Digital Desk

Digital Desk

Nová cesta k vašim klientom Tento koncept je špeciálne navrhnutý pre banky, poisťovne, zákaznícke centrá, mobilných operátorov a všade tam, kde je kladený veľký dôraz na spokojných zákazníkov. Digital Desk poskytuje možnosť uplatniť skutočnú správu e-dokumentov od začiatku obchodného prípadu. Je možné koordinovať a riadiť elektronický tok dát, ich získavanie, spracovanie, skladovanie, vyhľadávanie a distribúciu efektívnym spôsobom. Dokumenty sú bezpečne uložené a sú k dispozícii kedykoľvek. E-dokument manažment optimalizuje podnikové procesy a zvyšuje efektivitu práce s dokumentmi a klientmi.
Digital Desk je nový koncept klientskeho pracoviska s komfortnou 19 palcovou dotykovou obrazovkou a podpisovou plochou (pre snímanie biometrického podpisu), ktorá vám prináša jedinečné možnosti pre zlepšenie a zefektívnenie práce s vašimi klientmi. Tento koncept je špeciálne navrhnutý pre banky, poisťovne, zákaznícke centrá, mobilných operátorov a všade tam, kde je kladený veľký dôraz na spokojných zákazníkov. Digital Desk poskytuje možnosť uplatniť skutočnú správu e-dokumentov od začiatku obchodného prípadu. Je možné koordinovať a riadiť elektronický tok dát, ich získavanie, spracovanie, skladovanie, vyhľadávanie a distribúciu efektívnym spôsobom. Dokumenty sú bezpečne uložené a sú k dispozícii kedykoľvek. E-dokument manažment optimalizuje podnikové procesy a zvyšuje efektivitu práce s dokumentmi a klientmi.
990.83 bez DPH | 1,218.73 s DPH | Pridať do košíka
Stojan STDC - 5000

Stojan STDC – 5000

Stojan pre displej TDC-5000 a all-in-one počítač TDC-5000 PC.
59.60 bez DPH | 73.31 s DPH | Pridať do košíka
Journal Reader – JODO

Journal Reader – JODO

Napájanie napájací adaptér S003HV050050, 100-240 V 50/60 Hz, 5 V/500 mA Interný akumulátor 3,6 V / 110 mAh LiON Spotreba 5 V, 120 mA max. Rozmery (Š x V x H) 85 x 70 x 30 Hmotnosť 0,2 Rozhranie 2x … Continued

84.00 bez DPH | 103.32 s DPH | Pridať do košíka
Multitouch panel

Multitouch panel

Elcom Multitouch panel iba pre Uniq PC 150
21.00 bez DPH | 25.83 s DPH | Pridať do košíka
D-SUB - D-SUB pre Euro 150/2000/2500

D-SUB – D-SUB pre Euro 150/2000/2500

Komunikačný kábel pre prepojenie pokladníc Euro 150/2000/2500 a váh - CAS,  ACS, T-scale.
7.59 bez DPH | 9.34 s DPH | Pridať do košíka
Infokiosk

Infokiosk

OBSLÚŽTE SVOJICH KLIENTOV AKO NIKTO INÝ

Info Kiosk

je nový koncept klientskeho pracoviska s komfortnou 19 palcovou dotykovou obrazovkou a podpisovou plochou (pre snímanie biometrického podpisu), ktorá vám prináša jedinečné možnosti pre zlepšenie a zefektívnenie práce s vašimi klientmi. Tento koncept je špeciálne navrhnutý pre banky, poisťovne, zákaznícke centrá, mobilných operátorov a všade tam, kde je kladený veľký dôraz na spokojných zákazníkov. Info Kiosk poskytuje možnosť uplatniť skutočnú správu e-dokumentov od začiatku obchodného prípadu. Je možné koordinovať a riadiť elektronický tok dát, ich získavanie, spracovanie, skladovanie, vyhľadávanie a distribúciu efektívnym spôsobom. Dokumenty sú bezpečne uložené a sú k dispozícii kedykoľvek. E-dokument manažment optimalizuje podnikové procesy a zvyšuje efektivitu práce s dokumentmi a klientmi.Prezentujte vaše ponuky v čase, keď sa zariadenia aktívne nepoužíva. Jedným dotykom sa Info Kiosk zmení na samoobslužné pracovisko. Klienti môžu vykonať mnoho úkonov bez zásahu vašich zamestnancov.
1,249.17 bez DPH | 1,536.48 s DPH | Pridať do košíka