Obchod
Zobrazených 401–415 z 415 výsledkovSorted by popularity

Stojan OCTACOM C
Stojany Octacom umožňujú jednoducho a účelne zariadiť výkonné a praktické predajné miesto. Umožňujú jednoduchú inštaláciu na akomkoľvek predajnom pulte v samoobsluhe aj v pultovej prevádzke. Jednoduchý prístup ku klávesnici a ideálne umiestnené displeje ocení najmä obsluhujúci personál a tiež Vaši zákazníci.

Náhradné vnútro do peňažnej zásuvky CDM-460
Náhradné vnútro do peňažnej zásuvky s elektrickým otváraním CDM-460.
- s elektrickým ovládaním cievka 24V
- otváraním na kľúč
- vnútro zásuvky obsahuje priečinky
- 8 priečinkov pre mince a 6 pre bankovky
- peňažná zásuvka – ideálny pomocník

Stojan OCTACOM B
Stojany Octacom umožňujú jednoducho a účelne zariadiť výkonné a praktické predajné miesto. Umožňujú jednoduchú inštaláciu na akomkoľvek predajnom pulte v samoobsluhe aj v pultovej prevádzke. Jednoduchý prístup ku klávesnici a ideálne umiestnené displeje ocení najmä obsluhujúci personál a tiež Vaši zákazníci.

Digital Desk SA
NOVÁ CESTA K VAŠIM KLIENTOM
Digital Desk je nový koncept klientskeho pracoviska s komfortnou 19 palcovou dotykovou obrazovkou a podpisovou plochou (pre snímanie biometrického podpisu), ktorá vám prináša jedinečné možnosti pre zlepšenie a zefektívnenie práce s vašimi klientmi.
Hlavnou výhodou tejto verzie je ľahká integrácia do súčasného prostredia (kancelárske stoly, zákaznícke pulty). Tento koncept je špeciálne navrhnutý pre banky, poisťovne, zákaznícke centrá, mobilných operátorov a všade tam, kde je kladený veľký dôraz na spokojných zákazníkov.
Digital Desk poskytuje možnosť uplatniť skutočnú správu e-dokumentov od začiatku obchodného prípadu. Je možné koordinovať a riadiť elektronický tok dát, ich získavanie, spracovanie, skladovanie, vyhľadávanie a distribúciu efektívnym spôsobom. Dokumenty sú bezpečne uložené a sú k dispozícii kedykoľvek. E-dokument manažment optimalizuje podnikové procesy a zvyšuje efektivitu práce s dokumentmi a klientmi.

Stojan OCTACOM A
Stojany Octacom umožňujú jednoducho a účelne zariadiť výkonné a praktické predajné miesto. Umožňujú jednoduchú inštaláciu na akomkoľvek predajnom pulte v samoobsluhe aj v pultovej prevádzke. Jednoduchý prístup ku klávesnici a ideálne umiestnené displeje ocení najmä obsluhujúci personál a tiež Vaši zákazníci.

POS systém – TDC-5000 PC 2
Jedinečný počítač TDC-5000 PC s uhlopriečkou 10,4“ je svojimi rozmermi a vysokým rozlíšením vynikajúcim riešením vhodným obzvlášť pre prevádzky s nárokmi na úsporu miesta a zároveň s nárokmi na vysoké rozlíšenie a kvalitu zobrazovaných informácií. K vysokej variabilite prispieva možnosť výberu počítača.

RJ45 – D-SUB9M pre Euro 150/2000/2500 – OHAUS
Prepojovací káblel pre prepojenie pokladníc Euro 150/2000/2500 a váh Ohaus.

Digital Desk
Nová cesta k vašim klientom
Tento koncept je špeciálne navrhnutý pre banky, poisťovne, zákaznícke centrá, mobilných operátorov a všade tam, kde je kladený veľký dôraz na spokojných zákazníkov. Digital Desk poskytuje možnosť uplatniť skutočnú správu e-dokumentov od začiatku obchodného prípadu. Je možné koordinovať a riadiť elektronický tok dát, ich získavanie, spracovanie, skladovanie, vyhľadávanie a distribúciu efektívnym spôsobom. Dokumenty sú bezpečne uložené a sú k dispozícii kedykoľvek. E-dokument manažment optimalizuje podnikové procesy a zvyšuje efektivitu práce s dokumentmi a klientmi.
Digital Desk je nový koncept klientskeho pracoviska s komfortnou 19 palcovou dotykovou obrazovkou a podpisovou plochou (pre snímanie biometrického podpisu), ktorá vám prináša jedinečné možnosti pre zlepšenie a zefektívnenie práce s vašimi klientmi. Tento koncept je špeciálne navrhnutý pre banky, poisťovne, zákaznícke centrá, mobilných operátorov a všade tam, kde je kladený veľký dôraz na spokojných zákazníkov.
Digital Desk poskytuje možnosť uplatniť skutočnú správu e-dokumentov od začiatku obchodného prípadu. Je možné koordinovať a riadiť elektronický tok dát, ich získavanie, spracovanie, skladovanie, vyhľadávanie a distribúciu efektívnym spôsobom. Dokumenty sú bezpečne uložené a sú k dispozícii kedykoľvek. E-dokument manažment optimalizuje podnikové procesy a zvyšuje efektivitu práce s dokumentmi a klientmi.

Stojan STDC – 5000
Stojan pre displej TDC-5000 a all-in-one počítač TDC-5000 PC.

Journal Reader – JODO
Napájanie napájací adaptér S003HV050050, 100-240 V 50/60 Hz, 5 V/500 mA Interný akumulátor 3,6 V / 110 mAh LiON Spotreba 5 V, 120 mA max. Rozmery (Š x V x H) 85 x 70 x 30 Hmotnosť 0,2 Rozhranie 2x … Continued

Multitouch panel
Elcom Multitouch panel iba pre Uniq PC 150

D-SUB – D-SUB pre Euro 150/2000/2500
Komunikačný kábel pre prepojenie pokladníc Euro 150/2000/2500 a váh - CAS, ACS, T-scale.

Infokiosk
OBSLÚŽTE SVOJICH KLIENTOV AKO NIKTO INÝ
Info Kiosk
je nový koncept klientskeho pracoviska s komfortnou 19 palcovou dotykovou obrazovkou a podpisovou plochou (pre snímanie biometrického podpisu), ktorá vám prináša jedinečné možnosti pre zlepšenie a zefektívnenie práce s vašimi klientmi. Tento koncept je špeciálne navrhnutý pre banky, poisťovne, zákaznícke centrá, mobilných operátorov a všade tam, kde je kladený veľký dôraz na spokojných zákazníkov.
Info Kiosk poskytuje možnosť uplatniť skutočnú správu e-dokumentov od začiatku obchodného prípadu. Je možné koordinovať a riadiť elektronický tok dát, ich získavanie, spracovanie, skladovanie, vyhľadávanie a distribúciu efektívnym spôsobom. Dokumenty sú bezpečne uložené a sú k dispozícii kedykoľvek. E-dokument manažment optimalizuje podnikové procesy a zvyšuje efektivitu práce s dokumentmi a klientmi.Prezentujte vaše ponuky v čase, keď sa zariadenia aktívne nepoužíva. Jedným dotykom sa Info Kiosk zmení na samoobslužné pracovisko. Klienti môžu vykonať mnoho úkonov bez zásahu vašich zamestnancov.

