Skener MS-5145 Eclipse čítačka čiarových kódov

Skener MS-5145 Eclipse čítačka čiarových kódov

MS-5145 je ručný laserový snímač čiarových kódov vybavený najmodernejšou technológiou. Užívateľ jednoducho zamieri na čiarový kód, pričom k prenosu dát dôjde až po stlačení tlačidla. Operácia je uľahčená pulzujúcim snímacím lúčom, ktorý sa ustáli akonáhle senzor zaregistruje čiarový kód, čím dáva užívateľovi najavo, že je pripravený snímať. Tento inteligentný spôsob snímania je vhodný pre všetky aplikácie snímania čiarových kódov, vrátane spoľahlivého výberu jednotlivých položiek zo zoznamu čiarových kódov, spracovanie dokumentácie a inventarizácie majetku.
86.60 bez DPH | 106.52 s DPH | Pridať do košíka
POS systém - TDC-5000 PC 2

POS systém – TDC-5000 PC 2

Jedinečný počítač TDC-5000 PC s uhlopriečkou 10,4“ je svojimi rozmermi a vysokým rozlíšením vynikajúcim riešením vhodným obzvlášť pre prevádzky s nárokmi na úsporu miesta a zároveň s nárokmi na vysoké rozlíšenie a kvalitu zobrazovaných informácií. K vysokej variabilite prispieva možnosť výberu počítača.
489.40 bez DPH | 601.96 s DPH | Pridať do košíka
Komunikačný kábel Euro-50

Komunikačný kábel Euro-50

                                                                           

4.08 bez DPH | 5.02 s DPH | Pridať do košíka
RJ45 - D-SUB9M pre Euro 150/2000/2500 - OHAUS

RJ45 – D-SUB9M pre Euro 150/2000/2500 – OHAUS

Prepojovací káblel pre prepojenie pokladníc Euro 150/2000/2500 a váh Ohaus.

28.00 bez DPH | 34.44 s DPH | Pridať do košíka
Interná kamera

Interná kamera

Voliteľná Elcom interná kamera (iba pre Uniq PC 190).
34.50 bez DPH | 42.44 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
Fiškálna tlačiareň EFox-T RP80 – FP

Elcom Efox/o T RP80 LAN – eKasa ORP v cene licencia na DPH

OnLine Pokladničná Tlačiareň Elcom Efox/o T RP80 LAN – eKasa ORP je plne kompatibilná s novelou Zákona o elektronických registračných pokladniciach 289/2008, známej ako eKASA alebo ONLINE Kasa. Je určená hlavne pre väčšie prevádzky v náročnejšom prostredí. Nadčasovým a elegantným vzhľadom zanecháte vo vašich zákazníkoch dojem moderného obchodníka. Kúpou tohto zariadenia si môžete byť istý, že po 1.júli 2019 nebudete potrebovať žiadne ďalšie náklady na zaručenie kompatibility Vašej registračnej pokladnice s novelou Zákona o elektronických registračných pokladniciach 289/2008, známej ako eKASA alebo ONLINE Kasa.  V prípade ak ešte nemáte pripojenie na internet ponúkame Vám stolový router pre bezpečné pripojenie na server Finančnej správy: VPN eKasa set Alcatel LinkHub HH40V – stolový router +1000MB dát mesačne alebo ak potrebujete mobilné pripojenie na server Finančnej správy router, tak Vám ponúkame: VPN eKasa set Alcatel LinkZone MW40V – mobilný router + 500MB dát mesačne Fiskálna tlačiareň Efox Elcom RP-80 predstavuje inteligentné riešenie na tlač fiskálnych pokladničných dokladov, v súlade so zákonom č. 289/2008 Z. z. o používaní elektronickej registračnej pokladnice. Táto tlačiareň s ethernetovým (LAN) rozhraním umožňuje komunikáciu medzi viacerými zariadeniami, pričom údaje môžu byť umiestnené iba v jednom – centrálnom počítači. Obchodník tak nemusí riešiť komunikáciu tlačiarne s centrálnym počítačom individuálne, ako to bolo v prípade ich prepojenia prostredníctvom sériového či USB portu. Významnou výhodou je komunikácia na diaľku, ktorá bola pri prepojení s USB obmedzená iba na vzdialenosť 3 až 5 metrov. Významné vlastnosti: • najlepší pomer cena/kvalita na trhu • rýchla tlač pokladničného dokladu • vynikajúce funkčné vlastnosti • spoľahlivosť a obľúbenosť medzi zákazníkmi • rýchla dostupnosť náhradných dielov • jednofarebné vyhotovenie v čiernej farbe
Original price was: 449.00€.Current price is: 299.00€. bez DPH | 367.77 s DPH | Pridať do košíka
Náhradné vnútro do peňažnej zásuvky CD-840 K

Náhradné vnútro do peňažnej zásuvky CD-840 K

Náhradné vnútro do peňažnej zásuvky CD-840 K
27.05 bez DPH | 33.27 s DPH | Pridať do košíka
Digital Desk

Digital Desk

Nová cesta k vašim klientom Tento koncept je špeciálne navrhnutý pre banky, poisťovne, zákaznícke centrá, mobilných operátorov a všade tam, kde je kladený veľký dôraz na spokojných zákazníkov. Digital Desk poskytuje možnosť uplatniť skutočnú správu e-dokumentov od začiatku obchodného prípadu. Je možné koordinovať a riadiť elektronický tok dát, ich získavanie, spracovanie, skladovanie, vyhľadávanie a distribúciu efektívnym spôsobom. Dokumenty sú bezpečne uložené a sú k dispozícii kedykoľvek. E-dokument manažment optimalizuje podnikové procesy a zvyšuje efektivitu práce s dokumentmi a klientmi.
Digital Desk je nový koncept klientskeho pracoviska s komfortnou 19 palcovou dotykovou obrazovkou a podpisovou plochou (pre snímanie biometrického podpisu), ktorá vám prináša jedinečné možnosti pre zlepšenie a zefektívnenie práce s vašimi klientmi. Tento koncept je špeciálne navrhnutý pre banky, poisťovne, zákaznícke centrá, mobilných operátorov a všade tam, kde je kladený veľký dôraz na spokojných zákazníkov. Digital Desk poskytuje možnosť uplatniť skutočnú správu e-dokumentov od začiatku obchodného prípadu. Je možné koordinovať a riadiť elektronický tok dát, ich získavanie, spracovanie, skladovanie, vyhľadávanie a distribúciu efektívnym spôsobom. Dokumenty sú bezpečne uložené a sú k dispozícii kedykoľvek. E-dokument manažment optimalizuje podnikové procesy a zvyšuje efektivitu práce s dokumentmi a klientmi.
990.83 bez DPH | 1,218.73 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
Skener ExVAN E-9620C 2D bezdrôtový + základňa čítačka čiarových kódov

Skener ExVAN E-9620C 2D bezdrôtový + základňa čítačka čiarových kódov

ExVAN E-9620C 2D

je ručný optický skener čiarových kódov. Jeho významnými vlastnosťami sú rýchle snímanie, pohodlná manipulácia a spoľahlivosť. Hlavnou výhodou je, že okrem jednoduchých jednorozmerných čiarových kódov (napr. EAN kód) spoľahlivo sníma aj zložitejšie dvojrozmerné kódy, ktoré obsahujú viac informácií (napr. QR kód). Vďaka tejto funkcionalite sa automaticky rozširujú možnosti jeho využitia. Od snímania jednoduchých kódov na tovar, môže obchodník snímať aj napríklad QR kód z vernostné karty, kupónu, pokladničného dokladu, mobilného telefónu alebo z PC displeja. Vďaka tomu je možné efektívnejšie využívať rôzne vernostné systémy alebo zákaznícke akcie. ExVAN E-9620C 2D skener je veľkým pomocníkom aj pri skladovom hospodárstve a logistike. Pri prijímaní tovaru na sklad stačí nasnímať QR kód z faktúry alebo dodacieho listu a skladník môže mať ihneď k dispozícii napríklad fakturačné údaje, údaje o preprave alebo rôzne informácie o danom tovare. Skener sa dá pripojiť k pokladni, POS systému alebo počítaču pomocou rozhrania USB. Je ideálnou voľbou pre všetky druhy obchodných a reštauračných prevádzok ako aj pre rôzne priemyselné prevádzky (výrobné haly, sklady, prepravné služby ...), ktoré pri svojich pracovných procesoch pracujú s QR kódmi. Ďalšie užitočné vlastnosti:
  • skener spoľahlivo sníma kódy zo vzdialenosti 200 mm (prípadne aj z väčšej, ak je kód dostatočne veľký a kvalitný)
  • bezdrôtový - komunikačná vzdialenosť: pri 2.4G(100m otvorený priestor), Bluetooth ZD (10m otvorený priestor)
  • nabíjanie zaistené položením na základňu - kolísku
  • využíva LED technológiu ako zdroj svetla, čo zaručuje nízku spotrebu energie skenera
  • vďaka svojmu spracovaniu a dizajnu je odolný - zvládne intenzívne používanie aj menej šetrné zaobchádzanie, dokonca aj pády z výšky 1.5 metra
  • ľahká manipulácia, inštalácia a konfigurácia šetrí čas, eliminuje prestoje a zjednodušuje prácu obchodníka
Original price was: 107.52€.Current price is: 90.85€. bez DPH | 111.75 s DPH | Pridať do košíka
Journal Reader – JODO

Journal Reader – JODO

Napájanie napájací adaptér S003HV050050, 100-240 V 50/60 Hz, 5 V/500 mA Interný akumulátor 3,6 V / 110 mAh LiON Spotreba 5 V, 120 mA max. Rozmery (Š x V x H) 85 x 70 x 30 Hmotnosť 0,2 Rozhranie 2x … Continued

84.00 bez DPH | 103.32 s DPH | Pridať do košíka
Multitouch panel

Multitouch panel

Elcom Multitouch panel iba pre Uniq PC 150
21.00 bez DPH | 25.83 s DPH | Pridať do košíka
D-SUB - D-SUB pre Euro 150/2000/2500

D-SUB – D-SUB pre Euro 150/2000/2500

Komunikačný kábel pre prepojenie pokladníc Euro 150/2000/2500 a váh - CAS,  ACS, T-scale.
7.59 bez DPH | 9.34 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
dtv-displej-2x20-vfd alfanumericky zákaznícky displej

Zákaznícky displej DTV displej 2x 20 VFD

Alfanumerický zákaznícky displej

DTV displej 2x 20 VFD

umožňuje  zobrazenie prehľadných informácií o nákupe. Vďaka jasnému, zeleno-modrému podsvieteniu zabezpečí výbornú čitateľnosť aj vo vysoko presvetlenom prostredí. Displej je dvojriadkový a v každom riadku možno zobraziť maximálne 20 znakov s podporou slovenského jazyka. Je voľne stojaci, výškovo nastaviteľný, jednoducho polohovateľný a napájaný externým adaptérom, ktorý je súčasťou balenia.
Vďaka komunikačnému rozhraniu RS-232 možno displej pohodlne pripojiť k pokladniciam Euro-150TE Flexy (STD) a Euro-150 Flexy Plus, k všetkým našim POS systémom: DTV-Alpha a DTV-Cubee, UNIQ PC, ako aj k iným PC POS zostavám.
Kompatibilita VFD  displeja s pokladnicami:
- Euro-150TE Flexy (STD, BAT), vyrobené od 1.1.2015 (s výrobným číslom BRxSxxxxxx) s novým firmvérom,
- Euro-150TE Flexy Plus, s novým firmvérom
Original price was: 110.83€.Current price is: 96.67€. bez DPH | 118.90 s DPH | Pridať do košíka
Náhradné vnútro do peňažnej zásuvky CD-530 K

Náhradné vnútro do peňažnej zásuvky CD-530 K

Náhradné vnútro do pokladničnej zásuvky s elektrickým ovládaním a otváraním na kľúč. Vnútro zásuvky obsahuje 8 priečinkov pre mince a pre 4 bankovky.
24.73 bez DPH | 30.42 s DPH | Pridať do košíka
Infokiosk

Infokiosk

OBSLÚŽTE SVOJICH KLIENTOV AKO NIKTO INÝ

Info Kiosk

je nový koncept klientskeho pracoviska s komfortnou 19 palcovou dotykovou obrazovkou a podpisovou plochou (pre snímanie biometrického podpisu), ktorá vám prináša jedinečné možnosti pre zlepšenie a zefektívnenie práce s vašimi klientmi. Tento koncept je špeciálne navrhnutý pre banky, poisťovne, zákaznícke centrá, mobilných operátorov a všade tam, kde je kladený veľký dôraz na spokojných zákazníkov. Info Kiosk poskytuje možnosť uplatniť skutočnú správu e-dokumentov od začiatku obchodného prípadu. Je možné koordinovať a riadiť elektronický tok dát, ich získavanie, spracovanie, skladovanie, vyhľadávanie a distribúciu efektívnym spôsobom. Dokumenty sú bezpečne uložené a sú k dispozícii kedykoľvek. E-dokument manažment optimalizuje podnikové procesy a zvyšuje efektivitu práce s dokumentmi a klientmi.Prezentujte vaše ponuky v čase, keď sa zariadenia aktívne nepoužíva. Jedným dotykom sa Info Kiosk zmení na samoobslužné pracovisko. Klienti môžu vykonať mnoho úkonov bez zásahu vašich zamestnancov.
1,249.17 bez DPH | 1,536.48 s DPH | Pridať do košíka