Atex PC 190-66EX

Atex PC 190-66EX

Dual Core Intel® Core i7-4650U max. 3.3GHz Dual Core 1x DDR3L SO-DIMM 1600 MHz, 8GB voliteľné Dual Core RJ45 LAN Quad Core 2x USB 2.0 + 1x USB 3.0 Dual Core 64-bit Rozlíšenie 1280 x 1024 SSD mSATA SSD 64GB, … Continued

5,686.00 bez DPH | 6,993.78 s DPH | Pridať do košíka
Atex PC 150-65EX

Atex PC 150-65EX

Dual Core Intel Atom N2600 1.6GHz Dual Core SO DIMM DDR3 2GB / 4GB Dual Core RJ45 Dual Core 2x USB 2.0 Dual Core 64-bit Dual Core 25W Uhlopriečka 15″ Rozlíšenie 1024×768 Pomer strán 4:3 Typ displeja TFT SSD 32GB … Continued

3,875.00 bez DPH | 4,766.25 s DPH | Pridať do košíka
Displej - Atex Display 150-65EX

Displej – Atex Display 150-65EX

Uhlopriečka 15″ Rozlíšenie 1024×768 Pomer strán 4:3 Typ displeja TFT Zdroj napájania 9-36V DC Rozmery (Š x V x H) 396 x 310 x 49mm Uchytenie Vesa 100, Panel mount Chladenie pasívne Relatívna vlhkosť 10% to 95% nekondenzujúca Prevádzková teplota … Continued

2,966.00 bez DPH | 3,648.18 s DPH | Pridať do košíka
DiaMo Kiosk

DiaMo Kiosk

Quad Core Intel Celeron J1900 1.99 GHz Dual Core Intel Atom D2550 1.86 GHz Quad Core DDR3L, 2 GB (4 GB / 8 GB voliteľné) Dual Core DDR3 2 GB (4 GB voliteľné) Quad Core 2x Dual Core 1x Quad … Continued

2,499.17 bez DPH | 3,073.98 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
uniq pc 215

UNIQ PC 215

ODOLNÝ 21,5" PRIEMYSELNÝ POČÍTAČ NOVEJ GENERÁCIE

UniqPC 215 je ideálne priemyselné zariadenie do náročných podmienok. Vysoký výkon a veľká zobrazovacia plocha bez podstatného zväčšenia celého zariadenia zabezpečuje plynulý chod viacerých aplikácií na prehľadnom 21,5" dotykovom kapacitnom displeji.
Vodovzdorná a robustná konštrukcia

VODOVZDORNÁ A ROBUSTNÁ KONŠTRUKCIA

UniqPC 215 spĺňa požiadavky noriem krytia IP65 a bezpečne odoláva náročným priemyselným aj poveternostným podmienkam s prítomnosťou prachu, vody, nečistôt, otrasov a nárazov. Uzavretá konštrukcia s pasívnym chladením bez rotujúcich častí zabráni vniknutiu akýchkoľvek častíc do zariadenia a zabezpečí plynulý chod v prostredí, kde sa bežné počítače nedajú použiť.
Tiché a bezproblémové pracovanie

TICHÉ A BEZPROBLÉMOVÉ PRACOVANIE

Bezventilátorová konštrukcia bez rotujúcich častí podstatne znižuje možnosť vzniku porúch ako napríklad zanesenie, zadretie ventilátora alebo prehrievanie procesora, čo efektívne zvyšuje funkcionalitu zariadenia a znižuje prevádzkové náklady. Svoje uplatnenie nájde nielen v náročných priemyselných podmienkach, ako sú bane, výrobné haly, stavebníctvo alebo riadenie liniek, ale vďaka svojmu atraktívnemu dizajnu a kompaktným rozmerom aj v showroomoch a reprezentatívnych firemných priestoroch.
Výkonné procesory

VÝKONNÉ PROCESORY

UnipPC 215 prichádza s najnovšími výkonnými procesormi pre bezproblémový chod súčasných aj budúcich aplikácií a pritom si stále zachováva výhody pasívneho chladenia. Štvorjadrový procesor J1900 pre štandardné vyťaženie a procesor i5 7300U siedmej generácie pre najnáročnejšie procesy a vysoké zaťaženie.
Odolný a priestranný displej

ODOLNÝ A PRIESTRANNÝ DISPLEJ

21,5" kapacitný displej je chránený voči škrabancom vrstvou tvrdeného skla a poskytuje doteraz najväčšiu zobrazovaciu plochu zo všetkých počítačov radu UniqPC. Ovládanie v rukaviciach zabezpečí bezproblémovú prácu v drsnom prostredí. Voliteľná antivandal fólia je odolá aj pri nešetrnom zaobchádzaní. Rovnako voliteľná matná fólia povrchová úprava Anti-Glare zabezpečí skvelú viditeľnosť pod silným umelým osvetlením aj na priamom slnku.
Intuitívne ovládanie a komunikácia

INTUITÍVNE OVLÁDANIE A KOMUNIKÁCIA

Vstavané reproduktory umožňujú pohodlnú hlasovú komunikáciu. S technológiou multi-touch je UniqPC 215 jednoducho ovládateľný aj desiatimi prstami napríklad v rukaviciach, čo prispieva k efektívnej práci.
Konektivita a uloženie dát

KONEKTIVITA A ULOŽENIE DÁT

Štandardnú výbavu s dostatočným počtom portov USB a RS-232 pre pripojenie externých zariadení a doplnkového príslušenstva je možné rozšíriť o voliteľné technológie Bluetooth a WiFi. Voliteľná čítačka čipových a bezkontaktných kariet je vstavaná priamo do konštrukcie zariadenia pre zvýšenú ochranu čítačky a pohodlie pri používaní.
Široké možnosti uchytenia

ŠIROKÉ MOŽNOSTI UCHYTENIA

Priemyselný počítač UniqPC 215 disponuje štandardným VESA uchytením pre jednoduchú a pohodlnú inštaláciu podľa požiadaviek a potrieb zákazníka. Okrem toho nájdete vo voliteľnom príslušenstve atraktívnu ponuku štýlových aj praktických stojanov na stôl, podlahu alebo stenu.

Vyberte si variantu pokladnice:

Od: 1,462.00 Od: 1,368.96 Výber možností This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page
Akcia!
Počítačka bankoviek Ratiotec Rapidcount X 600 F - Spoľahlivá počítačka bankoviek so 100% detekciou falzifikátov.

Počítačka bankoviek Ratiotec Rapidcount X 600 F

Počítačka bankoviek Ratiotec Rapidcount X 600 F je vynikajúca počítačka bankoviek s rozsiahlou detekciou falzifikátov. Je to výborné riešenie pre organizácie vyžadujúce výkonné zariadenie na počítanie bankoviek. Či už ide o obchodné reťazce, kasína, maloobchod alebo priemyselné spoločnosti - Ratiotec Rapidcount X 600 F splní všetky požiadavky spojené s počítaním hotovosti. Daná počítačka zaručuje 100% autentifikáciu falošných bankoviek!*    Funkcie: • Počítadlo hodnoty a kusov • Mena EUR | GBP | USD | RON | CHF | PLN | SCO | AED | BGN | BRL | CNY | CZK | DKK | HUF | HRK | IRE | ILS | JPY | KES | MAD | MZN | NOK |    SEK | TRY | XAF | XOF | ZAR • Ideálne pre veľké objemy • 100% spoľahlivá detekcia falzifikátov * • Detekcia: UV | IR | MG | MT | SD | CIS • Výkonný 1,5-vreckový stroj na počítanie bankoviek s funkciou triedenia • Automatická detekcia meny, možné súčasné počítanie rôznych mien • Funkcia pridávania a spájania • Podozrivé, silne znečistené alebo poškodené bankovky sa triedia do priehradky na vyradenie a nepočítajú sa • Funkcia Report pre podrobné informácie výsledky počítania • Sériové čísla a výsledky počítania je možné vytlačiť priamo pomocou externej tlačiarne účteniek • Ľahko otvárateľná transportná jednotka, jednoduché čistenie a údržba • Softvér je možné aktualizovať pomocou SD karty • Vysokokvalitný farebný TFT displej s dotykovou obrazovkou • Veľký podávač pre veľké stohy bankoviek   *Tento produkt bol úspešne testovaný Európskou Centrálnou Bankou: https://www.ecb.europa.eu/paym/cashprof/cashhand/devices/html/results.sk.html
Original price was: 1,898.00€.Current price is: 1,749.17€. bez DPH | 2,151.48 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
Uniq PC 190

Uniq PC 190

Robustná a vodovzdorná konštrukcia
Celokovová konštrukcia s krytím IP65 pri jeho elegantnom vzhľade zabezpečuje bezproblémovú mechanickú odolnosť a spoľahlivú prevádzku aj v prípade prostredia so striekajúcou vodou či zvýšenou prašnosťou. Je ideálny pre tých, ktorí pri svojej práci potrebujú veľkú zobrazovaciu plochu napr. pre výrobnú dokumentáciu, alebo čo najviac ovládacích prvkov a objektov. Prostredníctvom kapacitného dotykového displeja možno komunikovať s počítačom všetkými prstami súčasne. ROBUSTNÁ A VODOVZDORNÁ KONŠTRUKCIA
Otrasy, nárazy, prach a voda nie sú pre konštrukciu priemyselného počítača UniqPC 190 žiadny problém. Celé zariadenie spĺňa prísne požiadavky normy krytia IP65. Pasívne chladenie bez rotujúcich a pohybujúcich sa častí zabezpečí optimálny výkon za každých okolností a to bez akýchkoľvek otvorov, ktorými by mohli do zariadenia vniknúť prach a nečistoty.
Chránený a perfektne viditeľný displej
CHRÁNENÝ A PERFEKTNE VIDITEĽNÝ DISPLEJ
19″ kapacitný displej je chránený voči škrabancom vrstvou tvrdeného skla. Vďaka matnej povrchovej úprave ANTI-GLARE je displej viditeľný pod silným umelým osvietením a aj na priamom slnku. Ovládanie v rukaviciach zabezpečí bezproblémovú prácu v náročných poveternostných alebo priemyselných podmienkach.
POHODLNÉ OVLÁDANIE A KOMUNIKÁCIA
Vstavaný mikrofón, kamera a reproduktory zabezpečujú jednoduchú a bezproblémovú komunikáciu aj v tých najnáročnejších podmienkach. Konštrukcia bez ventilátorov a pohyblivých častí znamená úplne tichý chod a vysoký komfort pri práci. S technológiou multi-touch je UniqPC 190 ovládateľný všetkými desiatimi prstami.
Pohodlné ovládanie a komunikácia
Konektivita a uloženie dát
 
KONEKTIVITA A ULOŽENIE DÁT
Štandardnú výbavu WiFi a USB pre pripojenie externých zariadení a doplnkového príslušenstva je možné rozšíriť o voliteľné technológie Bluetooth, až 3 porty RS232, VGA a HDMI výstup. K dispozícii je port replikátor, umožňujúci diskrétne uloženie káblov.
Široké možnosti uchytenia
ŠIROKÉ MOŽNOSTI UCHYTENIA
Priemyselný počítač UniqPC 190 disponuje štandardným VESA uchytením pre jednoduchú a pohodlnú inštaláciu podľa požiadaviek zákazníka. Okrem toho nájdete vo voliteľnom príslušenstve atraktívnu ponuku rôznych štýlových aj praktických stojanov Tube Holder na stôl, podlahu alebo stenu.
EKONOMICKY VÝHODNÁ PREVÁDZKA A DESAŤNÁSOBNE NIŽŠIA SPOTREBAEkonomicky výhodná prevádzka a desaťnásobne nižšia spotreba
Nízka spotreba energie a takmer nulová poruchovosť podstatne šetria prevádzkové a servisné náklady. Zavedenie odolného počítača UniqPC 190 do prevádzok, a to najmä tam, kde obyčajné počítače často zlyhávajú, spravidla prinesie podstatné zefektívnenie firemných procesov a merateľnú vyššiu produktivitu práce. Priemyselný počítač UniqPC 190 bol vyrobený podľa požiadaviek Európskej únie na bezolovnatú výrobu a z ekologicky spracovateľných materiálov. Vyberte si VARIANTU:
Od: 1,218.42 Od: 1,176.75 Výber možností This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page
Digital Desk SA

Digital Desk SA

NOVÁ CESTA K VAŠIM KLIENTOM

Digital Desk je nový koncept klientskeho pracoviska s komfortnou 19 palcovou dotykovou obrazovkou a podpisovou plochou (pre snímanie biometrického podpisu), ktorá vám prináša jedinečné možnosti pre zlepšenie a zefektívnenie práce s vašimi klientmi.
Hlavnou výhodou tejto verzie je ľahká integrácia do súčasného prostredia (kancelárske stoly, zákaznícke pulty). Tento koncept je špeciálne navrhnutý pre banky, poisťovne, zákaznícke centrá, mobilných operátorov a všade tam, kde je kladený veľký dôraz na spokojných zákazníkov. Digital Desk poskytuje možnosť uplatniť skutočnú správu e-dokumentov od začiatku obchodného prípadu. Je možné koordinovať a riadiť elektronický tok dát, ich získavanie, spracovanie, skladovanie, vyhľadávanie a distribúciu efektívnym spôsobom. Dokumenty sú bezpečne uložené a sú k dispozícii kedykoľvek. E-dokument manažment optimalizuje podnikové procesy a zvyšuje efektivitu práce s dokumentmi a klientmi.
1,582.50 bez DPH | 1,946.48 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
Počítačka bankoviek Ratiotec RapidCount X 575

Počítačka bankoviek Ratiotec RapidCount X 575

Počítačka bankoviek Ratiotec Rapidcount X 575

Výkonná a špičková počítačka bankoviek Ratiotec Rapidcount X 575 s pokročilou detekciou falzifikátov je ideálnym riešením pre spoločnosti, ktoré pracujú s veľkým objemom hotovosti. Či už ide o obchodné reťazce, kasína, priemyselné podniky alebo maloobchodníkov – X 575 je dokonalý stroj na každodenné spracovanie hotovosti. Počíta aj zmiešané bankovky rôznych hodnôt a mien (eurá, české koruny, americké doláre, britské libry, švajčiarske franky, poľské zloté, bulharské leva atď).   Funkcie: - Počítanie kusov - Meny EUR | USD | GBP | CHF | BGN | CAD | CZK | MXN | PLN | RON | SCO .... - Spoľahlivo počíta aj použité a špinavé bankovky - Kontrola UV ochranných znakov - Zistenie hodnoty - Funkcia tlače súpisky - Počítať súčet - Vytváranie balíčka - zväzkovanie bankoviek - Automatický štart - Voľba módu počítanie - Zobrazenie súpisky - Výber meny - Nulovanie počtu bankoviek - Vynulovanie výsledkov počítania - Jednoduchá a intuitívna obsluha - Rýchlosť počítania - 1000 bankoviek za minútu - Kapacita podávača 500 | 200 - Odporúčaná ročná kadencia - 1,4 milióna bankoviek    
Original price was: 1,498.00€.Current price is: 1,378.05€. bez DPH | 1,695.00 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
Uniq Tablet II

Uniq Tablet II

ODOLNÝ 12,2" PRIEMYSELNÝ TABLET

Uniq Tablet II je odolný dotykový počítač ideálny na prácu v náročných podmienkach. Je vhodný pre všetkých, ktorí pracujú s dátami v reálnom čase a bežné tablety nezvládajú náročnosť ich drsného pracovného prostredia. Uniq Tablet II si nájde miesto všade tam, kde je bezproblémový chod podmienkou, nielen možnosťou.
Jednoduchá komunikácia

ODOLNOSŤ VOČI PRACHU A VODE

Uniq Tablet II je vhodný na manipuláciu v prašnom prostredí a všade tam, kde môže dôjsť ku kontaktu s vodou. S triedou ochrany IP65 hravo odoláva nárazom a vibráciám.
JEDNODUCHÁ KOMUNIKÁCIA
Wi-Fi, 3G, Bluetooth, GPS, zabudovaná kamera, mikrofón a reproduktory, vďaka ktorým môžete telefonovať,
Komfortné ovládanie
prenášať obraz, alebo fotografovať, robia z Uniq Tabletu II multimediálne zariadenie umožňujúce jednoduchú a efektívnu komunikáciu.

KOMFORTNÉ OVLÁDANIE

Komunikácia s aplikáciami, softvérom a inými zariadeniami potrebná na
diagnostikovanie a ovládanie je jednoduchá
Displej pod ochranou
a dostupná kdekoľvek. Ovládanie Uniq Tabletu II je pohodlné vďaka multi-touch kapacitnému displeju. G-senzor umožňuje automatické otáčanie obrazu.

DISPLEJ POD OCHRANOU

Vďaka ochrane LCD displeja vrstvou špeciálneho tvrdeného skla sa už nemusíte obávať škrabancov a pádov. Váš displej bude žiariť za každých okolností.
Široké možnosti uchytenia

ŠIROKÉ MOŽNOSTI UCHYTENIA

VESA štandard zabezpečuje širokú variabilitu uchytenia na rôzne typy držiakov podľa vašich potrieb - na stôl, stenu, do ruky alebo na dvojramenné držiaky s nastaviteľnou polohou zariadenia.
Skenovanie QR kódov

SKENOVANIE QR KÓDOV

1D a 2D kódy zachytí a spracuje zabudovaný skener, ktorý zabezpečí rýchle spracovanie údajov.
Od: 1,133.33 Od: 921.58 Výber možností This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page
Infokiosk

Infokiosk

OBSLÚŽTE SVOJICH KLIENTOV AKO NIKTO INÝ

Info Kiosk

je nový koncept klientskeho pracoviska s komfortnou 19 palcovou dotykovou obrazovkou a podpisovou plochou (pre snímanie biometrického podpisu), ktorá vám prináša jedinečné možnosti pre zlepšenie a zefektívnenie práce s vašimi klientmi. Tento koncept je špeciálne navrhnutý pre banky, poisťovne, zákaznícke centrá, mobilných operátorov a všade tam, kde je kladený veľký dôraz na spokojných zákazníkov. Info Kiosk poskytuje možnosť uplatniť skutočnú správu e-dokumentov od začiatku obchodného prípadu. Je možné koordinovať a riadiť elektronický tok dát, ich získavanie, spracovanie, skladovanie, vyhľadávanie a distribúciu efektívnym spôsobom. Dokumenty sú bezpečne uložené a sú k dispozícii kedykoľvek. E-dokument manažment optimalizuje podnikové procesy a zvyšuje efektivitu práce s dokumentmi a klientmi.Prezentujte vaše ponuky v čase, keď sa zariadenia aktívne nepoužíva. Jedným dotykom sa Info Kiosk zmení na samoobslužné pracovisko. Klienti môžu vykonať mnoho úkonov bez zásahu vašich zamestnancov.
1,249.17 bez DPH | 1,536.48 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
Uniq PC 150

Uniq PC 150

Mimoriadne odolná hliníková konštrukcia
MIMORIADNE ODOLNÁ HLINÍKOVÁ KONŠTRUKCIA
Otrasy, nárazy, prach a striekajúca voda nie sú pre konštrukciu priemyselného počítača UniqPC 150 žiaden problém. Celé zariadenie spĺňa prísne požiadavky normy krytia IP54, pričom na prednom paneli je krytie zvýšené až na IP65. Pasívne chladenie bez rotujúcich a pohybujúcich sa častí zabezpečí optimálny výkon za každých okolností a to bez akýchkoľvek otvorov, ktorými by mohli do zariadenia vniknúť prach a nečistoty. Je ľahko umývateľný bežnými čistiacimi prostriedkami.
Chránený a ľahko čitateľný displej
CHRÁNENÝ A ĽAHKO ČITATEĽNÝ DISPLEJ
15″ rezistívny displej je chránený voči škrabancom vrstvou tvrdeného skla Touch Lens. Vďaka tomu je zariadenie možné ovládať perom alebo inými predmetmi bez toho, aby došlo k poškodeniu tak ako pri obyčajných dotykových paneloch s fóliou. Napriek tomu si zachováva výbornú citlivosť dokonca pri práci v rukaviciach alebo so zašpinenými rukami. Kvalitný displej s jasnejším obrazom poskytuje výbornú čitateľnosť aj v prostredí s ostrým slnečným svitom alebo silným umelým osvetlením.
Pohodlné ovládanie a komfort prevádzky
POHODLNÉ OVLÁDANIE A KOMFORT PREVÁDZKY
Prevádzka UniqPC 150 je pri absencii rotačných ventilátorov úplne tichá, čo má pozitívny vplyv na komfort používateľov, napríklad na takých náročných miestach ako sú nemocničné operačné sály. Vďaka kompaktným rozmerom a hrúbke len 39 mm zapadne do akejkoľvek prevádzky. S voliteľnou funkcionalitou multi-touch je UniqPC 150 ovládateľný všetkými desiatimi prstami.
Konektivita a uloženie dát
KONEKTIVITA A ULOŽENIE DÁT
Štandardnú výbavu USB pre pripojenie externých zariadení a doplnkového príslušenstva je možné rozšíriť o voliteľné technológie WiFi, Bluetooth, až 3 porty RS232 alebo VGA výstup. K dispozícii je port replikátor, umožňujúci diskrétne uloženie káblov.
Široké možnosti uchytenia
ŠIROKÉ MOŽNOSTI UCHYTENIA
Priemyselný počítač UniqPC 150 disponuje štandardným VESA uchytením pre jednoduchú a pohodlnú inštaláciu podľa požiadaviek zákazníka. Okrem toho nájdete vo voliteľnom príslušenstve atraktívnu ponuku rôznych štýlových aj praktických stojanov Tube Holder na stôl, podlahu alebo stenu.
Ekonomicky výhodná prevádzka a desaťnásobne nižšia spotreba
EKONOMICKY VÝHODNÁ PREVÁDZKA A DESAŤNÁSOBNE NIŽŠIA SPOTREBA
Nízka spotreba energie a takmer nulová poruchovosť podstatne šetria prevádzkové a servisné náklady. Zavedenie odolného počítača UniqPC 150 do prevádzok - a to najmä tam, kde obyčajné počítače často zlyhávajú - spravidla prinesie podstatné zefektívnenie firemných procesov a merateľnú vyššiu produktivitu práce. Priemyselný počítač UniqPC 150 bol vyrobený podľa požiadaviek Európskej únie na bezolovnatú výrobu a z ekologicky spracovateľných materiálov.
Od: 1,072.00 Od: 1,038.67 Výber možností This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page
Uniq Sign

Uniq Sign

Uniq Sing

– s integrovaným podpisovým tabletom (digitizérom) je inovatívne zariadenie určené do moderných klientskych centier. Poskytuje elektronickú identifikáciu osoby, moderný biometrický podpis a jeho objektívne a sofisti-kované overenie. Ponúka užitočné funkcionality dotykového ovládania (otáčanie, zväčšovanie, listovanie a podobne).
999.17 bez DPH | 1,228.98 s DPH | Pridať do košíka
Secure Sign II

Secure Sign II

Secure Sign II je inovatívny displej s dotykovým panelom a podpisovým tabletom - digitizérom. » inovatívne zariadenie určené do moderných klientskych centier » poskytuje elektronickú identifikáciu osoby, moderný biometrický podpis a jeho objektívne a sofistikované overenie » ponúka vysoký komfort dotykového ovládania (otáčanie, zoomovanie, listovanie a podobne)
Secure Sign II je intuitívne prepojenie podpisového zariadenia a dotykového displeja, vďaka ktorému sa stane elektronické podpisovanie prehľadnou záležitosťou. Vaši zákazníci sa podpisujú priamo na dokument a jasne vidia, čo podpisujú. Podpis je prakticky nesfalšovateľný a zabezpečí presnú a podrobnú identifikáciu osoby. Elektronizácia obchodných procesov vedie k vysokým úsporám prevádzkových nákladov od papiera po úložné priestory a tonery do tlačiarní.
999.17 bez DPH | 1,228.98 s DPH | Pridať do košíka
Digital Desk

Digital Desk

Nová cesta k vašim klientom Tento koncept je špeciálne navrhnutý pre banky, poisťovne, zákaznícke centrá, mobilných operátorov a všade tam, kde je kladený veľký dôraz na spokojných zákazníkov. Digital Desk poskytuje možnosť uplatniť skutočnú správu e-dokumentov od začiatku obchodného prípadu. Je možné koordinovať a riadiť elektronický tok dát, ich získavanie, spracovanie, skladovanie, vyhľadávanie a distribúciu efektívnym spôsobom. Dokumenty sú bezpečne uložené a sú k dispozícii kedykoľvek. E-dokument manažment optimalizuje podnikové procesy a zvyšuje efektivitu práce s dokumentmi a klientmi.
Digital Desk je nový koncept klientskeho pracoviska s komfortnou 19 palcovou dotykovou obrazovkou a podpisovou plochou (pre snímanie biometrického podpisu), ktorá vám prináša jedinečné možnosti pre zlepšenie a zefektívnenie práce s vašimi klientmi. Tento koncept je špeciálne navrhnutý pre banky, poisťovne, zákaznícke centrá, mobilných operátorov a všade tam, kde je kladený veľký dôraz na spokojných zákazníkov. Digital Desk poskytuje možnosť uplatniť skutočnú správu e-dokumentov od začiatku obchodného prípadu. Je možné koordinovať a riadiť elektronický tok dát, ich získavanie, spracovanie, skladovanie, vyhľadávanie a distribúciu efektívnym spôsobom. Dokumenty sú bezpečne uložené a sú k dispozícii kedykoľvek. E-dokument manažment optimalizuje podnikové procesy a zvyšuje efektivitu práce s dokumentmi a klientmi.
990.83 bez DPH | 1,218.73 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
Smart Waiting - inteligentný systém na sledovanie počtu zákazníkov v prevádzke

Smart Waiting – inteligentný systém na sledovanie počtu zákazníkov v prevádzke

Smart Waiting sleduje aktuálny počet zákazníkov vo Vašej prevádzke, informuje prichádzajúcich zákazníkov, či môžu do prevádzky vstúpiť a priebežne informuje personál prevádzky o aktuálnom počte zákazníkov ktorý sa v prevádzke nachádzajú. Tento systém je tiež ideálny ak chcete spoznať štatistiku množstva zákazníkov v prevádzke (napríklad po dňoch).
Krátke video ako Smart Waiting pracuje si môžete pozrieť tu:
 
 
(Informačné video je v nemčine, ale zariadenie je plne lokalizované do slovenského jazyka.)
 
Original price was: 1,092.00€.Current price is: 899.00€. bez DPH | 1,105.77 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
Tlačiareň Varos FT5000/TMH6000 eKasa

Varos FT5000/TMH6000 – ON-line registračná tlačiareň, eKasa

Lekárenská tlačiareň eKasa FT5000/TMH6000

je termotlačiareň s chráneným dátovým úložiskom CHDU5000, ktorá plne vyhovuje štandardu eKasa a umožňuje ON-line pripojenie na server finančnej správy.
Podporované operačné systémy: OS Windows, Mac OS, iOS, Linux, Android. Tlačiareň ponúka intuitívne manažérske prehľady na vlastnom web rozhraní:
  • prehľad tržby - filter podľa dňa, týždňa, mesiaca, roku...
  • selekcia podľa typu dokladov
  • náhľad na jednotlivý doklad
  • náhľad postupnosti vystavovania dokladov
  • servisné funkcie
Podporované zariadenia - počítač, notebook, mobil, tablet. Konektivita: WiFi, LAN, Bluetooth, USB, GPRS, RS232. Pripojenie periférií: zákaznícky displej, skener, peňažná zásuvka, obchodné váhy... Výhody:
  • možnosť tlače dokladu z viacerých zariadení
  • možnosť jednoduchého prístupu z LAN / WAN
  • možnosť monitorovania a prezerania tržieb na tlačiarni prostredníctvom počítača, mobilu, tabletu
  • možnosť monitorovania servisných hlásení a aktuálneho stavu pokladnice dátum a čas, zaplnenia CHDU, platnosť certifikátu ...

Tlačiareň obsahuje:

  • termo tlačiareň EPSON TMH6000
  • vstavanú klávesnicu s indikačnými LED diódami
  • chránené dátové úložisko

Význam vstavanej klávesnice:

  • tlač denných, prehľadových uzávierok a kópií pokladničných dokladov
  • tlač servisného hlásenia – stav tlačiarne, platnosť certifikátu, zaplnenie chráneného dátového úložiska
  • manuálne odoslanie OFF-line dokladov na finančnú správu
  • indikácia stavu tlačiarne, ON-line / OFF-line režim
  • indikácia neodoslaných OFF-line dokladov vytvorených v OFF-line režime
 
Original price was: 991.67€.Current price is: 840.83€. bez DPH | 1,034.23 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
All-in-One dotykový PC + FiskalPRO VX520 + OBERON

All-in-One dotykový PC FiskalPRO s OBERONom

Zostava obsahuje ročnú licenciu programu OBERON, PC zostavu AiO s monitorom a FiskalPRO T2 s platobnými funkciami. OBERON - Windows aplikácia
Pokladnica OBERON je jeden z ďalších voliteľných modulov systému OBERON. V spolupráci s fiškálnou tlačiarňou umožňuje vytvoriť z počítača plnohodnotnú registračnú pokladnicu. Primárnou úlohou registračnej pokladnice je evidencia tržby za predaj tovarov a služieb, pričom obsahuje množstvo ďalších zaujímavých funkcií a možností. Môžete pripojiť celý rad fiškálnych modulovregistračných pokladníc v režime on-linedisplejovváh a množstvo ďalších prídavných zariadení. Pokladnica OBERON pozná veľkoobchodný, maloobchodný, reštauračný režim, prípadne špeciálne režimy činnosti ako je fast-food.
Základné funkcie
  • Maloobchodná pokladnica – bežný predaj v prevádzkach
  • Veľkoobchodná pokladnica – zúčtovanie výdajky, objednávky, faktúry
  • Reštauračná pokladnica – otvorené účty, presuny, tlač na bonovacej tlačiarni
  • Štandardný režim – ovládanie pomocou klávesnice alebo myši
  • Dotykový displej – štandardný – štandardné ovládanie dotykom
  • Režim – Fast food – predávané položky predstavujú tlačidlá s obrázkami
PC zostava
  • 15 palcový dotykový display
  • 1920x1080 FullHD rozlíšenie
  • SSD disk
  • 4GB operačnej pamäte
Možnosť výberu rôznych veľkostí monitora, čomu sa prispôsobí aj cena. Fiškálna tlačiareň eKasa, platobný terminál a zákaznícky displej s FiskalPRO T2 je tlačidlová registračná pokladnica s platobným terminálom a množstvom užitočných funkcií a to všetko za cenu bežnej pokladnice, s výhodnými poplatkami za platby kartou.

Plne kompatibilná s riešením eKasa.

Integrovaný  platobný terminál, pripojiteľné periférie ako skener čiarových kódov, pokladničná zásuvka, váha, externá klávesnica, PinPad. Pripojenie k internetu je možné pomocou ethernet kábla. Riešenie vhodné pre pevné prevádzky.

All In One pokladničné riešenie

FiskalPRO T2 eKasa 3 v 1 nahradí registračnú pokladnicu, platobný terminál a fiškálnu tlačiareň. Vďaka tomu ušetríte veľa miesta a finančných prostriedkov. Malá, kompaktná a výkonná All In One registračná pokladnica vám bude veľkým pomocníkom.

  • Rýchle voľby

  • Rýchle účtovanie pomocou kódov tovarov

  • Čítanie čiarových kódov

  • Kombinované platby (hotovosť/platobná karta/ poukážka)

  • Automatický prenos čiastky pri platbe kartou do platobného terminálu

  • Akceptácia elektronických straveniek

  • Správa a nastavenie cez Cloud FiskalPRO

  • Vzájomná komunikácia a prepojenie viacerých zariadení/aplikácií v jednej prevádzke

Original price was: 882.50€.Current price is: 832.50€. bez DPH | 1,023.98 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
Počítačka bankoviek Ratiotec RapidCount T 575

Počítačka bankoviek Ratiotec RapidCount T 575

Počítačka bankoviek Ratiotec Rapidcount T 575

Ratiotec Rapidcount T 575 je spoľahlivá stolná počítačka bankoviek triedených aj netriedených. Je vhodná pre počítanie stredných a väčších objemov bankoviek. Ratiotec Rapidcount T 575 disponuje displejom, ktorý zobrazuje počet vložených bankoviek a ich hodnotu. Počítačka má vysokú rýchlosť - 1000 bankoviek za minútu. Kapacita podávača je 300 bankoviek a kapacita vyhadzovača je 200 bankoviek. Disponuje tiež automatickou funkciou štart / stop pre počítanie bankoviek a funkciou sčítanie bankoviek. Bankovky môžu byť pridané do podávača v priebehu počítania. Počítačka rozpozná UV prvky bankoviek, preto môže kontrolovať, či sa nejedná o falzifikáty. Počíta aj zmiešané bankovky rôznych hodnôt a mien (eurá, české koruny, americké doláre, britské libry, švajčiarske franky atď).   Ako pracuje počítačka bankoviek Ratiotec Rapidcount T 575 - video na stiahnutie tu. Funkcie: - Počítanie kusov - Meny EUR | USD | GBP | CHF | BGN | CAD | CZK | HUF | HRK | JOD | MXN | PLN | RON | SCO | XAF - Spoľahlivo počíta aj použité a špinavé bankovky - Kontrola UV ochranných znakov - Zistenie hodnoty - Funkcia tlače súpisky - Počítať súčet - Vytváranie balíčka - zväzkovanie bankoviek - Automatický štart - Voľba módu počítanie - Zobrazenie súpisky - Výber meny - Nulovanie počtu bankoviek - Vynulovanie výsledkov počítania - jednoduchá a intuitívna obsluha [kad_youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=S4iUIm5bgs4" ]  
Original price was: 832.50€.Current price is: 790.83€. bez DPH | 972.73 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
dotykový POS systém

ELCOM Glamor dotykový POS systém

TENKÝ, ŠTÝLOVÝ A  ROZUMNÝ

Moderný dotykový pokladničný POS systém novej generácie určený pre prevádzky a obchody. Jedinečná bez káblová modulárna technológia zabezpečuje bezproblémovú údržbu, upgrade systému a servis. Prachu a vode odolný - trieda ochrany IP65 (predný panel.Hmotnosť zariadenia 6,6 kg.

 Flexibilný stojanFLEXIBILNÝ STOJAN

Patentovaný duálny záves sa ľahko prispôsobí každej predajni či pohostinstvu. Manipulácia je jednoduchá a rýchla.

JEDNODUCHÁ OBSLUHA A ÚDRŽBA

Vďaka modulárnej bezkáblovej technológií sa stane servis a upgrade jednoduchší, rýchlejší a bezproblémovejší.

BEZPROBLÉMOVÁ KOMUNIKÁCIA

Pokladničný systém ponúka možnosť pripojenia externých zariadení podľa Jednoduchá obsluha a údržbakonkrétnych potrieb prevádzky. K dispozícii je množstvo portov, ktoré podporujú staršie ale aj nové vyvíjajúce sa externé zariadenia. Prístup ku všetkým portom zariadenia je mimoriadne rýchly a jednoduchý.

VYSOKÝ VÝKON, NÍZKA SPOTREBA

Dostatočný výpočtový výkon zariadenia zabezpečuje moderný štvorjadrový procesor Intel pri zachovaní maximálnej energetickej účinnosti. Glamor spotrebuje desaťnásobne menej elektrickej energie než štandardný počítač.Vysoký výkon, nízka spotreba
Original price was: 719.00€.Current price is: 696.67€. bez DPH | 856.90 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
ExVAN Pokladničná Počítačová Zostava s FiskalPRO a OBERONom

ExVAN Pokladničná Počítačová Zostava s FiskalPRO a OBERONom

Zostava obsahuje ročnú licenciu programu OBERON, PC zostavu s monitorom a FiskalPRO T6 s platobnými funkciami. OBERON - Windows aplikácia
Pokladnica OBERON je jeden z ďalších voliteľných modulov systému OBERON. V spolupráci s fiškálnou tlačiarňou umožňuje vytvoriť z počítača plnohodnotnú registračnú pokladnicu. Primárnou úlohou registračnej pokladnice je evidencia tržby za predaj tovarov a služieb, pričom obsahuje množstvo ďalších zaujímavých funkcií a možností. Môžete pripojiť celý rad fiškálnych modulovregistračných pokladníc v režime on-linedisplejovváh a množstvo ďalších prídavných zariadení. Pokladnica OBERON pozná veľkoobchodný, maloobchodný, reštauračný režim, prípadne špeciálne režimy činnosti ako je fast-food.
Základné funkcie
  • Maloobchodná pokladnica – bežný predaj v prevádzkach
  • Veľkoobchodná pokladnica – zúčtovanie výdajky, objednávky, faktúry
  • Reštauračná pokladnica – otvorené účty, presuny, tlač na bonovacej tlačiarni
  • Štandardný režim – ovládanie pomocou klávesnice alebo myši
  • Dotykový displej – štandardný – štandardné ovládanie dotykom
  • Režim – Fast food – predávané položky predstavujú tlačidlá s obrázkami
PC zostava • refurbished PC v SFF prevedení • 19" monitor • klávesnica a myš • operačný systém Windows 10 • záruka 24 mesiacov Možnosť výberu rôznych veľkostí monitora, čomu sa prispôsobí aj cena. Možnosť rozšírenia zostavy s nedotykovým monitorom - dotykový 15,6" monitor (príplatok 86€ bez DPH) - dotykový 15" profesionálny monitor (príplatok 189€ bez DPH) - dotykový 17" profesionálny monitor (príplatok 289€ bez DPH) - dotykový 15" all in one PC (príplatok 478€ bez DPH) FiskalPRO T6 - Kovový stojan ( príplatok 50€ bez DPH ) - výkonná externá tlačiareň 80 mm šírky so strihačom (príplatok 120€ bez DPH)

Plne kompatibilná s riešením eKasa.

Integrovaný  platobný terminál, prepojiteľné periférie ako skener čiarových kódov, pokladničná zásuvka, váha, externá klávesnica, PinPad. Pripojenie k internetu je možné pomocou ethernet kábla. Riešenie vhodné pre pevné prevádzky.

FiskalPRO T6 eKasa 3 v 1 nahradí registračnú pokladnicu, platobný terminál. Vďaka tomu ušetríte veľa miesta a finančných prostriedkov. 

  • Rýchle voľby

  • Rýchle účtovanie pomocou kódov tovarov

  • Čítanie čiarových kódov

  • Kombinované platby (hotovosť/platobná karta/ poukážka)

  • Automatický prenos čiastky pri platbe kartou do platobného terminálu

  • Akceptácia elektronických straveniek

  • Správa a nastavenie cez Cloud FiskalPRO

  • Vzájomná komunikácia a prepojenie viacerých zariadení/aplikácií v jednej prevádzke

Original price was: 825.00€.Current price is: 665.83€. bez DPH | 818.98 s DPH | Pridať do košíka
PC Hanasis HIT-PRO 15 Dual- dotykový All-in One počítač so zákazníckym monitorom vhodný pre pokladničné systémy

PC Hanasis HIT-PRO 15 Dual- dotykový All-in One počítač so zákazníckym monitorom vhodný pre pokladničné systémy

PC Hanasis HIT-PRO 15 Dual - je All-in One počítač s dotykovou obrazovkou pre obsluhu a so zákazníckym monitorom. Počítač je vhodný pre pokladničné systémy, jeho výhodou je že aj zákazník môže sledovať na zákazníckom monitore priebeh blokovania. Rýchly I3 procesor zabezpečuje svižný beh aplikácií (aj niekoľkých súčasne) a 256GB SSD disk poskytuje dostatok miesta pre Vaše dáta a aplikácie. Počítač sa predáva s alebo bez predinštalovaného operačného systému Windows 10.   Parametre: ALL-IN-ONE PC SYSTÉM Procesor Intel I3 SV-6100U Pamäť RAM 4 GB Grafická karta Intel HD Interný reproduktor Napájanie cez externý zdroj SSD disk - 256 GB VSTUPNO-VÝSTUPNÉ PORTY USB port 4x LAN 1x RJ45 1x RJ9 (sériový) 1x RJ12 Port pre napájanie HDMI DISPLEJ Technológia LED Uhlopriečka displeja 15" Rozlíšenie (maximálne) 1024 x 768 MultiDotykový LCD panel ZÁKAZNÍCKY DISPLEJ Technológia TFT Uhlopriečka displeja 9.7" Rozlíšenie (maximálne) 1024 x 768 OSTATNÉ Farebné prevedenie - čierny   V prípade že Vám vyššie uvedené parametre nevyhovujú kontaktujte nás prosím telefonicky na 0907 440 770 alebo emailom na info@epokladna.sk s Vašimi požiadavkami a pripravíme Vám ponuku šitú na mieru.  
654.17 bez DPH | 804.63 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
Dotykačka KOMPLETNÁ - eKASA Dizajnová 15,6″ pokladňa /-100€ dotácia/

Dotykačka KOMPLETNÁ – eKASA Dizajnová 15,6″ pokladňa /-100€ dotácia/

Dizajnová 15,6″ pokladňa s platobnými službami, 80 mm tlačiarňou a stabilným stojanom. Vďaka svojej veľkosti spoľahlivo zvládne plynulý chod väčších prevádzok. Pokladňa spoľahlivo pracuje aj pri výpadku internetu a po obnovení pripojenia sa všetko automaticky zálohuje a aktualizuje. Termálnu tlačiareň pripojíte cez USB alebo sieťovo pomocou LAN kábla (Ethernet). Tlačiareň má vysokú rýchlosť tlače 250 mm/s, tichú termálnu tlač a zabudovanú vyrovnávaciu pamäť umožňujúcu príjem dát počas tlače. Hustotu tlače si môžete nastaviť. Dotypay je odolný 5,5" platobný terminál s integrovanou tlačiarňou a čítačkou EAN a QR kódov. Terminál funguje na operačnom systéme Android, podporuje 4G a WI-FI pripojenie. Akceptuje platobné karty Visa, Mastercard a Maestro alebo elektronické stravné lístky. Dotypay môžete mať zadarmo – stačí dosiahnuť minimálny obrat.

obsahuje CHDU swissbit

Dotykačka ponúka viac ako 75 funkcií a nástrojov, niektoré z nich sú tieto:
  • Skladové zásoby
  • Mobilný čašník
  • Receptúry
  • Denné menu
  • Chody jedál
  • Mapa stolov
  • Vernostný systém
  • Zákaznícky displej
  • Predaj pomocou PLU
  • EAN & QR čítačka
  • Tlač cenoviek
  • Rezervácie
  • Obrazovka odporúčaní
  • Okamžitý predaj
  • Predaj so sebou
  • Hromadné importy a zostavy
  • Prehľad tržieb
  • Mapa izieb
  • Skladová evidencia
  • Dochádzkový systém
  • Presun účtov medzi pokladňami
  • Receptúry a odťažovanie
  Vzdialená správa vám dáva plnú kontrolu nad podnikom. Kedykoľvek a kdekoľvek máte prístup k pokročilým nástrojom podpory správy a k hĺbkovým prehľadom a analytikám. Ako vzdialená správa funguje? Počas aktivácie pokladničného systému Dotykačka sa vám vytvorí aj vlastný virtuálny priestor vo Vzdialenej správe. Do Cloudu sa potom automaticky ukladajú vaše dáta a nastavenia, ktoré si cez webové rozhranie budete spravovať. Vzdialená správa je prístupná cez prehliadač v počítači, tablete alebo smartfóne. Preto s ňou môžete pracovať kedykoľvek a odkiaľkoľvek. Pomocou Vzdialenej správy môžete hromadne importovať a exportovať zoznamy produktov, vykonávať zmeny v popisoch a cenách alebo hromadne prijímať tovar do skladu. Vzdialene je možné vykonávať inventúru, nastaviť zamestnancom úrovne oprávnenia k pokladni a predovšetkým kompletne spravovať každú pokladňu, ktorú máte. Údaje z jednotlivých pokladníc neustále prechádzajú online synchronizáciou. Je teda potrebné v prevádzke zaistiť stabilné internetové pripojenie. Pokiaľ vám ale pripojenie k internetu vypadne, pokladňa aj naďalej spoľahlivo pracuje. Po obnovení pripojenia sa všetko automaticky zálohuje a aktualizuje.   Výhody pokladníc Dotykačka:
  • viac ako 25 000 spokojných používateľov v rámci skupiny
  • aplikáciu Dotykačka si celosvetovo stiahlo už viac ako 100 000 ľudí
  • nemusíte sa viazať a podpisovať zmluvu na dlhšie obdobie
  • neplatíte mimo sezónu, iba za obdobie, kedy podnikáte
  • NONSTOP telefonická podpora zadarmo
  • aktualizácie softvéru zadarmo, pravidelné pridávanie nových funkcií pre gastro prevádzky, obchody a služby
  • rýchle zaškolenie zamestnancov vďaka jednoduchému používaniu pokladní
  • školenie aplikácií a služieb zadarmo
  • rýchle riešenie prípadných reklamácií
  • detailné online návody a videonávody
  • pokladne sú intuitívne a jednoducho ovládateľné - nainštalujete a sprevádzkujete ich do 15 minút
  Vyberte si jednu z nasledujúcich licencií podľa svojich potrieb a podľa rozpočtu Vášho podnikania. V prípade aktivácie platobných služieb na platbu kartou získate zľavu až  20%.  
Dotykačka JEDNODUCHO Dotykačka NAPLNO Dotykačka NEOBMEDZENE
Všeobecné funkcie
Podpora online fiškalizácie s Ekasa X X X
Prehľadné dlaždicové menu X X X
Nastavenie zobrazenia položiek X X X
Synchronizácia a záloha X X X
Správa užívateľov X X X
Zabezpečenie účtu X X X
Bezpečnostné nastavenie X X X
Zabezpečenie pokladne a práva X X X
Nastavenie pokladničnej zásuvky X X X
Kategórie na prehľadné triedenie produktov X X X
Zákaznícky displej s reklamou a účtenkou X X X
Načítanie čiarového a QR kódu X X X
Automatické odosielanie uzávierky e-mailom X X X
Mobilný čašník – neobmedzený počet X X
Podpora platobného terminálu X X X
Platba elektronickými stravenkami X X X
Správa denného menu X X X
Chody jedál X
Dochádzková evidencia zamestnancov X
Práca s hotovosťou
Jendorazový príjem a výdaj X X X
Otvorenie a uzavretie pokladne X X X
Výčet hotovosti v pokladni X X X
Uzáverka pri uzavrení pokladne X X X
Rýchle zaplatenie účtu cez platobný dialóg X X X
Práca s účtami v pokladni
Rozdelenie účtu na účty či stôl X X X
Otvorené účty X X X
Parkovanie účtov X X X
História vytvorených účtov X X X
Mapa stolov X X X
Prehľad tržieb v pokladni X X X
Filtrovanie tržieb podľa času X X X
Nastavenie zdanenia X X X
Tlač objednávok / bonov X X X
Kombinovaná platba kartou, hotovosťou a stravnými lístkami X X X
Práca s produktami v pokladni
Rýchle zadanie produktov a ich zaplatenie X X X
Vytvorenie, presunutie a zmazanie kategórie X X X
Voliteľné skrytie a zobrazenie kategórií X X X
Vytvorenie, presunutie a zmazanie produktu X X X
Voliteľné skrytie a zobrazenie produktov X X X
Kalkulácia ceny podľa času X X X
EAN, PLU a vážený kód X X X
Štítky na označenie produktov X X X
Rýchle a krátke poznámky X X X
Bonusové body X X X
Predaj so sebou (Take away) X X X
Voliteľné kombinácie položiek akcie 2+1 zadarmo X X
Správa skladových zásob
Aplikácia sklad pre evidenciu produktov X X
Naskladnenie a vyhľadávanie produktov X X
Správa viacerých skladov X X
Správa dodávateľov X X
Úplná a čiastočná inventúra X X
Reporty transakcií, inventúr a naskladnení X X
Zdieľané a podružné sklady X X
Správa pokladní online
Vzdialená správa pokladní X X X
Vzdialená správa skladov X X
Filtrovanie údajov podľa dátumu X X X
Prehľad účteniek X X X
Prehľad aktivity jednotlivých užívateľov X X X
Predajné reporty s exportom do xls, csv a pdf X X X
Tržby zo všetkých pokladní podľa dní X X X
Zaparkované účty X X X
Pokladničné pohyby za vybrané časové obdobie X X X
Nastavenie odlišných cien v čase X X
Happy hours X X
Zostavy pre rôzne pokladne a časy X X X
Zoznam produktov a kategórií X X X
Vytvorenie, editácia a zmazanie kategórií a produktov X X X
Naskladnenie a presun do iného skladu X X
Nastavenie odťažovania jednotlivých produktov X
Dočasné skrytie produktov a kategórií X X X
Prehľad vytvorených zákazníckych účtov X X X
Záznamy dodávateľov a naskladnenie X X
Prehľad stavov a správa skladov X X
Naskladnenie produktov X X
Stav skladov a produktov X X
Presun produktov medzi skladmi X X
Priradenie produktov k jednotlivým skladom X X
Prehľad vytvorených účtov zamestnancov X X X
Vykonávanie inventúr X X
Hromadný import a export položiek X X
Export dát pre účtovné systémy X X
Vytvorenie a tlač produktových cenoviek X X X
Technická podpora
Nonstop technická podpora po telefóne X X X
E-mailová technická podpora X X X
Vzdialené pripojenie technika k pokladni X X X
Online verzia manuálu podľa kapitol X X X
Rady, tipy a návody X X X
VIP technická podpora X
ZADARMO výmena pokladne v záručnej lehote X
Integrácie
Qerko X X
shoptet X
WooCommerce X
Netrex X X
HugMarket digitálny X X
Zvýšte priestor X X
Bolt Food X
Albacon X
 
717.00 648.78 Výber možností This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page
Akcia!
Počítačka bankoviek Ratiotec RapidCount T 575

Počítačka bankoviek Ratiotec RapidCount T 575 Rozbalený tovar

Počítačka bankoviek Ratiotec Rapidcount T 575

Ratiotec Rapidcount T 575 je spoľahlivá stolná počítačka bankoviek triedených aj netriedených. Je vhodná pre počítanie stredných a väčších objemov bankoviek. Ratiotec Rapidcount T 575 disponuje displejom, ktorý zobrazuje počet vložených bankoviek a ich hodnotu. Počítačka má vysokú rýchlosť - 1000 bankoviek za minútu. Kapacita podávača je 300 bankoviek a kapacita vyhadzovača je 200 bankoviek. Disponuje tiež automatickou funkciou štart / stop pre počítanie bankoviek a funkciou sčítanie bankoviek. Bankovky môžu byť pridané do podávača v priebehu počítania. Počítačka rozpozná UV prvky bankoviek, preto môže kontrolovať, či sa nejedná o falzifikáty. Počíta aj zmiešané bankovky rôznych hodnôt a mien (eurá, české koruny, americké doláre, britské libry, švajčiarske franky atď). Jedná sa o rozbalené zariadenie. Zariadenia v tejto kategórii boli použité buď na výstavách, alebo boli zapožičané zákazníkom. Všetky zariadenia sú 100% funkčné, so žiadnymi, alebo len minoritnými kozmetickými vadami, takmer žiadnymi znakmi používania a poskytujeme na ne záruku v trvaní 1/2 roka. Ako pracuje počítačka bankoviek Ratiotec Rapidcount T 575 - video na stiahnutie tu. Funkcie: - Počítanie kusov - Meny EUR | USD | GBP | CHF | BGN | CAD | CZK | HUF | HRK | JOD | MXN | PLN | RON | SCO | XAF - Spoľahlivo počíta aj použité a špinavé bankovky - Kontrola UV ochranných znakov - Zistenie hodnoty - Funkcia tlače súpisky - Počítať súčet - Vytváranie balíčka - zväzkovanie bankoviek - Automatický štart - Voľba módu počítanie - Zobrazenie súpisky - Výber meny - Nulovanie počtu bankoviek - Vynulovanie výsledkov počítania - jednoduchá a intuitívna obsluha [kad_youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=S4iUIm5bgs4" ]  
Original price was: 832.50€.Current price is: 646.34€. bez DPH | 795.00 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
Tlačiareň Varos FT5000/TMT88 eKasa

Varos FT5000/TMT88 – ON-line registračná tlačiareň, eKasa

Varos FT5000/TMT88 – ON-line registračná tlačiareň je termotlačiareň s chráneným dátovým úložiskom CHDU5000, ktorá plne vyhovuje štandardu eKasa a umožňuje ON-line pripojenie na server finančnej správy. Podporované operačné systémy: OS Windows, Mac OS, iOS, Linux, Android. Tlačiareň ponúka intuitívne manažérske prehľady na vlastnom web rozhraní:
  • prehľad tržby – filter podľa dňa, týždňa, mesiaca, roku…
  • selekcia podľa typu dokladov
  • náhľad na jednotlivý doklad
  • náhľad postupnosti vystavovania dokladov
  • servisné funkcie
Podporované zariadenia – počítač, notebook, mobil, tablet. Konektivita: WiFi, LAN, Bluetooth, USB, GPRS, RS232. Pripojenie periférií: zákaznícky displej, skener, peňažná zásuvka, obchodné váhyVýhody:
  • možnosť tlače dokladu z viacerých zariadení
  • možnosť jednoduchého prístupu z LAN / WAN
  • možnosť monitorovania a prezerania tržieb na tlačiarni prostredníctvom počítača, mobilu, tabletu
  • možnosť monitorovania servisných hlásení a aktuálneho stavu pokladnice dátum a čas, zaplnenia CHDU, platnosť certifikátu …

Tlačiareň obsahuje:

  • termo tlačiareň EPSON TMT88
  • vstavanú klávesnicu s indikačnými LED diódami
  • chránené dátové úložisko 

Význam vstavanej klávesnice:

  • tlač denných, prehľadových uzávierok a kópií pokladničných dokladov
  • tlač servisného hlásenia – stav tlačiarne, platnosť certifikátu, zaplnenie chráneného dátového úložiska
  • manuálne odoslanie OFF-line dokladov na finančnú správu
  • indikácia stavu tlačiarne, ON-line / OFF-line režim
  • indikácia neodoslaných OFF-line dokladov vytvorených v OFF-line režime
 
Original price was: 630.00€.Current price is: 624.17€. bez DPH | 767.73 s DPH | Pridať do košíka
POS systém - TDC-5000 PC

POS systém – TDC-5000 PC

TDC-5000 PC je POS riešenie jednoduché, nenáročné a rýchle na ovládanie a zaškolenie obsluhy. Vďaka all-in-one riešeniu a flexibilnému uchyteniu takmer kdekoľvek Vám TDC-5000 PC zaručene zlepší ergonómiu, poskytne Vám pohodlie účtovať a uzatvárať predaj bez zbytočných pohybov, s dokonalým prehľadom o celej transakcii.
599.00 bez DPH | 736.77 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
dtv-cubee

Elcom Cubee dotykový POS systém

DTV-Cubee

je komplexný a spoľahlivý POS systém s 15 palcovým dotykovým displejom. Kompaktné rozmery POS systému Cubee šetria pokladničné miesto a vďaka štandardnému uchyteniu VESA možno zariadenie pripevniť na stenu alebo stojan. Pokladničné zariadenie Cubee poskytuje pohodlie pri účtovaní pre všetky obchodné a reštauračné prevádzky.

ŠIROKÉ MOŽNOSTI PRIPOJENIA EXTERNÝCH ZARIADENÍ

Pokladničný systém ponúka možnosť pripojenia externých zariadení podľa potrieb prevádzky. K zariadeniu možno pripojiť skener čiarových kódov, digitálne váhy, pokladničnú zásuvku, externý displej a klávesnicu, platobný terminál, či overovač bankoviek. Pokladničný systém poskytuje veľký priestor pre redukcie a adaptéry. Prístup k vstupným a výstupným portom je mimoriadne rýchly a jednoduchý.
Vymeniteľné systémové jadro, jednoduché zasunutie pevného disku

VYMENITEĽNÉ SYSTÉMOVÉ JADRO, JEDNODUCHÉ ZASUNUTIE PEVNÉHO DISKU

Vďaka jednoducho vymeniteľnému panelu možno kedykoľvek vymeniť systémové jadro a vykonať upgrade systému. Táto vlastnosť šetrí náklady a zjednodušuje údržbu POS zariadenia. Upgrade interného disku je nenáročné a bez potreby technika. Pevný disk na uchovávanie dát v zariadení možno jednoducho vysunúť a zasunúť.
Systematické usporiadanie káblov

SYSTEMATICKÉ USPORIADANIE KÁBLOV

Usporiadanie káblov zvyšuje komfort počas účtovania, takže spleť káblov v pokladničnom mieste už pokladníkovi nebude zavadzať. Vďaka ochrannej plastovej krytke možno diskrétne ukryť všetky pripojené káble.
Flexibilné polohovanie

FLEXIBILNÉ POLOHOVANIE

Nastaviteľný uhol sklonu podporuje flexibilitu zariadenia. Pokladník si počas účtovania môže zariadenie nastaviť podľa svojich požiadaviek.
Uchytenie na stôl alebo stenu
UCHYTENIE NA STÔL ALEBO STENU
Vďaka štandardnému VESA uchyteniu možno zariadenie pripevniť na stôl alebo stenu podľa potrieb prevádzky.
Original price was: 599.00€.Current price is: 590.83€. bez DPH | 726.73 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
ELCOM Wonder dotykový POS systém

ELCOM Wonder dotykový POS systém

Elcom Wonder

VEĽA MUZIKY ZA MÁLO PEŇAZÍ 15“ kapacitný displej, predný panel odolný voči prachu a vode s triedou ochrany IP65, široká škála pripojiteľných externých zariadení, odolná konštrukcia a kompaktné rozmery spolu tvoria výnimočné zariadenie za bezkonkurenčnú cenu. Doobjednajte si operačný systém Windows za akciovú cenu.

ŠIROKÉ MOŽNOSTI PRIPOJENIA EXTERNÝCH ZARIADENÍMOŽNOSTI PRIPOJENIA EXTERNÝCH ZARIADENÍ

POS systém Wonder ponúka možnosť pripojenia externých zariadení podľa konkrétnych potrieb prevádzky. K dispozícii je množstvo portov, ktoré podporujú staršie ale aj vyvíjajúce sa externé zariadenia. K Wonder-u je možné pripojiť aj: čítačku magnetických kariet, iButton, snímač odtlačku prsta, RFID, 10“ druhý displej alebo VFD zákaznícky displej.
SYSTEMATICKÉ USPORIADANIE KÁBLOVSYSTEMATICKÉ USPORIADANIE KÁBLOV
Usporiadanie káblov zvyšuje komfort počas účtovania, takže spleť káblov v pokladničnom mieste už pokladníkovi nebude zavadzať. Vďaka ochrannej plastovej krytke možno diskrétne ukryť všetky pripojené káble.
UNIKÁTNE PASÍVNE CHLADENIE
UNIKÁTNE PASÍVNE CHLADENIE
Vďaka uzavretému systému bez otvorov, rotujúcich a pohybujúcich sa častí je prevádzka panela úplne tichá a miera poruchovosti sa blíži k nule. Wonder je vysoko spoľahlivý a v porovnaní s bežnými POS systémami významne zvyšuje bezpečnosť a stabilnosť prevádzky.
PRAKTICKÉ POLOHOVANIE
PRAKTICKÉ POLOHOVANIE
Nastaviteľný uhol sklonu zvýrazňuje flexibilitu zariadenia pre jeho obsluhu. Výsledkom je ergonómia a pohodlné ovládanie aj pri rôznych výškach
predajných pultov.
Ak si objednáte celú POS zostavu (POS, fiškálna tlačiareň a peňažná zásuvka atd. ) môžete si uplatniť výraznú zľavu zo štandardných cenníkových cien. Kontaktujte nás a radi vám poradíme s jej vyskladaním a výberom vhodných komponentov.
Original price was: 574.17€.Current price is: 545.83€. bez DPH | 671.38 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
FiskalPRO Green s T6 s dokladom

FiskalPRO Green – Variabilná pokladničná zostava

Android 12,1“ dotyková pokladničná zostava s platobným terminálom a množstvom užitočných funkcií. To všetko za cenu bežnej pokladnice, s výhodnými poplatkami za platby kartou. Riešenie pre eKasa v súlade s novou legislatívou. Komplexné pokladničné riešenie s profesionálnou Android aplikáciou FiskalPRO Mobile vhodné pre pevné prevádzky, predaj tovaru, služieb aj gastro segment. Uchytenie tabletu a platobného terminálu s fiškálnou tlačiarňou v kompaktnom, masívnom a stabilnom TWIN stojane. Možnosť pripojenia externých zariadení/periférií (skener čiarových kódov, peňažná zásuvka, digitálna váha). Zostava obsahuje: FiskalPRO Mobile - pokladničná aplikácia s mnohými funkciami vrátane špeciálnych funkcií pre gastro segment V CENE ZARIADENIA Dotykový Android tablet 12,1“ FiskalPRO VX 520 ETH - Fiskálna tlačiareň, platobný terminál a zákaznícky displej v jednom - Podpora hotovostných i bezhotovostných platieb a elektronických straveniek - Kovový stojan TWIN - Správa a nastavenie zariadení a aplikácie cez Cloud FiskalPRO Cloud FiskalPRO  ___________________________________________________________________________ FiskalPRO Mobile - Android aplikácia Android aplikácia na tablet, smartphone alebo Android platobný terminál FiskalPRO A8. Obsahuje mnoho funkcií pre predaj tovaru, služieb i špecializované pre gastro segment. - Evidencia pokladníkov - Rýchle voľby, skupiny a podskupiny predajných položiek - Rýchle účtovanie pomocou kódov tovarov - Čítanie čiarových a QR kódov - Kombinované platby (hotovosť/platobná karta/ poukážka) - Špeciálne funkcie pre gastro prevádzky - Parkovanie účtov na stoly (rozdelenie na podúčty) - Rozdelenie stolov podľa skupín (miestností) - Tlač objednávky na tlačiarni v kuchyni/bare - Rozúčtovanie položiek dokladu - Zdieľanie parkovaných účtov medzi čašníkmi - Automatický prenos čiastky pri platbe kartou do platobného terminálu - Akceptácia elektronických straveniek - Správa a nastavenie cez Cloud FiskalPRO - Vzájomná komunikácia a prepojenie viacerých zariadení/aplikácií v jednej prevádzke ___________________________________________________________________________ Android tablet 12,1“   • Displej : 12.1"LCD IPS 1280*800 dotekový panel, kapacitný • Procesor: Quad core cortex A9 1.6G • Interná pameť:  8GB • Operační systém : Android 6.0 OS • Pripojenie: WiFi 802.11b/g/n • Ethernet 10M/100M • Buletooth Bluetooth 4.0  • Porty: • SD karty • 2 USB • MIni USB OTG • RJ45 • Mikrofon zabudovaný • Samostatný vstup pro napájení • 3.5mm jack pro sluchátka • Reproduktory 2*1.5W • Přední kamera 2.0M • Rozměry 31*21,5*2,55 cm • Uchycení pro VESA standard 75mm x 75mm   ___________________________________________________________________________ Fiskálna tlačiareň, platobný terminál a zákaznický displej FiskalPRO VX 520 • Zákaznický displej     6 riadkový • Konektivita               Ethernet • Tlačiareň                  Termotlač • Papier                      Jednovrstvová termo páska Šírka 57 mm, priemer max. 48 mm • Porty                        RS 232 | LAN | USB 2.0 ___________________________________________________________________________ Cloud FiskalPRO je neoddeliteľnou súčasťou nášho riešenia, vďaka ktorému máte kedykoľvek online prehľad o vašej prevádzke a to z akéhokoľvek zariadenia bez ohľadu na jeho platformu. Stačí vám len internetový prehliadač. Všetky nastavenia robíte pohodlne v Cloude, odkiaľ sa online dostávajú do pokladne. • Dostupný ku všetkým riešeniam FiskalPRO! • Správa a riadenie zariadení (pokladnice, platobné terminály, fiskálne tlačiarne) • Jednoduchá správa tovarových položiek • Tvorba cenníkov a ich priradenie k pokladnici • Správa zliav, zákazníkov, akcií a cien • Evidencia a nastavenie stolov, miestností, pokladníkov a platieb • Predajné štatistiky s voľbou za obdobie a zariadenie/prevádzku podľa tovaru jednotlivo a kumulovane • Záloha pokladničných dokladov, elektronického žurnálu, uzávierok a potvrdení o platbe kartou • Možnosť aktivácie skladového systému, ďalších špeciálnych funkcií • Možnosť prepojenia na rôzne skladové a účtovné systémy
Original price was: 528.00€.Current price is: 519.87€. bez DPH | 639.44 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
Tlačiareň Varos FT5000/SRP350 eKasa

Varos FT5000/SRP350 – ON-line registračná tlačiareň, eKasa

Varos FT5000/SRP350 - ON-line registračná tlačiareň je termotlačiareň s chráneným dátovým úložiskom CHDU5000, ktorá plne vyhovuje štandardu eKasa a umožňuje ON-line pripojenie na server finančnej správy. Podporované operačné systémy: OS Windows, Mac OS, iOS, Linux, Android. Tlačiareň ponúka intuitívne manažérske prehľady na vlastnom web rozhraní:
  • prehľad tržby - filter podľa dňa, týždňa, mesiaca, roku...
  • selekcia podľa typu dokladov
  • náhľad na jednotlivý doklad
  • náhľad postupnosti vystavovania dokladov
  • servisné funkcie
Podporované zariadenia - počítač, notebook, mobil, tablet. Konektivita: WiFi, LAN, Bluetooth, USB, GPRS, RS232. Pripojenie periférií: zákaznícky displej, skener, peňažná zásuvka, obchodné váhy... Výhody:
  • možnosť tlače dokladu z viacerých zariadení
  • možnosť jednoduchého prístupu z LAN / WAN
  • možnosť monitorovania a prezerania tržieb na tlačiarni prostredníctvom počítača, mobilu, tabletu
  • možnosť monitorovania servisných hlásení a aktuálneho stavu pokladnice dátum a čas, zaplnenia CHDU, platnosť certifikátu ...

Tlačiareň obsahuje:

  • termo tlačiareň Bixolon SRP350
  • vstavanú klávesnicu s indikačnými LED diódami
  • chránené dátové úložisko

Význam vstavanej klávesnice:

  • tlač denných, prehľadových uzávierok a kópií pokladničných dokladov
  • tlač servisného hlásenia – stav tlačiarne, platnosť certifikátu, zaplnenie chráneného dátového úložiska
  • manuálne odoslanie OFF-line dokladov na finančnú správu
  • indikácia stavu tlačiarne, ON-line / OFF-line režim
  • indikácia neodoslaných OFF-line dokladov vytvorených v OFF-line režime
   
Original price was: 523.33€.Current price is: 515.00€. bez DPH | 633.45 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
A-TM etiketovcia vaha

Obchodná Etiketovacia váha A-TM do 15 kg

Etiketovacia váha A-TM je ideálna do obchodov a výrobní, kde sa musí označovať tovar etiketami s potrebnými údajmi pre spotrebiteľa. - podpora tlače na termopásky a samolepiace etikety. - práca v režime registračnej pokladnice alebo hromadnej tlače etikiet - tlač jednotkovej alebo celkovej zľavy na termopásku alebo etiketu - práca v percentách, s celým alebo desatinným číslom - predajný alebo programovací režim je možné chrániť heslom - na etikete môžu byť vytlačené informácie ako: dátum balenia, dátum spotreby, jednotková cena, celková cena, hmotnosť, tara, množstvo, názov tovaru,     zloženie, názov obchodu, číslo PLU, čiarový kód atď. - všetky nastavenia, formát tlače a programovanie PLU kódov je možné cez klávesnicu váhy alebo cez priložený program na PC - naprogramované údaje na PC môžete ľahko načítať do váhy cez ethernet alebo USB kľúč. - váživosť do 15 kg - V cene je zahrnutý aj recyklačný poplatok Na sklade - vyberte si variant váhy
Od: 550.00 Od: 474.17 Výber možností This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page
ExVAN P3 MIX eKasa 3v1 platobný terminal, tlačiareň, tablet s platobnou kartou 2

ExVAN P3 MIX eKasa + platobný terminál v cene licencia na DPH

ExVAN P3 MIX eKasa je platobný terminál novej generácie. Ponúka skvelú ergonómiu, rad možností pre bezproblémové platby kartou, rýchlu termotlačiareň a špičkový displej. Elegantné a moderné zariadenie použiteľné v kamennej, a vďaka integrovanej batérii, aj mobilnej prevádzke. Pokladnica obsahuje predajnú a platobnú aplikáciu na tvorbu pokladničných dokladov, aplikáciu PAYCART na prijímanie platieb kartou a integrovanú tlačiareň na tlač účteniek. Veľkou výhodou je veľký, 10 palcový displej vysokej kvality, rýchly procesor a možnosť pripojenia na internet cez WiFi, alebo SIM kartu (táto je voliteľne dodávaná k zariadeniu).

Ak hľadáte skutočne moderné a reprezentačné zariadenie vyberte si ExVAN P3 MIX eKasa!

Pripojenie k internetu je možné pomocou WiFi, 4G (SIM karta voliteľne dodávaná). Riešenie vhodné pre pevné prevádzky aj mobilný predaj. NOVINKA! Táto pokladnica je plne kompatibilná s platobným terminálom. Dokážete teda na jednom zariadení pokladničný doklad vytvoriť, vytlačiť a v prípade potreby prijať aj platbu kartou. V prípade, ak máte záujem prijímať platbu kartou táto pokladňa je vyrobená práve pre Vás. Platba kartou prebehne automaticky, z karty bude stiahnutá taká istá suma, ako je aj na pokladničnom doklade vytvorenom v predajnej aplikácii.  Výhody
  • zariadenie je mobilné, čo je výhodou ak potrebujete vydávať doklady na rôznych miestach
  • integrovaná mobilná tlačiareň
  • pripojenie k internetu pomocou SIM karty (4G) alebo WiFi
  • dlhá výdrž batérie
  • možnosť prijať platbu kartou
  • predajná aplikácia automaticky spolupracuje s platobnou funkciou, takže platba kartou je plne automatická
  • prehľadná 10-palcová obrazovka

Pokladničná Android aplikácia s množstvom funkcií pre predaj tovaru, služieb i špecializované pre gastro segment.

  • Evidencia pokladníkov

  • Rýchle voľby, skupiny a podskupiny predajných položiek

  • Rýchle účtovanie pomocou kódov tovarov

  • Kombinované platby (hotovosť/platobná karta/ poukážka)

  • Automatický prenos čiastky pri platbe kartou do platobného terminálu

  • Akceptácia elektronických straveniek

  • Správa a nastavenie cez cloud 

  • Rôzne doplnkové príslušenstvo (otočný stojan, kožené puzdro na opasok, dokovacia stanica s dobíjaním)

 

Vďaka cloudu máte kedykoľvek prehľad o vašej prevádzke a to z akéhokoľvek zariadenia bez ohľadu na jeho platformu. Stačí vám len internetový prehliadač. Všetky nastavenia robíte pohodlne v cloude, odkiaľ sa online dostávajú do pokladne.

  • Správa a riadenie zariadení (pokladnice, platobné terminály, fiškálne tlačiarne)

  • Jednoduchá správa tovarových položiek

  • Tvorba cenníkov a ich priradenie k pokladnici

  • Záloha pokladničných dokladov
Obsah balenia
  • ExVAN P3 MIX eKasa
  • manuál
  • termokotúčik o šírke 80 popr. 58 mm
  • nabíjačka
V prípade ak kupujete naše produkty za účelom následného predaja, alebo ak máte záujem o nákup viacerých kusov toho istého produktu (min. 3 ks) kontaktujte nás prosím emailom na info@epokladna.sk a dohodnite si ešte lepšie – dealerské ceny.   ** V prípade kúpy zariadenia so SIM kartou je dodaná SIM karta s internetovým pripojením aktívna 12 mesiacov. Po 12 mesiacoch je samozrejme možné predĺžiť funkčnosť zakúpenej SIM karty. SIM kartu sa odporúča použiť len na internetové spojenie s Finančnou správou.  
499.17 bez DPH | 613.98 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
Varos FT5000/TMT20 - ON-line registračná tlačiareň, eKasa

Varos FT5000/TM-T20 – ON-line registračná tlačiareň, eKasa

Varos FT5000/TMT20 - ON-line registračná tlačiareň je termotlačiareň s chráneným dátovým úložiskom CHDU5000, ktorá plne vyhovuje štandardu eKasa a umožňuje ON-line pripojenie na server finančnej správy. Podporované operačné systémy: OS Windows, Mac OS, iOS, Linux, Android. Tlačiareň ponúka intuitívne manažérske prehľady na vlastnom web rozhraní:
  • prehľad tržby - filter podľa dňa, týždňa, mesiaca, roku...
  • selekcia podľa typu dokladov
  • náhľad na jednotlivý doklad
  • náhľad postupnosti vystavovania dokladov
  • servisné funkcie
Podporované zariadenia - počítač, notebook, mobil, tablet. Konektivita: WiFi, LAN, Bluetooth, USB, GPRS, RS232. Pripojenie periférií: zákaznícky displej, skener, peňažná zásuvka, obchodné váhy... Výhody:
  • možnosť tlače dokladu z viacerých zariadení
  • možnosť jednoduchého prístupu z LAN / WAN
  • možnosť monitorovania a prezerania tržieb na tlačiarni prostredníctvom počítača, mobilu, tabletu
  • možnosť monitorovania servisných hlásení a aktuálneho stavu pokladnice dátum a čas, zaplnenia CHDU, platnosť certifikátu ...

Tlačiareň obsahuje:

  • termo tlačiareň EPSON TMT20
  • vstavanú klávesnicu s indikačnými LED diódami
  • chránené dátové úložisko 

Význam vstavanej klávesnice:

  • tlač denných, prehľadových uzávierok a kópií pokladničných dokladov
  • tlač servisného hlásenia – stav tlačiarne, platnosť certifikátu, zaplnenie chráneného dátového úložiska
  • manuálne odoslanie OFF-line dokladov na finančnú správu
  • indikácia stavu tlačiarne, ON-line / OFF-line režim
  • indikácia neodoslaných OFF-line dokladov vytvorených v OFF-line režime
   
Original price was: 505.00€.Current price is: 499.17€. bez DPH | 613.98 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
Dotykacka univerzalna 10 hlavny obrazok

Dotykačka UNIVERZÁLNA – eKASA Kvalitná 10″ /-100€ dotácia/

Kvalitná 10″ dotyková pokladňa s platobnými službami, 80 mm tlačiarňou a stojanom. Vďaka svojej veľkosti sa hodí do akejkoľvek menšej alebo strednej prevádzky. Pokladňa spoľahlivo pracuje aj pri výpadku internetu a po obnovení pripojenia sa všetko automaticky zálohuje a aktualizuje. Termálnu tlačiareň pripojíte cez USB alebo sieťovo pomocou LAN kábla (Ethernet). Tlačiareň má vysokú rýchlosť tlače 250 mm/s, tichú termálnu tlač a zabudovanú vyrovnávaciu pamäť umožňujúcu príjem dát počas tlače. Hustotu tlače si môžete nastaviť. Stojan je vyrobený z kvalitnej ocele, ktorá pevne uchytí pokladňu. Do zadného plexiskla môžete vložiť ceduľku či reklamné oznámenie. Stojan je možné uchytiť k doske stola alebo prichytiť dva stojančeky chrbtom k sebe a vytvoriť si tak zákaznícky displej. Dotypay je odolný 5,5" platobný terminál s integrovanou tlačiarňou a čítačkou EAN a QR kódov. Terminál funguje na operačnom systéme Android, podporuje 4G a WI-FI pripojenie. Akceptuje platobné karty Visa, Mastercard a Maestro alebo elektronické stravné lístky. Dotypay môžete mať zadarmo – stačí dosiahnuť minimálny obrat.

obsahuje CHDU TECH

Dotykačka ponúka viac ako 75 funkcií a nástrojov, niektoré z nich sú tieto:
  • Skladové zásoby
  • Mobilný čašník
  • Receptúry
  • Denné menu
  • Chody jedál
  • Mapa stolov
  • Vernostný systém
  • Zákaznícky displej
  • Predaj pomocou PLU
  • EAN & QR čítačka
  • Tlač cenoviek
  • Rezervácie
  • Obrazovka odporúčaní
  • Okamžitý predaj
  • Predaj so sebou
  • Hromadné importy a zostavy
  • Prehľad tržieb
  • Mapa izieb
  • Skladová evidencia
  • Dochádzkový systém
  • Presun účtov medzi pokladňami
  • Receptúry a odťažovanie
  Vzdialená správa vám dáva plnú kontrolu nad podnikom. Kedykoľvek a kdekoľvek máte prístup k pokročilým nástrojom podpory správy a k hĺbkovým prehľadom a analytikám. Ako vzdialená správa funguje? Počas aktivácie pokladničného systému Dotykačka sa vám vytvorí aj vlastný virtuálny priestor vo Vzdialenej správe. Do Cloudu sa potom automaticky ukladajú vaše dáta a nastavenia, ktoré si cez webové rozhranie budete spravovať. Vzdialená správa je prístupná cez prehliadač v počítači, tablete alebo smartfóne. Preto s ňou môžete pracovať kedykoľvek a odkiaľkoľvek. Pomocou Vzdialenej správy môžete hromadne importovať a exportovať zoznamy produktov, vykonávať zmeny v popisoch a cenách alebo hromadne prijímať tovar do skladu. Vzdialene je možné vykonávať inventúru, nastaviť zamestnancom úrovne oprávnenia k pokladni a predovšetkým kompletne spravovať každú pokladňu, ktorú máte. Údaje z jednotlivých pokladníc neustále prechádzajú online synchronizáciou. Je teda potrebné v prevádzke zaistiť stabilné internetové pripojenie. Pokiaľ vám ale pripojenie k internetu vypadne, pokladňa aj naďalej spoľahlivo pracuje. Po obnovení pripojenia sa všetko automaticky zálohuje a aktualizuje.   Výhody pokladníc Dotykačka:
  • viac ako 25 000 spokojných používateľov v rámci skupiny
  • aplikáciu Dotykačka si celosvetovo stiahlo už viac ako 100 000 ľudí
  • nemusíte sa viazať a podpisovať zmluvu na dlhšie obdobie
  • neplatíte mimo sezónu, iba za obdobie, kedy podnikáte
  • NONSTOP telefonická podpora zadarmo
  • aktualizácie softvéru zadarmo, pravidelné pridávanie nových funkcií pre gastro prevádzky, obchody a služby
  • rýchle zaškolenie zamestnancov vďaka jednoduchému používaniu pokladní
  • školenie aplikácií a služieb zadarmo
  • rýchle riešenie prípadných reklamácií
  • detailné online návody a videonávody
  • pokladne sú intuitívne a jednoducho ovládateľné - nainštalujete a sprevádzkujete ich do 15 minút
  Vyberte si jednu z nasledujúcich licencií podľa svojich potrieb a podľa rozpočtu Vášho podnikania. V prípade aktivácie platobných služieb na platbu kartou získate zľavu až  20%.  
Dotykačka JEDNODUCHO Dotykačka NAPLNO Dotykačka NEOBMEDZENE
Všeobecné funkcie
Podpora online fiškalizácie s Ekasa X X X
Prehľadné dlaždicové menu X X X
Nastavenie zobrazenia položiek X X X
Synchronizácia a záloha X X X
Správa užívateľov X X X
Zabezpečenie účtu X X X
Bezpečnostné nastavenie X X X
Zabezpečenie pokladne a práva X X X
Nastavenie pokladničnej zásuvky X X X
Kategórie na prehľadné triedenie produktov X X X
Zákaznícky displej s reklamou a účtenkou X X X
Načítanie čiarového a QR kódu X X X
Automatické odosielanie uzávierky e-mailom X X X
Mobilný čašník – neobmedzený počet X X
Podpora platobného terminálu X X X
Platba elektronickými stravenkami X X X
Správa denného menu X X X
Chody jedál X
Dochádzková evidencia zamestnancov X
Práca s hotovosťou
Jendorazový príjem a výdaj X X X
Otvorenie a uzavretie pokladne X X X
Výčet hotovosti v pokladni X X X
Uzáverka pri uzavrení pokladne X X X
Rýchle zaplatenie účtu cez platobný dialóg X X X
Práca s účtami v pokladni
Rozdelenie účtu na účty či stôl X X X
Otvorené účty X X X
Parkovanie účtov X X X
História vytvorených účtov X X X
Mapa stolov X X X
Prehľad tržieb v pokladni X X X
Filtrovanie tržieb podľa času X X X
Nastavenie zdanenia X X X
Tlač objednávok / bonov X X X
Kombinovaná platba kartou, hotovosťou a stravnými lístkami X X X
Práca s produktami v pokladni
Rýchle zadanie produktov a ich zaplatenie X X X
Vytvorenie, presunutie a zmazanie kategórie X X X
Voliteľné skrytie a zobrazenie kategórií X X X
Vytvorenie, presunutie a zmazanie produktu X X X
Voliteľné skrytie a zobrazenie produktov X X X
Kalkulácia ceny podľa času X X X
EAN, PLU a vážený kód X X X
Štítky na označenie produktov X X X
Rýchle a krátke poznámky X X X
Bonusové body X X X
Predaj so sebou (Take away) X X X
Voliteľné kombinácie položiek akcie 2+1 zadarmo X X
Správa skladových zásob
Aplikácia sklad pre evidenciu produktov X X
Naskladnenie a vyhľadávanie produktov X X
Správa viacerých skladov X X
Správa dodávateľov X X
Úplná a čiastočná inventúra X X
Reporty transakcií, inventúr a naskladnení X X
Zdieľané a podružné sklady X X
Správa pokladní online
Vzdialená správa pokladní X X X
Vzdialená správa skladov X X
Filtrovanie údajov podľa dátumu X X X
Prehľad účteniek X X X
Prehľad aktivity jednotlivých užívateľov X X X
Predajné reporty s exportom do xls, csv a pdf X X X
Tržby zo všetkých pokladní podľa dní X X X
Zaparkované účty X X X
Pokladničné pohyby za vybrané časové obdobie X X X
Nastavenie odlišných cien v čase X X
Happy hours X X
Zostavy pre rôzne pokladne a časy X X X
Zoznam produktov a kategórií X X X
Vytvorenie, editácia a zmazanie kategórií a produktov X X X
Naskladnenie a presun do iného skladu X X
Nastavenie odťažovania jednotlivých produktov X
Dočasné skrytie produktov a kategórií X X X
Prehľad vytvorených zákazníckych účtov X X X
Záznamy dodávateľov a naskladnenie X X
Prehľad stavov a správa skladov X X
Naskladnenie produktov X X
Stav skladov a produktov X X
Presun produktov medzi skladmi X X
Priradenie produktov k jednotlivým skladom X X
Prehľad vytvorených účtov zamestnancov X X X
Vykonávanie inventúr X X
Hromadný import a export položiek X X
Export dát pre účtovné systémy X X
Vytvorenie a tlač produktových cenoviek X X X
Technická podpora
Nonstop technická podpora po telefóne X X X
E-mailová technická podpora X X X
Vzdialené pripojenie technika k pokladni X X X
Online verzia manuálu podľa kapitol X X X
Rady, tipy a návody X X X
VIP technická podpora X
ZADARMO výmena pokladne v záručnej lehote X
Integrácie
Qerko X X
shoptet X
WooCommerce X
Netrex X X
HugMarket digitálny X X
Zvýšte priestor X X
Bolt Food X
Albacon X
 
549.00 499.00 Výber možností This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page
Akcia!
ExVAN eKASA Standard - Kompaktná pokladničná zostava

ExVAN eKASA Standard pokladničná zostava s platobným terminálom v cene licencia na DPH

ExVAN eKASA Standard je kompaktná pokladničná zostava s 10" tabletom, Android pokladničnou aplikáciou a platobným terminálom
ExVAN eKASA Standard je kompaktná dotyková pokladničná zostava pozostávajúca z 10 palcového tabletu (s OS Android a pokladničným softvérom), platobného terminálu ExVAN APOS A8 a s množstvom užitočných funkcií. Riešenie pre ekasa v súlade s novou legislatívou. Komplexné pokladničné riešenie s profesionálnou pokladničnou Android aplikáciou vhodné pre pevné prevádzky, predaj tovaru, služieb aj gastro segment. Uchytenie tabletu a platobného terminálu s tlačiarňou pokladničných dokladov v kompaktnom, masívnom a stabilnom stojane. Možnosť pripojenia externých zariadení/periférií (skener čiarových kódov, peňažná zásuvka, digitálna váha). To všetko za cenu bežnej pokladnice, s výhodnými poplatkami za platby kartou.

Riešenie pre ekasa v súlade s novou legislatívou. Komplexné pokladničné riešenie s profesionálnou pokladničnou aplikáciou vhodné pre pevné prevádzky, predaj tovaru, služieb aj gastro segment. Uchytenie tabletu a platobného terminálu s fiškálnou tlačiarňou v kompaktnom, masívnom a stabilnom stojane. Možnosť pripojenia externých zariadení/periférií (skener čiarových kódov, peňažná zásuvka, digitálna váha).

Pokladničná Android aplikácia s množstvom funkcií pre predaj tovaru, služieb i špecializované pre gastro segment, v cene zariadenia.

  • Evidencia pokladníkov

  • Rýchle voľby, skupiny a podskupiny predajných položiek

  • Rýchle účtovanie pomocou kódov tovarov

  • Kombinované platby (hotovosť/platobná karta/ poukážka)

  • Automatický prenos čiastky pri platbe kartou do platobného terminálu

  • Akceptácia elektronických straveniek

  • Správa a nastavenie cez cloud 

  • Vzájomná komunikácia a prepojenie viacerých zariadení/aplikácií v jednej prevádzke

  • Rôzne doplnkové príslušenstvo (otočný stojan, kožené puzdro na opasok, dokovacia stanica s dobíjaním)

 

Vďaka cloudu máte kedykoľvek prehľad o vašej prevádzke a to z akéhokoľvek zariadenia bez ohľadu na jeho platformu. Stačí vám len internetový prehliadač. Všetky nastavenia robíte pohodlne v Cloude, odkiaľ sa online dostávajú do pokladne.

  • Správa a riadenie zariadení (pokladnice, platobné terminály, fiskálne tlačiarne)

  • Jednoduchá správa tovarových položiek

  • Tvorba cenníkov a ich priradenie k pokladnici

  • Záloha pokladničných dokladov
Vyberte si variant:
Od: 499.17 Od: 449.00 Výber možností This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page
Akcia!
FiskalPRO EF60

FiskalPRO EF60 ekasa – kompaktná zostava Tablet 10,1″

FiskalPRO EF60 EF60 je vysokovýkonná inteligentná mini eKasa a POS s jedinečnou a inovatívnou architektúrou produktu. EF60 ponúka duálnu obrazovku, poháňanú najnovším štvorjadrovým procesorom so systémom Android 11 a je vybavená 4 GB RAM + 64 GB ROM pamäte. Dokáže sa prispôsobiť rôznym maloobchodným prostrediam, či už pri tradičnej pokladni alebo v samoobslužnom prostredí.  Riešenie pre ekasa v súlade s novou legislatívou. Komplexné pokladničné riešenie s profesionálnou Android aplikáciou FiskalPRO Mobile vhodné pre pevné prevádzky, predaj tovaru, služieb aj gastro segment. Uchytenie tabletu a platobného terminálu s fiškálnou tlačiarňou v kompaktnom, masívnom a stabilnom BASIC stojane. Možnosť pripojenia externých zariadení/periférií (skener čiarových kódov, peňažná zásuvka, digitálna váha).

To všetko za cenu bežnej pokladnice, s výhodnými poplatkami za platby kartou.

Podmienky služby: - percento z hodnoty transakcie: 0,99 % - minimálny poplatok za transakciu: 0,06 € - min. sumárny transakčný poplatok za POS na mesiac: 8,00 €

FiskalPRO Mobile - Android aplikácia s množstvom funkcií pre predaj tovaru, služieb i špecializované pre gastro segment.

  • Evidencia pokladníkov

  • Rýchle voľby, skupiny a podskupiny predajných položiek

  • Rýchle účtovanie pomocou kódov tovarov

  • Čítanie čiarových a QR kódov

  • Kombinované platby (hotovosť/platobná karta/ poukážka)

  • Špeciálne funkcie pre gastro prevádzky

    • Parkovanie účtov na stoly (rozdelenie na podúčty)

    • Rozdelenie stolov podľa skupín (miestností)

    • Tlač objednávky na tlačiarni v kuchyni/bare

    • Rozúčtovanie položiek dokladu

    • Zdieľanie parkovaných účtov medzi čašníkmi

  • Automatický prenos čiastky pri platbe kartou do platobného terminálu

  • Akceptácia elektronických straveniek

  • Správa a nastavenie cez Cloud FiskalPRO

  • Vzájomná komunikácia a prepojenie viacerých zariadení/aplikácií v jednej prevádzke

  • Rôzne doplnkové príslušenstvo (otočný stojan, kožené puzdro na opasok, dokovacia stanica s dobíjaním)

 

Cloud FiskalPRO je neoddeliteľnou súčasťou nášho riešenia, vďaka ktorému máte kedykoľvek online prehľad o vašej prevádzke a to z akéhokoľvek zariadenia bez ohľadu na jeho platformu. Stačí vám len internetový prehliadač. Všetky nastavenia robíte pohodlne v Cloude, odkiaľ sa online dostávajú do pokladne.

  • Dostupný ku všetkým riešeniam FiskalPRO!

  • Správa a riadenie zariadení (pokladnice, platobné terminály, fiskálne tlačiarne)

  • Jednoduchá správa tovarových položiek

  • Tvorba cenníkov a ich priradenie k pokladnici

  • Správa zliav, zákazníkov, akcií a cien

  • Evidencia a nastavenie stolov, miestností, pokladníkov a platieb

  • Predajné štatistiky s voľbou za obdobie a zariadenie/prevádzku podľa tovaru jednotlivo a kumulovane

  • Záloha pokladničných dokladov, elektronického žurnálu, uzávierok a potvrdení o platbe kartou

  • Možnosť aktivácie skladového systému, ďalších špeciálnych funkcií 

  • Možnosť prepojenia na rôzne skladové a účtovné systémy

Ak máte záujem o dátové služby, vyberte možnosť "dátová SIM", kedy so zariadením získate internet aktivovaný.
Original price was: 537.50€.Current price is: 498.19€. bez DPH | 612.77 s DPH | Pridať do košíka
POS systém - TDC-5000 PC 2

POS systém – TDC-5000 PC 2

Jedinečný počítač TDC-5000 PC s uhlopriečkou 10,4“ je svojimi rozmermi a vysokým rozlíšením vynikajúcim riešením vhodným obzvlášť pre prevádzky s nárokmi na úsporu miesta a zároveň s nárokmi na vysoké rozlíšenie a kvalitu zobrazovaných informácií. K vysokej variabilite prispieva možnosť výberu počítača.
489.40 bez DPH | 601.96 s DPH | Pridať do košíka
PC ExVAN Standard - dotykový All-in One počítač vhodný pre pokladničné systémy

PC ExVAN Standard – dotykový All-in One počítač vhodný pre pokladničné systémy (Kópia)

PC ExVAN Standard - je dotykový All-in One počítač vhodný pre pokladničné systémy. Pozostáva z 15,6 palcového dotykového monitora s vysokým rozlíšením 1920 x 1080 pixelov, ktorý zabezpečuje perfektnú čitateľnosť textu a samotného počítača s rýchlym SSD diskom a 4 GB operačnej pamäti. Počítač sa predáva s alebo bez predinštalovaného operačného systému Windows 10.    
488.50 bez DPH | 600.86 s DPH | Pridať do košíka
PC ExVAN Standard - dotykový All-in One počítač vhodný pre pokladničné systémy

PC ExVAN Standard – dotykový All-in One počítač vhodný pre pokladničné systémy

PC ExVAN Standard - je dotykový All-in One počítač vhodný pre pokladničné systémy. Vďaka robustnej kovovej konštrukcii nájde uplatnenie v každej prevádzke. Pozostáva z 15,6 palcového dotykového monitora s rozlíšením 1360 x 766 pixelov, ktorý zabezpečuje perfektnú čitateľnosť textu a samotného počítača s rýchlym SSD diskom a 4 GB operačnej pamäti. Počítač sa predáva s alebo bez predinštalovaného operačného systému Windows 10.    
488.50 bez DPH | 600.86 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
Plošinová váha T-Scale LKW-600K | 600 kg | so stĺpikom

Plošinová váha T-Scale LKW-600K | 600 kg | so stĺpikom

24mm LCD displej s podsvietením. Nerezová vážiaca miska. 7 klávesová membránová klávesnica. Napájanie cez AC adaptér alebo nabíjateľné batérie. Alumíniová základňa. Interné rozlíšenie 1/600.000. Funkcie: počítanie kusov, kontrolné váženie, zmena hmotnostnej jednotky.
Original price was: 457.33€.Current price is: 449.83€. bez DPH | 553.30 s DPH | Pridať do košíka