|
|
|
|
|
|
|
|
Výhody pokladníc od Dotykačky oproti pokladniciam Markeeta |
|
Zobrazených 1–40 z 72 výsledkov
Postup objednania služby „UPGRADE DPH 2025“ podľa typu zariadenia:
Dôležitá poznámka:
Postup objednania služby „UPGRADE DPH 2025“ podľa typu zariadenia:
Dôležitá poznámka:
|
|
|
|
|
|
|
|
Výhody pokladníc od Dotykačky oproti pokladniciam Markeeta |
|
BALÍČEK | Konkurencia | ŠTART |
Počet položiek sortimentu | max. 150 | neobmedzený |
Počet používateľov | max. 2 | neobmedzený |
Záruka na pokladničný HW | 2 roky | 2 roky |
Funkčná eKasa pokladnica aj bez internetu | ✔ | ✔ |
Základné pokladničné periférie | ✔ | ✔ |
Predajná mobilná aplikácia | ✔ | ✔ |
Telefonická a online podpora | ✔ | ✔ |
Legislatívne a funkčné aktualizácie | ✔ | ✔ |
Rýchle a detailné prehľady | ✔ | ✔ |
Vzdialená správa, zálohovanie | ✔ | ✔ |
Základne prehľady tržieb a hospodárenia | ✔ | ✔ |
Skupinové položky | ✔ | ✔ |
Otvorené účty | ✘ | ✔ |
Rozšírené pokladničné periférie | ✘ | ✔ |
BALÍČEK | Konkurencia | ŠTART |
Počet položiek sortimentu | max. 150 | neobmedzený |
Počet používateľov | max. 2 | neobmedzený |
Záruka na pokladničný HW | 2 roky | 2 roky |
Funkčná eKasa pokladnica aj bez internetu | ✔ | ✔ |
Základné pokladničné periférie | ✔ | ✔ |
Predajná mobilná aplikácia | ✔ | ✔ |
Telefonická a online podpora | ✔ | ✔ |
Legislatívne a funkčné aktualizácie | ✔ | ✔ |
Rýchle a detailné prehľady | ✔ | ✔ |
Vzdialená správa, zálohovanie | ✔ | ✔ |
Základne prehľady tržieb a hospodárenia | ✔ | ✔ |
Skupinové položky | ✔ | ✔ |
Otvorené účty | ✘ | ✔ |
Rozšírené pokladničné periférie | ✘ | ✔ |
Výhody:
Riešenie pre ekasa v súlade s novou legislatívou. Komplexné pokladničné riešenie s profesionálnou pokladničnou aplikáciou vhodné pre pevné prevádzky, predaj tovaru, služieb aj gastro segment. Uchytenie tabletu a platobného terminálu s fiškálnou tlačiarňou v kompaktnom, masívnom a stabilnom stojane. Možnosť pripojenia externých zariadení/periférií (skener čiarových kódov, peňažná zásuvka, digitálna váha).
Pokladničná Android aplikácia s množstvom funkcií pre predaj tovaru, služieb i špecializované pre gastro segment, v cene zariadenia.
Evidencia pokladníkov
Rýchle voľby, skupiny a podskupiny predajných položiek
Rýchle účtovanie pomocou kódov tovarov
Kombinované platby (hotovosť/platobná karta/ poukážka)
Automatický prenos čiastky pri platbe kartou do platobného terminálu
Akceptácia elektronických straveniek
Správa a nastavenie cez cloud
Vzájomná komunikácia a prepojenie viacerých zariadení/aplikácií v jednej prevádzke
Rôzne doplnkové príslušenstvo (otočný stojan, kožené puzdro na opasok, dokovacia stanica s dobíjaním)
Vďaka cloudu máte kedykoľvek prehľad o vašej prevádzke a to z akéhokoľvek zariadenia bez ohľadu na jeho platformu. Stačí vám len internetový prehliadač. Všetky nastavenia robíte pohodlne v Cloude, odkiaľ sa online dostávajú do pokladne.
Správa a riadenie zariadení (pokladnice, platobné terminály, fiskálne tlačiarne)
Jednoduchá správa tovarových položiek
Tvorba cenníkov a ich priradenie k pokladnici
Pokladničná Android aplikácia s množstvom funkcií pre predaj tovaru, služieb i špecializované pre gastro segment.
Evidencia pokladníkov
Rýchle voľby, skupiny a podskupiny predajných položiek
Rýchle účtovanie pomocou kódov tovarov
Kombinované platby (hotovosť/platobná karta/ poukážka)
Automatický prenos čiastky pri platbe kartou do platobného terminálu
Akceptácia elektronických straveniek
Správa a nastavenie cez cloud
Rôzne doplnkové príslušenstvo (otočný stojan, kožené puzdro na opasok, dokovacia stanica s dobíjaním)
Vďaka cloudu máte kedykoľvek prehľad o vašej prevádzke a to z akéhokoľvek zariadenia bez ohľadu na jeho platformu. Stačí vám len internetový prehliadač. Všetky nastavenia robíte pohodlne v cloude, odkiaľ sa online dostávajú do pokladne.
Správa a riadenie zariadení (pokladnice, platobné terminály, fiškálne tlačiarne)
Jednoduchá správa tovarových položiek
Tvorba cenníkov a ich priradenie k pokladnici
eKasa pokladničné riešenie spolu s platobným terminálom a tlačiarňou v 1 zariadení - ALL in ONE riešenie pre každú prevádzku. Za najvýhodnejšiu cenu a poplatky za platbu kartou, integrovanou čítačkou čiarových a QR kódov.
Naše riešenie si viete jednoducho od nás prenajať na akúkoľvek dobu. Vy sami sa rozhodnete, či chcete do zariadení investovať alebo nie. Prenájom už od 25 € / mesačne!
Virtuálnu registračnú pokladnicu môžete mať aj v rámci zariadenia N86. Výhodou využívania VRP je integrovaná tlačiareň, integrovaný platobný terminál a pripojenie na internet. Pokladnica v tomto prípade využíva aplikáciu Finančnej správy VRP 2 a je s touto aplikáciou plne funkčná.
Zariadenie N86 je možné využívať aj ako samostatný platobný terminál. SIM karta vrámci zariadenia vám zabezpečí online pripojenie pre pohodlnú prácu, kdekoľvek ste. Platobný terminál A8 viete následne využívať aj ako súčasť vášho aktuálneho pokladničného riešenia.
Zariadenie N86 je vďaka svojej výkonnej batérie vhodným riešením pre každú distribučnú spoločnosť a rozvoz.
Tlačiareň obsahuje:
Význam vstavanej klávesnice:
Tlačiareň obsahuje:
Význam vstavanej klávesnice:
Tlačiareň obsahuje:
Význam vstavanej klávesnice:
Tlačiareň obsahuje:
Význam vstavanej klávesnice:
Ukončenie platnosti autentifikačných údajov a vygenerovanie nových autentifikačných údajov
V prípade, že sa na Vašej pokladni neaktualizuje certifikát, dôjde pri odosielaní informácií na portál Finančnej správy k zablokovaniu Vašej pokladne. Jediným riešením je si certifikát predĺžiť na ďalšie dvojročné obdobie, a to prostredníctvom svojho účtu na portáli Finančnej správy, kde je možnosť požiadať o nový certifikát vo forme Autentifikačného kódu a hesla, ktoré zadávate pri vytváraní certifikátu. Poznámka: Staré autentifikačné údaje môžete ponechať platné (zneplatnia sa automaticky po uplynutí ich platnosti). Vygenerovanie nových autentifikačných údajov trvá cca 5-10 minút. Do ORP Vám nové autentifikačné údaje nahrá Vaša servisná organizácia podľa pokynov výrobcu ORP.>> Postup na stiahnutie certifikátu nájdete tu na tomto linku <<
Súbor je potrebné uložiť vo formáte .xml a zaslať nám ho s heslom na našu mailovú adresu: info@epokladna.sk . Bez súboru a hesla Vám nevieme na pokladnici aktualizovať certifikát a tým zachovať jej funkčnosť. Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky 1/ORP/2021/IMAk si neviete poradiť so stiahnutím Autentifikačných údajov a vygenerovanie nových autentifikačných údajov
Radi Vám pomôžeme zo stiahnutím certifikátu na stránkach Finančnej správy, ktorý potrebujete v prípade, že sa na Vašej pokladni nezaktualizuje certifikát, dôjde pri odosielaní informácií na portál Finančnej správy k zablokovaniu Vašej pokladne. Jediným riešením je si certifikát predĺžiť na ďalšie dvojročné obdobie, a to prostredníctvom svojho účtu na portáli Finančnej správy, kde je možnosť požiadať o nový certifikát vo forme Autentifikačného kódu a hesla, ktoré zadávate pri vytváraní certifikátu.