Dotykačka ekasa ORP pokladnica

Akcia!
Markeeta balíček chdu-tech-tlačiareň 80 mm

UPGRADE DPH 2025 MARKEETA Fiškalný balíček – CHDÚ + Tlačiareň 80mm

MARKEETA Balíček CHDÚ + Termo tlačiareň 80 mm
U majitelov pokladníc Markeeta, ktorí používajú staršie CHDU Bowa (len niektoré pokladnice Markeeta Profi a Markeeta Smart), však bude nutná výmena modulu ešte pred zmenou DPH – pre týchto zákazníkov máme pripravený fiškalizačný balíček Markeeta.

Fiškalizačný balíček MARKEETA

Vzhľadom na to, že fiškalizačný model CHDU Bowa už od 1. januára nebude aktuálny, nebude možné po 1.1.2025 fiškalizovať účtenky a odosielať ich na finančnú správu. Pre zákazníkov, ktorých sa to týka, je pripravený fičkalizačný balíček, ktorého súčasťou je nový fičkalizačný modul CHDU Tech, 80 mm tlačiareň a inštalácia vo Vašej pokladnici. V prípade ak ste si nie istý či máte nové, alebo staré CHDÚ a teda či nový fiškalizačný balíček potrebujete kontaktujte nás na info@epokladna.sk, uveďte Vaše IČO a my Vám zistíme, či si potrebujete zakúpiť aktualizáciu Vašej pokladnice a dohodneme si ďalší postup.

Ponuka od Dotykačky

V prípade ak by ste chceli vymeniť svoju pokladnicu Markeeta za modernejšie zariadenie s vyššou funkcionalitou v spolupráci s Dotykačkou Vám ponúkame exkluzívnu ponuku na pokladničný systém Dotykačka. Túto špeciálnu ponuku môžu využiť výhradne zákazníci pokladničného systému Markeeta. Ponuka je platná len do konca roka 2024.

Výhody pokladníc od Dotykačky oproti pokladniciam Markeeta

1.GASTRO
  • Dotykačka ponúka neobmedzený počet predajných položiek a používateľských účtov už v základnej licencii Jednoducho, zatiaľ čo Markeeta poskytuje túto možnosť až vo vyššej licencii Biznis. To znamená lepšie finančné podmienky pre zákazníka pri prechode na Dotykačku. • • • Dotykačka má mapu stolov a účtovanie na stoly už v licencii Jednoducho, zatiaľ čo Markeeta ponúka túto funkcionalitu až v licencii Biznis. Prechod na Dotykačku tak prináša zákazníkom výhodnejšie finančné podmienky.
  • Mobilný čašník s možnosťou fiškalizácie je súčasťou licencie Naplno (1x). V licencii Neobmedzene je dostupný neobmedzený počet mobilných čašníkov.
  • Pokročilá skladová evidencia vrátane správy dodávateľov, marží, stavu skladov ku konkrétnemu dňu a inventúr s váženou inventúrou.
  • Integrácie na platformy ako Wolt, Bolt, Qerko, Choice a ďalšie.
2.MALOOBCHOD
  • Dotykačka ponúka neobmedzený počet predajných položiek a používateľských účtov už v základnej licencii Jednoducho, zatiaľ čo Markeeta poskytuje túto možnosť až vo vyššej licencii Biznis. Prechod na Dotykačku tak znamená lepšie finančné podmienky pre zákazníka. Možnosť pripojenia všetkých periférií už od licencie Jednoducho.
  • Hromadné naskladnenie a inventúra.
  • Pokročilá skladová evidencia, vrátane správy dodávateľov, marží, aktuálnych stavov skladov ku konkrétnemu dňu a inventúr s váženou inventúrou.
  • Integrácie na e-commerce platformy ako Shoptet, Woocommerce, Pecosta.
  • Správa zákazníkov a vernostný program s možnosťou zbierania vernostných bodov.
  • Vystavovanie faktúrViac informácií o pokladniciach Dotykačka môžete nájsť na našej stránke tu: Dotykačka na epokladna.sk
Original price was: 383.00€.Current price is: 259.00€. bez DPH | 318.57 s DPH | Pridať do košíka

Dotykačka KOMPLETNÁ – eKASA Dizajnová 15,6″ pokladňa

Dizajnová 15,6″ pokladňa s platobnými službami, 80 mm tlačiarňou a stabilným stojanom. Vďaka svojej veľkosti spoľahlivo zvládne plynulý chod väčších prevádzok. Pokladňa spoľahlivo pracuje aj pri výpadku internetu a po obnovení pripojenia sa všetko automaticky zálohuje a aktualizuje. Termálnu tlačiareň pripojíte cez USB alebo sieťovo pomocou LAN kábla (Ethernet). Tlačiareň má vysokú rýchlosť tlače 250 mm/s, tichú termálnu tlač a zabudovanú vyrovnávaciu pamäť umožňujúcu príjem dát počas tlače. Hustotu tlače si môžete nastaviť. Dotypay je odolný 5,5" platobný terminál s integrovanou tlačiarňou a čítačkou EAN a QR kódov. Terminál funguje na operačnom systéme Android, podporuje 4G a WI-FI pripojenie. Akceptuje platobné karty Visa, Mastercard a Maestro alebo elektronické stravné lístky. Dotypay môžete mať zadarmo – stačí dosiahnuť minimálny obrat.

obsahuje CHDU swissbit

Dotykačka ponúka viac ako 75 funkcií a nástrojov, niektoré z nich sú tieto:
  • Skladové zásoby
  • Mobilný čašník
  • Receptúry
  • Denné menu
  • Chody jedál
  • Mapa stolov
  • Vernostný systém
  • Zákaznícky displej
  • Predaj pomocou PLU
  • EAN & QR čítačka
  • Tlač cenoviek
  • Rezervácie
  • Obrazovka odporúčaní
  • Okamžitý predaj
  • Predaj so sebou
  • Hromadné importy a zostavy
  • Prehľad tržieb
  • Mapa izieb
  • Skladová evidencia
  • Dochádzkový systém
  • Presun účtov medzi pokladňami
  • Receptúry a odťažovanie
  Vzdialená správa vám dáva plnú kontrolu nad podnikom. Kedykoľvek a kdekoľvek máte prístup k pokročilým nástrojom podpory správy a k hĺbkovým prehľadom a analytikám. Ako vzdialená správa funguje? Počas aktivácie pokladničného systému Dotykačka sa vám vytvorí aj vlastný virtuálny priestor vo Vzdialenej správe. Do Cloudu sa potom automaticky ukladajú vaše dáta a nastavenia, ktoré si cez webové rozhranie budete spravovať. Vzdialená správa je prístupná cez prehliadač v počítači, tablete alebo smartfóne. Preto s ňou môžete pracovať kedykoľvek a odkiaľkoľvek. Pomocou Vzdialenej správy môžete hromadne importovať a exportovať zoznamy produktov, vykonávať zmeny v popisoch a cenách alebo hromadne prijímať tovar do skladu. Vzdialene je možné vykonávať inventúru, nastaviť zamestnancom úrovne oprávnenia k pokladni a predovšetkým kompletne spravovať každú pokladňu, ktorú máte. Údaje z jednotlivých pokladníc neustále prechádzajú online synchronizáciou. Je teda potrebné v prevádzke zaistiť stabilné internetové pripojenie. Pokiaľ vám ale pripojenie k internetu vypadne, pokladňa aj naďalej spoľahlivo pracuje. Po obnovení pripojenia sa všetko automaticky zálohuje a aktualizuje.   Výhody pokladníc Dotykačka:
  • viac ako 25 000 spokojných používateľov v rámci skupiny
  • aplikáciu Dotykačka si celosvetovo stiahlo už viac ako 100 000 ľudí
  • nemusíte sa viazať a podpisovať zmluvu na dlhšie obdobie
  • neplatíte mimo sezónu, iba za obdobie, kedy podnikáte
  • NONSTOP telefonická podpora zadarmo
  • aktualizácie softvéru zadarmo, pravidelné pridávanie nových funkcií pre gastro prevádzky, obchody a služby
  • rýchle zaškolenie zamestnancov vďaka jednoduchému používaniu pokladní
  • školenie aplikácií a služieb zadarmo
  • rýchle riešenie prípadných reklamácií
  • detailné online návody a videonávody
  • pokladne sú intuitívne a jednoducho ovládateľné - nainštalujete a sprevádzkujete ich do 15 minút
  Vyberte si jednu z nasledujúcich licencií podľa svojich potrieb a podľa rozpočtu Vášho podnikania. V prípade aktivácie platobných služieb na platbu kartou získate zľavu až  20%.  
Dotykačka JEDNODUCHO Dotykačka NAPLNO Dotykačka NEOBMEDZENE
Všeobecné funkcie
Podpora online fiškalizácie s Ekasa X X X
Prehľadné dlaždicové menu X X X
Nastavenie zobrazenia položiek X X X
Synchronizácia a záloha X X X
Správa užívateľov X X X
Zabezpečenie účtu X X X
Bezpečnostné nastavenie X X X
Zabezpečenie pokladne a práva X X X
Nastavenie pokladničnej zásuvky X X X
Kategórie na prehľadné triedenie produktov X X X
Zákaznícky displej s reklamou a účtenkou X X X
Načítanie čiarového a QR kódu X X X
Automatické odosielanie uzávierky e-mailom X X X
Mobilný čašník – neobmedzený počet X X
Podpora platobného terminálu X X X
Platba elektronickými stravenkami X X X
Správa denného menu X X X
Chody jedál X
Dochádzková evidencia zamestnancov X
Práca s hotovosťou
Jendorazový príjem a výdaj X X X
Otvorenie a uzavretie pokladne X X X
Výčet hotovosti v pokladni X X X
Uzáverka pri uzavrení pokladne X X X
Rýchle zaplatenie účtu cez platobný dialóg X X X
Práca s účtami v pokladni
Rozdelenie účtu na účty či stôl X X X
Otvorené účty X X X
Parkovanie účtov X X X
História vytvorených účtov X X X
Mapa stolov X X X
Prehľad tržieb v pokladni X X X
Filtrovanie tržieb podľa času X X X
Nastavenie zdanenia X X X
Tlač objednávok / bonov X X X
Kombinovaná platba kartou, hotovosťou a stravnými lístkami X X X
Práca s produktami v pokladni
Rýchle zadanie produktov a ich zaplatenie X X X
Vytvorenie, presunutie a zmazanie kategórie X X X
Voliteľné skrytie a zobrazenie kategórií X X X
Vytvorenie, presunutie a zmazanie produktu X X X
Voliteľné skrytie a zobrazenie produktov X X X
Kalkulácia ceny podľa času X X X
EAN, PLU a vážený kód X X X
Štítky na označenie produktov X X X
Rýchle a krátke poznámky X X X
Bonusové body X X X
Predaj so sebou (Take away) X X X
Voliteľné kombinácie položiek akcie 2+1 zadarmo X X
Správa skladových zásob
Aplikácia sklad pre evidenciu produktov X X
Naskladnenie a vyhľadávanie produktov X X
Správa viacerých skladov X X
Správa dodávateľov X X
Úplná a čiastočná inventúra X X
Reporty transakcií, inventúr a naskladnení X X
Zdieľané a podružné sklady X X
Správa pokladní online
Vzdialená správa pokladní X X X
Vzdialená správa skladov X X
Filtrovanie údajov podľa dátumu X X X
Prehľad účteniek X X X
Prehľad aktivity jednotlivých užívateľov X X X
Predajné reporty s exportom do xls, csv a pdf X X X
Tržby zo všetkých pokladní podľa dní X X X
Zaparkované účty X X X
Pokladničné pohyby za vybrané časové obdobie X X X
Nastavenie odlišných cien v čase X X
Happy hours X X
Zostavy pre rôzne pokladne a časy X X X
Zoznam produktov a kategórií X X X
Vytvorenie, editácia a zmazanie kategórií a produktov X X X
Naskladnenie a presun do iného skladu X X
Nastavenie odťažovania jednotlivých produktov X
Dočasné skrytie produktov a kategórií X X X
Prehľad vytvorených zákazníckych účtov X X X
Záznamy dodávateľov a naskladnenie X X
Prehľad stavov a správa skladov X X
Naskladnenie produktov X X
Stav skladov a produktov X X
Presun produktov medzi skladmi X X
Priradenie produktov k jednotlivým skladom X X
Prehľad vytvorených účtov zamestnancov X X X
Vykonávanie inventúr X X
Hromadný import a export položiek X X
Export dát pre účtovné systémy X X
Vytvorenie a tlač produktových cenoviek X X X
Technická podpora
Nonstop technická podpora po telefóne X X X
E-mailová technická podpora X X X
Vzdialené pripojenie technika k pokladni X X X
Online verzia manuálu podľa kapitol X X X
Rady, tipy a návody X X X
VIP technická podpora X
ZADARMO výmena pokladne v záručnej lehote X
Integrácie
Qerko X X
shoptet X
WooCommerce X
Netrex X X
HugMarket digitálny X X
Zvýšte priestor X X
Bolt Food X
Albacon X
 
649.00 Výber možností
Dotykačka PLATOBNÁ - eKASA Pokladnica s integrovaným platobným terminálom

Dotykačka PLATOBNÁ – eKASA Pokladnica s integrovaným platobným terminálom

Dotykačka je spoľahlivý pokladničný systém s (voliteľne) platobnými službami vhodný pre každý typ podnikania. Široké spektrum funkcií pokladníc Dotykačka určite oceníte ak podnikáte v gastronómii, maloobchode, službách, ubytovaní, či inej oblasti. Dotykačka PLATOBNÁ je všestranná 5,5″ dotyková pokladňa so zabudovaným platobným terminálom, 58 mm tlačiarňou a čítačkou kódov. Akceptuje platobné karty Visa, Mastercard a Maestro alebo elektronické stravné lístky. Pokladňa funguje na operačnom systéme Android, podporuje 4G a Wi-Fi prenos dát a ponúka možnosť skenovania EAN a QR kódov. Vysoká výdrž batérie je podčiarknutá ľahkosťou zariadenia. K pokladni si možno zaobstarať aj dokovaciu stanicu. Vynikajúca pre toho, kto sa potrebuje s pokladnicou pohybovať a kto potrebuje kompaktné riešenie na akceptáciu platobných kariet aj do budúcna. Dotykačka ponúka viac ako 75 funkcií a nástrojov, niektoré z nich sú tieto:
  • Skladové zásoby
  • Mobilný čašník
  • Receptúry
  • Denné menu
  • Chody jedál
  • Mapa stolov
  • Vernostný systém
  • Zákaznícky displej
  • Predaj pomocou PLU
  • EAN & QR čítačka
  • Tlač cenoviek
  • Rezervácie
  • Obrazovka odporúčaní
  • Okamžitý predaj
  • Predaj so sebou
  • Hromadné importy a zostavy
  • Prehľad tržieb
  • Mapa izieb
  • Skladová evidencia
  • Dochádzkový systém
  • Presun účtov medzi pokladňami
  • Receptúry a odťažovanie
  Vzdialená správa vám dáva plnú kontrolu nad podnikom. Kedykoľvek a kdekoľvek máte prístup k pokročilým nástrojom podpory správy a k hĺbkovým prehľadom a analytikám. Ako vzdialená správa funguje? Počas aktivácie pokladničného systému Dotykačka sa vám vytvorí aj vlastný virtuálny priestor vo Vzdialenej správe. Do Cloudu sa potom automaticky ukladajú vaše dáta a nastavenia, ktoré si cez webové rozhranie budete spravovať. Vzdialená správa je prístupná cez prehliadač v počítači, tablete alebo smartfóne. Preto s ňou môžete pracovať kedykoľvek a odkiaľkoľvek. Pomocou Vzdialenej správy môžete hromadne importovať a exportovať zoznamy produktov, vykonávať zmeny v popisoch a cenách alebo hromadne prijímať tovar do skladu. Vzdialene je možné vykonávať inventúru, nastaviť zamestnancom úrovne oprávnenia k pokladni a predovšetkým kompletne spravovať každú pokladňu, ktorú máte. Údaje z jednotlivých pokladníc neustále prechádzajú online synchronizáciou. Je teda potrebné v prevádzke zaistiť stabilné internetové pripojenie. Pokiaľ vám ale pripojenie k internetu vypadne, pokladňa aj naďalej spoľahlivo pracuje. Po obnovení pripojenia sa všetko automaticky zálohuje a aktualizuje.   Výhody pokladníc Dotykačka:
  • viac ako 25 000 spokojných používateľov v rámci skupiny
  • aplikáciu Dotykačka si celosvetovo stiahlo už viac ako 100 000 ľudí
  • nemusíte sa viazať a podpisovať zmluvu na dlhšie obdobie
  • neplatíte mimo sezónu, iba za obdobie, kedy podnikáte
  • NONSTOP telefonická podpora zadarmo
  • aktualizácie softvéru zadarmo, pravidelné pridávanie nových funkcií pre gastro prevádzky, obchody a služby
  • rýchle zaškolenie zamestnancov vďaka jednoduchému používaniu pokladní
  • školenie aplikácií a služieb zadarmo
  • rýchle riešenie prípadných reklamácií
  • detailné online návody a videonávody
  • pokladne sú intuitívne a jednoducho ovládateľné - nainštalujete a sprevádzkujete ich do 15 minút
  Vyberte si jednu z nasledujúcich licencií podľa svojich potrieb a podľa rozpočtu Vášho podnikania. V prípade aktivácie platobných služieb na platbu kartou získate zľavu až  20%.  
Dotykačka JEDNODUCHO Dotykačka NAPLNO Dotykačka NEOBMEDZENE
Všeobecné funkcie
Podpora online fiškalizácie s Ekasa X X X
Prehľadné dlaždicové menu X X X
Nastavenie zobrazenia položiek X X X
Synchronizácia a záloha X X X
Správa užívateľov X X X
Zabezpečenie účtu X X X
Bezpečnostné nastavenie X X X
Zabezpečenie pokladne a práva X X X
Nastavenie pokladničnej zásuvky X X X
Kategórie na prehľadné triedenie produktov X X X
Zákaznícky displej s reklamou a účtenkou X X X
Načítanie čiarového a QR kódu X X X
Automatické odosielanie uzávierky e-mailom X X X
Mobilný čašník – neobmedzený počet X X
Podpora platobného terminálu X X X
Platba elektronickými stravenkami X X X
Správa denného menu X X X
Chody jedál X
Dochádzková evidencia zamestnancov X
Práca s hotovosťou
Jendorazový príjem a výdaj X X X
Otvorenie a uzavretie pokladne X X X
Výčet hotovosti v pokladni X X X
Uzáverka pri uzavrení pokladne X X X
Rýchle zaplatenie účtu cez platobný dialóg X X X
Práca s účtami v pokladni
Rozdelenie účtu na účty či stôl X X X
Otvorené účty X X X
Parkovanie účtov X X X
História vytvorených účtov X X X
Mapa stolov X X X
Prehľad tržieb v pokladni X X X
Filtrovanie tržieb podľa času X X X
Nastavenie zdanenia X X X
Tlač objednávok / bonov X X X
Kombinovaná platba kartou, hotovosťou a stravnými lístkami X X X
Práca s produktami v pokladni
Rýchle zadanie produktov a ich zaplatenie X X X
Vytvorenie, presunutie a zmazanie kategórie X X X
Voliteľné skrytie a zobrazenie kategórií X X X
Vytvorenie, presunutie a zmazanie produktu X X X
Voliteľné skrytie a zobrazenie produktov X X X
Kalkulácia ceny podľa času X X X
EAN, PLU a vážený kód X X X
Štítky na označenie produktov X X X
Rýchle a krátke poznámky X X X
Bonusové body X X X
Predaj so sebou (Take away) X X X
Voliteľné kombinácie položiek akcie 2+1 zadarmo X X
Správa skladových zásob
Aplikácia sklad pre evidenciu produktov X X
Naskladnenie a vyhľadávanie produktov X X
Správa viacerých skladov X X
Správa dodávateľov X X
Úplná a čiastočná inventúra X X
Reporty transakcií, inventúr a naskladnení X X
Zdieľané a podružné sklady X X
Správa pokladní online
Vzdialená správa pokladní X X X
Vzdialená správa skladov X X
Filtrovanie údajov podľa dátumu X X X
Prehľad účteniek X X X
Prehľad aktivity jednotlivých užívateľov X X X
Predajné reporty s exportom do xls, csv a pdf X X X
Tržby zo všetkých pokladní podľa dní X X X
Zaparkované účty X X X
Pokladničné pohyby za vybrané časové obdobie X X X
Nastavenie odlišných cien v čase X X
Happy hours X X
Zostavy pre rôzne pokladne a časy X X X
Zoznam produktov a kategórií X X X
Vytvorenie, editácia a zmazanie kategórií a produktov X X X
Naskladnenie a presun do iného skladu X X
Nastavenie odťažovania jednotlivých produktov X
Dočasné skrytie produktov a kategórií X X X
Prehľad vytvorených zákazníckych účtov X X X
Záznamy dodávateľov a naskladnenie X X
Prehľad stavov a správa skladov X X
Naskladnenie produktov X X
Stav skladov a produktov X X
Presun produktov medzi skladmi X X
Priradenie produktov k jednotlivým skladom X X
Prehľad vytvorených účtov zamestnancov X X X
Vykonávanie inventúr X X
Hromadný import a export položiek X X
Export dát pre účtovné systémy X X
Vytvorenie a tlač produktových cenoviek X X X
Technická podpora
Nonstop technická podpora po telefóne X X X
E-mailová technická podpora X X X
Vzdialené pripojenie technika k pokladni X X X
Online verzia manuálu podľa kapitol X X X
Rady, tipy a návody X X X
VIP technická podpora X
ZADARMO výmena pokladne v záručnej lehote X
Integrácie
Qerko X X
Shoptet X
WooCommerce X
Netrex X X
HugMarket digital X X
Boost space X X
Bolt Food X
Albacon X
 
389.00 Výber možností
Dotykacka-Univezalna-10

Dotykačka UNIVERZÁLNA – eKASA Kvalitná 10″ dotyková pokladňa

Kvalitná 10″ dotyková pokladňa s platobnými službami, 80 mm tlačiarňou a stojanom. Vďaka svojej veľkosti sa hodí do akejkoľvek menšej alebo strednej prevádzky. Pokladňa spoľahlivo pracuje aj pri výpadku internetu a po obnovení pripojenia sa všetko automaticky zálohuje a aktualizuje. Termálnu tlačiareň pripojíte cez USB alebo sieťovo pomocou LAN kábla (Ethernet). Tlačiareň má vysokú rýchlosť tlače 250 mm/s, tichú termálnu tlač a zabudovanú vyrovnávaciu pamäť umožňujúcu príjem dát počas tlače. Hustotu tlače si môžete nastaviť. Stojan je vyrobený z kvalitnej ocele, ktorá pevne uchytí pokladňu. Do zadného plexiskla môžete vložiť ceduľku či reklamné oznámenie. Stojan je možné uchytiť k doske stola alebo prichytiť dva stojančeky chrbtom k sebe a vytvoriť si tak zákaznícky displej. Dotypay je odolný 5,5" platobný terminál s integrovanou tlačiarňou a čítačkou EAN a QR kódov. Terminál funguje na operačnom systéme Android, podporuje 4G a WI-FI pripojenie. Akceptuje platobné karty Visa, Mastercard a Maestro alebo elektronické stravné lístky. Dotypay môžete mať zadarmo – stačí dosiahnuť minimálny obrat.

obsahuje CHDU BOWA

Dotykačka ponúka viac ako 75 funkcií a nástrojov, niektoré z nich sú tieto:
  • Skladové zásoby
  • Mobilný čašník
  • Receptúry
  • Denné menu
  • Chody jedál
  • Mapa stolov
  • Vernostný systém
  • Zákaznícky displej
  • Predaj pomocou PLU
  • EAN & QR čítačka
  • Tlač cenoviek
  • Rezervácie
  • Obrazovka odporúčaní
  • Okamžitý predaj
  • Predaj so sebou
  • Hromadné importy a zostavy
  • Prehľad tržieb
  • Mapa izieb
  • Skladová evidencia
  • Dochádzkový systém
  • Presun účtov medzi pokladňami
  • Receptúry a odťažovanie
  Vzdialená správa vám dáva plnú kontrolu nad podnikom. Kedykoľvek a kdekoľvek máte prístup k pokročilým nástrojom podpory správy a k hĺbkovým prehľadom a analytikám. Ako vzdialená správa funguje? Počas aktivácie pokladničného systému Dotykačka sa vám vytvorí aj vlastný virtuálny priestor vo Vzdialenej správe. Do Cloudu sa potom automaticky ukladajú vaše dáta a nastavenia, ktoré si cez webové rozhranie budete spravovať. Vzdialená správa je prístupná cez prehliadač v počítači, tablete alebo smartfóne. Preto s ňou môžete pracovať kedykoľvek a odkiaľkoľvek. Pomocou Vzdialenej správy môžete hromadne importovať a exportovať zoznamy produktov, vykonávať zmeny v popisoch a cenách alebo hromadne prijímať tovar do skladu. Vzdialene je možné vykonávať inventúru, nastaviť zamestnancom úrovne oprávnenia k pokladni a predovšetkým kompletne spravovať každú pokladňu, ktorú máte. Údaje z jednotlivých pokladníc neustále prechádzajú online synchronizáciou. Je teda potrebné v prevádzke zaistiť stabilné internetové pripojenie. Pokiaľ vám ale pripojenie k internetu vypadne, pokladňa aj naďalej spoľahlivo pracuje. Po obnovení pripojenia sa všetko automaticky zálohuje a aktualizuje.   Výhody pokladníc Dotykačka:
  • viac ako 25 000 spokojných používateľov v rámci skupiny
  • aplikáciu Dotykačka si celosvetovo stiahlo už viac ako 100 000 ľudí
  • nemusíte sa viazať a podpisovať zmluvu na dlhšie obdobie
  • neplatíte mimo sezónu, iba za obdobie, kedy podnikáte
  • NONSTOP telefonická podpora zadarmo
  • aktualizácie softvéru zadarmo, pravidelné pridávanie nových funkcií pre gastro prevádzky, obchody a služby
  • rýchle zaškolenie zamestnancov vďaka jednoduchému používaniu pokladní
  • školenie aplikácií a služieb zadarmo
  • rýchle riešenie prípadných reklamácií
  • detailné online návody a videonávody
  • pokladne sú intuitívne a jednoducho ovládateľné - nainštalujete a sprevádzkujete ich do 15 minút
  Vyberte si jednu z nasledujúcich licencií podľa svojich potrieb a podľa rozpočtu Vášho podnikania. V prípade aktivácie platobných služieb na platbu kartou získate zľavu až  20%.  
Dotykačka JEDNODUCHO Dotykačka NAPLNO Dotykačka NEOBMEDZENE
Všeobecné funkcie
Podpora online fiškalizácie s Ekasa X X X
Prehľadné dlaždicové menu X X X
Nastavenie zobrazenia položiek X X X
Synchronizácia a záloha X X X
Správa užívateľov X X X
Zabezpečenie účtu X X X
Bezpečnostné nastavenie X X X
Zabezpečenie pokladne a práva X X X
Nastavenie pokladničnej zásuvky X X X
Kategórie na prehľadné triedenie produktov X X X
Zákaznícky displej s reklamou a účtenkou X X X
Načítanie čiarového a QR kódu X X X
Automatické odosielanie uzávierky e-mailom X X X
Mobilný čašník – neobmedzený počet X X
Podpora platobného terminálu X X X
Platba elektronickými stravenkami X X X
Správa denného menu X X X
Chody jedál X
Dochádzková evidencia zamestnancov X
Práca s hotovosťou
Jendorazový príjem a výdaj X X X
Otvorenie a uzavretie pokladne X X X
Výčet hotovosti v pokladni X X X
Uzáverka pri uzavrení pokladne X X X
Rýchle zaplatenie účtu cez platobný dialóg X X X
Práca s účtami v pokladni
Rozdelenie účtu na účty či stôl X X X
Otvorené účty X X X
Parkovanie účtov X X X
História vytvorených účtov X X X
Mapa stolov X X X
Prehľad tržieb v pokladni X X X
Filtrovanie tržieb podľa času X X X
Nastavenie zdanenia X X X
Tlač objednávok / bonov X X X
Kombinovaná platba kartou, hotovosťou a stravnými lístkami X X X
Práca s produktami v pokladni
Rýchle zadanie produktov a ich zaplatenie X X X
Vytvorenie, presunutie a zmazanie kategórie X X X
Voliteľné skrytie a zobrazenie kategórií X X X
Vytvorenie, presunutie a zmazanie produktu X X X
Voliteľné skrytie a zobrazenie produktov X X X
Kalkulácia ceny podľa času X X X
EAN, PLU a vážený kód X X X
Štítky na označenie produktov X X X
Rýchle a krátke poznámky X X X
Bonusové body X X X
Predaj so sebou (Take away) X X X
Voliteľné kombinácie položiek akcie 2+1 zadarmo X X
Správa skladových zásob
Aplikácia sklad pre evidenciu produktov X X
Naskladnenie a vyhľadávanie produktov X X
Správa viacerých skladov X X
Správa dodávateľov X X
Úplná a čiastočná inventúra X X
Reporty transakcií, inventúr a naskladnení X X
Zdieľané a podružné sklady X X
Správa pokladní online
Vzdialená správa pokladní X X X
Vzdialená správa skladov X X
Filtrovanie údajov podľa dátumu X X X
Prehľad účteniek X X X
Prehľad aktivity jednotlivých užívateľov X X X
Predajné reporty s exportom do xls, csv a pdf X X X
Tržby zo všetkých pokladní podľa dní X X X
Zaparkované účty X X X
Pokladničné pohyby za vybrané časové obdobie X X X
Nastavenie odlišných cien v čase X X
Happy hours X X
Zostavy pre rôzne pokladne a časy X X X
Zoznam produktov a kategórií X X X
Vytvorenie, editácia a zmazanie kategórií a produktov X X X
Naskladnenie a presun do iného skladu X X
Nastavenie odťažovania jednotlivých produktov X
Dočasné skrytie produktov a kategórií X X X
Prehľad vytvorených zákazníckych účtov X X X
Záznamy dodávateľov a naskladnenie X X
Prehľad stavov a správa skladov X X
Naskladnenie produktov X X
Stav skladov a produktov X X
Presun produktov medzi skladmi X X
Priradenie produktov k jednotlivým skladom X X
Prehľad vytvorených účtov zamestnancov X X X
Vykonávanie inventúr X X
Hromadný import a export položiek X X
Export dát pre účtovné systémy X X
Vytvorenie a tlač produktových cenoviek X X X
Technická podpora
Nonstop technická podpora po telefóne X X X
E-mailová technická podpora X X X
Vzdialené pripojenie technika k pokladni X X X
Online verzia manuálu podľa kapitol X X X
Rady, tipy a návody X X X
VIP technická podpora X
ZADARMO výmena pokladne v záručnej lehote X
Integrácie
Qerko X X
shoptet X
WooCommerce X
Netrex X X
HugMarket digitálny X X
Zvýšte priestor X X
Bolt Food X
Albacon X
 
499.00 Výber možností
Akcia!
Aktualizácia certifikátu pokladníc

Aktualizácia Certifikátu pokladníc – FiskaPRO, Elcom, BOWA, VAROS, MRP

Ukončenie platnosti autentifikačných údajov a vygenerovanie nových autentifikačných údajov

V prípade, že sa na Vašej pokladni neaktualizuje certifikát, dôjde pri odosielaní informácií na portál Finančnej správy k zablokovaniu Vašej pokladne. Jediným riešením je si certifikát predĺžiť na ďalšie dvojročné obdobie, a to prostredníctvom svojho účtu na portáli Finančnej správy, kde je možnosť požiadať o nový certifikát vo forme Autentifikačného kódu a hesla, ktoré zadávate pri vytváraní certifikátu. Poznámka: Staré autentifikačné údaje môžete ponechať platné (zneplatnia sa automaticky po uplynutí ich platnosti). Vygenerovanie nových autentifikačných údajov trvá cca 5-10 minút. Do ORP Vám nové autentifikačné údaje nahrá Vaša servisná organizácia podľa pokynov výrobcu ORP.

>> Postup na stiahnutie certifikátu nájdete tu na tomto linku <<

Súbor je potrebné uložiť vo formáte .xml a zaslať nám ho s heslom na našu mailovú adresu: info@epokladna.sk . Bez súboru a hesla Vám nevieme na pokladnici aktualizovať certifikát a tým zachovať jej funkčnosť. Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky 1/ORP/2021/IM
V prípade akýchkoľvek otázok nás prosím kontaktujte emailom na info@epokladna.sk alebo na telefónnych číslach 0907 440 770 alebo 055 694 17 19.
Original price was: 45.00€.Current price is: 42.00€. bez DPH | 51.66 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
Aktualizácia certifikátu pokladníc

Stiahnutie Certifikátu z portálu Finančnej správy

Ak si neviete poradiť so stiahnutím Autentifikačných údajov a vygenerovanie nových autentifikačných údajov

Radi Vám pomôžeme zo stiahnutím certifikátu na stránkach Finančnej správy, ktorý potrebujete v prípade, že sa na Vašej pokladni nezaktualizuje certifikát, dôjde pri odosielaní informácií na portál Finančnej správy k zablokovaniu Vašej pokladne. Jediným riešením je si certifikát predĺžiť na ďalšie dvojročné obdobie, a to prostredníctvom svojho účtu na portáli Finančnej správy, kde je možnosť požiadať o nový certifikát vo forme Autentifikačného kódu a hesla, ktoré zadávate pri vytváraní certifikátu.
V prípade akýchkoľvek otázok nás prosím kontaktujte emailom na info@epokladna.sk alebo na telefónnych číslach 0907 440 770 alebo 055 694 17 19. V spodnej časti nám zadajte prihlasovacie údaje a my Vám údaje stiahneme a následne vložíme nový certifikát do pokladne ORP.
Original price was: 30.00€.Current price is: 24.17€. bez DPH | 29.73 s DPH | Pridať do košíka