eKASA OnLine Pokladnica ORP

pokladnica podľa nového zákona o Registračných pokladniciach – pripojiteľné na server Finančnej správy.

Akcia!
FiskalPRO N92 ekasa

FiskalPRO N92 eKasa

Zariadenie neobsahuje CHDÚ! Na splnenie požiadaviek eKasa legislatívy je potrebné CHDÚ dokúpiť. Android dotykové zariadenie s platobným terminálom, integrovanou čítačkou čiarových, QR kódov a množstvom užitočných funkcií. Zariadenie je možné využiť okrem štandardnej aplikácie FiskalPRO Mobile aj s aplikáciami 3 strán. Podmienkou využitia zariadenia s externou aplikáciou je aktivácia platobných služieb.
  • Android zariadenie s aplikáciou FiskalPRO Mobile
  • Integrovaný platobný terminál, čítačka čiarových a QR kódov
  • Pripojenie k internetu je možné pomocou WiFi, 4G
  • Riešenie vhodné pre pevné prevádzky aj mobilný predaj.
V prípade záujmu o dátové služby, vyberte možnosť „Dátová SIM karta“, kedy so zariadením dostanete SIM kartu nastavenú a pripravenú k práci. . FiskalPRO Mobile - Android aplikácia Android aplikácia na tablet, smartphone alebo zariadenie FiskalPRO. Obsahuje mnoho funkcií pre predaj tovaru, služieb i špecializované pre gastro segment.
  •  Evidencia pokladníkov
  •  Rýchle voľby, skupiny a podskupiny predajných položiek
  •  Rýchle účtovanie pomocou kódov tovarov
  •  Čítanie čiarových a QR kódov
  •  Kombinované platby (hotovosť/platobná karta/ poukážka)
  •  Špeciálne funkcie pre gastro prevádzky
  •  Parkovanie účtov na stoly (rozdelenie na podúčty) • Rozdelenie stolov podľa skupín (miestností) • Tlač objednávky na tlačiarni v kuchyni/bare • Rozúčtovanie položiek dokladu • Zdieľanie parkovaných účtov medzi čašníkmi
  •  Automatický prenos čiastky pri platbe kartou do platobného terminálu
  •  Akceptácia elektronických straveniek
  •  Správa a nastavenie cez Portál FiskalPRO
  •  Vzájomná komunikácia a prepojenie viacerých zariadení/aplikácií v jednej prevádzke
________________________________________________________________________________________________ Portál FiskalPRO je neoddeliteľnou súčasťou nášho riešenia, vďaka ktorému máte kedykoľvek online prehľad o vašej prevádzke a to z akéhokoľvek zariadenia bez ohľadu na jeho platformu. Stačí vám len internetový prehliadač. Všetky nastavenia robíte pohodlne na portáli FiskalPRO, odkiaľ sa online dostávajú do pokladne.
  •  Dostupný ku všetkým riešeniam FiskalPRO!
  •  Správa a riadenie zariadení (pokladnice, platobné terminály, fiskálne tlačiarne)
  •  Jednoduchá správa tovarových položiek
  •  Tvorba cenníkov a ich priradenie k pokladnici
  •  Správa zliav, zákazníkov, akcií a cien
  •  Evidencia a nastavenie stolov, miestností, pokladníkov a platieb
  •  Predajné štatistiky s voľbou za obdobie a zariadenie/prevádzku podľa tovaru jednotlivo a kumulovane
  •  Záloha pokladničných dokladov, elektronického žurnálu, uzávierok a potvrdení o platbe kartou
  •  Možnosť aktivácie skladového systému, ďalších špeciálnych funkcií
  •  Možnosť prepojenia na rôzne skladové a účtovné systémy
To všetko za cenu bežnej pokladnice, s výhodnými poplatkami za platby kartou.

AKCIOVÁ CENA je podmienená aktiváciou platobného terminálu.

Vyberte si variant:
Od: 18.00 Výber možností This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page
Akcia!
Dokovacia stanica pre APOS A8 - Ethernet, USB, Serial

Dokovacia stanica pre APOS A8 – Ethernet, USB, Serial

Toto vynikajúce zariadenie umožňuje:
  • nabíjanie terminálu APOS A8 jednoducho len položením na nabíjaciu stanicu, bez nutnosti pripájania kábla
  • možnosť nabíjania terminálu APOS A8 aj v prípade, ak nabíjací port priamo v zariadení je poškodený
  • pripojenie terminálu na internet aj BEZ nutnosti WiFi pripojenia, stačí Vám pripojenie na internet cez ethernet kábel
  • jednoduchá obsluha
 
Dokovacia stanica pre zariadenia ExVAN APOS A8 a FiskalPRO A8
Model : WF5
Porty : nabíjanie, USB, LAN, Serial
*Jedná sa LEN o nabíjaciu stanicu - bez samotného zariadenia.
Original price was: 57.50€.Current price is: 19.50€. bez DPH | 23.99 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
Aktualizácia certifikátu pokladníc

Stiahnutie Certifikátu z portálu Finančnej správy

Ak si neviete poradiť so stiahnutím Autentifikačných údajov a vygenerovanie nových autentifikačných údajov

Radi Vám pomôžeme zo stiahnutím certifikátu na stránkach Finančnej správy, ktorý potrebujete v prípade, že sa na Vašej pokladni nezaktualizuje certifikát, dôjde pri odosielaní informácií na portál Finančnej správy k zablokovaniu Vašej pokladne. Jediným riešením je si certifikát predĺžiť na ďalšie dvojročné obdobie, a to prostredníctvom svojho účtu na portáli Finančnej správy, kde je možnosť požiadať o nový certifikát vo forme Autentifikačného kódu a hesla, ktoré zadávate pri vytváraní certifikátu.
V prípade akýchkoľvek otázok nás prosím kontaktujte emailom na info@epokladna.sk alebo na telefónnych číslach 0907 440 770 alebo 055 694 17 19. V spodnej časti nám zadajte prihlasovacie údaje a my Vám údaje stiahneme a následne vložíme nový certifikát do pokladne ORP.
Original price was: 30.00€.Current price is: 24.17€. bez DPH | 29.73 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
FiskalPRO ovladac penaznej zasuvky

FiskalPRO Ovládač peňažnej zásuvky

ide o ovládací segment na otváranie peňažnej zásuvky, zdroj pre zariadenie a vstup pre ethernetový kábel. Zariadenie nám napomáha k pripojeniu doplnkových zariadení – skener čiarových kódov, peňažná zásuvka a iné
Original price was: 32.50€.Current price is: 30.00€. bez DPH | 36.90 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
Aktualizacia SW eKasa

Aktualizácia Softvéru SW a Firmware FW eKasa pokladníc

Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?
 Aby Vaša pokladnica dokázala správne účtovať a fungovať je potrebné eKasa zariadenie aktívne aktualizovať. Vždy musíte mať aktuálny softvér a firmware, ktorý zabezpečí, že Vaša eKasa bude mať verziu, ktorá zohľadňuje zmeny v zákonoch.
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770055 694 17 19, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.
 
Original price was: 38.33€.Current price is: 30.00€. bez DPH | 36.90 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
Pomoc cez vzdialenú plochu

Pomoc cez vzdialenú plochu -Teamviewer

  • stiahnite si z našej stránky program pre pripojenie sa k Vášmu počítaču
  • Vzdialená pomoc cez program Team Viewer
  • v prípade ak potrebujete spravovať Váš ANDROID mobil alebo tablet, použite tento softvér  Team Viewer - Quick Support  a Team Viewer Universal Add On
  • po stiahnutí, nainštalovaní a spustení nám nadiktujte Vaše číslo pracoviska
  • pre pripojenie vzdialenej plochy musíte na Vašom počítači povoliť pripojenie
Original price was: 40.00€.Current price is: 31.50€. bez DPH | 38.75 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
Záruka výmeny e Kasa zariadenia do 24 hodín

Záruka výmeny eKasa zariadenia do 24 hodín

V prípade prerušenia prevádzky zariadenia eKasa z dôvodu technickej poruchy je podnikateľ povinný vyhotoviť paragón podľa náležitostí uvedených v zákone č. 289/2008 Z. z.. Ak dôjde k poruche on-line registračnej pokladnice alebo koncového zariadenia, podnikateľ je povinný obnoviť prevádzku tejto pokladnice alebo tohto zariadenia do 96 hodín od vzniku poruchy alebo začať používať inú on-line registračnú pokladnicu alebo iné koncové zariadenie. V prípade výpadku internetového spojenia pri pokuse o zaevidovanie pokladničného dokladu (prekročenie hraničnej doby odozvy) do systému e-kasa musí podnikateľ vyhotoviť tzv. off-line doklad.   V prípade neodoslania pokladničného dokladu do sytému eKasa v lehote 96 hodín môže byť podnikateľovi (keďže samotný podnikateľ je zodpovedný za správne zaslanie údajov do eKasa) udelená sankcia až do výšky 330 Eur za každý neodoslaný pokladničný doklad! Výhody služby výmeny zariadenia do 24 hodín Služba, ktorá garantuje výmenu do 24 hodín, predstavuje pre podnikateľa dôležité nadštandardné riešenie. Zabezpečuje plynulú prevádzku a minimalizuje prestoje. Minimalizácia prerušenia predaja: * Predídete situáciám, keď musíte vystavovať ručné paragóny a neskôr ich prepisovať. * Súlad s legislatívou: 48-hodinovú lehotu na opravu dodržíte s rezervou. * Vyšší komfort a istota: V prípade nečakanej poruchy máte istotu, že sa problém rýchlo vyrieši. Naša spoločnosť Vám preto ponúka možnosť vyhnúť sa týmto sankciám tým, že do 24 hodín od ohlásenia poruchy na Vašom zariadení Vám dodáme náhradné zariadenie*, ktoré budete môcť jednoducho vymeniť za chybné zariadenie. Následne zabezpečíme prípadnú záručnú alebo pozáručnú opravu chybného zariadenia. Za minimálny mesačný poplatok sa teda môžete vyhnúť vysokým sankciám zo strany Finančnej správy v prípade, ak z rôznych dôvodov Vaše zariadenie nebude funkčné. Služba je platná na obdobie 1 roka, s možnosťou predĺženia na ďalšie roky. Buďte pripravení na každú situáciu – s touto službou máte istotu, že váš podnik môže fungovať bez starostí a prerušení. Výpovedná lehota - 1 mesiac. Poznámka: Náhradné zariadenie je možné odoslať len v pracovných dňoch. V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia. * počas pracovných dní, pri nahlasenie poruchy do 12:00 hod. pracovného dňa - zasielame zariadenie kurierom k Vám na 100%    
Original price was: 39.84€.Current price is: 31.71€. bez DPH | 39.00 s DPH | Pridať do košíka
Vyjazd technika na prevazku-Kosice

Výjazd technika na prevádzku zákazníka

Špecifikácia:
  • cestovné, amortizácia vozidla, paušálna cena pre Košice
 
32.50 bez DPH | 39.98 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
ExVan2 Tlač - tlačová služba pre tlač z VRP 2 licencia

ExVan2 Tlač – tlačová služba pre tlač z VRP 2 licencia

Od 1.7.2022 vstúpil do platnosti zákon, na základe ktorého sa všetky hotovostné platby zaokrúhľujú na päť celých centov. Teda výsledná suma v centoch, ktorú platí zákazník, musí končiť číslom päť alebo nula. Toto zaokrúhľovanie sa netýka platieb kartou.
Čo to znamená pre Vás a Vaše VRP pokladnice?
Aby aj Vaša VRP pokladnica dokázala automaticky zaokrúhľovať hotovostné platby je potrebné na vytváranie pokladničných dokladov použiť novú aplikáciu Finančnej správy - VRP 2, ktorá zohľadňuje zmenu v zákone. Prostredníctvom služby play.google je inštalácia aplikácie do Vášho telefónu alebo tabletu veľmi jednoduchá - aplikáciu si môžete nainštalovať z tohto odkazu.
Tlačový ovládač pre tlač pokladničných dokladov z tlačiarní cez aplikáciu VRP 2 pre  Android si môžete stiahnuť tu. Keďže z dôvodu zmeny aplikácie VRP 2 Finančnou správou sme museli vytvoriť nový tlačový ovládač pre tlač, s čím nám vznikli náklady spojené s vývojom aplikácie je nový tlačový ovládač pre časť zákazníkov spoplatnený. Po objednaní tlačového ovládača (nižšie na tejto stránke, alebo emailom) Vám aktivujeme licenčný kód (Vaše DIČ/), ktorým je nutné si aktivovať ExVAN 2 driver pre tlač. Tento tlačový ovládač je určený pre zákazníkov, ktorí majú zakúpené mobilné tlačiarne s aplikáciou VRP driver alebo aplikáciou ExVAN Tlač a na novú aplikáciu prechádzajú z dôvodu prechodu na novú aplikáciu Finančnej správy - VRP 2. Manuál na nastavenie a inštaláciu tlačového ovládača https://epokladna.sk/navod-na-nastavenie-exvan2-tlac/. Zariadenia, pre ktoré je tlačový ovládač určený: 
  • Mobilné termotlačiarne tlačiace na 58 mm termopásku: ExVAN RPP 02, Elcom RPP 02, ExVAN, Zj – 5805, ZJ – 5802, Elcom RPP – 200, Xprinter - P100, Xprinter – P200, Goojprt - PT210, Goojprt MTP-II, Cashino PTP-II, Elio P200 BT atď…
  • Terminály: ExVAN Minipos V1S, ExVAN Minipos V2, Elio MiniPOS A02
  • Stolové termotlačiarne tlačiace na 80 mm termopásku: ExVAN Q80 BT, ExVAN N80 BT, ExVAN N80II BT, ExVAN V80L BT,  Elio XP-Q80 BT atď.
Licencia je pre jednu tlačiareň. Licenčný kľúč je viazaný na údaje spoločnosti, ktorá bude tlačiareň používať pre tlač dokladov. Je potrebné nám zaslať typ/názov tlačiarne a údaje spoločnosti (IČO, DIČ a názov). Bez uvedených údajov Vám nedokážeme poskytnúť licenciu! Licencia je časovo neobmedzená pre verziu operačného systému Android v čase, v ktorom bola licencia zakúpená a nahratá na Android mobil alebo tablet. POZOR!!! Aplikáciu ExVAN2 tlač môžete nahrať na viac Android zariadení (mobil alebo tablet) podľa potreby. Bez ďalších obmedzení. Kúpou licencie získavate:
  • 1 rok aktualizácie
  • 1 rok podporu (pozor na predajcov bez aktualizácie) Technické predpoklady funkčnosti aplikácie
    1. Aplikáciu dodávame so zárukou kompatibility pri inštalácii na  zariadenie s operačným systémom Android 6 až 12 a s aplikáciou VRP 2 v čase zakúpenia licencie na aplikáciu
    2. Môžeme Vám zaručiť funkčnosť a poskytnúť podporu, iba ak používate verziu Android 6 až Android 12.
    3. Nenesieme žiadnu zodpovednosť za závady a škody spôsobené úpravami zdrojových kódov aplikácie z Vašej strany a v prípade, že zmeníte alebo inak zasiahnete do zdrojového kódu aplikácie, nebudeme Vám poskytovať podporu súvisiacu s chybami.
V prípade ak ešte nemáte tlačiareň, alebo hľadáte novú tlačiareň pre tlač z VRP 2 v sekcii Tlačiareň k virtuálnej pokladni VRP – Virtuálna registračná pokladnica nájdete tlačiarne už od 69.00 € s DPH. Cena je vrátane tlačového ovládača ExVAN2 Tlač pre tlač z aplikácie VRP 2. Pri objednávke nezabudnite uviesť Vaše DIČ, aby sme vedeli vystaviť licenciu pre správnu organizáciu.
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770055 694 17 19, alebo emailom na info@epokladna.sk, pracovníci nášho e-shopu Vám odborne poradia.
Original price was: 50.23€.Current price is: 39.98€. bez DPH | 39.98 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
Dokovacia stanica FiskalPRO A8

Dokovacia stanica pre FiskalPRO A8 – Basic

Dokovacia stanica pre FiskalPRO A8
 Basic (iba nabíjanie)
*Jedná sa LEN o napájaciu stanicu - bez samotného zariadenia.
Original price was: 40.00€.Current price is: 39.17€. bez DPH | 48.18 s DPH | Pridať do košíka
Aktualizácia softvéru pokladníc FiskalPRO pre zaokrúhľovanie hotovostných platieb

Aktualizácia softvéru pokladníc FiskalPRO pre zaokrúhľovanie hotovostných platieb

Od 1.7.2022 vstupuje do platnosti zákon, na základe ktorého sa všetky hotovostné platby zaokrúhľujú na päť celých centov. Teda výsledná suma, ktorú platí zákazník musí končiť číslom päť alebo nula. Toto zaokrúhľovanie sa netýka platieb kartou. 
Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?
Aby aj Vaša pokladnica dokázala automaticky zaokrúhľovať hotovostné platby je potrebné si zakúpiť a následne aktivovať licenciu na danú službu na Vašej FiskalPRO ORP/eKASA pokladnici alebo tlačiarni (danú licenciu je potrebné aktivovať iba na ORP/eKASA zariadeniach, teda nie ak máte VRP Pokladnicu alebo iba platobný terminál). Túto službu (zakúpenie a aktiváciu licencie na zaokrúhlenie) si môžete objednať u nás. V prípade, ak ste si FiskalPRO zariadenie zakúpili po 1.1.2022 máte licenciu zdarma a je potrebné aby ste si zakúpili len jej aktiváciu.
Po zakúpení tejto služby prevedieme za Vás všetko potrebné a po prevedení všetkých potrebných úkonov Vás budeme kontaktovať. Vy budete musieť už len reštartnúť Vašu pokladnicu a zmena bude na Vašej pokladnici prevedená.
POZOR! Pokladničné doklady budú zaokrúhľované až od 1.7.2022 a to aj v prípade, že bude aktivácia licencii na zariadení prevedená pred týmto termínom. Neváhajte preto a zakúpte si licenciu a jej aktiváciu čo najskôr, aby ste predišli možným problémom z dôvodu zvýšeného počtu záujemcov o danú službu v dobe vstupu zákona do platnosti.
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770055 694 17 19, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.
 
Od: 40.00 Výber možností This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page
Akcia!
Elektronicky otvarac peňažných zásuviek

Elektronický otvárač peňažných zásuviek – ručné otváranie za pomoci tlačítka 12V/24V

Ovládacie tlačidlo pre ručné otváranie pokladničných zásuviek, s otváracím napätím 12V/24V, v odolnom kovovom prevedení. Otváranie pokladničných zásuviek elektronicky bez nutnosti pripojenia k pokladničnému systému alebo pokladničnej tlačiarni. Vlastný ovládač je v odolnej kovovej konštrukcii s inštalačnými otvormi pre priskrutkovanie napr. k pracovnej doske stola.
48.00 40.52 Výber možností This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page
Akcia!
Programovanie PLU položiek - úprava cenníkov

Programovanie PLU položiek – úprava cenníkov

Na všetkých registračných pokladniciach je možnosť naprogramovať tovarové položky, ktoré predávate. Pri tovarovej položke sa programuje:
  • názov - popis PLU
  • cena PLU
  • čiarový kód PLU
  • sadzby DPH
Dôležité upozornenie: Pri zmene počtu tovarových položiek sa vymažú všetky už naprogramované nastavenia a preto pred zmenou počtu tovarových položiek vytvorte zálohu všetkých tovarových položiek. Odporúčaný postup pri zmene počtu PLU: 1) vykonať uzávierku PLU, 2) vykonať Z dennú uzávierku, 3) od zálohovať databázu PLU (lebo pri zmene počtu PLU sú položky v pokladnici zmazané),
Original price was: 49.00€.Current price is: 41.58€. bez DPH | 51.15 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
Aktualizácia certifikátu pokladníc

Aktualizácia Certifikátu pokladníc – FiskaPRO, Elcom, BOWA, VAROS, MRP

Ukončenie platnosti autentifikačných údajov a vygenerovanie nových autentifikačných údajov

V prípade, že sa na Vašej pokladni neaktualizuje certifikát, dôjde pri odosielaní informácií na portál Finančnej správy k zablokovaniu Vašej pokladne. Jediným riešením je si certifikát predĺžiť na ďalšie dvojročné obdobie, a to prostredníctvom svojho účtu na portáli Finančnej správy, kde je možnosť požiadať o nový certifikát vo forme Autentifikačného kódu a hesla, ktoré zadávate pri vytváraní certifikátu. Poznámka: Staré autentifikačné údaje môžete ponechať platné (zneplatnia sa automaticky po uplynutí ich platnosti). Vygenerovanie nových autentifikačných údajov trvá cca 5-10 minút. Do ORP Vám nové autentifikačné údaje nahrá Vaša servisná organizácia podľa pokynov výrobcu ORP.

>> Postup na stiahnutie certifikátu nájdete tu na tomto linku <<

Súbor je potrebné uložiť vo formáte .xml a zaslať nám ho s heslom na našu mailovú adresu: info@epokladna.sk . Bez súboru a hesla Vám nevieme na pokladnici aktualizovať certifikát a tým zachovať jej funkčnosť. Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky 1/ORP/2021/IM
V prípade akýchkoľvek otázok nás prosím kontaktujte emailom na info@epokladna.sk alebo na telefónnych číslach 0907 440 770 alebo 055 694 17 19.
Original price was: 45.00€.Current price is: 42.00€. bez DPH | 51.66 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
Nastavenie a Aktivácia eKasa - Online pokladnice

Nastavenie a Aktivácia eKasa – Online pokladnice

Nastavíme a otestujeme komunikáciu pre všetky najznámejšie pokladne od výrobcov: ELCOM, BOWA, VAROS, MRP, UPOS, A3Soft, Axis-Distribution pokladnice pod názvom: Euro, Efox, Pegas006, Pegassino, eFT4000, eFT5000, Aclas CRLX, UPOS, Custom, FiskalPRO Ako servisná organizácia Vám vieme pokladňu zaslať už nastavenú – bez ďalších prieťahov. Nastavenie zahŕňa:
  • Naprogramovanie údajov hlavičky podľa údajov spoločnosti
  • Naprogramovanie päty hlavičky, horné, prípadne dolné grafické logo ak to pokladnica umožňuje
  • Testovacia komunikácia so serverom colnej správy
  • Zápis do servisnej knihy pokladnice
  • Zapečatenie pokladnice záručnou plombou zaručujúcu záruku zariadenia a CHDU
 
Original price was: 54.17€.Current price is: 50.00€. bez DPH | 61.50 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
Markeeta pay

ALKA PAY market – eKasa na prenájom

ALKA Pay market je pre toho, kto sa potrebuje s eKasou pohybovať a kto potrebuje kompaktné riešenie na akceptáciu platobných kariet aj do budúcna. Výhody:
  • nízky mesačný paušál
  • telefonická a online podpora pre všetkých zákazníkov
  • aj keď práve nie ste online, Vaša eKasa ALKA Pay marketa funguje bez problémov ďalej, po pripojení na internet sa sama spojí so servermi Finančnej správy a automaticky odošle účtenky vystavené v offline režime
  • kedykoľvek a kdekoľvek môžete sledovať, čo sa vo vašom podnikaní deje prostredníctvom vzdialenej správy a pohodlne napríklad zmeniť ceny tovaru alebo ho doobjednať
  • všetky naše produkty majú certifikované chránené dátové úložisko.
BALÍČEK  Konkurencia  ŠTART
Počet položiek sortimentu max. 150 neobmedzený
Počet používateľov max. 2 neobmedzený
Záruka na pokladničný HW 2 roky 2 roky
Funkčná eKasa pokladnica aj bez internetu
Základné pokladničné periférie
Predajná mobilná aplikácia
Telefonická a online podpora
Legislatívne a funkčné aktualizácie
Rýchle a detailné prehľady
Vzdialená správa, zálohovanie
Základne prehľady tržieb a hospodárenia
Skupinové položky
Otvorené účty
Rozšírené pokladničné periférie
  ORP Balíček služieb ŠTART ORP26€ mesačne bez DPH VRP Balíček služieb ŠTART VRP  - 22€ mesačne bez DPH  Ak máte záujem o dátové služby, vyberte možnosť "dátová SIM karta", kedy so zariadením získate internet. - percento z hodnoty transakcie: od 0,99 % - minimálny poplatok za transakciu: 0,00 € - min. sumárny transakčný poplatok za POS na mesiac: 0,00 € Vyberte si z nasledujúcich možností:
Od: 106.67 Od: 50.00 Výber možností This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page
Akcia!
ExVAN P3 MIX eKasa 3v1 platobný terminal, tlačiareň, tablet s platobnou kartou 2

ALKA PAY komplet – eKasa, tablet 10″, platobné karty na prenájom

ALKA Pay komplet Ponúka skvelú ergonómiu, rad možností pre bezproblémové platby kartou, rýchlu termo tlačiareň a špičkový displej. Elegantné a moderné zariadenie použiteľné v kamennej, a vďaka integrovanej batérii, aj mobilnej prevádzke. Pokladnica obsahuje predajnú a platobnú aplikáciu na tvorbu pokladničných dokladov, aplikáciu PAYCART na prijímanie platieb kartou a integrovanú tlačiareň na tlač účteniek. Veľkou výhodou je veľký, 10 palcový displej vysokej kvality, rýchly procesor a možnosť pripojenia na internet cez WiFi, alebo SIM kartu (táto je voliteľne dodávaná k zariadeniu). Výhody:
  • nízky mesačný paušál
  • telefonická a online podpora pre všetkých zákazníkov
  • aj keď práve nie ste online, Vaša eKasa ALKA Pay marketa funguje bez problémov ďalej, po pripojení na internet sa sama spojí so servermi Finančnej správy a automaticky odošle účtenky vystavené v offline režime
  • kedykoľvek a kdekoľvek môžete sledovať, čo sa vo vašom podnikaní deje prostredníctvom vzdialenej správy a pohodlne napríklad zmeniť ceny tovaru alebo ho doobjednať
  • všetky naše produkty majú certifikované chránené dátové úložisko.
BALÍČEK  Konkurencia  ŠTART
Počet položiek sortimentu max. 150 neobmedzený
Počet používateľov max. 2 neobmedzený
Záruka na pokladničný HW 2 roky 2 roky
Funkčná eKasa pokladnica aj bez internetu
Základné pokladničné periférie
Predajná mobilná aplikácia
Telefonická a online podpora
Legislatívne a funkčné aktualizácie
Rýchle a detailné prehľady
Vzdialená správa, zálohovanie
Základne prehľady tržieb a hospodárenia
Skupinové položky
Otvorené účty
Rozšírené pokladničné periférie
  ORP Balíček služieb ŠTART ORP29€ mesačne bez DPH VRP Balíček služieb ŠTART VRP  - 24€ mesačne bez DPH  Ak máte záujem o dátové služby, vyberte možnosť "dátová SIM karta", kedy so zariadením získate internet. - percento z hodnoty transakcie: od 0,99 % - minimálny poplatok za transakciu: 0,00 € - min. sumárny transakčný poplatok za POS na mesiac: 0,00 € Vyberte si z nasledujúcich možností:
Od: 106.67 Od: 50.00 Výber možností This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page
Akcia!
Dokovacia stanica FiskalPRO A8 Extended

Dokovacia stanica pre FiskalPRO A8 – Extended

Dokovacia stanica pre FiskalPRO A8
Model : Extended
Porty : nabíjanie, 2xUSB, LAN
*Jedná sa LEN o napájaciu stanicu - bez samotného zariadenia.
Original price was: 60.00€.Current price is: 59.17€. bez DPH | 72.78 s DPH | Pridať do košíka
sunmi-p3-mix-tablet-3kpos

UPGRADE DPH 2025 pre 3KPOS pokladnice

- za jednu cenu Vám pripravíme fungujúcu pokladnicu k 1.1.2025 Od 1.1.2025 vstupuje do platnosti zákon, na základe ktorého sa menia hladiny DPH. Sadzby DPH od 1.1.2025 :
– Základná sadzba 23% ( pôvodne 20 % ) – Znížená sadzba     5 %  ( pôvodne 10 % ) – Znížená sadzba   19 %   ( nová sadzba ) Uvedené sadzby sa musia integrovať do certifikovaných pokladníc do 1.1.2025. Z uvedeného dôvodu bude vydaný špeciálny upgrade pre nastavenie hladín sadzieb a úprave posielania dátových sprav na server Finančnej správy k 1.1.2025. Jednotlivé PLU položky – tovary bude nutné nastaviť samostatne manuálne alebo previesť všetky z 20% na 23%, z 10% na 5 % a potom vybrať, ktoré budú v sadzbe 19 %. Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?
Aby aj Vaša pokladnica dokázala účtovať nové hladiny DPH je potrebná aktualizácia softvéru pokladnice na verziu, ktorá zohľadňuje zmenu v zákone. Pre správny chod pokladnice potrebujete vykonať niekoľko krokov:
1. Aktualizovať softvér a firmvér na pokladnici 2. Zakúpiť a aktivovať licenciu pre nové hladiny DPH na rok 2025 3. Zadeliť tovarové položky do nových sadzieb DPH, ktoré budú platné od 1.1.2025 4. Vloženie upravených PLU položiek do pokladnice po 1.1.2025 a kontrolné vytlačenie testovacieho dokladu
Postup objednania služby „UPGRADE DPH 2025“ podľa typu zariadenia:  
  1. Objednávka musí realizovaná cez ESHOP a riadne uhradená.
  2. Spôsob úhrady prevodom (Variabilný symbol: iba číslo objednávky), alebo platba kartou
  3. V nevyhnutnom prípade platba osobne v našej prevádzke.
  4. Spracovanie a realizácia objednávky - iba po zaplatení.
  5. V časti „Poznámka k objednávke“ uveďte : – Model eKasy     – zo štítku výrobku zospodu – Kód pokladnice  –  z účtenky, resp. z dennej uzávierky (začínajúci číslom 888)
Dôležitá poznámka:
  1. Zariadenie bude aktualizované diaľkovým prístupom. Ak to z technických príčin nebude možné, aktualizácia bude realizovaná v našej prevádzke alebo je nutné si doobjednať výjazd technika.
  2. Zúčtovacia faktúra Vám bude dodaná po realizácii UPGRADE DPH 2025 – PC3000_3KPOS 
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770 a 055 694 17 19, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.
60.00 bez DPH | 73.80 s DPH | Pridať do košíka
Alcatel Link Zone MW40V

VPN eKasa set Alcatel LinkZone MW40V – mobilný router + 200MB dát mesačne

V spolupráci so spoločnosťou Slovak Telekom sme pre vás pripravili výnimočné a výhodné riešenie konektivity pre eKasu. Aké? VPN sety s prístupom na server Finančnej správy SR, ktoré sú vytvorené špeciálne pre pokladnice ELCOM.   Tento mobilný Alcatel router je dodávaný s objemom dát 200MB mesačne   Prečo sa oplatí VPN set? - zariadenie môžete využívať bez ohľadu na to, či ste si kúpili novú ELCOM pokladnicu alebo sa rozhodli pre Upgrade zariadenia - garancia 100% kompatibility s pokladničným riešením ELCOM - nemusíte nič riešiť - zariadenie pre Vás spárujeme s pokladnicou a dodáme Vám ho plne nastavené - jedná sa o komplexné, vysoko konkurenčné riešenie - jedná sa o kompletný set, ktorý je výhodný vo všetkých aspektoch - cena, zabezpečenie dát, kompatibilita, kvalita zariadenia atď. Prečo by ste si mali zaobstarať router s VPN prístupom? - zariadenie je nastavené pre bezpečný a chránený prístup na server Finančnej správy resp. Cloud server ELCOMu. Vďaka tomu máte istotu, že pripojenie bude využité len pre potreby samotnej pokladnice a Vaše citlivé dáta sú chránené pred nežiadúcim únikom - za vynikajúcu cenu získate dátovú SIM, značkový Router a nepretržité privátne spojenie pokladnice s eKasa systémom - budete pripojení v najlepšej Telekom sieti s vysokým pokrytím a stabilným signálom - riešenie je predplatené na 12 mesiacov, čím sa vyhnete mesačným faktúram, poplatkom a nemusíte sa tak starať o nič navyše  
64.90 bez DPH | 79.83 s DPH | Pridať do košíka
VPN eKasa set Alcatel LinkHub HH40V - stolový router

VPN eKasa set Alcatel LinkHub HH40V – stolový router bez dát

V spolupráci so spoločnosťou Slovak Telekom sme pre vás pripravili výnimočné a výhodné riešenie konektivity pre eKasu. Aké? VPN sety s prístupom na server Finančnej správy SR, ktoré sú vytvorené špeciálne pre pokladnice ELCOM. Prečo sa oplatí VPN set? - zariadenie môžete využívať bez ohľadu na to, či ste si kúpili novú ELCOM pokladnicu alebo sa rozhodli pre Upgrade zariadenia - garancia 100% kompatibility s pokladničným riešením ELCOM - zariadenia dostanete spárované s pokladnicou, nie je potrebné žiadne ďalšie nastavenie - jedná sa o komplexné, vysoko konkurenčné riešenie - jedná sa o kompletný set, výhodný vo všetkých aspektoch - cena, zabezpečenie dát, kompatibilita, kvalita zariadenia atď. Prečo by ste si malizaobstarať router s VPN prístupom? - zariadenie je nastavené pre bezpečný a chránený prístup na server Finančnej správy resp. Cloud server ELCOMu. Vďaka tomu máte istotu, že pripojenie bude využité len pre potreby samotnej pokladnice a ich citlivé dáta sú chránené pred nežiadúcim únikom - budete pripojení v najlepšej Telekom sieti s vysokým pokrytím a stabilným signálom
64.90 bez DPH | 79.83 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
ExVAN miniPOS P2 eKASA - Online Registračná Pokladnica s platobným terminálom

ExVAN eKasa alebo Platobný terminál na prenájom

Získajte Platobný Terminál s eKasou na PRENÁJOM

Môžete si vybrať z týchto zariadení, podľa Vášho uváženia:
  • ExVAN APOS P2 Platobný Terminál
  • ExVAN APOS P2 eKASA – Online Registračná Pokladnica s platobným terminálom

Výhody:

  • získajte zariadenie akceptujúce platby kartou na prenájom
  • umožnite Vašim zákazníkom platiť kartou
  • získajte nových zákazníkov
  • zarábajte viac až o 40%
  • majte peniaze na účte už aj na nasledujúci pracovný deň
  • eliminujte riziko straty hotovosti
  • prijímajte elektronické stravenky
  • využite výhody mobilných terminálov
  • možnosť doobjednania SIM karty s pripojením na internet
* Minimálna doba prenájmu je 3 dni až 24 mesiacov.
Od: 66.67 Od: 65.00 Výber možností This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page
Akcia!
Kožené púzdro pre FiskalPRO A8 + N3 + N86

Púzdro kožené na FiskalPRO N86

Kožené puzdro na opasok pre FiskalPRO A8 + N3 + N86 Materiál: koža Vyrobené na mieru pre zariadenia FiskalPRO A8 + N3 + N86
Original price was: 69.00€.Current price is: 68.33€. bez DPH | 84.05 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
Licencia zmena DPH 2025 Elcom

Licencia na zmenu DPH 2025 pre pokladnice ELCOM

Od 1.1.2025 vstupuje do platnosti zákon, na základe ktorého sa menia hladiny DPH. Určené pre pokladnice a eKasa tlačiarne: - Euro 50/o Cash, - Euro 50/o Mini, Smart, Medi - Euro 50i/o Cash, - Euro 50i/o Mini - Euro 150/o Flexy, Flexy BAT, Flexy PLUS - Euro 150i/o Flexy, Flex BAT, Flexy PLUS - Euro 80B - EFox Aktivácia licencie bude možná po úhrade licencie a po inštalácii aktualizácie vstavaného softvéru (predpokladaný termín začiatok decembra 2024). Po aktivácii licencie prebehne automatická zmena sadzieb DPH k 1.1.2025 nasledovne:
Sadzby DPH od 1.1.2025 : - daňová hladina A: zmena sadzby 20% na 23% - daňová hladina B: zmena sadzby 10% na 5% - daňová hladina C: 0% (oslobodená od DPH) - daňová hladina D: 0% (úhrada faktúr) - daňová hladina E: 0% (vratné obaly) - daňová hladina F: 19% (nová sadzba) Uvedené sadzby sa musia integrovať do certifikovaných pokladníc do 1.1.2025. Z uvedeného dôvodu bude vydaný špeciálny upgrade pre nastavenie hladín sadzieb a úprave posielania dátových sprav na server Finančnej správy k 1.1.2025 Jednotlivé PLU položky - tovary bude nutné nastaviť samostatne manuálne alebo previesť všetky z 20% na 23%, z 10% na 5% a potom vybrať, ktoré budú v sadzbe 19%).
Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?
 Aby aj Vaša pokladnica dokázala účtovať nové hladiny DPH je potrebná aktualizácia softvéru - vo Vašom prípade zakúpenie licencie na ZMENU DPH na rok 2025 pokladnice na verziu, ktorá zohľadňuje zmenu v zákone. UPOZORNENIE: Licencia je viazaná na výrobné číslo. Do poznámky preto prosím uveďte výrobné čísla všetkých pokladníc, pre ktoré objednávate licenciu.
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770055 694 17 19, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.
Original price was: 74.17€.Current price is: 70.00€. bez DPH | 86.10 s DPH | Pridať do košíka
Aktualizácia softvéru pokladnice Elcom pre zaokrúhľovanie hotovostných platieb

Aktualizácia softvéru pokladnice Elcom pre zaokrúhľovanie hotovostných platieb

Od 1.7.2022 vstupuje do platnosti zákon, na základe ktorého sa všetky hotovostné platby zaokrúhľujú na päť celých centov. Teda výsledná suma, ktorú platí zákazník musí končiť číslom päť alebo nula. Toto zaokrúhľovanie sa netýka platieb kartou. 
Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?
 Aby aj Vaša pokladnica dokázala automaticky zaokrúhľovať hotovostné platby je potrebná aktualizáciu softvéru pokladnice na verziu, ktorá zohľadňuje zmenu v zákone. Tú je možné realizovať IBA cez cloudovú službu mojakasa.sk. Prostredníctvom služby mojakasa.sk je aktualizácia sofvéru vo Vašej pokladnici na verziu, ktorá je súlade s aktuálnymi zákonmi, veľmi jednoduchá.
Základom je, aby ste sa prihlásili do služby mojakasa.sk a tam si vybrali Vašu servisnú organizáciu. Ak ešte v službe mojakasa.sk nie ste zaregistrovaný, môžete to spraviť kliknutím na TENTO LINK. Po registrácii si zvolíte Vašu servisnú organizáciu -  ALKA SK, s.r.o. Košice a my Vám pomôžeme s aktualizáciou softvéru Vašej registračnej pokladnice. Upozorňujeme že sa jedná o platenú službu. V prípade potreby, ak si netrúfate sami aktualizovať softvér pokladnice vieme zabezpečiť aj aktualizáciu pokladne priamo u Vás, prípadne aj registráciu na cloude mojakasa.sk.
  V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770055 694 17 19, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.  
Od: 75.00 Výber možností This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page
Alcatel Link Zone MW40V

VPN eKasa set Alcatel LinkZone MW40V – mobilný router + 500MB dát mesačne

V spolupráci so spoločnosťou Slovak Telekom sme pre vás pripravili výnimočné a výhodné riešenie konektivity pre eKasu. Aké? VPN sety s prístupom na server Finančnej správy SR, ktoré sú vytvorené špeciálne pre pokladnice ELCOM.   Tento mobilný Alcatel router je dodávaný s objemom dát 500MB mesačne   Prečo sa oplatí VPN set? - zariadenie môžete využívať bez ohľadu na to, či ste si kúpili novú ELCOM pokladnicu alebo sa rozhodli pre Upgrade zariadenia - garancia 100% kompatibility s pokladničným riešením ELCOM - nemusíte nič riešiť - zariadenie pre Vás spárujeme s pokladnicou a dodáme Vám ho plne nastavené - jedná sa o komplexné, vysoko konkurenčné riešenie - jedná sa o kompletný set, ktorý je výhodný vo všetkých aspektoch - cena, zabezpečenie dát, kompatibilita, kvalita zariadenia atď. Prečo by ste si mali zaobstarať router s VPN prístupom? - zariadenie je nastavené pre bezpečný a chránený prístup na server Finančnej správy resp. Cloud server ELCOMu. Vďaka tomu máte istotu, že pripojenie bude využité len pre potreby samotnej pokladnice a Vaše citlivé dáta sú chránené pred nežiadúcim únikom - za vynikajúcu cenu získate dátovú SIM, značkový Router a nepretržité privátne spojenie pokladnice s eKasa systémom - budete pripojení v najlepšej Telekom sieti s vysokým pokrytím a stabilným signálom - riešenie je predplatené na 12 mesiacov, čím sa vyhnete mesačným faktúram, poplatkom a nemusíte sa tak starať o nič navyše  
78.90 bez DPH | 97.05 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
Mrp logo

UPGRADE DPH 2025 pre MRP eKasa 8000 pokladnice

- za jednu cenu Vám pripravíme fungujúcu pokladnicu k 1.1.2025 Od 1.1.2025 vstupuje do platnosti zákon, na základe ktorého sa menia hladiny DPH. Sadzby DPH od 1.1.2025 :
– Základná sadzba 23% ( pôvodne 20 % ) – Znížená sadzba     5 %  ( pôvodne 10 % ) – Znížená sadzba   19 %   ( nová sadzba ) Uvedené sadzby sa musia integrovať do certifikovaných pokladníc do 1.1.2025. Z uvedeného dôvodu bude vydaný špeciálny upgrade pre nastavenie hladín sadzieb a úprave posielania dátových sprav na server Finančnej správy k 1.1.2025. Jednotlivé PLU položky – tovary bude nutné nastaviť samostatne manuálne alebo previesť všetky z 20% na 23% , z 10% na 5 % a potom vybrať, ktoré budú v sadzbe 19 %). Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?
Každý majiteľ pokladni MRP eKasa 8000 musí aktualizovať certifikát, ktorý bol vystavený pre e-kasy MRP eKasa 8000. Zmena hladín DPH tovarov od 01.01.2025 znamená nevyhnutnosť UPGRADU pokladníc vyplývajúca z recertifikácie eKasa zariadení Finančnou správou. Pre správny chod pokladnice vykonáme pre Vás:
1. Aktualizáciu softvéru a firmvéru na pokladnici 2. Zakúpime nový certifikát s platnosťou 5 rokov schválený Certifikačnou autoritou Finančnej správy SR pre ORP 3. Inštalujeme  a aktivujeme certifikát pre možnosť zmeny nových hladín DPH na rok 2025.
Upozornenie: Pre správnu funkčnosť aktualizovanej MRP eKasy 8000 je potrebné používať aktuálnu verziu MRP softvéru sklad, maloobchod, reštaurácia atď.

Postup objednania služby „UPGRADE DPH 2025“ podľa typu zariadenia:

  1. Objednávka musí realizovaná cez ESHOP a riadne uhradená.
  2. Spôsob úhrady výlučne prevodom (Variabilný symbol: iba číslo objednávky), platba kartou
  3. V nevyhnutnom prípade platba osobne v mieste našej prevádzky.
  4. Spracovanie a realizácia objednávky bude iba po zaplatení.
  5. V časti „Poznámka k objednávke“ uveďte :- MAC adresu       -  zo štítku, výrobok zospodu (biela krabička pripojená k PC) - Licenčné číslo    -  z používaného programu MRP - Kód pokladnice  -  z účtenky, resp. z dennej uzávierky (začínajúci číslom 888)

Dôležitá poznámka:

  1. Zariadenie bude aktualizované diaľkovým prístupom. Ak to z technických príčin nebude možné, aktualizácia bude realizovaná v našej prevádzke alebo je nutné si doobjednať výjazd technika.
  2. Zúčtovacia faktúra Vám bude dodaná po realizácii UPGRADE DPH 2025 - MRP eKasa 8000
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770 a 055 694 17 19, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.
Original price was: 100.00€.Current price is: 80.00€. bez DPH | 98.40 s DPH | Pridať do košíka
VPN eKasa set Alcatel LinkHub HH40V - stolový router

VPN eKasa set Alcatel LinkHub HH40V – stolový router + 200MB dát mesačne

V spolupráci so spoločnosťou Slovak Telekom sme pre vás pripravili výnimočné a výhodné riešenie konektivity pre eKasu. Aké? VPN sety s prístupom na server Finančnej správy SR, ktoré sú vytvorené špeciálne pre pokladnice ELCOM.   Tento stolový Alcatel router je dodávaný s objemom dát 200MB mesačne   Prečo sa oplatí VPN set? - zariadenie môžete využívať bez ohľadu na to, či ste si kúpili novú ELCOM pokladnicu alebo sa rozhodli pre Upgrade zariadenia - garancia 100% kompatibility s pokladničným riešením ELCOM - nemusíte nič riešiť - zariadenie pre Vás spárujeme s pokladnicou a dodáme Vám ho plne nastavené - jedná sa o komplexné, vysoko konkurenčné riešenie - jedná sa o kompletný set, ktorý je výhodný vo všetkých aspektoch - cena, zabezpečenie dát, kompatibilita, kvalita zariadenia atď. Prečo by ste si mali zaobstarať router s VPN prístupom? - zariadenie je nastavené pre bezpečný a chránený prístup na server Finančnej správy resp. Cloud server ELCOMu. Vďaka tomu máte istotu, že pripojenie bude využité len pre potreby samotnej pokladnice a Vaše citlivé dáta sú chránené pred nežiadúcim únikom - za vynikajúcu cenu získate dátovú SIM, značkový Router a nepretržité privátne spojenie pokladnice s eKasa systémom - budete pripojení v najlepšej Telekom sieti s vysokým pokrytím a stabilným signálom - riešenie je predplatené na 12 mesiacov, čím sa vyhnete mesačným faktúram, poplatkom a nemusíte sa tak starať o nič navyše  
85.90 bez DPH | 105.66 s DPH | Pridať do košíka
Alcatel Link Zone MW40V

VPN eKasa set Alcatel LinkZone MW40V – mobilný router + 1000MB dát mesačne

V spolupráci so spoločnosťou Slovak Telekom sme pre vás pripravili výnimočné a výhodné riešenie konektivity pre eKasu. Aké? VPN sety s prístupom na server Finančnej správy SR, ktoré sú vytvorené špeciálne pre pokladnice ELCOM.   Tento mobilný Alcatel router je dodávaný s objemom dát 1000MB mesačne   Prečo sa oplatí VPN set? - zariadenie môžete využívať bez ohľadu na to, či ste si kúpili novú ELCOM pokladnicu alebo sa rozhodli pre Upgrade zariadenia - garancia 100% kompatibility s pokladničným riešením ELCOM - nemusíte nič riešiť - zariadenie pre Vás spárujeme s pokladnicou a dodáme Vám ho plne nastavené - jedná sa o komplexné, vysoko konkurenčné riešenie - jedná sa o kompletný set, ktorý je výhodný vo všetkých aspektoch - cena, zabezpečenie dát, kompatibilita, kvalita zariadenia atď. Prečo by ste si mali zaobstarať router s VPN prístupom? - zariadenie je nastavené pre bezpečný a chránený prístup na server Finančnej správy resp. Cloud server ELCOMu. Vďaka tomu máte istotu, že pripojenie bude využité len pre potreby samotnej pokladnice a Vaše citlivé dáta sú chránené pred nežiadúcim únikom - za vynikajúcu cenu získate dátovú SIM, značkový Router a nepretržité privátne spojenie pokladnice s eKasa systémom - budete pripojení v najlepšej Telekom sieti s vysokým pokrytím a stabilným signálom - riešenie je predplatené na 12 mesiacov, čím sa vyhnete mesačným faktúram, poplatkom a nemusíte sa tak starať o nič navyše  
95.73 bez DPH | 117.75 s DPH | Pridať do košíka
Upgarde balicek DPH2025

UPGRADE a AKTIVÁCIA “DPH 2025” pre pokladnice FiskalPRO

Od 1.1.2025 vstupuje do platnosti zákon, na základe ktorého sa menia hladiny DPH. Aktualizácia softvéru pokladnice FiskalPRO upgrade a aktivácia DPH pre rok 2025 Sadzby DPH od 1.1.2025 :
- Základná sadzba 23% ( pôvodne 20 % ) - Znížená sadzba     5 %  ( pôvodne 10 % ) - Znížená sadzba   19 %   ( nová sadzba ) Uvedené sadzby sa musia integrovať do certifikovaných pokladníc do 1.1.2025. Z uvedeného dôvodu bude vydaný špeciálny upgrade pre nastavenie hladín sadzieb a úprave posielania dátových sprav na server Finančnej správy k 1.1.2025. Jednotlivé PLU položky - tovary bude nutné nastaviť samostatne manuálne alebo previesť všetky z 20% na 23% , z 10% na 5 % a potom vybrať , ktoré budú v sadzbe 19 %).
Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?
Aby aj Vaša pokladnica dokázala účtovať nové hladiny DPH je potrebná aktualizácia softvéru pokladnice na verziu, ktorá zohľadňuje zmenu v zákone.
SLUŽBA - Aktivácie licencie neobsahuje úpravu cenníka. Úpravu cenníka si môžete objednať ako súvisiacu službu.  
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770055 694 17 19, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.  
98.00 bez DPH | 120.54 s DPH | Pridať do košíka
BUNDLE - zmena DPH 2025 + Aktualizácia Softvéru + Aktualizácia cenníkov

UPGRADE DPH 2025 pre FiskalPRO pokladnice

Licencia SW a Aktivácia DPH 2025

Od 1.1.2025 vstupuje do platnosti zákon, na základe ktorého sa menia hladiny DPH. Sadzby DPH od 1.1.2025 :
– Základná sadzba 23% ( pôvodne 20 % ) – Znížená sadzba     5 %  ( pôvodne 10 % ) – Znížená sadzba   19 %   ( nová sadzba ) Uvedené sadzby sa musia integrovať do certifikovaných pokladníc do 1.1.2025. Z uvedeného dôvodu bude vydaný špeciálny upgrade pre nastavenie hladín sadzieb a úprave posielania dátových sprav na server Finančnej správy k 1.1.2025. Jednotlivé PLU položky – tovary bude nutné nastaviť samostatne manuálne alebo previesť všetky z 20% na 23% , z 10% na 5 % a potom vybrať, ktoré budú v sadzbe 19 %). Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?
Aby aj Vaša pokladnica dokázala účtovať nové hladiny DPH je potrebná aktualizácia softvéru pokladnice na verziu, ktorá zohľadňuje zmenu v zákone. Pre správny chod pokladnice potrebujete vykonať niekoľko krokov:
1. Aktualizovať softvér a firmvér na pokladnici 2. Zakúpiť a aktivovať licenciu pre nové hladiny DPH na rok 2025 3. Zadeliť tovarové položky do nových sadzieb DPH, ktoré budú platné od 1.1.2025 4. Vloženie upravených PLU položiek do pokladnice po 1.1.2025 a kontrolné vytlačenie testovacieho dokladu
Postup objednania služby „UPGRADE DPH 2025“ podľa typu zariadenia:  
  1. Objednávka musí realizovaná cez ESHOP a riadne uhradená.
  2. Spôsob úhrady prevodom (Variabilný symbol: iba číslo objednávky), platba kartou
  3. V nevyhnutnom prípade platba osobne v mieste našej prevádzky.
  4. Spracovanie a realizácia objednávky bude iba po zaplatení.
  5. V časti „Poznámka k objednávke“ uveďte : – Model eKasy     – zo štítku, výrobku zospodu – Kód pokladnice  –  z účtenky, resp. z dennej uzávierky (začínajúci číslom 888)
Dôležitá poznámka:
  1. Zariadenie bude aktualizované diaľkovým prístupom. Ak to z technických príčin nebude možné, aktualizácia bude realizovaná v našej prevádzke alebo je nutné si doobjednať výjazd technika.
  2. Zúčtovacia faktúra Vám bude dodaná po realizácii UPGRADE DPH 2025 – FiskalPRO 
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770 a 055 694 17 19, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.
98.00 bez DPH | 120.54 s DPH | Pridať do košíka
CHDU chránené dátové úložisko

CHDÚ FiskalPRO eKasa

FiskalPRO CHDU( Chránené dátové úložisko) v 1.0.2. Chráneným dátovým úložiskom (ďalej „CHDU“) je zabezpečené technické zariadenie, ktoré zabezpečuje jednorazový a trvalý nešifrovaný zápis dátových správ a ostatných údajov vytlačených alebo odoslaných on-line registračnou pokladnicou.
99.00 bez DPH | 121.77 s DPH | Pridať do košíka
VPN eKasa set Alcatel LinkHub HH40V - stolový router

VPN eKasa set Alcatel LinkHub HH40V – stolový router + 500MB dát mesačne

V spolupráci so spoločnosťou Slovak Telekom sme pre vás pripravili výnimočné a výhodné riešenie konektivity pre eKasu. Aké? VPN sety s prístupom na server Finančnej správy SR, ktoré sú vytvorené špeciálne pre pokladnice ELCOM.   Tento stolový Alcatel router je dodávaný s objemom dát 500MB mesačne   Prečo sa oplatí VPN set? - zariadenie môžete využívať bez ohľadu na to, či ste si kúpili novú ELCOM pokladnicu alebo sa rozhodli pre Upgrade zariadenia - garancia 100% kompatibility s pokladničným riešením ELCOM - nemusíte nič riešiť - zariadenie pre Vás spárujeme s pokladnicou a dodáme Vám ho plne nastavené - jedná sa o komplexné, vysoko konkurenčné riešenie - jedná sa o kompletný set, ktorý je výhodný vo všetkých aspektoch - cena, zabezpečenie dát, kompatibilita, kvalita zariadenia atď. Prečo by ste si mali zaobstarať router s VPN prístupom? - zariadenie je nastavené pre bezpečný a chránený prístup na server Finančnej správy resp. Cloud server ELCOMu. Vďaka tomu máte istotu, že pripojenie bude využité len pre potreby samotnej pokladnice a Vaše citlivé dáta sú chránené pred nežiadúcim únikom - za vynikajúcu cenu získate dátovú SIM, značkový Router a nepretržité privátne spojenie pokladnice s eKasa systémom - budete pripojení v najlepšej Telekom sieti s vysokým pokrytím a stabilným signálom - riešenie je predplatené na 12 mesiacov, čím sa vyhnete mesačným faktúram, poplatkom a nemusíte sa tak starať o nič navyše  
99.90 bez DPH | 122.88 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
ExVAN P3 MIX eKasa 3v1 platobný terminal, tlačiareň, tablet s platobnou kartou noha

ExVAN P3 / V3 MIX nabíjacia kolíska (pevná/otočná)

Nabíjacia kolíska pre terminály V3 Mix a P3 Mix. Kolíska obsahuje niekoľko portov na pripojenie periférií: 3× USB RJ12 RJ45 nabíjací konektor
Od: 107.33 Od: 105.33 Výber možností This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page
Akcia!
Pin Pad + Externy display

Pin Pad + Externý displej

Zariadenie pripojiteľné k VX520 Slúži ako Pin Pad a Externý displej Na zadanie PIN kódu držiteľom karty pri platbe kartou. v prípade použitia k registračnej pokladnici FiskalPRO slúži ako zákaznícky displej. Displej:2.2" 128x64 pixels, backlit Pripojiteľnosť:RS 232 Rozmery v mm (DxŠxV):133mm x 89mm x 25mm Váha:149g
Original price was: 115.83€.Current price is: 107.33€. bez DPH | 132.02 s DPH | Viac info
VPN eKasa set Alcatel LinkHub HH40V - stolový router

VPN eKasa set Alcatel LinkHub HH40V – stolový router + 1000MB dát mesačne

V spolupráci so spoločnosťou Slovak Telekom sme pre vás pripravili výnimočné a výhodné riešenie konektivity pre eKasu. Aké? VPN sety s prístupom na server Finančnej správy SR, ktoré sú vytvorené špeciálne pre pokladnice ELCOM.   Tento stolový Alcatel router je dodávaný s objemom dát 1000MB mesačne   Prečo sa oplatí VPN set? - zariadenie môžete využívať bez ohľadu na to, či ste si kúpili novú ELCOM pokladnicu alebo sa rozhodli pre Upgrade zariadenia - garancia 100% kompatibility s pokladničným riešením ELCOM - nemusíte nič riešiť - zariadenie pre Vás spárujeme s pokladnicou a dodáme Vám ho plne nastavené - jedná sa o komplexné, vysoko konkurenčné riešenie - jedná sa o kompletný set, ktorý je výhodný vo všetkých aspektoch - cena, zabezpečenie dát, kompatibilita, kvalita zariadenia atď. Prečo by ste si mali zaobstarať router s VPN prístupom? - zariadenie je nastavené pre bezpečný a chránený prístup na server Finančnej správy resp. Cloud server ELCOMu. Vďaka tomu máte istotu, že pripojenie bude využité len pre potreby samotnej pokladnice a Vaše citlivé dáta sú chránené pred nežiadúcim únikom - za vynikajúcu cenu získate dátovú SIM, značkový Router a nepretržité privátne spojenie pokladnice s eKasa systémom - budete pripojení v najlepšej Telekom sieti s vysokým pokrytím a stabilným signálom - riešenie je predplatené na 12 mesiacov, čím sa vyhnete mesačným faktúram, poplatkom a nemusíte sa tak starať o nič navyše  
109.90 bez DPH | 135.18 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
BUNDLE - zmena DPH 2025 + Aktualizácia Softvéru + Aktualizácia cenníkov

Bundle AKCIA zmena DPH 2025 pre FiskalPRO pokladnice

BUNDLE - zmena DPH 2025 + Aktualizácia Softvéru + Aktualizácia cenníkov - za jednu cenu Vám pripravíme fungujúcu pokladnicu k 1.1.2025

Od 1.1.2025 vstupuje do platnosti zákon, na základe ktorého sa menia hladiny DPH. Sadzby DPH od 1.1.2025 :
– Základná sadzba 23% ( pôvodne 20 % ) – Znížená sadzba     5 %  ( pôvodne 10 % ) – Znížená sadzba   19 %   ( nová sadzba ) Uvedené sadzby sa musia integrovať do certifikovaných pokladníc do 1.1.2025. Z uvedeného dôvodu bude vydaný špeciálny upgrade pre nastavenie hladín sadzieb a úprave posielania dátových sprav na server Finančnej správy k 1.1.2025. Jednotlivé PLU položky – tovary bude nutné nastaviť samostatne manuálne alebo previesť všetky z 20% na 23% , z 10% na 5 % a potom vybrať, ktoré budú v sadzbe 19 %). Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?
Aby aj Vaša pokladnica dokázala účtovať nové hladiny DPH je potrebná aktualizácia softvéru pokladnice na verziu, ktorá zohľadňuje zmenu v zákone. Pre správny chod pokladnice potrebujeme vykonať niekoľko krokov:
1. Aktualizovať softvér a firmvér na pokladnici 2. Zakúpiť a aktivovať licenciu pre nové hladiny DPH na rok 2025 3. Zadeliť tovarové položky do nových sadzieb DPH, ktoré budú platné od 1.1.2025 4. Vloženie upravených PLU položiek do pokladnice po 1.1.2025 a kontrolné vytlačenie testovacieho dokladu
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770 a 055 694 17 19, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.
Original price was: 138.33€.Current price is: 124.17€. bez DPH | 152.73 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
Upgrade Licencia DPH 2025 Aktualizácia softvéru cenníkov pre pokladnice ELCOM

Bundle AKCIA zmena DPH 2025 pre ELCOM pokladnice

BUNDLE - zmena DPH 2025 + Aktualizácia Softvéru + Aktualizácia cenníkov - za jednu cenu Vám pripravíme fungujúcu pokladnicu k 1.1.2025

Od 1.1.2025 vstupuje do platnosti zákon, na základe ktorého sa menia hladiny DPH. Sadzby DPH od 1.1.2025 :
– Základná sadzba 23% ( pôvodne 20 % ) – Znížená sadzba     5 %  ( pôvodne 10 % ) – Znížená sadzba   19 %   ( nová sadzba ) Uvedené sadzby sa musia integrovať do certifikovaných pokladníc do 1.1.2025. Z uvedeného dôvodu bude vydaný špeciálny upgrade pre nastavenie hladín sadzieb a úprave posielania dátových sprav na server Finančnej správy k 1.1.2025. Jednotlivé PLU položky – tovary bude nutné nastaviť samostatne manuálne alebo previesť všetky z 20% na 23% , z 10% na 5 % a potom vybrať, ktoré budú v sadzbe 19 %). Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?
Aby aj Vaša pokladnica dokázala účtovať nové hladiny DPH je potrebná aktualizácia softvéru pokladnice na verziu, ktorá zohľadňuje zmenu v zákone. Pre správny chod pokladnice potrebujeme vykonať niekoľko krokov:
1. Aktualizovať softvér a firmvér na pokladnici 2. Zakúpiť a aktivovať licenciu pre nové hladiny DPH na rok 2025 3. Zadeliť tovarové položky do nových sadzieb DPH, ktoré budú platné od 1.1.2025 4. Vloženie upravených PLU položiek do pokladnice a kontrolné vytlačenie testovacieho dokladuPostup objednania služby „UPGRADE DPH 2025“ podľa typu zariadenia:
  1. Objednávka musí realizovaná cez ESHOP a riadne uhradená.
  2. Spôsob úhrady výlučne prevodom (Variabilný symbol: iba číslo objednávky), platba kartou
  3. V nevyhnutnom prípade platba osobne v mieste našej prevádzky.
  4. Spracovanie a realizácia objednávky bude iba po zaplatení.
  5. V časti „Poznámka k objednávke“ uveďte: – Model eKasy     – zo štítku, výrobku zospodu – Sériové číslo     – zo štítku, výrobku zospodu – Kód pokladnice  –  z účtenky, resp. z dennej uzávierky (začínajúci číslom 888)
Dôležitá poznámka:
  1. Zariadenie bude aktualizované diaľkovým prístupom. Ak to z technických príčin nebude možné, aktualizácia bude realizovaná v našej prevádzke alebo je nutné si doobjednať výjazd technika.
  2. Zúčtovacia faktúra Vám bude dodaná po realizácii UPGRADE DPH 2025 – Elcom 
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770 a 055 694 17 19, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.
Original price was: 130.00€.Current price is: 124.90€. bez DPH | 153.63 s DPH | Pridať do košíka
Akcia!
FiskalPRO T6 predny pohlad- epokladna

FiskalPRO T6 eKasa – tlačiareň a platobný terminál v jednom AKCIA ŠROTOVNÉ

Platobný terminál dostupný 

Jedná sa o nástupnícke zariadenie za produkt FiskalPRO VX520 ETH a FiskalPRO T2ktorý pracuje iba v režime eKasa tlačiarne s funkciou platobného terminálu na prepojenie na nadstavbový SW napr. KROS, OBERON, iKelp, MK soft, Pohoda, ktorý umožňuje pripojenie FiskalPRO ako eKasa tlačiarne. Riešenie vhodné pre pevné prevádzky. To všetko za cenu bežnej pokladnice, s výhodnými poplatkami za platby kartou.  ___________________________________________________________________________ Riešenie pre ekasa v súlade s novou legislatívou. Integrovaný  platobný terminál, pripojiteľné periférie ako pokladničná zásuvka, externá tlačiareň s podporou EPSON protokolu, PinPad. Pripojenie k internetu je možné pomocou ethernet káblu. Riešenie vhodné pre pevné prevádzky. Akciová cena s Platobnými funkciami - možnosť platby platobnou KARTOU Aktívne využívanie PS je min. obrat cez karty 10000 EUR na akciovom zariadení, najneskôr do 12 mesiacov od aktivácie zariadenia s PS. Ak zákazník nesplní min. obrat, výrobca si vyhradzuje právo doúčtovať doplatok rozdielu akciovej a štandardnej ceny uvedený na eshope. Platobné podmienky ●   Transakčný poplatok 0,99% -1,4%, alebo podmienky ako máte dnes u súčasného terminálu (pre uplatnenie aktuálnych podmienok nutné zaslať výpis alebo iný doklad, v ktorom je zreteľne uvedené aktuálne platobné podmienky) ●   Min. poplatok za transakciu 0,06€ ●   Min. sumárny poplatok 10€ All In One pokladničné riešenie Doprajte svojmu predajnému miestu jedno zariadenie s mnohými funkciami! Zariadenie FiskalPRO 3v1 nahradí eKasa tlačiareň, platobný terminál a externý dipslej. Vďaka tomu ušetríte veľa miesta a finančných prostriedkov. Malá, kompaktná a výkonná All In One eKasa tlačiareň vám bude veľkým pomocníkom. - Široká škála pripojiteľných externých SW riešení - Rýchla tlačiareň - Kombinované platby (hotovosť/platobná karta/ poukážka) - Automatický prenos čiastky pri platbe kartou do platobného terminálu - Akceptácia elektronických stravných lístkov - Správa a nastavenie cez Cloud FiskalPRO ________________________________________________________________________ Cloud FiskalPRO je neoddeliteľnou súčasťou nášho riešenia, vďaka ktorému máte kedykoľvek online prehľad o vašej prevádzke a to z akéhokoľvek zariadenia bez ohľadu na jeho platformu. Stačí vám len internetový prehliadač. Všetky nastavenia robíte pohodlne v Cloude, odkiaľ sa online dostávajú do pokladne. • Dostupný ku všetkým riešeniam FiskalPRO! • Správa a riadenie zariadení (pokladnice, platobné terminály, fiskálne tlačiarne) • Jednoduchá správa tovarových položiek • Tvorba cenníkov a ich priradenie k pokladnici • Správa zliav, zákazníkov, akcií a cien • Evidencia a nastavenie stolov, miestností, pokladníkov a platieb • Predajné štatistiky s voľbou za obdobie a zariadenie/prevádzku podľa tovaru jednotlivo a kumulované • Záloha pokladničných dokladov, elektronického žurnálu, uzávierok a potvrdení o platbe kartou • Možnosť aktivácie skladového systému, ďalších špeciálnych funkcií • Možnosť prepojenia na rôzne skladové a účtovné systémy

FiskalPRO T6 eKasa šrotovné/predaj

Zariadenie je určené pre výmenu pôvodného zariadenia FiskalPRO VX520/VX675 s platobnými službami. Zariadenie neobsahuje CHDU. CHDU sa použije z pôvodného zariadenia (podpora iba pre CHDU 1.02). Šrotovné platí iba pre zariadenie FiskalPRO. Objednanie je podmienené zadaním S/N pôvodného zariadenia bez CHDU FiskalPRO CHDU v 1.0.2 šrotovne 73,80 € (bez DPH: 60,00 €) je v prípade ak pôvodné zariadenie obsahuje CHDU s.r.o., ktoré sa nedá použiť pre FiskalPRO T6 z pôvodného zariadenia Verifone VX520.
Original price was: 299.00€.Current price is: 159.00€. bez DPH | 195.57 s DPH | Pridať do košíka