- nízky mesačný paušál
- telefonická a online podpora pre všetkých zákazníkov
- aj keď práve nie ste online, Vaša eKasa ALKA Pay marketa funguje bez problémov ďalej, po pripojení na internet sa sama spojí so servermi Finančnej správy a automaticky odošle účtenky vystavené v offline režime
- kedykoľvek a kdekoľvek môžete sledovať, čo sa vo vašom podnikaní deje prostredníctvom vzdialenej správy a pohodlne napríklad zmeniť ceny tovaru alebo ho doobjednať
- všetky naše produkty majú certifikované chránené dátové úložisko.
eKASA OnLine Pokladnica ORP
Zobrazených 1–40 z 69 výsledkovSorted by price: low to high
eKASA OnLine Pokladnica ORP
pokladnica podľa nového zákona o Registračných pokladniciach – pripojiteľné na server Finančnej správy.
Produkt „Elcom Euro-50i/o Mini – eKASA OnLine Registračná pokladnica (ORP)“ bol pridaný do košíka. Zobraziť košík
Akcia!
Od: 18.00€
Výber možností
This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page

FiskalPRO N92 eKasa
Zariadenie neobsahuje CHDÚ! Na splnenie požiadaviek eKasa legislatívy je potrebné CHDÚ dokúpiť.
Android dotykové zariadenie s platobným terminálom, integrovanou čítačkou čiarových, QR kódov a množstvom užitočných funkcií.
Zariadenie je možné využiť okrem štandardnej aplikácie FiskalPRO Mobile aj s aplikáciami 3 strán. Podmienkou využitia zariadenia s externou aplikáciou je aktivácia platobných služieb.
- Android zariadenie s aplikáciou FiskalPRO Mobile
- Integrovaný platobný terminál, čítačka čiarových a QR kódov
- Pripojenie k internetu je možné pomocou WiFi, 4G
- Riešenie vhodné pre pevné prevádzky aj mobilný predaj.
- Evidencia pokladníkov
- Rýchle voľby, skupiny a podskupiny predajných položiek
- Rýchle účtovanie pomocou kódov tovarov
- Čítanie čiarových a QR kódov
- Kombinované platby (hotovosť/platobná karta/ poukážka)
- Špeciálne funkcie pre gastro prevádzky
- Parkovanie účtov na stoly (rozdelenie na podúčty) • Rozdelenie stolov podľa skupín (miestností) • Tlač objednávky na tlačiarni v kuchyni/bare • Rozúčtovanie položiek dokladu • Zdieľanie parkovaných účtov medzi čašníkmi
- Automatický prenos čiastky pri platbe kartou do platobného terminálu
- Akceptácia elektronických straveniek
- Správa a nastavenie cez Portál FiskalPRO
- Vzájomná komunikácia a prepojenie viacerých zariadení/aplikácií v jednej prevádzke
- Dostupný ku všetkým riešeniam FiskalPRO!
- Správa a riadenie zariadení (pokladnice, platobné terminály, fiskálne tlačiarne)
- Jednoduchá správa tovarových položiek
- Tvorba cenníkov a ich priradenie k pokladnici
- Správa zliav, zákazníkov, akcií a cien
- Evidencia a nastavenie stolov, miestností, pokladníkov a platieb
- Predajné štatistiky s voľbou za obdobie a zariadenie/prevádzku podľa tovaru jednotlivo a kumulovane
- Záloha pokladničných dokladov, elektronického žurnálu, uzávierok a potvrdení o platbe kartou
- Možnosť aktivácie skladového systému, ďalších špeciálnych funkcií
- Možnosť prepojenia na rôzne skladové a účtovné systémy
AKCIOVÁ CENA je podmienená aktiváciou platobného terminálu.
Vyberte si variant:
Akcia!
*Jedná sa LEN o nabíjaciu stanicu - bez samotného zariadenia.
57.50€ Original price was: 57.50€.19.50€Current price is: 19.50€. bez DPH | 23.99€ s DPH |
Pridať do košíka

Dokovacia stanica pre APOS A8 – Ethernet, USB, Serial
Toto vynikajúce zariadenie umožňuje:
- nabíjanie terminálu APOS A8 jednoducho len položením na nabíjaciu stanicu, bez nutnosti pripájania kábla
- možnosť nabíjania terminálu APOS A8 aj v prípade, ak nabíjací port priamo v zariadení je poškodený
- pripojenie terminálu na internet aj BEZ nutnosti WiFi pripojenia, stačí Vám pripojenie na internet cez ethernet kábel
- jednoduchá obsluha
Dokovacia stanica pre zariadenia ExVAN APOS A8 a FiskalPRO A8
Model : WF5
Porty : nabíjanie, USB, LAN, Serial
Akcia!
30.00€ Original price was: 30.00€.24.17€Current price is: 24.17€. bez DPH | 29.73€ s DPH |
Pridať do košíka

Stiahnutie Certifikátu z portálu Finančnej správy
Ak si neviete poradiť so stiahnutím Autentifikačných údajov a vygenerovanie nových autentifikačných údajov
Radi Vám pomôžeme zo stiahnutím certifikátu na stránkach Finančnej správy, ktorý potrebujete v prípade, že sa na Vašej pokladni nezaktualizuje certifikát, dôjde pri odosielaní informácií na portál Finančnej správy k zablokovaniu Vašej pokladne. Jediným riešením je si certifikát predĺžiť na ďalšie dvojročné obdobie, a to prostredníctvom svojho účtu na portáli Finančnej správy, kde je možnosť požiadať o nový certifikát vo forme Autentifikačného kódu a hesla, ktoré zadávate pri vytváraní certifikátu.V prípade akýchkoľvek otázok nás prosím kontaktujte emailom na info@epokladna.sk alebo na telefónnych číslach 0907 440 770 alebo 055 694 17 19.
V spodnej časti nám zadajte prihlasovacie údaje a my Vám údaje stiahneme a následne vložíme nový certifikát do pokladne ORP.
Akcia!
32.50€ Original price was: 32.50€.30.00€Current price is: 30.00€. bez DPH | 36.90€ s DPH |
Pridať do košíka

FiskalPRO Ovládač peňažnej zásuvky
ide o ovládací segment na otváranie peňažnej zásuvky, zdroj pre zariadenie a vstup pre ethernetový kábel.
Zariadenie nám napomáha k pripojeniu doplnkových zariadení – skener čiarových kódov, peňažná zásuvka a iné
Akcia!
38.33€ Original price was: 38.33€.30.00€Current price is: 30.00€. bez DPH | 36.90€ s DPH |
Pridať do košíka

Aktualizácia Softvéru SW a Firmware FW eKasa pokladníc
Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?
Aby Vaša pokladnica dokázala správne účtovať a fungovať je potrebné eKasa zariadenie aktívne aktualizovať. Vždy musíte mať aktuálny softvér a firmware, ktorý zabezpečí, že Vaša eKasa bude mať verziu, ktorá zohľadňuje zmeny v zákonoch.
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770 a 055 694 17 19, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.
Akcia!
40.00€ Original price was: 40.00€.31.50€Current price is: 31.50€. bez DPH | 38.75€ s DPH |
Pridať do košíka

Pomoc cez vzdialenú plochu -Teamviewer
- stiahnite si z našej stránky program pre pripojenie sa k Vášmu počítaču
- Vzdialená pomoc cez program Team Viewer
- v prípade ak potrebujete spravovať Váš ANDROID mobil alebo tablet, použite tento softvér Team Viewer - Quick Support a Team Viewer Universal Add On
- po stiahnutí, nainštalovaní a spustení nám nadiktujte Vaše číslo pracoviska
- pre pripojenie vzdialenej plochy musíte na Vašom počítači povoliť pripojenie
Akcia!
39.84€ Original price was: 39.84€.31.71€Current price is: 31.71€. bez DPH | 39.00€ s DPH |
Pridať do košíka

Záruka výmeny eKasa zariadenia do 24 hodín
V prípade prerušenia prevádzky zariadenia eKasa z dôvodu technickej poruchy je podnikateľ povinný vyhotoviť paragón podľa náležitostí uvedených v zákone č. 289/2008 Z. z.. Ak dôjde k poruche on-line registračnej pokladnice alebo koncového zariadenia, podnikateľ je povinný obnoviť prevádzku tejto pokladnice alebo tohto zariadenia do 96 hodín od vzniku poruchy alebo začať používať inú on-line registračnú pokladnicu alebo iné koncové zariadenie. V prípade výpadku internetového spojenia pri pokuse o zaevidovanie pokladničného dokladu (prekročenie hraničnej doby odozvy) do systému e-kasa musí podnikateľ vyhotoviť tzv. off-line doklad.
V prípade neodoslania pokladničného dokladu do sytému eKasa v lehote 96 hodín môže byť podnikateľovi (keďže samotný podnikateľ je zodpovedný za správne zaslanie údajov do eKasa) udelená sankcia až do výšky 330 Eur za každý neodoslaný pokladničný doklad!
Výhody služby výmeny zariadenia do 24 hodín
Služba, ktorá garantuje výmenu do 24 hodín, predstavuje pre podnikateľa dôležité nadštandardné riešenie. Zabezpečuje plynulú prevádzku a minimalizuje prestoje.
Minimalizácia prerušenia predaja:
* Predídete situáciám, keď musíte vystavovať ručné paragóny a neskôr ich prepisovať.
* Súlad s legislatívou: 48-hodinovú lehotu na opravu dodržíte s rezervou.
* Vyšší komfort a istota: V prípade nečakanej poruchy máte istotu, že sa problém rýchlo vyrieši.
Naša spoločnosť Vám preto ponúka možnosť vyhnúť sa týmto sankciám tým, že do 24 hodín od ohlásenia poruchy na Vašom zariadení Vám dodáme náhradné zariadenie*, ktoré budete môcť jednoducho vymeniť za chybné zariadenie. Následne zabezpečíme prípadnú záručnú alebo pozáručnú opravu chybného zariadenia. Za minimálny mesačný poplatok sa teda môžete vyhnúť vysokým sankciám zo strany Finančnej správy v prípade, ak z rôznych dôvodov Vaše zariadenie nebude funkčné.
Služba je platná na obdobie 1 roka, s možnosťou predĺženia na ďalšie roky. Buďte pripravení na každú situáciu – s touto službou máte istotu, že váš podnik môže fungovať bez starostí a prerušení. Výpovedná lehota - 1 mesiac.
Poznámka: Náhradné zariadenie je možné odoslať len v pracovných dňoch.
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.
* počas pracovných dní, pri nahlasenie poruchy do 12:00 hod. pracovného dňa - zasielame zariadenie kurierom k Vám na 100%

Výjazd technika na prevádzku zákazníka
Špecifikácia:
- cestovné, amortizácia vozidla, paušálna cena pre Košice
Akcia!
Licencia je pre jednu tlačiareň. Licenčný kľúč je viazaný na údaje spoločnosti, ktorá bude tlačiareň používať pre tlač dokladov. Je potrebné nám zaslať typ/názov tlačiarne a údaje spoločnosti (IČO, DIČ a názov). Bez uvedených údajov Vám nedokážeme poskytnúť licenciu!
Licencia je časovo neobmedzená pre verziu operačného systému Android v čase, v ktorom bola licencia zakúpená a nahratá na Android mobil alebo tablet.
POZOR!!! Aplikáciu ExVAN2 tlač môžete nahrať na viac Android zariadení (mobil alebo tablet) podľa potreby. Bez ďalších obmedzení.
Kúpou licencie získavate:
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770 a 055 694 17 19, alebo emailom na info@epokladna.sk, pracovníci nášho e-shopu Vám odborne poradia.
50.23€ Original price was: 50.23€.39.98€Current price is: 39.98€. bez DPH | 39.98€ s DPH |
Pridať do košíka

ExVan2 Tlač – tlačová služba pre tlač z VRP 2 licencia
Od 1.7.2022 vstúpil do platnosti zákon, na základe ktorého sa všetky hotovostné platby zaokrúhľujú na päť celých centov. Teda výsledná suma v centoch, ktorú platí zákazník, musí končiť číslom päť alebo nula. Toto zaokrúhľovanie sa netýka platieb kartou.
Čo to znamená pre Vás a Vaše VRP pokladnice?
Aby aj Vaša VRP pokladnica dokázala automaticky zaokrúhľovať hotovostné platby je potrebné na vytváranie pokladničných dokladov použiť novú aplikáciu Finančnej správy - VRP 2, ktorá zohľadňuje zmenu v zákone. Prostredníctvom služby play.google je inštalácia aplikácie do Vášho telefónu alebo tabletu veľmi jednoduchá - aplikáciu si môžete nainštalovať z tohto odkazu.
Tlačový ovládač pre tlač pokladničných dokladov z tlačiarní cez aplikáciu VRP 2 pre Android si môžete stiahnuť tu. Keďže z dôvodu zmeny aplikácie VRP 2 Finančnou správou sme museli vytvoriť nový tlačový ovládač pre tlač, s čím nám vznikli náklady spojené s vývojom aplikácie je nový tlačový ovládač pre časť zákazníkov spoplatnený. Po objednaní tlačového ovládača (nižšie na tejto stránke, alebo emailom) Vám aktivujeme licenčný kód (Vaše DIČ/), ktorým je nutné si aktivovať ExVAN 2 driver pre tlač. Tento tlačový ovládač je určený pre zákazníkov, ktorí majú zakúpené mobilné tlačiarne s aplikáciou VRP driver alebo aplikáciou ExVAN Tlač a na novú aplikáciu prechádzajú z dôvodu prechodu na novú aplikáciu Finančnej správy - VRP 2.
Manuál na nastavenie a inštaláciu tlačového ovládača https://epokladna.sk/navod-na-nastavenie-exvan2-tlac/.
Zariadenia, pre ktoré je tlačový ovládač určený:
- Mobilné termotlačiarne tlačiace na 58 mm termopásku: ExVAN RPP 02, Elcom RPP 02, ExVAN, Zj – 5805, ZJ – 5802, Elcom RPP – 200, Xprinter - P100, Xprinter – P200, Goojprt - PT210, Goojprt MTP-II, Cashino PTP-II, Elio P200 BT atď…
- Terminály: ExVAN Minipos V1S, ExVAN Minipos V2, Elio MiniPOS A02
- Stolové termotlačiarne tlačiace na 80 mm termopásku: ExVAN Q80 BT, ExVAN N80 BT, ExVAN N80II BT, ExVAN V80L BT, Elio XP-Q80 BT atď.
- 1 rok aktualizácie
- 1 rok podporu (pozor na predajcov bez aktualizácie)
Technické predpoklady funkčnosti aplikácie
- Aplikáciu dodávame so zárukou kompatibility pri inštalácii na zariadenie s operačným systémom Android 6 až 12 a s aplikáciou VRP 2 v čase zakúpenia licencie na aplikáciu
- Môžeme Vám zaručiť funkčnosť a poskytnúť podporu, iba ak používate verziu Android 6 až Android 12.
- Nenesieme žiadnu zodpovednosť za závady a škody spôsobené úpravami zdrojových kódov aplikácie z Vašej strany a v prípade, že zmeníte alebo inak zasiahnete do zdrojového kódu aplikácie, nebudeme Vám poskytovať podporu súvisiacu s chybami.
Akcia!
40.00€ Original price was: 40.00€.39.17€Current price is: 39.17€. bez DPH | 48.18€ s DPH |
Pridať do košíka

Dokovacia stanica pre FiskalPRO A8 – Basic
Dokovacia stanica pre FiskalPRO A8
Basic (iba nabíjanie)
*Jedná sa LEN o napájaciu stanicu - bez samotného zariadenia. 
Aktualizácia softvéru pokladníc FiskalPRO pre zaokrúhľovanie hotovostných platieb
Od 1.7.2022 vstupuje do platnosti zákon, na základe ktorého sa všetky hotovostné platby zaokrúhľujú na päť celých centov. Teda výsledná suma, ktorú platí zákazník musí končiť číslom päť alebo nula. Toto zaokrúhľovanie sa netýka platieb kartou.
Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?
Aby aj Vaša pokladnica dokázala automaticky zaokrúhľovať hotovostné platby je potrebné si zakúpiť a následne aktivovať licenciu na danú službu na Vašej FiskalPRO ORP/eKASA pokladnici alebo tlačiarni (danú licenciu je potrebné aktivovať iba na ORP/eKASA zariadeniach, teda nie ak máte VRP Pokladnicu alebo iba platobný terminál). Túto službu (zakúpenie a aktiváciu licencie na zaokrúhlenie) si môžete objednať u nás. V prípade, ak ste si FiskalPRO zariadenie zakúpili po 1.1.2022 máte licenciu zdarma a je potrebné aby ste si zakúpili len jej aktiváciu.
Po zakúpení tejto služby prevedieme za Vás všetko potrebné a po prevedení všetkých potrebných úkonov Vás budeme kontaktovať. Vy budete musieť už len reštartnúť Vašu pokladnicu a zmena bude na Vašej pokladnici prevedená.
POZOR! Pokladničné doklady budú zaokrúhľované až od 1.7.2022 a to aj v prípade, že bude aktivácia licencii na zariadení prevedená pred týmto termínom. Neváhajte preto a zakúpte si licenciu a jej aktiváciu čo najskôr, aby ste predišli možným problémom z dôvodu zvýšeného počtu záujemcov o danú službu v dobe vstupu zákona do platnosti.
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770 a 055 694 17 19, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.
Akcia!
48.00€ 40.52€
Výber možností
This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page

Elektronický otvárač peňažných zásuviek – ručné otváranie za pomoci tlačítka 12V/24V
Ovládacie tlačidlo pre ručné otváranie pokladničných zásuviek, s otváracím napätím 12V/24V, v odolnom kovovom prevedení.
Otváranie pokladničných zásuviek elektronicky bez nutnosti pripojenia k pokladničnému systému alebo pokladničnej tlačiarni.
Vlastný ovládač je v odolnej kovovej konštrukcii s inštalačnými otvormi pre priskrutkovanie napr. k pracovnej doske stola.
Akcia!
49.00€ Original price was: 49.00€.41.58€Current price is: 41.58€. bez DPH | 51.15€ s DPH |
Pridať do košíka

Programovanie PLU položiek – úprava cenníkov
Na všetkých registračných pokladniciach je možnosť naprogramovať tovarové položky, ktoré predávate.
Pri tovarovej položke sa programuje:
- názov - popis PLU
- cena PLU
- čiarový kód PLU
- sadzby DPH
Akcia!
45.00€ Original price was: 45.00€.42.00€Current price is: 42.00€. bez DPH | 51.66€ s DPH |
Pridať do košíka

Aktualizácia Certifikátu pokladníc – FiskaPRO, Elcom, BOWA, VAROS, MRP
Ukončenie platnosti autentifikačných údajov a vygenerovanie nových autentifikačných údajov
V prípade, že sa na Vašej pokladni neaktualizuje certifikát, dôjde pri odosielaní informácií na portál Finančnej správy k zablokovaniu Vašej pokladne. Jediným riešením je si certifikát predĺžiť na ďalšie dvojročné obdobie, a to prostredníctvom svojho účtu na portáli Finančnej správy, kde je možnosť požiadať o nový certifikát vo forme Autentifikačného kódu a hesla, ktoré zadávate pri vytváraní certifikátu. Poznámka: Staré autentifikačné údaje môžete ponechať platné (zneplatnia sa automaticky po uplynutí ich platnosti). Vygenerovanie nových autentifikačných údajov trvá cca 5-10 minút. Do ORP Vám nové autentifikačné údaje nahrá Vaša servisná organizácia podľa pokynov výrobcu ORP.>> Postup na stiahnutie certifikátu nájdete tu na tomto linku <<
Súbor je potrebné uložiť vo formáte .xml a zaslať nám ho s heslom na našu mailovú adresu: info@epokladna.sk . Bez súboru a hesla Vám nevieme na pokladnici aktualizovať certifikát a tým zachovať jej funkčnosť. Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky 1/ORP/2021/IMV prípade akýchkoľvek otázok nás prosím kontaktujte emailom na info@epokladna.sk alebo na telefónnych číslach 0907 440 770 alebo 055 694 17 19.
Akcia!
54.17€ Original price was: 54.17€.50.00€Current price is: 50.00€. bez DPH | 61.50€ s DPH |
Pridať do košíka

Nastavenie a Aktivácia eKasa – Online pokladnice
Nastavíme a otestujeme komunikáciu pre všetky najznámejšie pokladne od výrobcov:
ELCOM, BOWA, VAROS, MRP, UPOS, A3Soft, Axis-Distribution
pokladnice pod názvom:
Euro, Efox, Pegas006, Pegassino, eFT4000, eFT5000, Aclas CRLX, UPOS, Custom, FiskalPRO
Ako servisná organizácia Vám vieme pokladňu zaslať už nastavenú – bez ďalších prieťahov.
Nastavenie zahŕňa:
- Naprogramovanie údajov hlavičky podľa údajov spoločnosti
- Naprogramovanie päty hlavičky, horné, prípadne dolné grafické logo ak to pokladnica umožňuje
- Testovacia komunikácia so serverom colnej správy
- Zápis do servisnej knihy pokladnice
- Zapečatenie pokladnice záručnou plombou zaručujúcu záruku zariadenia a CHDU
Akcia!
ORP Balíček služieb ŠTART ORP – 26€ mesačne bez DPH
VRP Balíček služieb ŠTART VRP - 22€ mesačne bez DPH
Ak máte záujem o dátové služby, vyberte možnosť "dátová SIM karta", kedy so zariadením získate internet.
- percento z hodnoty transakcie: od 0,99 %
- minimálny poplatok za transakciu: 0,00 €
- min. sumárny transakčný poplatok za POS na mesiac: 0,00 €
Vyberte si z nasledujúcich možností:
Od: 106.67€ Od: 50.00€
Výber možností
This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page

ALKA PAY market – eKasa na prenájom
ALKA Pay market je pre toho, kto sa potrebuje s eKasou pohybovať a kto potrebuje kompaktné riešenie na akceptáciu platobných kariet aj do budúcna.
Výhody:
| BALÍČEK | Konkurencia | ŠTART |
| Počet položiek sortimentu | max. 150 | neobmedzený |
| Počet používateľov | max. 2 | neobmedzený |
| Záruka na pokladničný HW | 2 roky | 2 roky |
| Funkčná eKasa pokladnica aj bez internetu | ✔ | ✔ |
| Základné pokladničné periférie | ✔ | ✔ |
| Predajná mobilná aplikácia | ✔ | ✔ |
| Telefonická a online podpora | ✔ | ✔ |
| Legislatívne a funkčné aktualizácie | ✔ | ✔ |
| Rýchle a detailné prehľady | ✔ | ✔ |
| Vzdialená správa, zálohovanie | ✔ | ✔ |
| Základne prehľady tržieb a hospodárenia | ✔ | ✔ |
| Skupinové položky | ✔ | ✔ |
| Otvorené účty | ✘ | ✔ |
| Rozšírené pokladničné periférie | ✘ | ✔ |
Akcia!
ORP Balíček služieb ŠTART ORP - 29€ mesačne bez DPH
VRP Balíček služieb ŠTART VRP - 24€ mesačne bez DPH
Ak máte záujem o dátové služby, vyberte možnosť "dátová SIM karta", kedy so zariadením získate internet.
- percento z hodnoty transakcie: od 0,99 %
- minimálny poplatok za transakciu: 0,00 €
- min. sumárny transakčný poplatok za POS na mesiac: 0,00 €
Vyberte si z nasledujúcich možností:
Od: 106.67€ Od: 50.00€
Výber možností
This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page

ALKA PAY komplet – eKasa, tablet 10″, platobné karty na prenájom
ALKA Pay komplet
Ponúka skvelú ergonómiu, rad možností pre bezproblémové platby kartou, rýchlu termo tlačiareň a špičkový displej. Elegantné a moderné zariadenie použiteľné v kamennej, a vďaka integrovanej batérii, aj mobilnej prevádzke. Pokladnica obsahuje predajnú a platobnú aplikáciu na tvorbu pokladničných dokladov, aplikáciu PAYCART na prijímanie platieb kartou a integrovanú tlačiareň na tlač účteniek. Veľkou výhodou je veľký, 10 palcový displej vysokej kvality, rýchly procesor a možnosť pripojenia na internet cez WiFi, alebo SIM kartu (táto je voliteľne dodávaná k zariadeniu).
Výhody:
- nízky mesačný paušál
- telefonická a online podpora pre všetkých zákazníkov
- aj keď práve nie ste online, Vaša eKasa ALKA Pay marketa funguje bez problémov ďalej, po pripojení na internet sa sama spojí so servermi Finančnej správy a automaticky odošle účtenky vystavené v offline režime
- kedykoľvek a kdekoľvek môžete sledovať, čo sa vo vašom podnikaní deje prostredníctvom vzdialenej správy a pohodlne napríklad zmeniť ceny tovaru alebo ho doobjednať
- všetky naše produkty majú certifikované chránené dátové úložisko.
| BALÍČEK | Konkurencia | ŠTART |
| Počet položiek sortimentu | max. 150 | neobmedzený |
| Počet používateľov | max. 2 | neobmedzený |
| Záruka na pokladničný HW | 2 roky | 2 roky |
| Funkčná eKasa pokladnica aj bez internetu | ✔ | ✔ |
| Základné pokladničné periférie | ✔ | ✔ |
| Predajná mobilná aplikácia | ✔ | ✔ |
| Telefonická a online podpora | ✔ | ✔ |
| Legislatívne a funkčné aktualizácie | ✔ | ✔ |
| Rýchle a detailné prehľady | ✔ | ✔ |
| Vzdialená správa, zálohovanie | ✔ | ✔ |
| Základne prehľady tržieb a hospodárenia | ✔ | ✔ |
| Skupinové položky | ✔ | ✔ |
| Otvorené účty | ✘ | ✔ |
| Rozšírené pokladničné periférie | ✘ | ✔ |
Akcia!
*Jedná sa LEN o napájaciu stanicu - bez samotného zariadenia.
60.00€ Original price was: 60.00€.59.17€Current price is: 59.17€. bez DPH | 72.78€ s DPH |
Pridať do košíka

Dokovacia stanica pre FiskalPRO A8 – Extended
Dokovacia stanica pre FiskalPRO A8
Model : Extended
Porty : nabíjanie, 2xUSB, LAN

UPGRADE DPH 2025 pre 3KPOS pokladnice
- za jednu cenu Vám pripravíme fungujúcu pokladnicu k 1.1.2025
Od 1.1.2025 vstupuje do platnosti zákon, na základe ktorého sa menia hladiny DPH.
Sadzby DPH od 1.1.2025 :
– Základná sadzba 23% ( pôvodne 20 % )
– Znížená sadzba 5 % ( pôvodne 10 % )
– Znížená sadzba 19 % ( nová sadzba )
Uvedené sadzby sa musia integrovať do certifikovaných pokladníc do 1.1.2025.
Z uvedeného dôvodu bude vydaný špeciálny upgrade pre nastavenie hladín sadzieb a úprave posielania dátových sprav na server Finančnej správy k 1.1.2025. Jednotlivé PLU položky – tovary bude nutné nastaviť samostatne manuálne alebo previesť všetky z 20% na 23%, z 10% na 5 % a potom vybrať, ktoré budú v sadzbe 19 %.
Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?
Aby aj Vaša pokladnica dokázala účtovať nové hladiny DPH je potrebná aktualizácia softvéru pokladnice na verziu, ktorá zohľadňuje zmenu v zákone.
Pre správny chod pokladnice potrebujete vykonať niekoľko krokov:
1. Aktualizovať softvér a firmvér na pokladnici
2. Zakúpiť a aktivovať licenciu pre nové hladiny DPH na rok 2025
3. Zadeliť tovarové položky do nových sadzieb DPH, ktoré budú platné od 1.1.2025
4. Vloženie upravených PLU položiek do pokladnice po 1.1.2025 a kontrolné vytlačenie testovacieho dokladu
Postup objednania služby „UPGRADE DPH 2025“ podľa typu zariadenia:
- Objednávka musí realizovaná cez ESHOP a riadne uhradená.
- Spôsob úhrady prevodom (Variabilný symbol: iba číslo objednávky), alebo platba kartou
- V nevyhnutnom prípade platba osobne v našej prevádzke.
- Spracovanie a realizácia objednávky - iba po zaplatení.
- V časti „Poznámka k objednávke“ uveďte : – Model eKasy – zo štítku výrobku zospodu – Kód pokladnice – z účtenky, resp. z dennej uzávierky (začínajúci číslom 888)
- Zariadenie bude aktualizované diaľkovým prístupom. Ak to z technických príčin nebude možné, aktualizácia bude realizovaná v našej prevádzke alebo je nutné si doobjednať výjazd technika.
- Zúčtovacia faktúra Vám bude dodaná po realizácii UPGRADE DPH 2025 – PC3000_3KPOS
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770 a 055 694 17 19, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.

VPN eKasa set Alcatel LinkZone MW40V – mobilný router + 200MB dát mesačne
V spolupráci so spoločnosťou Slovak Telekom sme pre vás pripravili výnimočné a výhodné riešenie konektivity pre eKasu. Aké? VPN sety s prístupom na server Finančnej správy SR, ktoré sú vytvorené špeciálne pre pokladnice ELCOM.
Tento mobilný Alcatel router je dodávaný s objemom dát 200MB mesačne.
Prečo sa oplatí VPN set?
- zariadenie môžete využívať bez ohľadu na to, či ste si kúpili novú ELCOM pokladnicu alebo sa rozhodli pre Upgrade zariadenia
- garancia 100% kompatibility s pokladničným riešením ELCOM
- nemusíte nič riešiť - zariadenie pre Vás spárujeme s pokladnicou a dodáme Vám ho plne nastavené
- jedná sa o komplexné, vysoko konkurenčné riešenie
- jedná sa o kompletný set, ktorý je výhodný vo všetkých aspektoch - cena, zabezpečenie dát, kompatibilita, kvalita zariadenia atď.
Prečo by ste si mali zaobstarať router s VPN prístupom?
- zariadenie je nastavené pre bezpečný a chránený prístup na server Finančnej správy resp. Cloud server ELCOMu. Vďaka tomu máte istotu, že pripojenie bude využité len pre potreby samotnej pokladnice a Vaše citlivé dáta sú chránené pred nežiadúcim únikom
- za vynikajúcu cenu získate dátovú SIM, značkový Router a nepretržité privátne spojenie pokladnice s eKasa systémom
- budete pripojení v najlepšej Telekom sieti s vysokým pokrytím a stabilným signálom
- riešenie je predplatené na 12 mesiacov, čím sa vyhnete mesačným faktúram, poplatkom a nemusíte sa tak starať o nič navyše

VPN eKasa set Alcatel LinkHub HH40V – stolový router bez dát
V spolupráci so spoločnosťou Slovak Telekom sme pre vás pripravili výnimočné a výhodné riešenie konektivity pre eKasu. Aké? VPN sety s prístupom na server Finančnej správy SR, ktoré sú vytvorené špeciálne pre pokladnice ELCOM.
Prečo sa oplatí VPN set?
- zariadenie môžete využívať bez ohľadu na to, či ste si kúpili novú ELCOM pokladnicu alebo sa rozhodli pre Upgrade zariadenia
- garancia 100% kompatibility s pokladničným riešením ELCOM
- zariadenia dostanete spárované s pokladnicou, nie je potrebné žiadne ďalšie nastavenie
- jedná sa o komplexné, vysoko konkurenčné riešenie
- jedná sa o kompletný set, výhodný vo všetkých aspektoch - cena, zabezpečenie dát, kompatibilita, kvalita zariadenia atď.
Prečo by ste si malizaobstarať router s VPN prístupom?
- zariadenie je nastavené pre bezpečný a chránený prístup na server Finančnej správy resp. Cloud server ELCOMu. Vďaka tomu máte istotu, že pripojenie bude využité len pre potreby samotnej pokladnice a ich citlivé dáta sú chránené pred nežiadúcim únikom
- budete pripojení v najlepšej Telekom sieti s vysokým pokrytím a stabilným signálom
Akcia!
Od: 66.67€ Od: 65.00€
Výber možností
This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page

ExVAN eKasa alebo Platobný terminál na prenájom
Získajte Platobný Terminál s eKasou na PRENÁJOM
Môžete si vybrať z týchto zariadení, podľa Vášho uváženia:- ExVAN APOS P2 Platobný Terminál
- ExVAN APOS P2 eKASA – Online Registračná Pokladnica s platobným terminálom
Výhody:
- získajte zariadenie akceptujúce platby kartou na prenájom
- umožnite Vašim zákazníkom platiť kartou
- získajte nových zákazníkov
- zarábajte viac až o 40%
- majte peniaze na účte už aj na nasledujúci pracovný deň
- eliminujte riziko straty hotovosti
- prijímajte elektronické stravenky
- využite výhody mobilných terminálov
- možnosť doobjednania SIM karty s pripojením na internet
Akcia!
69.00€ Original price was: 69.00€.68.33€Current price is: 68.33€. bez DPH | 84.05€ s DPH |
Pridať do košíka

Púzdro kožené na FiskalPRO N86
Kožené puzdro na opasok pre FiskalPRO A8 + N3 + N86
Materiál: koža
Vyrobené na mieru pre zariadenia FiskalPRO A8 + N3 + N86
Akcia!
74.17€ Original price was: 74.17€.70.00€Current price is: 70.00€. bez DPH | 86.10€ s DPH |
Pridať do košíka

Licencia na zmenu DPH 2025 pre pokladnice ELCOM
Od 1.1.2025 vstupuje do platnosti zákon, na základe ktorého sa menia hladiny DPH.
Určené pre pokladnice a eKasa tlačiarne:
- Euro 50/o Cash,
- Euro 50/o Mini, Smart, Medi
- Euro 50i/o Cash,
- Euro 50i/o Mini
- Euro 150/o Flexy, Flexy BAT, Flexy PLUS
- Euro 150i/o Flexy, Flex BAT, Flexy PLUS
- Euro 80B
- EFox
Aktivácia licencie bude možná po úhrade licencie a po inštalácii aktualizácie vstavaného softvéru (predpokladaný termín začiatok decembra 2024). Po aktivácii licencie prebehne automatická zmena sadzieb DPH k 1.1.2025 nasledovne:
Sadzby DPH od 1.1.2025 :
- daňová hladina A: zmena sadzby 20% na 23%
- daňová hladina B: zmena sadzby 10% na 5%
- daňová hladina C: 0% (oslobodená od DPH)
- daňová hladina D: 0% (úhrada faktúr)
- daňová hladina E: 0% (vratné obaly)
- daňová hladina F: 19% (nová sadzba)
Uvedené sadzby sa musia integrovať do certifikovaných pokladníc do 1.1.2025.
Z uvedeného dôvodu bude vydaný špeciálny upgrade pre nastavenie hladín sadzieb a úprave posielania dátových sprav na server Finančnej správy k 1.1.2025 Jednotlivé PLU položky - tovary bude nutné nastaviť samostatne manuálne alebo previesť všetky z 20% na 23%, z 10% na 5% a potom vybrať, ktoré budú v sadzbe 19%).
Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?
Aby aj Vaša pokladnica dokázala účtovať nové hladiny DPH je potrebná aktualizácia softvéru - vo Vašom prípade zakúpenie licencie na ZMENU DPH na rok 2025 pokladnice na verziu, ktorá zohľadňuje zmenu v zákone.
UPOZORNENIE: Licencia je viazaná na výrobné číslo. Do poznámky preto prosím uveďte výrobné čísla všetkých pokladníc, pre ktoré objednávate licenciu.
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770 a 055 694 17 19, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.

Aktualizácia softvéru pokladnice Elcom pre zaokrúhľovanie hotovostných platieb
Od 1.7.2022 vstupuje do platnosti zákon, na základe ktorého sa všetky hotovostné platby zaokrúhľujú na päť celých centov. Teda výsledná suma, ktorú platí zákazník musí končiť číslom päť alebo nula. Toto zaokrúhľovanie sa netýka platieb kartou.
Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?
Aby aj Vaša pokladnica dokázala automaticky zaokrúhľovať hotovostné platby je potrebná aktualizáciu softvéru pokladnice na verziu, ktorá zohľadňuje zmenu v zákone. Tú je možné realizovať IBA cez cloudovú službu mojakasa.sk. Prostredníctvom služby mojakasa.sk je aktualizácia sofvéru vo Vašej pokladnici na verziu, ktorá je súlade s aktuálnymi zákonmi, veľmi jednoduchá.
Základom je, aby ste sa prihlásili do služby mojakasa.sk a tam si vybrali Vašu servisnú organizáciu. Ak ešte v službe mojakasa.sk nie ste zaregistrovaný, môžete to spraviť kliknutím na TENTO LINK. Po registrácii si zvolíte Vašu servisnú organizáciu - ALKA SK, s.r.o. Košice a my Vám pomôžeme s aktualizáciou softvéru Vašej registračnej pokladnice. Upozorňujeme že sa jedná o platenú službu. V prípade potreby, ak si netrúfate sami aktualizovať softvér pokladnice vieme zabezpečiť aj aktualizáciu pokladne priamo u Vás, prípadne aj registráciu na cloude mojakasa.sk.

VPN eKasa set Alcatel LinkZone MW40V – mobilný router + 500MB dát mesačne
V spolupráci so spoločnosťou Slovak Telekom sme pre vás pripravili výnimočné a výhodné riešenie konektivity pre eKasu. Aké? VPN sety s prístupom na server Finančnej správy SR, ktoré sú vytvorené špeciálne pre pokladnice ELCOM.
Tento mobilný Alcatel router je dodávaný s objemom dát 500MB mesačne.
Prečo sa oplatí VPN set?
- zariadenie môžete využívať bez ohľadu na to, či ste si kúpili novú ELCOM pokladnicu alebo sa rozhodli pre Upgrade zariadenia
- garancia 100% kompatibility s pokladničným riešením ELCOM
- nemusíte nič riešiť - zariadenie pre Vás spárujeme s pokladnicou a dodáme Vám ho plne nastavené
- jedná sa o komplexné, vysoko konkurenčné riešenie
- jedná sa o kompletný set, ktorý je výhodný vo všetkých aspektoch - cena, zabezpečenie dát, kompatibilita, kvalita zariadenia atď.
Prečo by ste si mali zaobstarať router s VPN prístupom?
- zariadenie je nastavené pre bezpečný a chránený prístup na server Finančnej správy resp. Cloud server ELCOMu. Vďaka tomu máte istotu, že pripojenie bude využité len pre potreby samotnej pokladnice a Vaše citlivé dáta sú chránené pred nežiadúcim únikom
- za vynikajúcu cenu získate dátovú SIM, značkový Router a nepretržité privátne spojenie pokladnice s eKasa systémom
- budete pripojení v najlepšej Telekom sieti s vysokým pokrytím a stabilným signálom
- riešenie je predplatené na 12 mesiacov, čím sa vyhnete mesačným faktúram, poplatkom a nemusíte sa tak starať o nič navyše
Akcia!
100.00€ Original price was: 100.00€.80.00€Current price is: 80.00€. bez DPH | 98.40€ s DPH |
Pridať do košíka

UPGRADE DPH 2025 pre MRP eKasa 8000 pokladnice
- za jednu cenu Vám pripravíme fungujúcu pokladnicu k 1.1.2025
Od 1.1.2025 vstupuje do platnosti zákon, na základe ktorého sa menia hladiny DPH.
Sadzby DPH od 1.1.2025 :
– Základná sadzba 23% ( pôvodne 20 % )
– Znížená sadzba 5 % ( pôvodne 10 % )
– Znížená sadzba 19 % ( nová sadzba )
Uvedené sadzby sa musia integrovať do certifikovaných pokladníc do 1.1.2025.
Z uvedeného dôvodu bude vydaný špeciálny upgrade pre nastavenie hladín sadzieb a úprave posielania dátových sprav na server Finančnej správy k 1.1.2025. Jednotlivé PLU položky – tovary bude nutné nastaviť samostatne manuálne alebo previesť všetky z 20% na 23% , z 10% na 5 % a potom vybrať, ktoré budú v sadzbe 19 %).
Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?
Každý majiteľ pokladni MRP eKasa 8000 musí aktualizovať certifikát, ktorý bol vystavený pre e-kasy MRP eKasa 8000. Zmena hladín DPH tovarov od 01.01.2025 znamená nevyhnutnosť UPGRADU pokladníc vyplývajúca z recertifikácie eKasa zariadení Finančnou správou.
Pre správny chod pokladnice vykonáme pre Vás:
1. Aktualizáciu softvéru a firmvéru na pokladnici
2. Zakúpime nový certifikát s platnosťou 5 rokov schválený Certifikačnou autoritou Finančnej správy SR pre ORP
3. Inštalujeme a aktivujeme certifikát pre možnosť zmeny nových hladín DPH na rok 2025.
Upozornenie: Pre správnu funkčnosť aktualizovanej MRP eKasy 8000 je potrebné používať aktuálnu verziu MRP softvéru sklad, maloobchod, reštaurácia atď.
Postup objednania služby „UPGRADE DPH 2025“ podľa typu zariadenia:
- Objednávka musí realizovaná cez ESHOP a riadne uhradená.
- Spôsob úhrady výlučne prevodom (Variabilný symbol: iba číslo objednávky), platba kartou
- V nevyhnutnom prípade platba osobne v mieste našej prevádzky.
- Spracovanie a realizácia objednávky bude iba po zaplatení.
- V časti „Poznámka k objednávke“ uveďte :- MAC adresu - zo štítku, výrobok zospodu (biela krabička pripojená k PC) - Licenčné číslo - z používaného programu MRP - Kód pokladnice - z účtenky, resp. z dennej uzávierky (začínajúci číslom 888)
Dôležitá poznámka:
- Zariadenie bude aktualizované diaľkovým prístupom. Ak to z technických príčin nebude možné, aktualizácia bude realizovaná v našej prevádzke alebo je nutné si doobjednať výjazd technika.
- Zúčtovacia faktúra Vám bude dodaná po realizácii UPGRADE DPH 2025 - MRP eKasa 8000

VPN eKasa set Alcatel LinkHub HH40V – stolový router + 200MB dát mesačne
V spolupráci so spoločnosťou Slovak Telekom sme pre vás pripravili výnimočné a výhodné riešenie konektivity pre eKasu. Aké? VPN sety s prístupom na server Finančnej správy SR, ktoré sú vytvorené špeciálne pre pokladnice ELCOM.
Tento stolový Alcatel router je dodávaný s objemom dát 200MB mesačne.
Prečo sa oplatí VPN set?
- zariadenie môžete využívať bez ohľadu na to, či ste si kúpili novú ELCOM pokladnicu alebo sa rozhodli pre Upgrade zariadenia
- garancia 100% kompatibility s pokladničným riešením ELCOM
- nemusíte nič riešiť - zariadenie pre Vás spárujeme s pokladnicou a dodáme Vám ho plne nastavené
- jedná sa o komplexné, vysoko konkurenčné riešenie
- jedná sa o kompletný set, ktorý je výhodný vo všetkých aspektoch - cena, zabezpečenie dát, kompatibilita, kvalita zariadenia atď.
Prečo by ste si mali zaobstarať router s VPN prístupom?
- zariadenie je nastavené pre bezpečný a chránený prístup na server Finančnej správy resp. Cloud server ELCOMu. Vďaka tomu máte istotu, že pripojenie bude využité len pre potreby samotnej pokladnice a Vaše citlivé dáta sú chránené pred nežiadúcim únikom
- za vynikajúcu cenu získate dátovú SIM, značkový Router a nepretržité privátne spojenie pokladnice s eKasa systémom
- budete pripojení v najlepšej Telekom sieti s vysokým pokrytím a stabilným signálom
- riešenie je predplatené na 12 mesiacov, čím sa vyhnete mesačným faktúram, poplatkom a nemusíte sa tak starať o nič navyše

VPN eKasa set Alcatel LinkZone MW40V – mobilný router + 1000MB dát mesačne
V spolupráci so spoločnosťou Slovak Telekom sme pre vás pripravili výnimočné a výhodné riešenie konektivity pre eKasu. Aké? VPN sety s prístupom na server Finančnej správy SR, ktoré sú vytvorené špeciálne pre pokladnice ELCOM.
Tento mobilný Alcatel router je dodávaný s objemom dát 1000MB mesačne.
Prečo sa oplatí VPN set?
- zariadenie môžete využívať bez ohľadu na to, či ste si kúpili novú ELCOM pokladnicu alebo sa rozhodli pre Upgrade zariadenia
- garancia 100% kompatibility s pokladničným riešením ELCOM
- nemusíte nič riešiť - zariadenie pre Vás spárujeme s pokladnicou a dodáme Vám ho plne nastavené
- jedná sa o komplexné, vysoko konkurenčné riešenie
- jedná sa o kompletný set, ktorý je výhodný vo všetkých aspektoch - cena, zabezpečenie dát, kompatibilita, kvalita zariadenia atď.
Prečo by ste si mali zaobstarať router s VPN prístupom?
- zariadenie je nastavené pre bezpečný a chránený prístup na server Finančnej správy resp. Cloud server ELCOMu. Vďaka tomu máte istotu, že pripojenie bude využité len pre potreby samotnej pokladnice a Vaše citlivé dáta sú chránené pred nežiadúcim únikom
- za vynikajúcu cenu získate dátovú SIM, značkový Router a nepretržité privátne spojenie pokladnice s eKasa systémom
- budete pripojení v najlepšej Telekom sieti s vysokým pokrytím a stabilným signálom
- riešenie je predplatené na 12 mesiacov, čím sa vyhnete mesačným faktúram, poplatkom a nemusíte sa tak starať o nič navyše

UPGRADE a AKTIVÁCIA “DPH 2025” pre pokladnice FiskalPRO
Od 1.1.2025 vstupuje do platnosti zákon, na základe ktorého sa menia hladiny DPH.
Aktualizácia softvéru pokladnice FiskalPRO upgrade a aktivácia DPH pre rok 2025
Sadzby DPH od 1.1.2025 :
- Základná sadzba 23% ( pôvodne 20 % )
- Znížená sadzba 5 % ( pôvodne 10 % )
- Znížená sadzba 19 % ( nová sadzba )
Uvedené sadzby sa musia integrovať do certifikovaných pokladníc do 1.1.2025.
Z uvedeného dôvodu bude vydaný špeciálny upgrade pre nastavenie hladín sadzieb a úprave posielania dátových sprav na server Finančnej správy k 1.1.2025. Jednotlivé PLU položky - tovary bude nutné nastaviť samostatne manuálne alebo previesť všetky z 20% na 23% , z 10% na 5 % a potom vybrať , ktoré budú v sadzbe 19 %).
Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?
Aby aj Vaša pokladnica dokázala účtovať nové hladiny DPH je potrebná aktualizácia softvéru pokladnice na verziu, ktorá zohľadňuje zmenu v zákone.
SLUŽBA - Aktivácie licencie neobsahuje úpravu cenníka. Úpravu cenníka si môžete objednať ako súvisiacu službu.

UPGRADE DPH 2025 pre FiskalPRO pokladnice
Licencia SW a Aktivácia DPH 2025
Od 1.1.2025 vstupuje do platnosti zákon, na základe ktorého sa menia hladiny DPH. Sadzby DPH od 1.1.2025 :Aby aj Vaša pokladnica dokázala účtovať nové hladiny DPH je potrebná aktualizácia softvéru pokladnice na verziu, ktorá zohľadňuje zmenu v zákone.
Pre správny chod pokladnice potrebujete vykonať niekoľko krokov:
1. Aktualizovať softvér a firmvér na pokladnici
2. Zakúpiť a aktivovať licenciu pre nové hladiny DPH na rok 2025
3. Zadeliť tovarové položky do nových sadzieb DPH, ktoré budú platné od 1.1.2025
4. Vloženie upravených PLU položiek do pokladnice po 1.1.2025 a kontrolné vytlačenie testovacieho dokladu
Postup objednania služby „UPGRADE DPH 2025“ podľa typu zariadenia:
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770 a 055 694 17 19, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.
- Objednávka musí realizovaná cez ESHOP a riadne uhradená.
- Spôsob úhrady prevodom (Variabilný symbol: iba číslo objednávky), platba kartou
- V nevyhnutnom prípade platba osobne v mieste našej prevádzky.
- Spracovanie a realizácia objednávky bude iba po zaplatení.
- V časti „Poznámka k objednávke“ uveďte : – Model eKasy – zo štítku, výrobku zospodu – Kód pokladnice – z účtenky, resp. z dennej uzávierky (začínajúci číslom 888)
- Zariadenie bude aktualizované diaľkovým prístupom. Ak to z technických príčin nebude možné, aktualizácia bude realizovaná v našej prevádzke alebo je nutné si doobjednať výjazd technika.
- Zúčtovacia faktúra Vám bude dodaná po realizácii UPGRADE DPH 2025 – FiskalPRO

CHDÚ FiskalPRO eKasa
FiskalPRO CHDU( Chránené dátové úložisko) v 1.0.2.
Chráneným dátovým úložiskom (ďalej „CHDU“) je zabezpečené technické zariadenie, ktoré zabezpečuje jednorazový a trvalý nešifrovaný zápis dátových správ a ostatných údajov vytlačených alebo odoslaných on-line registračnou pokladnicou.

VPN eKasa set Alcatel LinkHub HH40V – stolový router + 500MB dát mesačne
V spolupráci so spoločnosťou Slovak Telekom sme pre vás pripravili výnimočné a výhodné riešenie konektivity pre eKasu. Aké? VPN sety s prístupom na server Finančnej správy SR, ktoré sú vytvorené špeciálne pre pokladnice ELCOM.
Tento stolový Alcatel router je dodávaný s objemom dát 500MB mesačne.
Prečo sa oplatí VPN set?
- zariadenie môžete využívať bez ohľadu na to, či ste si kúpili novú ELCOM pokladnicu alebo sa rozhodli pre Upgrade zariadenia
- garancia 100% kompatibility s pokladničným riešením ELCOM
- nemusíte nič riešiť - zariadenie pre Vás spárujeme s pokladnicou a dodáme Vám ho plne nastavené
- jedná sa o komplexné, vysoko konkurenčné riešenie
- jedná sa o kompletný set, ktorý je výhodný vo všetkých aspektoch - cena, zabezpečenie dát, kompatibilita, kvalita zariadenia atď.
Prečo by ste si mali zaobstarať router s VPN prístupom?
- zariadenie je nastavené pre bezpečný a chránený prístup na server Finančnej správy resp. Cloud server ELCOMu. Vďaka tomu máte istotu, že pripojenie bude využité len pre potreby samotnej pokladnice a Vaše citlivé dáta sú chránené pred nežiadúcim únikom
- za vynikajúcu cenu získate dátovú SIM, značkový Router a nepretržité privátne spojenie pokladnice s eKasa systémom
- budete pripojení v najlepšej Telekom sieti s vysokým pokrytím a stabilným signálom
- riešenie je predplatené na 12 mesiacov, čím sa vyhnete mesačným faktúram, poplatkom a nemusíte sa tak starať o nič navyše
Akcia!
Od: 107.33€ Od: 105.33€
Výber možností
This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page

ExVAN P3 / V3 MIX nabíjacia kolíska (pevná/otočná)
Nabíjacia kolíska pre terminály V3 Mix a P3 Mix.
Kolíska obsahuje niekoľko portov na pripojenie periférií:
3× USB
RJ12
RJ45
nabíjací konektor
Akcia!
115.83€ Original price was: 115.83€.107.33€Current price is: 107.33€. bez DPH | 132.02€ s DPH |
Viac info

Pin Pad + Externý displej
Zariadenie pripojiteľné k VX520
Slúži ako Pin Pad a Externý displej
Na zadanie PIN kódu držiteľom karty pri platbe kartou.
v prípade použitia k registračnej pokladnici FiskalPRO slúži ako zákaznícky displej.
Displej:2.2" 128x64 pixels, backlit
Pripojiteľnosť:RS 232
Rozmery v mm (DxŠxV):133mm x 89mm x 25mm
Váha:149g

VPN eKasa set Alcatel LinkHub HH40V – stolový router + 1000MB dát mesačne
V spolupráci so spoločnosťou Slovak Telekom sme pre vás pripravili výnimočné a výhodné riešenie konektivity pre eKasu. Aké? VPN sety s prístupom na server Finančnej správy SR, ktoré sú vytvorené špeciálne pre pokladnice ELCOM.
Tento stolový Alcatel router je dodávaný s objemom dát 1000MB mesačne.
Prečo sa oplatí VPN set?
- zariadenie môžete využívať bez ohľadu na to, či ste si kúpili novú ELCOM pokladnicu alebo sa rozhodli pre Upgrade zariadenia
- garancia 100% kompatibility s pokladničným riešením ELCOM
- nemusíte nič riešiť - zariadenie pre Vás spárujeme s pokladnicou a dodáme Vám ho plne nastavené
- jedná sa o komplexné, vysoko konkurenčné riešenie
- jedná sa o kompletný set, ktorý je výhodný vo všetkých aspektoch - cena, zabezpečenie dát, kompatibilita, kvalita zariadenia atď.
Prečo by ste si mali zaobstarať router s VPN prístupom?
- zariadenie je nastavené pre bezpečný a chránený prístup na server Finančnej správy resp. Cloud server ELCOMu. Vďaka tomu máte istotu, že pripojenie bude využité len pre potreby samotnej pokladnice a Vaše citlivé dáta sú chránené pred nežiadúcim únikom
- za vynikajúcu cenu získate dátovú SIM, značkový Router a nepretržité privátne spojenie pokladnice s eKasa systémom
- budete pripojení v najlepšej Telekom sieti s vysokým pokrytím a stabilným signálom
- riešenie je predplatené na 12 mesiacov, čím sa vyhnete mesačným faktúram, poplatkom a nemusíte sa tak starať o nič navyše
Akcia!
– Základná sadzba 23% ( pôvodne 20 % )
– Znížená sadzba 5 % ( pôvodne 10 % )
– Znížená sadzba 19 % ( nová sadzba )
Uvedené sadzby sa musia integrovať do certifikovaných pokladníc do 1.1.2025.
Z uvedeného dôvodu bude vydaný špeciálny upgrade pre nastavenie hladín sadzieb a úprave posielania dátových sprav na server Finančnej správy k 1.1.2025. Jednotlivé PLU položky – tovary bude nutné nastaviť samostatne manuálne alebo previesť všetky z 20% na 23% , z 10% na 5 % a potom vybrať, ktoré budú v sadzbe 19 %).
Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?
138.33€ Original price was: 138.33€.124.17€Current price is: 124.17€. bez DPH | 152.73€ s DPH |
Pridať do košíka

Bundle AKCIA zmena DPH 2025 pre FiskalPRO pokladnice
BUNDLE - zmena DPH 2025 + Aktualizácia Softvéru + Aktualizácia cenníkov - za jednu cenu Vám pripravíme fungujúcu pokladnicu k 1.1.2025
Od 1.1.2025 vstupuje do platnosti zákon, na základe ktorého sa menia hladiny DPH. Sadzby DPH od 1.1.2025 :Aby aj Vaša pokladnica dokázala účtovať nové hladiny DPH je potrebná aktualizácia softvéru pokladnice na verziu, ktorá zohľadňuje zmenu v zákone.
Pre správny chod pokladnice potrebujeme vykonať niekoľko krokov:
1. Aktualizovať softvér a firmvér na pokladnici
2. Zakúpiť a aktivovať licenciu pre nové hladiny DPH na rok 2025
3. Zadeliť tovarové položky do nových sadzieb DPH, ktoré budú platné od 1.1.2025
4. Vloženie upravených PLU položiek do pokladnice po 1.1.2025 a kontrolné vytlačenie testovacieho dokladu
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770 a 055 694 17 19, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.
Akcia!
– Základná sadzba 23% ( pôvodne 20 % )
– Znížená sadzba 5 % ( pôvodne 10 % )
– Znížená sadzba 19 % ( nová sadzba )
Uvedené sadzby sa musia integrovať do certifikovaných pokladníc do 1.1.2025.
Z uvedeného dôvodu bude vydaný špeciálny upgrade pre nastavenie hladín sadzieb a úprave posielania dátových sprav na server Finančnej správy k 1.1.2025. Jednotlivé PLU položky – tovary bude nutné nastaviť samostatne manuálne alebo previesť všetky z 20% na 23% , z 10% na 5 % a potom vybrať, ktoré budú v sadzbe 19 %).
Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?
130.00€ Original price was: 130.00€.124.90€Current price is: 124.90€. bez DPH | 153.63€ s DPH |
Pridať do košíka

Bundle AKCIA zmena DPH 2025 pre ELCOM pokladnice
BUNDLE - zmena DPH 2025 + Aktualizácia Softvéru + Aktualizácia cenníkov - za jednu cenu Vám pripravíme fungujúcu pokladnicu k 1.1.2025
Od 1.1.2025 vstupuje do platnosti zákon, na základe ktorého sa menia hladiny DPH. Sadzby DPH od 1.1.2025 :Aby aj Vaša pokladnica dokázala účtovať nové hladiny DPH je potrebná aktualizácia softvéru pokladnice na verziu, ktorá zohľadňuje zmenu v zákone.
Pre správny chod pokladnice potrebujeme vykonať niekoľko krokov:
1. Aktualizovať softvér a firmvér na pokladnici
2. Zakúpiť a aktivovať licenciu pre nové hladiny DPH na rok 2025
3. Zadeliť tovarové položky do nových sadzieb DPH, ktoré budú platné od 1.1.2025
4. Vloženie upravených PLU položiek do pokladnice a kontrolné vytlačenie testovacieho dokladuPostup objednania služby „UPGRADE DPH 2025“ podľa typu zariadenia:
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770 a 055 694 17 19, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.
- Objednávka musí realizovaná cez ESHOP a riadne uhradená.
- Spôsob úhrady výlučne prevodom (Variabilný symbol: iba číslo objednávky), platba kartou
- V nevyhnutnom prípade platba osobne v mieste našej prevádzky.
- Spracovanie a realizácia objednávky bude iba po zaplatení.
- V časti „Poznámka k objednávke“ uveďte: – Model eKasy – zo štítku, výrobku zospodu – Sériové číslo – zo štítku, výrobku zospodu – Kód pokladnice – z účtenky, resp. z dennej uzávierky (začínajúci číslom 888)
- Zariadenie bude aktualizované diaľkovým prístupom. Ak to z technických príčin nebude možné, aktualizácia bude realizovaná v našej prevádzke alebo je nutné si doobjednať výjazd technika.
- Zúčtovacia faktúra Vám bude dodaná po realizácii UPGRADE DPH 2025 – Elcom
Akcia!
299.00€ Original price was: 299.00€.159.00€Current price is: 159.00€. bez DPH | 195.57€ s DPH |
Pridať do košíka





