Back to Služby
Popis
Popis
Predĺženie záruky o +12 mesiacov.
- Záruka: 24 mesiacov, alebo 12 mesiacov (nákup na IČO)
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie
| Hmotnosť | 0.25 kg |
|---|
Súvisiace produkty
Akcia!
49.00€ Original price was: 49.00€.41.58€Current price is: 41.58€. bez DPH | 51.15€ s DPH |
Pridať do košíka

Programovanie PLU položiek – úprava cenníkov
Na všetkých registračných pokladniciach je možnosť naprogramovať tovarové položky, ktoré predávate.
Pri tovarovej položke sa programuje:
- názov - popis PLU
- cena PLU
- čiarový kód PLU
- sadzby DPH
Akcia!
241.28€ Original price was: 241.28€.235.00€Current price is: 235.00€. bez DPH | 289.05€ s DPH |
Pridať do košíka

UPGRADE DPH 2025 BOWA pokladníce
– za jednu cenu Vám pripravíme fungujúcu pokladnicu k 1.1.2025
Od 1.1.2025 vstupuje do platnosti zákon, na základe ktorého sa menia hladiny DPH.
Sadzby DPH od 1.1.2025 :
– Základná sadzba 23% ( pôvodne 20 % )
– Znížená sadzba 5 % ( pôvodne 10 % )
– Znížená sadzba 19 % ( nová sadzba )
Uvedené sadzby sa musia integrovať do certifikovaných pokladníc do 1.1.2025.
Úpravy po aktualizácií certifikátu eKasaPR1
• zmena neplátcu DPH na plátcu
• konsolidačný balíček (zmeny v DPH)
• Zmena základnej sadzby z 20% na 23%
• Zmena zníženej sadzby z 10% na 5%
• Pridanie ďalšej zníženej sadzby 19%
V prechodnom období:
• Ponechanie sadzby DPH 20% pre riešenie vrátenia tovaru a reklamácií z predošlých období
• Ponechanie sadzby DPH 10% pre riešenie vrátenia tovaru a reklamácií z predošlých období
Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?
Každý majiteľ pokladni BOWA musí aktualizovať certifikát EKasaSK1/expíroval 28.06.2024/ na eKasaPR1, ktorý bol vystavený pre e-kasy BOWA platný do 03.05.2029. Zmena hladín DPH tovarov od 01.01.2025 znamená nevyhnutnosť UPGRADU na platný certifikát eKasaPR1 pokladníc vyplývajúca z recertifikácie eKasa zariadení Finančnou správou.
Pre správny chod pokladnice vykonáme pre Vás:
1. Aktualizáciu softvéru a firmvéru na pokladnici
2. Zakúpime nový certifikát s platnosťou 5 rokov schválený Certifikačnou autoritou Finančnej správy SR pre ORP
3. Inštalujeme a aktivujeme certifikát pre možnosť zmeny nových hladín DPH na rok 2025.
Upozornenie: Pre správnu funkčnosť aktualizovanej pokladnice je potrebné používať aktuálnu verziu softvéru sklad, maloobchod, reštaurácia atď.
Postup objednania služby „UPGRADE DPH 2025“ podľa typu zariadenia:
- Objednávka musí realizovaná cez ESHOP a riadne uhradená.
- Spôsob úhrady výlučne prevodom (Variabilný symbol: iba číslo objednávky), platba kartou
- V nevyhnutnom prípade platba osobne v mieste našej prevádzky.
- Spracovanie a realizácia objednávky bude iba po zaplatení.
- V časti „Poznámka k objednávke“ uveďte :– S/N číslo CHDU – zo štítku, alebo v doklade začína písmenom CXXXXXX – Používaný softvér – názov – Kód pokladnice – z účtenky, resp. z dennej uzávierky (začínajúci číslom 888)
- Zariadenie bude aktualizované diaľkovým prístupom. Ak to z technických príčin nebude možné, aktualizácia bude realizovaná v našej prevádzke alebo je nutné si doobjednať výjazd technika.
- Zúčtovacia faktúra Vám bude dodaná po realizácii UPGRADE DPH 2025 – BOWA
Akcia!
133.33€ Original price was: 133.33€.120.00€Current price is: 120.00€. bez DPH | 147.60€ s DPH |
Pridať do košíka

Úradné overenie určeného meradla
Určené meradlá uvedené na trh podliehajú pred uvedením do používania posudzovaniu zhody podľa osobitného predpisu13) a počas používania následnému overovaniu. Po vykonanej kontrole podliehajú prvotnému overeniu, ktoré platí u váh s automatickou činnosťou zvyčajne 2 roky.
§ 11 Určené meradlo - v našom prípade váha
(1) O zaradení meradla do skupiny určených meradiel rozhoduje účel jeho použitia a používanie
a) pri meraní, ktoré súvisí s platbami,
b) pri ochrane zdravia, bezpečnosti, majetku alebo životného prostredia,
c) pri príprave spotrebiteľského balenia,
d) v inej oblasti verejného života, kde môžu vzniknúť konfliktné záujmy na výsledku merania alebo kde nesprávny výsledok merania môže poškodiť záujmy fyzickej osoby, právnickej osoby alebo verejnosti, alebo
e) pri meraniach, ak tak ustanovujú osobitné predpisy.
(2) Meranie súvisiace s platbami je najmä meranie
a) v obchodných vzťahoch,
b) na určovanie ceny pri priamom predaji spotrebiteľovi alebo
c) na účely výpočtu ceny, poplatkov, taríf, cla, daní, zvýhodnení, pokút, náhrad, odškodnenia, poistenia alebo podobných platieb.
(3) Bez vykonania metrologickej kontroly alebo posúdenia zhody sa určené meradlo nesmie uviesť na trh a používať.
(4) Pri používaní určeného meradla na účel podľa odsekov 1 a 2 je hodnotou meranej veličiny hodnota materializovanej miery alebo hodnota indikovaná určeným meradlom.

Aktualizácia softvéru pokladníc FiskalPRO pre zaokrúhľovanie hotovostných platieb
Od 1.7.2022 vstupuje do platnosti zákon, na základe ktorého sa všetky hotovostné platby zaokrúhľujú na päť celých centov. Teda výsledná suma, ktorú platí zákazník musí končiť číslom päť alebo nula. Toto zaokrúhľovanie sa netýka platieb kartou.
Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?
Aby aj Vaša pokladnica dokázala automaticky zaokrúhľovať hotovostné platby je potrebné si zakúpiť a následne aktivovať licenciu na danú službu na Vašej FiskalPRO ORP/eKASA pokladnici alebo tlačiarni (danú licenciu je potrebné aktivovať iba na ORP/eKASA zariadeniach, teda nie ak máte VRP Pokladnicu alebo iba platobný terminál). Túto službu (zakúpenie a aktiváciu licencie na zaokrúhlenie) si môžete objednať u nás. V prípade, ak ste si FiskalPRO zariadenie zakúpili po 1.1.2022 máte licenciu zdarma a je potrebné aby ste si zakúpili len jej aktiváciu.
Po zakúpení tejto služby prevedieme za Vás všetko potrebné a po prevedení všetkých potrebných úkonov Vás budeme kontaktovať. Vy budete musieť už len reštartnúť Vašu pokladnicu a zmena bude na Vašej pokladnici prevedená.
POZOR! Pokladničné doklady budú zaokrúhľované až od 1.7.2022 a to aj v prípade, že bude aktivácia licencii na zariadení prevedená pred týmto termínom. Neváhajte preto a zakúpte si licenciu a jej aktiváciu čo najskôr, aby ste predišli možným problémom z dôvodu zvýšeného počtu záujemcov o danú službu v dobe vstupu zákona do platnosti.
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770 a 055 694 17 19, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.
