Obchod
Zobrazujú sa výsledky 441–473 z 473

Stojan FiskalPRO A8
Samostatne stojací stojan na nohe. Otočný stojan pre zariadenia FiskalPRO A8 eKasa.
Robustná konštrukcia zaistí dostatočnú stabilitu aj pri otáčaní terminálu smerom k zákazníkovi v rozsahu až 270°.
Je vyrobený z vysoko kvalitnej ocele a ponúka maximálnu stabilitu a extrémne dlhú životnosť.

MRP-K/S – Účtovný systém 3. generácie – obchod, sklad, reštaurácia
Vlajková loď účtovných programov MRP!
Ucelený účtovno-informačný systém, ktorý posúva hranicu dokonalosti a vytvára tak nové merítko kvality v oblasti účtovných systémov. MRP-K/S v sebe spája na jednej strane mohutný nástroj pracujúci s maximálnou precíznosťou a spoľahlivosťou (vďaka použitej technológii Klient/Server) a na druhej strane si udržuje jednoduchosť a ladnosť ovládania, flexibilitu k meniacej sa legislatíve a intuíciu k rastúcim potrebám užívateľov. Snahou tvorcov tohoto systému bolo vytvoriť dielo, ktoré by v maximálnej možnej miere dokázalo povzniesť a nadchnúť obsluhujúci personál aj pri takej (na prvý pohľad nezaujímavej) činnosti, akou je spracovanie dát účtovných agend. Vďaka použitej vysoko produktívnej technológii DMAL® sa MRP podarilo dosiahnuť aj bezkonkurenčné ceny tohoto systému. Je určený firmám a podnikateľom, požadujúcim na prvom mieste spoľahlivosť a bezpečnosť firemných dát. Tento účtovný systém je možné prevádzkovať ako v lokálnej počítačovej sieti, cez internet tak aj len na jednom počítači.
MRP – Reštaurácia určená pre reštauračný predaj
Reštaurácia
Softvérový produkt, vhodný pre rôzne typy reštauračných zariadení, bary, jedálne aj pre zariadenia poskytujúce donáškovú službu.-
- Hlavné výhody
Vždy aktuálna legislatíva
Podpora mobilného čašníka Papaya POS
Hotline poradenstvo ZADARMO
Užívateľsky editovateľné tlačové zostavy
Jednoduché a intuitívne ovládanie
- S fiškálnymi modulmi slúži ako elektronická registračná pokladňa.
- Doporučované prepojenie s MRP elektronickou registračnou pokladnicou - CRLX, ktorá spolu s programom reštaurácia vytvára komplexné reštauračné riešenie.
- Dotykové ovládanie - prepracované užívateľské rozhranie vhodné aj pre prácu s dotykovým displejom. Odporúčané rozlíšenie displeja je 1024x768 (1366x768).
- Modul Reštaurácia spolupracuje s fiškálnymi tlačiarňami a aj s certifikovanými registračnými pokladňami (ktoré spĺňajú požiadavky zákona 289/2008) MRP certifikovaná registračná pokladnica - CRLX, Bowa-Pegas 06 (www.bowa.sk), Axis-BlackCat, Axis-Mira (Ditron Zip), (www.axis-distribution.sk), Axis-POS X4, Varos FT 4000(www.varos.sk), Upos FP-T88US, Euro-50T/TE Mini/Medi, Euro-50TE Cash/Smart (umožňujú len úhradu faktúr !), Euro-150TE Flexy/Flexy Plus , Elcom-efox/mini efox, Euro-100TF, Euro-200TEF/TXF, Euro-2100TEF, Euro-2000TF/TEF, Euro-500TF/TEF/TXF a Elcom-500FPF(www.elcom.eu), ktoré nahrádzajú fiškálny modul a tlačiareň paragónov.
- podpora objednávkových systémov Papaya a Camarero
- Program Reštaurácia je prepojený so skladovým hospodárstvom systémom OFF LINE. Zo skladu dokáže importovať údaje jednotlivých skladových kariet, načítať a aktualizovať predajné ceny v jedálnom lístku, v sklade na základe sumarizácie predaja vytvorí výdajku.
- Pod operačnými systémami Windows pracuje aj s dodávanými doplnkami od firmy MRP®: čítačka čiarových kódov, zásuvka na peniaze.
- Program Reštaurácia obsahuje v každej inštalácii vzorové údaje, ktoré je možné načítať cez menu Firma -> Údržba údajov -> DEMO údaje.
- Výstupné zostavy sa dajú jednoduchým spôsobom upravovať.
- Viac informácií o tomto programe a odpovede na vaše otázky Vám radi poskytneme na e-mailovej adrese info@epokladna.sk

MRP – Maloobchod určený pre maloobchodný predaj
Maloobchod
Program Maloobchod je určený firmám a podnikateľom zaoberajúcim sa maloobchodným predajom.-
- Hlavné výhody
Priaznivá cena
Dotykové ovládanie
Hotline poradenstvo ZADARMO
Užívateľsky editovateľné tlačové zostavy
Jednoduché a intuitívne ovládanie
Stručný prehľad možností programu
- Spolupracuje s modulom Sklad. Modul Sklad je súčasťou programov Jednoduché účtovníctvo so skladom, Podvojné účtovníctvo so skladom,
- Dotykové ovládanie - prepracované užívateľské rozhranie vhodné aj pre prácu s dotykovým displejom. Odporúčané rozlíšenie displeja je 1024x768 (1366x768).
- Maloobchod spolupracuje s fiškálnymi tlačiarňami a aj s certifikovanými registračnými pokladňami (ktoré spĺňajú požiadavky zákona 289/2008) MRP certifikovaná registračná pokladnica - CRLX, Bowa-Pegas 06 (www.bowa.sk), Axis-BlackCat, Axis-Mira (Ditron Zip), (www.axis-distribution.sk), Axis-POS X4, Varos FT 4000(www.varos.sk), Upos FP-T88US, Euro-50T/TE Mini/Medi, Euro-50TE Cash/Smart (umožňujú len úhradu faktúr !), Euro-150TE Flexy/Flexy Plus , Elcom-efox/mini efox, Euro-100TF, Euro-200TEF/TXF, Euro-2100TEF, Euro-2000TF/TEF, Euro-500TF/TEF/TXF a Elcom-500FPF(www.elcom.eu), ktoré nahrádzajú fiškálny modul a tlačiareň paragónov.
- Podpora objednávkového systému Camarero
- Maloobchod dokáže importovať údaje skladových kariet podľa výberu a spätne exportovať do skladu predané položky. Tým umožňuje presne evidovať pohyb na sklade systémom off-line alebo aj on-line (kde podmienkou správnej komunikáce je sieťová verzia modulu Sklad).
- Program tlačí sumarizáce, uzávierky. Program obsahuje množstvo tlačových zostáv - prehľady predaného tovaru podľa rôznych kritérií, hodinovú správu, predaje podľa predavačov, prehľad platieb kartou, vklady a výbery, a ďalšie...
- Pod operačnými systémami Windows pracuje aj s dodávanými doplnkami od firmy MRP®: čítačka čiarových kódov, zásuvka na peniaze.
- Výstupné zostavy sa dajú jednoduchým spôsobom upravovať.
- Viac informácií o tomto programe a odpovede na vaše otázky Vám radi poskytneme na e-mailovej adrese info@epokladna.sk
- POZOR! V prípade, že modul Maloobchod používate s niektorým z našich účtovných programov so skladom, a rozhodnete sa pre upgrade účtovného programu, je nutné objednať aj upgrade Maloobchodu.
- V prípade objednávky programu MRP MALOOBCHOD na IČO právnickej alebo fyzickej osoby, je potrebné, aby objednávateľ objednal alebo bol už užívateľom minimálne softvérového modulu MRP Sklad. Uvedené programy musia byť zakúpené na to isté IČO.

MRP – Sklad – pre veľkoobchod a maloobchod
Program je určený pre firmy a súkromných podnikateľov, ktorí potrebujú dosiahnuť poriadok a kontrolu v skladovej evidencii.
-
- Hlavné výhody
Vždy aktuálna legislatíva
Evidencia neobmedzeného počtu skladových kariet
Hotline poradenstvo ZADARMO
Užívateľsky editovateľné tlačové zostavy
Jednoduché a intuitívne ovládanie
Stručný prehľad možností programu
- Implicitne je v module nastavená Metóda spriemerovania cien pre vedenie skladu, tiež je možné nastaviť metódu FIFO.
- V sklade si môžete na definovať viac pod skladov hlavného skladu. Na jednotlivých skladoch môžete evidovať skladové karty (aj zložené, aj zreťazené) a skladové pohyby realizované na skladových kartách. Predajné ceny na karte je možné zadať priamo, alebo budú vypočítané zo skladovej ceny a zadanej marže.
- Na skladovej karte môžete predajné ceny definovať aj v zahraničnej mene. Program pre jednotlivé karty prepočítava jednotkové ceny, sleduje rezervácie a výrobné čísla. Okrem základných výstupných zostáv tu nájdete aj výstupné zostavy ako napr.: Intrastat hlásenie, Hlásenie o alkohole, cenníky, sledovanie zisku, pohybov, zásob (nadnormatívnych aj pod normatívnych), inventúry a ďalšie. Umožňuje tlačiť samo lepiace štítky s čiarovým kódom.
- Multiverzia programu umožňuje jednoduchým spôsobom uchovať údaje starého roku a zároveň urobiť ročný prevod a účtovať nový rok s nastavením počiatočných stavov.
- Program komunikuje so SW riešením Mobilný skladník (http://mobilneriesenia.sk/mobilny-skladnik-uni/), ktorý umožňuje prácu s PDA terminálmi UNITECH, HONEYWELL, DATALOGIC a MOTOROLA so zabudovanými snímačmi čiarových kódov. Komunikácia s PDA terminálmi je ovládaná priamo z programu Sklad. Celý systém zrýchľuje a spresňuje prácu v sklade. Riešenie Mobilný skladník a PDA terminály sú dodávané spoločnosťou BARTECH SLOVAKIA (www.bartech.sk).Sklad spolupracuje s bezdrôtovým PDA systémom Camarero (www.camarero.sk), ktorý slúži na obsluhu zákazníkov na prevádzke - systém vytvára rozpracované pohyby v sklade.
- Modul Sklad je možné rozšíriť o podporu fiškálnych tlačiarní a pokladní za poplatok 16,81€. ON LINE komunikuje s fiškálnymi tlačiarňami (ktoré spĺňajú požiadavky zákona 289/2008) MRP certifikovaná registračná pokladnica - CRLX, Bowa-Pegas 06, Axis-BlackCat, UPOS FP-T88US M2, Varos FT 4000, Csaszta FM41, aj s certifikovanými registračnými pokladňami Elcom Efox/Mini Efox, Euro-50T/TE Mini/Medi, Euro-50TE Cash/Smart (umožňujú len úhradu faktúr !), Euro-150TE Flexy/Flexy Plus, Euro-100TF, Euro- 200TEF/TXF, Euro-2100TEF, Euro-2000TF/TEF, Euro- 500TF/TEF/TXF a Elcom-500FPF, ktoré nahrádzajú fiškálny modul a tlačiareň paragónov. V sklade je možné vyexportovať skladové karty pre EURO pokladňu a potom naimportovať predané položky do výdajky, tzv. OFF LINE komunikácia s EURO pokladňou.

iKelp Pokladňa a Sklad – obchod, sklad, reštaurácia – ročná licencia
- Príjem, výdaj, prevodky, skladové karty, kontakty a fakturácia
- Výroba, rozbory, štatistiky, výkaz alkoholu, obalové konto, inventúry
- Cenové hladiny, zľavy, vernostné karty
- Dotykový aj nedotykový predaj, pripojenie registračných pokladníc
- Aktualizácie a základná podpora je už v cene programu!

Termo páska TP-57/30/12 mm F pokladničné pásky
Prinášame vám značkové termo pásky s garanciou stálosti tlače.
Termo páska TP-57/30/12 mm
je vhodná pre termo tlačiarne. Termo pásky sa vyrábajú z vysoko kvalitného termo papiera, ktorý garantuje čitateľnosť záznamu 7 rokov, pri dodržaní správnych skladovacích podmienok. Používa sa na výrobu pások do registračných pokladní, POS terminálov, váh, zdravotníckych zariadení, meracích prístrojov, cestovných lístkov v MHD a pod. Blednutie pások? Áno, je to tak, ak si kúpite lacné termo pásky, bez akéhokoľvek dokladu kvality, podľa možnosti aj bez informácie ako ich skladovať. Používanie lacných necertifikovaných pások je jedným z hlavných dôvodov, ktorý tento problém spôsobuje. Riešenie máte na dosah ruky – stačí používať naozaj spoľahlivé, značkové pásky od našej spoločnosti.
Termo páska TP-57/35/12 mm pokladničné pásky
Prinášame vám značkové termo pásky s garanciou stálosti tlače.
Termo páska TP-57/35/12 mm
je vhodná pre termo tlačiarne. Termo pásky sa vyrábajú z vysoko kvalitného termo papiera, ktorý garantuje čitateľnosť záznamu 7 rokov, pri dodržaní správnych skladovacích podmienok. Používa sa na výrobu pások do registračných pokladní, POS terminálov, váh, zdravotníckych zariadení, meracích prístrojov, cestovných lístkov v MHD a pod. Blednutie pások? Áno, je to tak, ak si kúpite lacné termo pásky, bez akéhokoľvek dokladu kvality, podľa možnosti aj bez informácie ako ich skladovať. Používanie lacných necertifikovaných pások je jedným z hlavných dôvodov, ktorý tento problém spôsobuje. Riešenie máte na dosah ruky – stačí používať naozaj spoľahlivé, značkové pásky od našej spoločnosti.
Akcia!
0.48€ 0.43€ bez DPH | 0.51€ s DPH |
Pridať do košíka

Termo páska TP-57/40/12 mm pokladničné pásky
Prinášame vám značkové termo pásky s garanciou stálosti tlače.
Termo páska TP-57/40/12 mm
je vhodná pre termo tlačiarne. Termo pásky sa vyrábajú z vysoko kvalitného termo papiera, ktorý garantuje čitateľnosť záznamu 7 rokov, pri dodržaní správnych skladovacích podmienok. Používa sa na výrobu pások do registračných pokladní, POS terminálov, váh, zdravotníckych zariadení, meracích prístrojov, cestovných lístkov v MHD a pod. Blednutie pások? Áno, je to tak, ak si kúpite lacné termo pásky, bez akéhokoľvek dokladu kvality, podľa možnosti aj bez informácie ako ich skladovať. Používanie lacných necertifikovaných pások je jedným z hlavných dôvodov, ktorý tento problém spôsobuje. Riešenie máte na dosah ruky – stačí používať naozaj spoľahlivé, značkové pásky od našej spoločnosti.
Termo páska TP-57/45/12 mm pokladničné pásky
Prinášame vám značkové termo pásky s garanciou stálosti tlače.
Termo páska TP-57/45/12 mm
je vhodná pre termo tlačiarne. Termo pásky sa vyrábajú z vysoko kvalitného termo papiera, ktorý garantuje čitateľnosť záznamu 7 rokov, pri dodržaní správnych skladovacích podmienok. Používa sa na výrobu pások do registračných pokladní, POS terminálov, váh, zdravotníckych zariadení, meracích prístrojov, cestovných lístkov v MHD a pod. Blednutie pások? Áno, je to tak, ak si kúpite lacné termo pásky, bez akéhokoľvek dokladu kvality, podľa možnosti aj bez informácie ako ich skladovať. Používanie lacných necertifikovaných pások je jedným z hlavných dôvodov, ktorý tento problém spôsobuje. Riešenie máte na dosah ruky – stačí používať naozaj spoľahlivé, značkové pásky od našej spoločnosti.
Termo páska TP-57/45/17 mm pokladničné pásky
Prinášame vám značkové termo pásky s garanciou stálosti tlače.
Termo páska TP-57/45/17 mm
je vhodná pre termo tlačiarne. Termo pásky sa vyrábajú z vysoko kvalitného termo papiera, ktorý garantuje čitateľnosť záznamu 7 rokov, pri dodržaní správnych skladovacích podmienok. Používa sa na výrobu pások do registračných pokladní, POS terminálov, váh, zdravotníckych zariadení, meracích prístrojov, cestovných lístkov v MHD a pod. Blednutie pások? Áno, je to tak, ak si kúpite lacné termo pásky, bez akéhokoľvek dokladu kvality, podľa možnosti aj bez informácie ako ich skladovať. Používanie lacných necertifikovaných pások je jedným z hlavných dôvodov, ktorý tento problém spôsobuje. Riešenie máte na dosah ruky – stačí používať naozaj spoľahlivé, značkové pásky od našej spoločnosti.
Termo páska TP-57/50/17 mm pokladničné pásky
Prinášame vám značkové termo pásky s garanciou stálosti tlače.
Termo páska TP-57/50/17 mm
je vhodná pre termo tlačiarne. Termo pásky sa vyrábajú z vysoko kvalitného termo papiera, ktorý garantuje čitateľnosť záznamu 7 rokov, pri dodržaní správnych skladovacích podmienok. Používa sa na výrobu pások do registračných pokladní, POS terminálov, váh, zdravotníckych zariadení, meracích prístrojov, cestovných lístkov v MHD a pod. Blednutie pások? Áno, je to tak, ak si kúpite lacné termo pásky, bez akéhokoľvek dokladu kvality, podľa možnosti aj bez informácie ako ich skladovať. Používanie lacných necertifikovaných pások je jedným z hlavných dôvodov, ktorý tento problém spôsobuje. Riešenie máte na dosah ruky – stačí používať naozaj spoľahlivé, značkové pásky od našej spoločnosti.
Náhradná batéria pre ExVAN – Tlačiareň k virtuálnej pokladni VRP
Náhradná batéria pre Tlačiareň k virtuálnej pokladni VRP ExVan pre tlač z VRP - virtuálna registračná pokladnica.
V prípade ak kupujete naše produkty za účelom následného predaja, alebo ak máte záujem o nákup viacerých kusov toho istého produktu (min. 3 ks) kontaktujte nás prosím emailom na info@epokladna.sk a dohodnite si ešte lepšie – dealerské ceny.
Akcia!
40.00€ 39.17€ bez DPH | 47.00€ s DPH |
Pridať do košíka

Dokovacia stanica pre FiskalPRO A8 – Basic
Dokovacia stanica pre FiskalPRO A8
Basic (iba nabíjanie)
*Jedná sa LEN o napájaciu stanicu - bez samotného zariadenia.
Akcia!
*Jedná sa LEN o napájaciu stanicu - bez samotného zariadenia.
60.00€ 59.17€ bez DPH | 71.00€ s DPH |
Pridať do košíka

Dokovacia stanica pre FiskalPRO A8 – Extended
Dokovacia stanica pre FiskalPRO A8
Model : Extended
Porty : nabíjanie, 2xUSB, LAN
Akcia!
99.17€ 87.50€ bez DPH | 105.00€ s DPH |
Pridať do košíka

Dokovacia stanica pre FiskalPRO VX675
Dobíjacia základňa pre FiskalPRO VX 675
má konektor pre pripojenie nabíjačky cez micro USB a jeden normálny USB konektor. Pre nabíjanie stačí položiť do dobíjacej základne. Dobíjaciu základňu využijete všade tam, kde potrebujete priebežne nabíjať FiskalPRO a nie je čas skrývať konektor mircro USB.
Akcia!
37.50€ 35.00€ bez DPH | 42.00€ s DPH |
Pridať do košíka

Držiak tabletu VESA k stojanu FiskalPRO
Držiak tabletu k stojanu FiskalPRO na nohe - čierny (VESA)

FiskalPRO batéria VX520
Batéria pre FiskalPRO VX520
Li-lon 7.2 V / 1800 mAh
Nabíjačka nie je súčasťou

FiskalPRO batéria VX675
Batéria pre VX675 Li-lon 3,6 V/2200 mAh Nabíjačka nie je súčasťou
Akcia!
69.00€ 68.33€ bez DPH | 82.00€ s DPH |
Pridať do košíka

Púzdro kožené na FiskalPRO A8
Kožené púzdro na opasok pre FiskalPRO A8
Materiál: koža
Vyrobené na mieru pre FiskalPRO A8
Akcia!
59.00€ 58.25€ bez DPH | 69.90€ s DPH |
Pridať do košíka

Púzdro kožené na FiskalPRO VX675
Kožené púzdro na opasok pre FiskalPRO VX675
Materiál: koža
Vyrobené na mieru pre FiskalPRO VX675.
S otvorom pre jednoduché vyberanie.
Akcia!
32.50€ 30.00€ bez DPH | 36.00€ s DPH |
Pridať do košíka

FiskalPRO Ovládač peňažnej zásuvky
ide o ovládací segment na otváranie peňažnej zásuvky, zdroj pre zariadenie a vstup pre ethernetový kábel.
Zariadenie nám napomáha k pripojeniu doplnkových zariadení – skener čiarových kódov, peňažná zásuvka a iné
Akcia!
185.00€ 150.00€ bez DPH | 180.00€ s DPH |
Pridať do košíka

Priemyselný router Advantech ICR-1601W 4G LTE Cat.4
Ročný poplatok - zariadenie na prenájom
Parametre:
- LTE Cat.4, 2xSIM, 1x MicroSD
- 2x anténa, 2x Eth 10/100Mbps, nezávisle porty, Wifi 2,4GHz
- Bezpečnosť Wifi: WEP, WPA, WPA2, WPA2-PSK
- Pracovná teplota: -30°C až 70°C, vlhkost až 95%
- Napájanie v rozsahu od 5 VDC do 18 VDC
- Dátová SIM 600MB /mesiac ( predplatená na 1 rok )

Aktualizácia softvéru pokladníc BOWA – VAROS pre zaokrúhľovanie hotovostných platieb
Od 1.7.2022 vstupuje do platnosti zákon, na základe ktorého sa všetky hotovostné platby zaokrúhľujú na päť celých centov. Teda výsledná suma, ktorú platí zákazník musí končiť číslom päť alebo nula. Toto zaokrúhľovanie sa netýka platieb kartou.
Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?
Aby aj Vaša pokladnica dokázala automaticky zaokrúhľovať hotovostné platby je potrebné si zakúpiť a následne aktivovať licenciu na danú službu na Vašej ORP/eKASA pokladnici alebo tlačiarni (danú licenciu je potrebné aktivovať iba na ORP/eKASA zariadeniach, teda nie ak máte VRP Pokladnicu alebo iba platobný terminál). Túto službu (zakúpenie a aktiváciu licencie na zaokrúhlenie) si môžete objednať u nás.
Po zakúpení tejto služby prevedieme za Vás všetko potrebné a po prevedení všetkých potrebných úkonov Vás budeme kontaktovať.
POZOR! Pokladničné doklady budú zaokrúhľované až od 1.7.2022 a to aj v prípade, že bude aktivácia licencii na zariadení prevedená pred týmto termínom. Neváhajte preto a zakúpte si licenciu a jej aktiváciu čo najskôr, aby ste predišli možným problémom z dôvodu zvýšeného počtu záujemcov o danú službu v dobe vstupu zákona do platnosti.
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770 a 055 694 17 19, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.

Aktualizácia softvéru pokladníc FiskalPRO pre zaokrúhľovanie hotovostných platieb
Od 1.7.2022 vstupuje do platnosti zákon, na základe ktorého sa všetky hotovostné platby zaokrúhľujú na päť celých centov. Teda výsledná suma, ktorú platí zákazník musí končiť číslom päť alebo nula. Toto zaokrúhľovanie sa netýka platieb kartou.
Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?
Aby aj Vaša pokladnica dokázala automaticky zaokrúhľovať hotovostné platby je potrebné si zakúpiť a následne aktivovať licenciu na danú službu na Vašej FiskalPRO ORP/eKASA pokladnici alebo tlačiarni (danú licenciu je potrebné aktivovať iba na ORP/eKASA zariadeniach, teda nie ak máte VRP Pokladnicu alebo iba platobný terminál). Túto službu (zakúpenie a aktiváciu licencie na zaokrúhlenie) si môžete objednať u nás. V prípade, ak ste si FiskalPRO zariadenie zakúpili po 1.1.2022 máte licenciu zdarma a je potrebné aby ste si zakúpili len jej aktiváciu.
Po zakúpení tejto služby prevedieme za Vás všetko potrebné a po prevedení všetkých potrebných úkonov Vás budeme kontaktovať. Vy budete musieť už len reštartnúť Vašu pokladnicu a zmena bude na Vašej pokladnici prevedená.
POZOR! Pokladničné doklady budú zaokrúhľované až od 1.7.2022 a to aj v prípade, že bude aktivácia licencii na zariadení prevedená pred týmto termínom. Neváhajte preto a zakúpte si licenciu a jej aktiváciu čo najskôr, aby ste predišli možným problémom z dôvodu zvýšeného počtu záujemcov o danú službu v dobe vstupu zákona do platnosti.
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770 a 055 694 17 19, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.

Aktualizácia softvéru pokladníc MARKEETA pre zaokrúhľovanie hotovostných platieb
Od 1.7.2022 vstupuje do platnosti zákon, na základe ktorého sa všetky hotovostné platby zaokrúhľujú na päť celých centov. Teda výsledná suma, ktorú platí zákazník musí končiť číslom päť alebo nula. Toto zaokrúhľovanie sa netýka platieb kartou.
Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?
Aby aj Vaša pokladnica dokázala automaticky zaokrúhľovať hotovostné platby je potrebné si zakúpiť a následne aktivovať licenciu na danú službu na Vašej ORP/eKASA pokladnici alebo tlačiarni (danú licenciu je potrebné aktivovať iba na ORP/eKASA zariadeniach, teda nie ak máte VRP Pokladnicu alebo iba platobný terminál). Túto službu (zakúpenie a aktiváciu licencie na zaokrúhlenie) si môžete objednať u nás.
Po zakúpení tejto služby prevedieme za Vás všetko potrebné a po prevedení všetkých potrebných úkonov Vás budeme kontaktovať.
POZOR! Pokladničné doklady budú zaokrúhľované až od 1.7.2022 a to aj v prípade, že bude aktivácia licencii na zariadení prevedená pred týmto termínom. Neváhajte preto a zakúpte si licenciu a jej aktiváciu čo najskôr, aby ste predišli možným problémom z dôvodu zvýšeného počtu záujemcov o danú službu v dobe vstupu zákona do platnosti.
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770 a 055 694 17 19, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.

Aktualizácia softvéru pokladníc MRP pre zaokrúhľovanie hotovostných platieb
Od 1.7.2022 vstupuje do platnosti zákon, na základe ktorého sa všetky hotovostné platby zaokrúhľujú na päť celých centov. Teda výsledná suma, ktorú platí zákazník musí končiť číslom päť alebo nula. Toto zaokrúhľovanie sa netýka platieb kartou.
Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?
Aby aj Vaša pokladnica dokázala automaticky zaokrúhľovať hotovostné platby je potrebné si zakúpiť a následne aktivovať licenciu na danú službu na Vašej ORP/eKASA pokladnici alebo tlačiarni (danú licenciu je potrebné aktivovať iba na ORP/eKASA zariadeniach, teda nie ak máte VRP Pokladnicu alebo iba platobný terminál). Túto službu (zakúpenie a aktiváciu licencie na zaokrúhlenie) si môžete objednať u nás.
Po zakúpení tejto služby prevedieme za Vás všetko potrebné a po prevedení všetkých potrebných úkonov Vás budeme kontaktovať.
POZOR! Pokladničné doklady budú zaokrúhľované až od 1.7.2022 a to aj v prípade, že bude aktivácia licencii na zariadení prevedená pred týmto termínom. Neváhajte preto a zakúpte si licenciu a jej aktiváciu čo najskôr, aby ste predišli možným problémom z dôvodu zvýšeného počtu záujemcov o danú službu v dobe vstupu zákona do platnosti.
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770 a 055 694 17 19, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.
Akcia!
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770 a 055 694 17 19, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.
Od: 50.00€ Od: 45.00€
Výber možností

Aktualizácia softvéru pokladnice Elcom pre zaokrúhľovanie hotovostných platieb
Od 1.7.2022 vstupuje do platnosti zákon, na základe ktorého sa všetky hotovostné platby zaokrúhľujú na päť celých centov. Teda výsledná suma, ktorú platí zákazník musí končiť číslom päť alebo nula. Toto zaokrúhľovanie sa netýka platieb kartou.
Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?
Aby aj Vaša pokladnica dokázala automaticky zaokrúhľovať hotovostné platby je potrebná aktualizáciu softvéru pokladnice na verziu, ktorá zohľadňuje zmenu v zákone. Tú je možné realizovať IBA cez cloudovú službu mojakasa.sk. Prostredníctvom služby mojakasa.sk je aktualizácia sofvéru vo Vašej pokladnici na verziu, ktorá je súlade s aktuálnymi zákonmi, veľmi jednoduchá.
Základom je, aby ste sa prihlásili do služby mojakasa.sk a tam si vybrali Vašu servisnú organizáciu. Ak ešte v službe mojakasa.sk nie ste zaregistrovaný, môžete to spraviť kliknutím na TENTO LINK. Po registrácii si zvolíte Vašu servisnú organizáciu - ALKA SK, s.r.o. Košice a my Vám pomôžeme s aktualizáciou softvéru Vašej registračnej pokladnice. Upozorňujeme že sa jedná o platenú službu, ktorá je spoplatňovaná sumou od 50 € bez DPH (pri objednaní služby do 20.6.2022 dostanete zľavu 10%). V prípade potreby, ak si netrúfate sami aktualizovať softvér pokladnice vieme zabezpečiť aj aktualizáciu pokladne priamo u Vás, prípadne aj registráciu na cloude mojakasa.sk.
Akcia!
54.17€ 50.00€ bez DPH | 60.00€ s DPH |
Pridať do košíka

Nastavenie a Aktivácia eKasa – Online pokladnice
Nastavíme a otestujeme komunikáciu pre všetky najznámejšie pokladne od výrobcov:
ELCOM, BOWA, VAROS, MRP, UPOS, A3Soft, Axis-Distribution
pokladnice pod názvom:
Euro, Efox, Pegas006, Pegassino, eFT4000, eFT5000, Aclas CRLX, UPOS, Custom, FiskalPRO
Ako servisná organizácia Vám vieme pokladňu zaslať už nastavenú – bez ďalších prieťahov.
Nastavenie zahŕňa:
- Naprogramovanie údajov hlavičky podľa údajov spoločnosti
- Naprogramovanie päty hlavičky, horné, prípadne dolné grafické logo ak to pokladnica umožňuje
- Testovacia komunikácia so serverom colnej správy
- Zápis do servisnej knihy pokladnice
- Zapečatenie pokladnice záručnou plombou zaručujúcu záruku zariadenia a CHDU

Záruka výmeny eKasa zariadenia do 96 hodín v pracovných dňoch
V prípade prerušenia prevádzky zariadenia eKasa z dôvodu technickej poruchy je podnikateľ povinný vyhotoviť paragón podľa náležitostí uvedených v zákone č. 289/2008 Z. z.. Ak dôjde k poruche on-line registračnej pokladnice alebo koncového zariadenia, podnikateľ je povinný obnoviť prevádzku tejto pokladnice alebo tohto zariadenia do 96 hodín od vzniku poruchy alebo začať používať inú on-line registračnú pokladnicu alebo iné koncové zariadenie. V prípade výpadku internetového spojenia pri pokuse o zaevidovanie pokladničného dokladu (prekročenie hraničnej doby odozvy) do systému e-kasa musí podnikateľ vyhotoviť tzv. off-line doklad.
V prípade neodoslania pokladničného dokladu do sytému eKasa v lehote 96 hodín môže byť podnikateľovi (keďže samotný podnikateľ je zodpovedný za správne zaslanie údajov do eKasa) udelená sankcia až do výšky 330 Eur za každý neodoslaný pokladničný doklad!
Naša spoločnosť Vám preto ponúka možnosť vyhnúť sa týmto sankciám tým, že do 96 hodín od ohlásenia poruchy na Vašom zariadení Vám dodáme náhradné zariadenie*, ktoré budete môcť jednoducho vymeniť za chybné zariadenie. Následne zabezpečíme prípadnú záručnú alebo pozáručnú opravu chybného zariadenia. Za minimálny mesačný poplatok sa teda môžete vyhnúť vysokým sankciám zo strany Finančnej správy v prípade, ak z rôznych dôvodov Vaše zariadenie nebude funkčné.
Tento poplatok je ročný. Výpovedná lehota - 1 mesiac.
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.
* počas pracovných dní

Programovanie PLU položiek
Na všetkých registračných pokladniciach máte možnosť naprogramovať tovarové položky, ktoré predávate .
Pri tovarovej položke sa programuje:
- názov - popis PLU
- cena PLU
- čiarový kód PLU
Akcia!
46.67€ 40.00€ bez DPH | 48.00€ s DPH |
Pridať do košíka

Fiškalizácia a defiškalizácia registračných pokladní
Fiškalizujeme a defiškalizujeme, všetky najznámejšie pokladne od výrobcov:
ELCOM, BOWA, VAROS, MRP, UPOS, A3Soft, Axis-Distribution
pokladnice pod názvom:
Euro, Efox, Pegas006, Pegassino, FT4000, Aclas CRLX, UPOS, Custom, Ditron, Mira, SIMA, ZIP, FiskalPRO
Ako servisná organizácia registrovaná finančnou správou Vám vieme pokladňu zaslať už fiškalizovanú – bez ďalších prieťahov.
Fiškalizácia zahŕňa:
- Naprogramovanie údajov hlavičky, fiškálnych údajov,
- Naprogramovanie päty hlavičky, horné, prípadne dolné grafické logo ak to pokladnica umožňuje
- Zápis do knihy pokladnice
- Zapečatenie pokladnice plombu Finančného riaditeľstva

Pomoc cez vzdialenú plochu
- stiahnite si z našej stránky program pre pripojenie sa k Vášmu počítaču
- Vzdialená pomoc cez program Team Viewer
- alebo Vzdialená pomoc cez program AnyDesk
- v prípade ak potrebujete spravovať Váš tablet, použite tento softvér Team Viewer - Quick Support
- po stiahnutí,nainštalovaní a spustení nám nadiktujte Vaše číslo pracoviska
- pre pripojenie vzdialenej plochy musíte na Vašom počítači povoliť pripojenie