Akcia!
Stojan FiskalPRO A8

Stojan FiskalPRO A8

Samostatne stojací stojan na nohe. Otočný stojan pre zariadenia FiskalPRO A8 eKasa. Robustná konštrukcia zaistí dostatočnú stabilitu aj pri otáčaní terminálu smerom k zákazníkovi v rozsahu až 270°. Je vyrobený z vysoko kvalitnej ocele a ponúka maximálnu stabilitu a extrémne dlhú životnosť.
65.00 64.17 bez DPH | 77.00 s DPH |
Pridať do košíka

MRP-K/S – Účtovný systém 3. generácie – obchod, sklad, reštaurácia

Vlajková loď účtovných programov MRP!

Ucelený účtovno-informačný systém, ktorý posúva hranicu dokonalosti a vytvára tak nové merítko kvality v oblasti účtovných systémov. MRP-K/S v sebe spája na jednej strane mohutný nástroj pracujúci s maximálnou precíznosťou a spoľahlivosťou (vďaka použitej technológii Klient/Server) a na druhej strane si udržuje jednoduchosť a ladnosť ovládania, flexibilitu k meniacej sa legislatíve a intuíciu k rastúcim potrebám užívateľov. Snahou tvorcov tohoto systému bolo vytvoriť dielo, ktoré by v maximálnej možnej miere dokázalo povzniesť a nadchnúť obsluhujúci personál aj pri takej (na prvý pohľad nezaujímavej) činnosti, akou je spracovanie dát účtovných agend. Vďaka použitej vysoko produktívnej technológii DMAL®  sa MRP podarilo dosiahnuť aj bezkonkurenčné ceny tohoto systému. Je určený firmám a podnikateľom, požadujúcim na prvom mieste spoľahlivosť a bezpečnosť firemných dát. Tento účtovný systém je možné prevádzkovať ako v lokálnej počítačovej sieti, cez internet tak aj len na jednom počítači.
398.32 bez DPH | 477.98 s DPH |
Pridať do košíka

MRP – Reštaurácia určená pre reštauračný predaj

Reštaurácia

Softvérový produkt, vhodný pre rôzne typy reštauračných zariadení, bary, jedálne aj pre zariadenia poskytujúce donáškovú službu.
    •      Hlavné výhody
    • check-mark-3-24 Vždy aktuálna legislatíva
    • check-mark-3-24 Podpora mobilného čašníka Papaya POS                            
    • check-mark-3-24 Hotline poradenstvo ZADARMO
    • check-mark-3-24 Užívateľsky editovateľné tlačové zostavy
    • check-mark-3-24 Jednoduché a intuitívne ovládanie
    res
Stručný prehľad možností programu
  • S fiškálnymi modulmi slúži ako elektronická registračná pokladňa.
  • Doporučované prepojenie s MRP elektronickou registračnou pokladnicou - CRLX, ktorá spolu s programom reštaurácia vytvára komplexné reštauračné riešenie.
  • Dotykové ovládanie - prepracované užívateľské rozhranie vhodné aj pre prácu s dotykovým displejom. Odporúčané rozlíšenie displeja je 1024x768 (1366x768).
  • Modul Reštaurácia spolupracuje s fiškálnymi tlačiarňami a aj s certifikovanými registračnými pokladňami (ktoré spĺňajú požiadavky zákona 289/2008) MRP certifikovaná registračná pokladnica - CRLX, Bowa-Pegas 06 (www.bowa.sk), Axis-BlackCat, Axis-Mira (Ditron Zip), (www.axis-distribution.sk), Axis-POS X4, Varos FT 4000(www.varos.sk), Upos FP-T88US, Euro-50T/TE Mini/Medi, Euro-50TE Cash/Smart (umožňujú len úhradu faktúr !), Euro-150TE Flexy/Flexy Plus , Elcom-efox/mini efox, Euro-100TF, Euro-200TEF/TXF, Euro-2100TEF, Euro-2000TF/TEF, Euro-500TF/TEF/TXF a Elcom-500FPF(www.elcom.eu), ktoré nahrádzajú fiškálny modul a tlačiareň paragónov.
  • podpora objednávkových systémov Papaya a Camarero
  • Program Reštaurácia je prepojený so skladovým hospodárstvom systémom OFF LINE. Zo skladu dokáže importovať údaje jednotlivých skladových kariet, načítať a aktualizovať predajné ceny v jedálnom lístku, v sklade na základe sumarizácie predaja vytvorí výdajku.
  • Pod operačnými systémami Windows pracuje aj s dodávanými doplnkami od firmy MRP®: čítačka čiarových kódov, zásuvka na peniaze.
  • Program Reštaurácia obsahuje v každej inštalácii vzorové údaje, ktoré je možné načítať cez menu Firma -> Údržba údajov -> DEMO údaje.
  • Výstupné zostavy sa dajú jednoduchým spôsobom upravovať.
  • Viac informácií o tomto programe a odpovede na vaše otázky Vám radi poskytneme na e-mailovej adrese  info@epokladna.sk
99.49 bez DPH | 119.39 s DPH |
Pridať do košíka

MRP – Maloobchod určený pre maloobchodný predaj

Maloobchod

Program Maloobchod je určený firmám a podnikateľom zaoberajúcim sa maloobchodným predajom.
    •     Hlavné výhody
    • check-mark-3-24 Priaznivá cena
    • check-mark-3-24 Dotykové ovládanie                                                            
    • check-mark-3-24 Hotline poradenstvo ZADARMO
    • check-mark-3-24 Užívateľsky editovateľné tlačové zostavy
    • check-mark-3-24 Jednoduché a intuitívne ovládanie
    maloobchod
       

Stručný prehľad možností programu

  • Spolupracuje s modulom Sklad. Modul Sklad je súčasťou programov Jednoduché účtovníctvo so skladom, Podvojné účtovníctvo so skladom,
  • Dotykové ovládanie - prepracované užívateľské rozhranie vhodné aj pre prácu s dotykovým displejom. Odporúčané rozlíšenie displeja je 1024x768 (1366x768).
  • Maloobchod spolupracuje s fiškálnymi tlačiarňami a aj s certifikovanými registračnými pokladňami (ktoré spĺňajú požiadavky zákona 289/2008) MRP certifikovaná registračná pokladnica - CRLX, Bowa-Pegas 06 (www.bowa.sk), Axis-BlackCat, Axis-Mira (Ditron Zip), (www.axis-distribution.sk), Axis-POS X4, Varos FT 4000(www.varos.sk), Upos FP-T88US, Euro-50T/TE Mini/Medi, Euro-50TE Cash/Smart (umožňujú len úhradu faktúr !), Euro-150TE Flexy/Flexy Plus , Elcom-efox/mini efox, Euro-100TF, Euro-200TEF/TXF, Euro-2100TEF, Euro-2000TF/TEF, Euro-500TF/TEF/TXF a Elcom-500FPF(www.elcom.eu), ktoré nahrádzajú fiškálny modul a tlačiareň paragónov.
  • Podpora objednávkového systému Camarero
  • Maloobchod dokáže importovať údaje skladových kariet podľa výberu a spätne exportovať do skladu predané položky. Tým umožňuje presne evidovať pohyb na sklade systémom off-line alebo aj on-line (kde podmienkou správnej komunikáce je sieťová verzia modulu Sklad).
  • Program tlačí sumarizáce, uzávierky. Program obsahuje množstvo tlačových zostáv - prehľady predaného tovaru podľa rôznych kritérií, hodinovú správu, predaje podľa predavačov, prehľad platieb kartou, vklady a výbery, a ďalšie...
  • Pod operačnými systémami Windows pracuje aj s dodávanými doplnkami od firmy MRP®: čítačka čiarových kódov, zásuvka na peniaze.
  • Výstupné zostavy sa dajú jednoduchým spôsobom upravovať.
  • Viac informácií o tomto programe a odpovede na vaše otázky Vám radi poskytneme na e-mailovej adrese info@epokladna.sk
  • POZOR! V prípade, že modul Maloobchod používate s niektorým z našich účtovných programov so skladom, a rozhodnete sa pre upgrade účtovného programu, je nutné objednať aj upgrade Maloobchodu.
  • V prípade objednávky programu MRP MALOOBCHOD na IČO právnickej alebo fyzickej osoby, je potrebné, aby objednávateľ objednal alebo bol už užívateľom minimálne softvérového modulu MRP Sklad. Uvedené programy musia byť zakúpené na to isté IČO.
116.81 bez DPH | 140.17 s DPH |
Pridať do košíka

MRP – Sklad – pre veľkoobchod a maloobchod

Program je určený pre firmy a súkromných podnikateľov, ktorí potrebujú dosiahnuť poriadok a kontrolu v skladovej evidencii.
    •      Hlavné výhody
    • check-mark-3-24 Vždy aktuálna legislatíva
    • check-mark-3-24 Evidencia neobmedzeného počtu skladových kariet                 
    • check-mark-3-24 Hotline poradenstvo ZADARMO
    • check-mark-3-24 Užívateľsky editovateľné tlačové zostavy
    • check-mark-3-24 Jednoduché a intuitívne ovládanie
    sklad

     Stručný prehľad možností programu

  • Implicitne je v module nastavená Metóda spriemerovania cien pre vedenie skladu, tiež je možné nastaviť metódu FIFO.
  • V sklade si môžete na definovať viac pod skladov hlavného skladu. Na jednotlivých skladoch môžete evidovať skladové karty (aj zložené, aj zreťazené) a skladové pohyby realizované na skladových kartách. Predajné ceny na karte je možné zadať priamo, alebo budú vypočítané zo skladovej ceny a zadanej marže.
  • Na skladovej karte môžete predajné ceny definovať aj v zahraničnej mene. Program pre jednotlivé karty prepočítava jednotkové ceny, sleduje rezervácie a výrobné čísla. Okrem základných výstupných zostáv tu nájdete aj výstupné zostavy ako napr.: Intrastat hlásenie, Hlásenie o alkohole, cenníky, sledovanie zisku, pohybov, zásob (nadnormatívnych aj pod normatívnych), inventúry a ďalšie. Umožňuje tlačiť samo lepiace štítky s čiarovým kódom.
  • Multiverzia programu umožňuje jednoduchým spôsobom uchovať údaje starého roku a zároveň urobiť ročný prevod a účtovať nový rok s nastavením počiatočných stavov.
  • Program komunikuje so SW riešením Mobilný skladník (http://mobilneriesenia.sk/mobilny-skladnik-uni/), ktorý umožňuje prácu s PDA terminálmi UNITECH, HONEYWELL, DATALOGIC a MOTOROLA so zabudovanými snímačmi čiarových kódov. Komunikácia s PDA terminálmi je ovládaná priamo z programu Sklad. Celý systém zrýchľuje a spresňuje prácu v sklade. Riešenie Mobilný skladník a PDA terminály sú dodávané spoločnosťou BARTECH SLOVAKIA (www.bartech.sk).Sklad spolupracuje s bezdrôtovým PDA systémom Camarero (www.camarero.sk), ktorý slúži na obsluhu zákazníkov na prevádzke - systém vytvára rozpracované pohyby v sklade.
  • Modul Sklad je možné rozšíriť o podporu fiškálnych tlačiarní a pokladní za poplatok 16,81€. ON LINE komunikuje s fiškálnymi tlačiarňami (ktoré spĺňajú požiadavky zákona 289/2008) MRP certifikovaná registračná pokladnica - CRLX, Bowa-Pegas 06, Axis-BlackCat, UPOS FP-T88US M2, Varos FT 4000, Csaszta FM41, aj s certifikovanými registračnými pokladňami Elcom Efox/Mini Efox, Euro-50T/TE Mini/Medi, Euro-50TE Cash/Smart (umožňujú len úhradu faktúr !), Euro-150TE Flexy/Flexy Plus, Euro-100TF, Euro- 200TEF/TXF, Euro-2100TEF, Euro-2000TF/TEF, Euro- 500TF/TEF/TXF a Elcom-500FPF, ktoré nahrádzajú fiškálny modul a tlačiareň paragónov. V sklade je možné vyexportovať skladové karty pre EURO pokladňu a potom naimportovať predané položky do výdajky, tzv. OFF LINE komunikácia s EURO pokladňou.
66.39 bez DPH | 79.67 s DPH |
Pridať do košíka

iKelp Pokladňa a Sklad – obchod, sklad, reštaurácia – ročná licencia

  • Príjem, výdaj, prevodky, skladové karty, kontakty a fakturácia
  • Výroba, rozbory, štatistiky, výkaz alkoholu, obalové konto, inventúry
  • Cenové hladiny, zľavy, vernostné karty
  • Dotykový aj nedotykový predaj, pripojenie registračných pokladníc
  • Aktualizácie a základná podpora je už v cene programu!
79.00 bez DPH | 94.80 s DPH |
Pridať do košíka

Termo páska TP-57/30/12 mm F pokladničné pásky

Prinášame vám značkové termo pásky s garanciou stálosti tlače.

Termo páska TP-57/30/12 mm

je vhodná pre termo tlačiarne. Termo pásky sa vyrábajú z vysoko kvalitného termo papiera, ktorý garantuje čitateľnosť záznamu 7 rokov, pri dodržaní správnych skladovacích podmienok. Používa sa na výrobu pások do registračných pokladní, POS terminálov, váh, zdravotníckych zariadení, meracích prístrojov, cestovných lístkov v MHD a pod. Blednutie pások? Áno, je to tak, ak si kúpite lacné termo pásky, bez akéhokoľvek dokladu kvality, podľa možnosti aj bez informácie ako ich skladovať. Používanie lacných necertifikovaných pások je jedným z hlavných dôvodov, ktorý tento problém spôsobuje. Riešenie máte na dosah ruky – stačí používať naozaj spoľahlivé, značkové pásky od našej spoločnosti.
0.42 bez DPH | 0.50 s DPH |
Pridať do košíka

Termo páska TP-57/35/12 mm pokladničné pásky

Prinášame vám značkové termo pásky s garanciou stálosti tlače.

Termo páska TP-57/35/12 mm

je vhodná pre termo tlačiarne. Termo pásky sa vyrábajú z vysoko kvalitného termo papiera, ktorý garantuje čitateľnosť záznamu 7 rokov, pri dodržaní správnych skladovacích podmienok. Používa sa na výrobu pások do registračných pokladní, POS terminálov, váh, zdravotníckych zariadení, meracích prístrojov, cestovných lístkov v MHD a pod. Blednutie pások? Áno, je to tak, ak si kúpite lacné termo pásky, bez akéhokoľvek dokladu kvality, podľa možnosti aj bez informácie ako ich skladovať. Používanie lacných necertifikovaných pások je jedným z hlavných dôvodov, ktorý tento problém spôsobuje. Riešenie máte na dosah ruky – stačí používať naozaj spoľahlivé, značkové pásky od našej spoločnosti.
0.42 bez DPH | 0.50 s DPH |
Pridať do košíka
Akcia!

Termo páska TP-57/40/12 mm pokladničné pásky

Prinášame vám značkové termo pásky s garanciou stálosti tlače.

Termo páska TP-57/40/12 mm

je vhodná pre termo tlačiarne. Termo pásky sa vyrábajú z vysoko kvalitného termo papiera, ktorý garantuje čitateľnosť záznamu 7 rokov, pri dodržaní správnych skladovacích podmienok. Používa sa na výrobu pások do registračných pokladní, POS terminálov, váh, zdravotníckych zariadení, meracích prístrojov, cestovných lístkov v MHD a pod. Blednutie pások? Áno, je to tak, ak si kúpite lacné termo pásky, bez akéhokoľvek dokladu kvality, podľa možnosti aj bez informácie ako ich skladovať. Používanie lacných necertifikovaných pások je jedným z hlavných dôvodov, ktorý tento problém spôsobuje. Riešenie máte na dosah ruky – stačí používať naozaj spoľahlivé, značkové pásky od našej spoločnosti.
0.48 0.43 bez DPH | 0.51 s DPH |
Pridať do košíka

Termo páska TP-57/45/12 mm pokladničné pásky

Prinášame vám značkové termo pásky s garanciou stálosti tlače.

Termo páska TP-57/45/12 mm

je vhodná pre termo tlačiarne. Termo pásky sa vyrábajú z vysoko kvalitného termo papiera, ktorý garantuje čitateľnosť záznamu 7 rokov, pri dodržaní správnych skladovacích podmienok. Používa sa na výrobu pások do registračných pokladní, POS terminálov, váh, zdravotníckych zariadení, meracích prístrojov, cestovných lístkov v MHD a pod. Blednutie pások? Áno, je to tak, ak si kúpite lacné termo pásky, bez akéhokoľvek dokladu kvality, podľa možnosti aj bez informácie ako ich skladovať. Používanie lacných necertifikovaných pások je jedným z hlavných dôvodov, ktorý tento problém spôsobuje. Riešenie máte na dosah ruky – stačí používať naozaj spoľahlivé, značkové pásky od našej spoločnosti.
0.49 bez DPH | 0.59 s DPH |
Pridať do košíka

Termo páska TP-57/45/17 mm pokladničné pásky

Prinášame vám značkové termo pásky s garanciou stálosti tlače.

Termo páska TP-57/45/17 mm

je vhodná pre termo tlačiarne. Termo pásky sa vyrábajú z vysoko kvalitného termo papiera, ktorý garantuje čitateľnosť záznamu 7 rokov, pri dodržaní správnych skladovacích podmienok. Používa sa na výrobu pások do registračných pokladní, POS terminálov, váh, zdravotníckych zariadení, meracích prístrojov, cestovných lístkov v MHD a pod. Blednutie pások? Áno, je to tak, ak si kúpite lacné termo pásky, bez akéhokoľvek dokladu kvality, podľa možnosti aj bez informácie ako ich skladovať. Používanie lacných necertifikovaných pások je jedným z hlavných dôvodov, ktorý tento problém spôsobuje. Riešenie máte na dosah ruky – stačí používať naozaj spoľahlivé, značkové pásky od našej spoločnosti.
0.38 bez DPH | 0.46 s DPH |
Pridať do košíka

Termo páska TP-57/50/17 mm pokladničné pásky

Prinášame vám značkové termo pásky s garanciou stálosti tlače.

Termo páska TP-57/50/17 mm

je vhodná pre termo tlačiarne. Termo pásky sa vyrábajú z vysoko kvalitného termo papiera, ktorý garantuje čitateľnosť záznamu 7 rokov, pri dodržaní správnych skladovacích podmienok. Používa sa na výrobu pások do registračných pokladní, POS terminálov, váh, zdravotníckych zariadení, meracích prístrojov, cestovných lístkov v MHD a pod. Blednutie pások? Áno, je to tak, ak si kúpite lacné termo pásky, bez akéhokoľvek dokladu kvality, podľa možnosti aj bez informácie ako ich skladovať. Používanie lacných necertifikovaných pások je jedným z hlavných dôvodov, ktorý tento problém spôsobuje. Riešenie máte na dosah ruky – stačí používať naozaj spoľahlivé, značkové pásky od našej spoločnosti.
0.58 bez DPH | 0.70 s DPH |
Pridať do košíka
Náhradná batéria pre ExVAN - Tlačiareň k virtuálnej pokladni VRP

Náhradná batéria pre ExVAN – Tlačiareň k virtuálnej pokladni VRP

Náhradná batéria pre Tlačiareň k virtuálnej pokladni VRP ExVan pre tlač z VRP - virtuálna registračná pokladnica. V prípade ak kupujete naše produkty za účelom následného predaja, alebo ak máte záujem o nákup viacerých kusov toho istého produktu (min. 3 ks) kontaktujte nás prosím emailom na info@epokladna.sk a dohodnite si ešte lepšie – dealerské ceny.
21.06 bez DPH | 25.27 s DPH |
Pridať do košíka
Akcia!
Dokovacia stanica FiskalPRO A8

Dokovacia stanica pre FiskalPRO A8 – Basic

Dokovacia stanica pre FiskalPRO A8
 Basic (iba nabíjanie)
*Jedná sa LEN o napájaciu stanicu - bez samotného zariadenia.
40.00 39.17 bez DPH | 47.00 s DPH |
Pridať do košíka
Akcia!
Dokovacia stanica FiskalPRO A8 Extended

Dokovacia stanica pre FiskalPRO A8 – Extended

Dokovacia stanica pre FiskalPRO A8
Model : Extended
Porty : nabíjanie, 2xUSB, LAN
*Jedná sa LEN o napájaciu stanicu - bez samotného zariadenia.
60.00 59.17 bez DPH | 71.00 s DPH |
Pridať do košíka
Akcia!
FiskalPRO VX 675 dobijacia zakladna

Dokovacia stanica pre FiskalPRO VX675

Dobíjacia základňa pre FiskalPRO VX 675

má konektor pre pripojenie nabíjačky cez micro USB a jeden normálny USB konektor. Pre nabíjanie stačí položiť do dobíjacej základne. Dobíjaciu základňu využijete všade tam, kde potrebujete priebežne nabíjať FiskalPRO a nie je čas skrývať konektor mircro USB.
99.17 87.50 bez DPH | 105.00 s DPH |
Pridať do košíka
Akcia!
Držiak tabletu VESA k stojanu FiskalPRO

Držiak tabletu VESA k stojanu FiskalPRO

Držiak tabletu k stojanu FiskalPRO na nohe - čierny (VESA)
37.50 35.00 bez DPH | 42.00 s DPH |
Pridať do košíka
FiskalPRO VX680_520_675 Black Battery

FiskalPRO batéria VX520

Batéria pre FiskalPRO VX520
Li-lon 7.2 V / 1800 mAh
Nabíjačka nie je súčasťou
95.00 bez DPH | 114.00 s DPH |
Pridať do košíka
Batéria FiskalPRO VX675 - epokladna.sk

FiskalPRO batéria VX675

Batéria pre VX675 Li-lon 3,6 V/2200 mAh Nabíjačka nie je súčasťou

95.00 bez DPH | 114.00 s DPH |
Pridať do košíka
Akcia!
Kožené púzdro pre FiskalPRO A8

Púzdro kožené na FiskalPRO A8

Kožené púzdro na opasok pre FiskalPRO A8 Materiál: koža Vyrobené na mieru pre FiskalPRO A8
69.00 68.33 bez DPH | 82.00 s DPH |
Pridať do košíka
Akcia!
VX 675 kožené púzdro

Púzdro kožené na FiskalPRO VX675

Kožené púzdro na opasok pre FiskalPRO VX675 Materiál: koža Vyrobené na mieru pre FiskalPRO VX675. S otvorom pre jednoduché vyberanie.
59.00 58.25 bez DPH | 69.90 s DPH |
Pridať do košíka
Akcia!
FiskalPRO ovladac penaznej zasuvky

FiskalPRO Ovládač peňažnej zásuvky

ide o ovládací segment na otváranie peňažnej zásuvky, zdroj pre zariadenie a vstup pre ethernetový kábel. Zariadenie nám napomáha k pripojeniu doplnkových zariadení – skener čiarových kódov, peňažná zásuvka a iné
32.50 30.00 bez DPH | 36.00 s DPH |
Pridať do košíka
Akcia!
Priemyselný router Advantech ICR-1601W 4G LTE Cat.4

Priemyselný router Advantech ICR-1601W 4G LTE Cat.4

Ročný poplatok - zariadenie na prenájom Parametre: - LTE Cat.4, 2xSIM, 1x MicroSD - 2x anténa, 2x Eth 10/100Mbps, nezávisle porty, Wifi 2,4GHz - Bezpečnosť Wifi: WEP, WPA, WPA2, WPA2-PSK - Pracovná teplota: -30°C až 70°C, vlhkost až 95% - Napájanie v rozsahu od 5 VDC do 18 VDC - Dátová SIM 600MB /mesiac ( predplatená na 1 rok )
185.00 150.00 bez DPH | 180.00 s DPH |
Pridať do košíka
Aktualizacia SW VAROS

Aktualizácia softvéru pokladníc BOWA – VAROS pre zaokrúhľovanie hotovostných platieb

Od 1.7.2022 vstupuje do platnosti zákon, na základe ktorého sa všetky hotovostné platby zaokrúhľujú na päť celých centov. Teda výsledná suma, ktorú platí zákazník musí končiť číslom päť alebo nula. Toto zaokrúhľovanie sa netýka platieb kartou. 
Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?
Aby aj Vaša pokladnica dokázala automaticky zaokrúhľovať hotovostné platby je potrebné si zakúpiť a následne aktivovať licenciu na danú službu na Vašej ORP/eKASA pokladnici alebo tlačiarni (danú licenciu je potrebné aktivovať iba na ORP/eKASA zariadeniach, teda nie ak máte VRP Pokladnicu alebo iba platobný terminál). Túto službu (zakúpenie a aktiváciu licencie na zaokrúhlenie) si môžete objednať u nás.
Po zakúpení tejto služby prevedieme za Vás všetko potrebné a po prevedení všetkých potrebných úkonov Vás budeme kontaktovať.
POZOR! Pokladničné doklady budú zaokrúhľované až od 1.7.2022 a to aj v prípade, že bude aktivácia licencii na zariadení prevedená pred týmto termínom. Neváhajte preto a zakúpte si licenciu a jej aktiváciu čo najskôr, aby ste predišli možným problémom z dôvodu zvýšeného počtu záujemcov o danú službu v dobe vstupu zákona do platnosti.
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770055 694 17 19, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.
 
Od: 90.00
Výber možností
Aktualizácia softvéru pokladníc FiskalPRO pre zaokrúhľovanie hotovostných platieb

Aktualizácia softvéru pokladníc FiskalPRO pre zaokrúhľovanie hotovostných platieb

Od 1.7.2022 vstupuje do platnosti zákon, na základe ktorého sa všetky hotovostné platby zaokrúhľujú na päť celých centov. Teda výsledná suma, ktorú platí zákazník musí končiť číslom päť alebo nula. Toto zaokrúhľovanie sa netýka platieb kartou. 
Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?
Aby aj Vaša pokladnica dokázala automaticky zaokrúhľovať hotovostné platby je potrebné si zakúpiť a následne aktivovať licenciu na danú službu na Vašej FiskalPRO ORP/eKASA pokladnici alebo tlačiarni (danú licenciu je potrebné aktivovať iba na ORP/eKASA zariadeniach, teda nie ak máte VRP Pokladnicu alebo iba platobný terminál). Túto službu (zakúpenie a aktiváciu licencie na zaokrúhlenie) si môžete objednať u nás. V prípade, ak ste si FiskalPRO zariadenie zakúpili po 1.1.2022 máte licenciu zdarma a je potrebné aby ste si zakúpili len jej aktiváciu.
Po zakúpení tejto služby prevedieme za Vás všetko potrebné a po prevedení všetkých potrebných úkonov Vás budeme kontaktovať. Vy budete musieť už len reštartnúť Vašu pokladnicu a zmena bude na Vašej pokladnici prevedená.
POZOR! Pokladničné doklady budú zaokrúhľované až od 1.7.2022 a to aj v prípade, že bude aktivácia licencii na zariadení prevedená pred týmto termínom. Neváhajte preto a zakúpte si licenciu a jej aktiváciu čo najskôr, aby ste predišli možným problémom z dôvodu zvýšeného počtu záujemcov o danú službu v dobe vstupu zákona do platnosti.
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770055 694 17 19, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.
 
Od: 40.00
Výber možností
Aktualizacia SW Markeeta

Aktualizácia softvéru pokladníc MARKEETA pre zaokrúhľovanie hotovostných platieb

Od 1.7.2022 vstupuje do platnosti zákon, na základe ktorého sa všetky hotovostné platby zaokrúhľujú na päť celých centov. Teda výsledná suma, ktorú platí zákazník musí končiť číslom päť alebo nula. Toto zaokrúhľovanie sa netýka platieb kartou. 
Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?
Aby aj Vaša pokladnica dokázala automaticky zaokrúhľovať hotovostné platby je potrebné si zakúpiť a následne aktivovať licenciu na danú službu na Vašej ORP/eKASA pokladnici alebo tlačiarni (danú licenciu je potrebné aktivovať iba na ORP/eKASA zariadeniach, teda nie ak máte VRP Pokladnicu alebo iba platobný terminál). Túto službu (zakúpenie a aktiváciu licencie na zaokrúhlenie) si môžete objednať u nás.
Po zakúpení tejto služby prevedieme za Vás všetko potrebné a po prevedení všetkých potrebných úkonov Vás budeme kontaktovať.
POZOR! Pokladničné doklady budú zaokrúhľované až od 1.7.2022 a to aj v prípade, že bude aktivácia licencii na zariadení prevedená pred týmto termínom. Neváhajte preto a zakúpte si licenciu a jej aktiváciu čo najskôr, aby ste predišli možným problémom z dôvodu zvýšeného počtu záujemcov o danú službu v dobe vstupu zákona do platnosti.
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770055 694 17 19, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.
 
Od: 89.17
Výber možností
Aktualizacia SW MRP

Aktualizácia softvéru pokladníc MRP pre zaokrúhľovanie hotovostných platieb

Od 1.7.2022 vstupuje do platnosti zákon, na základe ktorého sa všetky hotovostné platby zaokrúhľujú na päť celých centov. Teda výsledná suma, ktorú platí zákazník musí končiť číslom päť alebo nula. Toto zaokrúhľovanie sa netýka platieb kartou. 
Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?
Aby aj Vaša pokladnica dokázala automaticky zaokrúhľovať hotovostné platby je potrebné si zakúpiť a následne aktivovať licenciu na danú službu na Vašej ORP/eKASA pokladnici alebo tlačiarni (danú licenciu je potrebné aktivovať iba na ORP/eKASA zariadeniach, teda nie ak máte VRP Pokladnicu alebo iba platobný terminál). Túto službu (zakúpenie a aktiváciu licencie na zaokrúhlenie) si môžete objednať u nás.
Po zakúpení tejto služby prevedieme za Vás všetko potrebné a po prevedení všetkých potrebných úkonov Vás budeme kontaktovať.
POZOR! Pokladničné doklady budú zaokrúhľované až od 1.7.2022 a to aj v prípade, že bude aktivácia licencii na zariadení prevedená pred týmto termínom. Neváhajte preto a zakúpte si licenciu a jej aktiváciu čo najskôr, aby ste predišli možným problémom z dôvodu zvýšeného počtu záujemcov o danú službu v dobe vstupu zákona do platnosti.
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770055 694 17 19, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.
 
Od: 89.17
Výber možností
Akcia!
Aktualizácia softvéru pokladnice Elcom pre zaokrúhľovanie hotovostných platieb

Aktualizácia softvéru pokladnice Elcom pre zaokrúhľovanie hotovostných platieb

Od 1.7.2022 vstupuje do platnosti zákon, na základe ktorého sa všetky hotovostné platby zaokrúhľujú na päť celých centov. Teda výsledná suma, ktorú platí zákazník musí končiť číslom päť alebo nula. Toto zaokrúhľovanie sa netýka platieb kartou. 
 
Čo to znamená pre Vás a Vaše pokladnice?
 Aby aj Vaša pokladnica dokázala automaticky zaokrúhľovať hotovostné platby je potrebná aktualizáciu softvéru pokladnice na verziu, ktorá zohľadňuje zmenu v zákone. Tú je možné realizovať IBA cez cloudovú službu mojakasa.sk. Prostredníctvom služby mojakasa.sk je aktualizácia sofvéru vo Vašej pokladnici na verziu, ktorá je súlade s aktuálnymi zákonmi, veľmi jednoduchá.
Základom je, aby ste sa prihlásili do služby mojakasa.sk a tam si vybrali Vašu servisnú organizáciu. Ak ešte v službe mojakasa.sk nie ste zaregistrovaný, môžete to spraviť kliknutím na TENTO LINK. Po registrácii si zvolíte Vašu servisnú organizáciu -  ALKA SK, s.r.o. Košice a my Vám pomôžeme s aktualizáciou softvéru Vašej registračnej pokladnice. Upozorňujeme že sa jedná o platenú službu, ktorá je spoplatňovaná sumou od 50 € bez DPH (pri objednaní služby do 20.6.2022 dostanete zľavu 10%). V prípade potreby, ak si netrúfate sami aktualizovať softvér pokladnice vieme zabezpečiť aj aktualizáciu pokladne priamo u Vás, prípadne aj registráciu na cloude mojakasa.sk.
  V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte na našich telefónnych číslach 0907 440 770055 694 17 19, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.  
Od: 50.00 Od: 45.00
Výber možností
Akcia!
Nastavenie a Aktivácia eKasa - Online pokladnice

Nastavenie a Aktivácia eKasa – Online pokladnice

Nastavíme a otestujeme komunikáciu pre všetky najznámejšie pokladne od výrobcov: ELCOM, BOWA, VAROS, MRP, UPOS, A3Soft, Axis-Distribution pokladnice pod názvom: Euro, Efox, Pegas006, Pegassino, eFT4000, eFT5000, Aclas CRLX, UPOS, Custom, FiskalPRO Ako servisná organizácia Vám vieme pokladňu zaslať už nastavenú – bez ďalších prieťahov. Nastavenie zahŕňa:
  • Naprogramovanie údajov hlavičky podľa údajov spoločnosti
  • Naprogramovanie päty hlavičky, horné, prípadne dolné grafické logo ak to pokladnica umožňuje
  • Testovacia komunikácia so serverom colnej správy
  • Zápis do servisnej knihy pokladnice
  • Zapečatenie pokladnice záručnou plombou zaručujúcu záruku zariadenia a CHDU
 
54.17 50.00 bez DPH | 60.00 s DPH |
Pridať do košíka
Záruka výmeny eKasa zariadenia do 96 hodín v pracovných dňoch

Záruka výmeny eKasa zariadenia do 96 hodín v pracovných dňoch

V prípade prerušenia prevádzky zariadenia eKasa z dôvodu technickej poruchy je podnikateľ povinný vyhotoviť paragón podľa náležitostí uvedených v zákone č. 289/2008 Z. z.. Ak dôjde k poruche on-line registračnej pokladnice alebo koncového zariadenia, podnikateľ je povinný obnoviť prevádzku tejto pokladnice alebo tohto zariadenia do 96 hodín od vzniku poruchy alebo začať používať inú on-line registračnú pokladnicu alebo iné koncové zariadenie. V prípade výpadku internetového spojenia pri pokuse o zaevidovanie pokladničného dokladu (prekročenie hraničnej doby odozvy) do systému e-kasa musí podnikateľ vyhotoviť tzv. off-line doklad.   V prípade neodoslania pokladničného dokladu do sytému eKasa v lehote 96 hodín môže byť podnikateľovi (keďže samotný podnikateľ je zodpovedný za správne zaslanie údajov do eKasa) udelená sankcia až do výšky 330 Eur za každý neodoslaný pokladničný doklad!   Naša spoločnosť Vám preto ponúka možnosť vyhnúť sa týmto sankciám tým, že do 96 hodín od ohlásenia poruchy na Vašom zariadení Vám dodáme náhradné zariadenie*, ktoré budete môcť jednoducho vymeniť za chybné zariadenie. Následne zabezpečíme prípadnú záručnú alebo pozáručnú opravu chybného zariadenia. Za minimálny mesačný poplatok sa teda môžete vyhnúť vysokým sankciám zo strany Finančnej správy v prípade, ak z rôznych dôvodov Vaše zariadenie nebude funkčné.   Tento poplatok je ročný. Výpovedná lehota - 1 mesiac.   V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.   * počas pracovných dní  
60.00 bez DPH | 72.00 s DPH |
Pridať do košíka

Programovanie PLU položiek

Na všetkých registračných pokladniciach máte možnosť naprogramovať tovarové položky, ktoré predávate . Pri tovarovej položke sa programuje:
  • názov - popis PLU
  • cena PLU
  • čiarový kód PLU
Dôležité upozornenie: Pri zmene počtu tovarových položiek sa vymažú všetky už naprogramované nastavenia a preto pred zmenou počtu tovarových položiek vytvorte zálohu všetkých tovarových položiek na PC. Odporúčaný postup pri zmene počtu PLU: 1) vykonať uzávierku PLU, 2) vykonať Z dennú uzávierku, 3) odzálohovať databázu PLU (lebo pri zmene počtu PLU sú položky v pokladnici zmazané),
20.83 bez DPH | 25.00 s DPH |
Pridať do košíka
Akcia!

Fiškalizácia a defiškalizácia registračných pokladní

Fiškalizujeme a defiškalizujeme, všetky najznámejšie pokladne od výrobcov: ELCOM, BOWA, VAROS, MRP, UPOS, A3Soft, Axis-Distribution pokladnice pod názvom: Euro, Efox, Pegas006, Pegassino, FT4000, Aclas CRLX, UPOS, Custom, Ditron, Mira, SIMA, ZIP, FiskalPRO Ako servisná organizácia registrovaná finančnou správou Vám vieme pokladňu zaslať už fiškalizovanú – bez ďalších prieťahov. Fiškalizácia zahŕňa:
  • Naprogramovanie údajov hlavičky, fiškálnych údajov,
  • Naprogramovanie päty hlavičky, horné, prípadne dolné grafické logo ak to pokladnica umožňuje
  • Zápis do knihy pokladnice
  • Zapečatenie pokladnice plombu Finančného riaditeľstva
 
46.67 40.00 bez DPH | 48.00 s DPH |
Pridať do košíka
Pomoc cez vzdialenú plochu

Pomoc cez vzdialenú plochu

  • stiahnite si z našej stránky program pre pripojenie sa k Vášmu počítaču
  • Vzdialená pomoc cez program Team Viewer
  • alebo Vzdialená pomoc cez program AnyDesk
  • v prípade ak potrebujete spravovať Váš tablet, použite tento softvér Team Viewer - Quick Support
  • po stiahnutí,nainštalovaní a spustení nám nadiktujte Vaše číslo pracoviska
  • pre pripojenie vzdialenej plochy musíte na Vašom počítači povoliť pripojenie
32.50 bez DPH | 39.00 s DPH |
Pridať do košíka