Iste už viete o novom projekte online napojenia všetkých pokladníc na portál finančnej správy – eKasa (viac sa o novom zákone dočítate TU). Kým doteraz mali podnikatelia možnosť vybrať si napojenie na systémy finančnej správy v podobe Virtuálnej Registračnej Pokladnice(VRP) dobrovoľne, po novom bude online pripojenie na finančnú správu povinné. Z elektronických registračných pokladníc (ERP) sa stanú online registračné pokladnice (ORP). Podnikateľom sa však rozšíria možnosti: pokladnicou bude môcť byť nielen klasická ERP, ale aj tablet, mobil, počítač či VRP. Podnikatelia sa k systému eKasa celoplošne pripoja k 1.7.2019, pričom platí, že pripájať sa k systému bude možné od 1.4.2019 do 30.6.2019.

Aké dôsledky bude mať táto skutočnosť na všetkých majiteľov a prevádzkovateľov súčasných registračných pokladníc a fiškálnych zariadení?

Aby všetci majitelia a prevádzkovatelia elektronických pokladníc spĺňali pravidlá nového zákona, budú musieť od druhého kvartálu 2019 začať používať pokladnicu typu eKasa , ktorá je schopná pripojiť sa „online“ do siete. Do 1.apríla 2019 musia všetky podnikateľské subjekty používať existujúce pokladnice podľa pôvodného znenia zákona.

Čo však v prípade, ak si potrebujete vymeniť svoju existujúcu pokladnicu za novú už pred 1.aprílom 2019, alebo zatiaľ nemáte pokladnicu a potrebujete si nejakú zaobstarať?

Naša spoločnosť má pre Vás riešenie, ktoré Vám umožní teraz zakúpenú pokladnicu používať aj po legislatívnych zmenách očakávaných v budúcom roku.

fiškálna pokladnica Elcom Euro- 150TE

Od 1.decembra 2018 do 31.marca 2019 budeme k vybraným fiškálnym zariadeniam (v našom eShope označených značkou eKasa) dodávať špeciálny kupón, ktorý budete môcť v prípade legislatívnych zmien použiť a vymeniť za dodávku hardvéru pre upgrade fiškálneho zariadenia tak, aby toto zariadenie bolo plne v súlade s novým zákonom (systémom eKasa).

Tento kupón dostanete ku vybranému fiškálnemu zariadeniu ZDARMA a budete ho môcť použiť v období od 1.apríla 2019 do 30.júna 2019 na jednorázovú dodávku nového hardvéru pre upgrade konkrétneho fiškálneho zariadenia na systém eKasa (dodávku hardvéru zabezpečíme do 30 dní od zaevidovania Vašej žiadosti).

 V cene kupónu je zahrnutý len hardvér, tzv. upgrade modul, nie samotný servisný výkon (inštalácia hardvéru a pod.). Pre uplatnenie kupónu nám musíte doručiť fiškálne zariadenie, kupón s uvedeným sériovým číslom tohto fiškálneho zariadenia, doklad o kúpe a pokladničnú knihu. Fiškálne zariadenie musí mať v čase uplatnenia kupónu platné DKP.

Výhody pre Vás

  • Istota,že Vami zakúpené fiškálne zariadenie budete môcť používať aj po nadobudnutí účinnosti novely zákona – spustení systému eKasa
  • Istota,že Vám zabezpečíme dodávku tzv. upgrade modulu a za tento už nezaplatí nič navyše
  • Istota,že Vám garantujeme kvalifikovaný výkon upgradu Vášho zariadenia
  • Istota,že ušetríte svoje peniaze. Hardvér pre systém eKasa už nebudete musieť kupovať,dodáme Vám ho výmenou za kupón, ktorý je ZDARMA

Vyberte si z ponuky našich Fiškálnych tlačiarní a Registračných pokladníc označených značkou eKasa a znížte svoje náklady spojené s prechodom na na systém eKasa od druhého kvartálu 2019.

V prípade akýchkoľvek nejasností alebo otázok nás prosím kontaktujte, Naši pracovníci Vám radi poradia a navrhnú vhodné riešenie prípadných problémov prechodu na systém eKasa.

ALKA SK, s.r.o.

Letná 40, Košice 040 01

Mobil: 0905 730 300, 0907 440 770

Telefón: 055/694 17 19

Email: info(zavinac)epokladna.sk

Kontaktný formulár

[contact-form-7 id=“1300″ title=“Kontaktný formulár 1″]